Valaki kérdezte, hogy mekkora fordulattal megy az 1.6 diesel automata i30-as, amikor az 1,6-os benzines Cee'd 4000-et pörög. Számítás alapján: (+/- 50 ford/min) 1,4i Cee'd: 129,5 km/h (4000) 1,6i Cee'd: 132,5 km/h (4000) 1,6i aut Cee'd: 3600 1,6 Cee'd crdi: 2900 i30 1,6 aut.crdi: 2800
Most olvastam a legfrissebb népítéletet. Az első szervíz 50.000 Ft???? Veletek aztán megfizettetik a garanciát. Ez már maga a pofátlanság, hisz csak szűrőket kell cserélni meg olajat. A 7 év garinak azért ára van látom...
Bocs Jocó, de ez nagy butaság, méghogy vészfékezéskor nem lehet kuplongolni....valszeg te azért nem tudsz mert mint írtad csak autómata váltós kocsid volt eddig :o))) Sajna nekem már volt részem ebben és hidd el a motor nem áll le olyan hirtelen, van idő kuplongolni.
Azért egy jó automatásat szívesen vennék, valami duplakuplungosat....
A fórumon olvasott ajánlások alapján (is), bebőröztettem a kormányomat Gyálon Marcsival! Nagyon szép lett! Ajánlom mindenkinek, korrekt és profi! Az autóba beszerelve még nem láttam, mert csak pénteken veszem át. A kereskedővel sikerült megbeszélni, hogy átvétel előtt vegye le a kormányt, így később nem kell letennem a kocsit.
Holnap megnézem, mennyi van most 4gigásból, mert azt a topiktársak elkapkodták. (de valamilyen megint jött) Egyébként a címet és a részleteket inkább emilben beszéljük meg. greghozta@gmail.com
Szerintem láttam ma az autódat (a leendőt és a régit is)! Tényleg szép! Mármint az új! Én is ott vettem autót, pénteken veszem át és úgy tűnik korrektek!
Tudom,de pörgetni sem szabad, valyon melyik a roszabb? A vw dieselekbe van olyan tiltás,h amig nem éri el az üzemi fokot ,csak kis gázzal engedi menni a motort,a turbo és hengerfej védelmében!!! ezért amikor még hideg a motor 2 tojással megyek ... ekkor érzem csak,ha bemelegszik normál sebességgel gyorsítok,akkor nincs gond!!! Én is kováncsi vagyok másnak mik a tasztalatai,én ugy érzem minta 1200 és 2000 között kicsit erősebb lenne.
Mondjuk én is kacérkodtam az automata ceed-el, de dízelben még nem lehet kapni. Ráadásul, ha igazatok van és nem lehet tiptronic-ni vele, akkor lemondok róla. Nálunk ugyanis azasszony szeret váltogatni én viszont mostanában eléggé szórakozott vagyok és össze-vissza kapcsolgatok tehát hajlok az automata irányába. Viszont ennyi pénzt nem adnék ki egy régebbi fejlesztésű 4 sebessséges automatáért.
Azt el is felejtettem említeni, hogy 6800km és 3 OIL! benzines tankolás után, a kocsi fogyasztása 7,6Liter. (persze biztos az is szerepet játszik, hogy az utolsó tankolás óta a vezetési stílusomban kb. 30évet öregedtem... de ezzel a fogyasztással már meg vagyok elégedve)
Igaz, csak saját múltam tanulságait levonva, soha sem lehet tudni, mikor kerülhet az ember ismét ilyen helyzetbe, hogy nehezen tud kuplungot nyomni, de kocsival közlekedhet csak, tömegközlekedéssel nem. Ilyenkor jól jöhet az automata váltós.
És senkinek sincs 7 élete! (nekem azért a 7-ből eddig 2-3 már volt)
Van egy rossz hirem... az uj szoftverrel is rángat :((( nem annyira mint eddig,de amikor hideg ugyan akkor (kis fordulat nagy terhelés)!!! lehet én vagyok tul érzékeny kicsit jobb lett de nem az igazi várom az ujabb szoftver!!!
"Én is kíváncsi lennék egy olyan statisztikára, hogy akinek hiperszuper baromidrága tiptronic kézzel is váltható automatája van, az a D és R álláson kívül használta-e még máshogy?"
Automata váltós autónál vészfékezésnél sem árt az egészséges láb. Nem csak számodra, de a többi vezetőre is veszélyes lehet ha valóban ilyen gyengék voltak a lábaid.
Ha még nem próbáltad, a navi telepítő cd-én (Software and Documentation), a Mio Map v3 program helyreállítása pontot választva talán megjavul. Mini USB kábel kell hozzá. Ha ez nem segít akkor garis lesz. Elég érdekes lenne, ha a kocsi zavarna be.
De legalább az bejött, hogy "nem dobtad fel a talpadat".
Mi meg annak örülhetünk, hogy ékvezhetjük társaságodat itt a fórumon, szerintem ez így egy pozitív mérleg. Az autómata váltó meg ráér, akármilyen jó is:))))