Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50298

A motor vezérlő (ECU) mindhárom csatiját érdemes ellenőrizni, hogy nem folyt-e bele a szélvédőmosó folyadék.

Nekem is ez volt a hiba, kb. egy napig kerestem mire megtaláltam, és csak arról derült ki, hogy kékszinű a szélvédőmosó

folyadék, ezért látszott a középső csatin.Ott van a CAN bus érintkezője.Kitakarítva azonnal működött minden.

Óvatosan kell tisztítani, mert vékonyak az érintkezők.

Üdv.

Előzmény: Kr.King (50297)
Kr.King Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50297

Mindig sokat használom az ablakmosómat, mert nemtudom elviselni, ha valami van a szélvédőn.

Előzmény: Törölt nick (50294)
Kr.King Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50296

Nagyon szépen köszönöm! :D Az oldal keresőjét használtam hozzá, de az nem adta ki a találatok között. Remélem enyémnek is ez a problémája "csak". :D

Előzmény: soryton (50293)
ladasjani Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50295

Szia!

 

Ha most 6coll széles a felnid, akkor 11mm-el bejjebb kerül a felni, és kijjebb is 15mm-el.

Én ezért adtam el az 7széles Et 13-as felnieimet

Egy fűszál fért csak be a kerék és a dob közé pogácsa nélkül.

Előzmény: Törölt nick (50291)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50294

Az utóbbi időben sokat használtad az ablakmosódat??

Előzmény: Kr.King (50290)
soryton Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50293

..csak a harmadik oldalig kellet volna vissza olvasni ...  :-))

 

(50225) (50227)

Előzmény: Kr.King (50290)
soryton Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50292

...van már vagy négy éve hogy Vácon  csinálták ...de hogy mennyi volt már nem emlékszem , főleg hogy más is volt még csinálva akkor.. de olcsób volt mint a komplet csere...

 

ez a javító szett x2

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/1/13025/1/alkatresz_cikkszam_talalat/353133323632//

Előzmény: mtybee (50288)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50291

Sziasztok!

Szóval ha az autom et száma 18-as 15coll 4x108 65 agymérettel, akkor ha én egy 15coll 4x108 65 agyméret 7coll széles et 16-os alufelnit szeretnék feltenni 185/60 r15-ös gumival az akkor hátul elférne, vagy beleérne, mert már hasonlóan jártam csak akkor egy 205/50 r15-ös gumival lévő felnit raktam rá, de a felni et számára már nem emlékszem, csak annyira, hogy titan felni volt 15-ös 7 coll széles.

Amúgy ilyen felniről lenne szó:

http://www.jofogas.hu/vi/6070392.htm?g=hd7cfaxh-1j14srufcd7-06084m9&gp=0

Segítséget előrei köszönöm.

Kr.King Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50290

Sziasztok.

Megtörtént az első, otthagyott az út szélén a kocsi. Battery charge fault lámpát figyelmen kívül hagytam, mivel már abs hibát és a légzsákot is jelezte párszor, gondoltam ez is múló szeszély lesz neki. Nem az volt. Hazafelé úton, először az abs hiba, aztán légzsák, aztán lekapcsolta a zenét, gondoltam újraindítom és minden okés ismét. Hát nem így lett, nemindult, vontatás következett. Akksit feltöltöttem, rámértem a feszültségre, és a generátor 0,6v-al kevesebbet töltött. Ez a különbség nem frissen töltött akksinál is ugyanúgy megvolt. Most szerelőnél van a kocsi kedd óta. Tegnap voltam érdeklődni, hogy mégis mikor lesz kocsim, és azt a választ kaptam, hogy a generátoromnak semmi baja, kefék hibátlanok, diódasor is okés. Kábelhibára gyanakszik a szaki, ugyanis generátor nélkül is, az indítózás pillanatában a töltésjelző ikon elalszik. 2001es 1.6 16V II-es Xsaráról van szó. Ti tapasztaltatok már hasonlót? Ha igen, akkor mi volt a probléma? Hallottam valami terelőlemezről, hogy hajlamos korrodálni a közelében lévő kábel. Létezik ez vagy csak legenda? Előre is köszönöm a segítségeteket.

Kellemes, gondtalan kilométerekben gazdag hétvégét mindenkinek!!! :D

mtybee Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50289

Értettem, és köszi a figyelmeztetést, ill. a hasznos tanácsot:)

Előzmény: dani32 (50286)
mtybee Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50288

Köszi:)

 

Mennyiben fájt a beavatkozás, és hol csinálták?

Előzmény: soryton (50285)
sardilev Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50287

Köszönöm a válaszokat, természetesen mindenkire magára van bízva hogy betartja-e az előírt intervallumot, vagy lefelé tér el.  Találtam egy érdekes cikket a TC-on, olajdokitól   

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2009/11/09/a_hosszabb_csereperiodus_nem_bant/

Előzmény: VTS Tibi (50280)
dani32 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50286

Szia.

A Hídcserére(felújjításra) érdemes nagyon odafigyelni, nehogy úgy járj mint én....

Tavaly nyáron szétszedtem az enyémet mert terpesztett és nyikorgott, ekkor derült ki hogy a jobb oldali külső tűgörgős csapágy úgy be volt rodahva hogy kikezdte a csőházat. Mivel kellett a kocsi, kapott új csapágyakat jó sok zsírral stb. Tegnap vot a kocsi emelőn mivel javítottuk a féket, billeg az egész lengőkar a jobb oldalon (gondolom összetört a csapágy a sérült csőházban) és nyikorog is újból...

Tehát amit mondani akarok: ne sajnáld a pénzt a jó munkáért.

Üdv: Dani

Előzmény: mtybee (50284)
soryton Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50285

...hogy csere vagy felújítás az állapot függő .. de ahogy írod csak nemrégiben jelentkezett ... akkor valószínű elegendő a felújítás ..de nem vagyok látnok...

..az én esetemben elég volt a felújítás csapágy cserével + két-két zsírzógomb beépítéssel ami azóta kb. olajcserénként  kap zsírzást ...de azóta nincs is rá panaszom ...

Előzmény: mtybee (50284)
mtybee Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50284

Szép napot Mindenkinek:)

 

Személyes tapasztalaton, vagy szakmai hozzáértésen alapuló információt szeretnék kérni, Citroen Xsara,(2002-es, cupe, 180.000km) hátsó híd ügyben.

Igen nyikorog, kb. már 5-7 hete. A napokban pedig diagnosztizálták is a nem túl jó hírt, miszerint ezt cserélni kell.

Tényleg kell? vagy elegendő felújítani? A csere (ebben az esetben csak max. után gyártott) valóban annyival több futás teljesítményt eredményezhet, a felújítotthoz képest, mint amennyivel drágább?

A felújítottat azért is javasolják, mert - állításuk szerint - ebben az esetben, elkerülhető a típustól esetleg eltérő alkatrész lehetősége. Természetesen erre is, arra is garancia vállalást hirdetnek. (1 év, km nélkül)

Eltérő vélemények vannak a kivitelezést illetőleg is, vannak akik a zsírzó szemest javasolják, ami állítólag örök darab, amennyiben a szokásos szerviz keretében (olaj, szűrők csere) zsírozzák. És persze vannak, akik óva intenek ettől a megoldástól……..

Azt is nagyon megköszönném, ha esetleg, a felújításra szakosodott, (nem arany árban dolgozó, és persze megbízható) kivitelezőt, ill. baráti áras, komplett híd értékesítőt tudnátok javasolni:)

 

Köszi a figyelmet, és a segítő készséget:):)

soryton Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50283

...nézd akinek van félre téve az nem eladásra tartogatja .. aki meg el akarja adni az már feltette a netre ...  

Előzmény: Fáradt Vándor (50281)
tahepa Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50282

Citroen Service Documentation 2007

 

Erről a programról tud valaki valami érdemlegeset? Megéri leszedni a több mint 7 GB-ot?

 

Fáradt Vándor Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50281

Nyilván, csak gondoltam, ha van itt valakinek, akkor miért ne vele bizniszeljek... de ha nioncs, akkor bontó...

Előzmény: soryton (50264)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50280

Legyen szó AKÁRMILYEN autóról, az olajat lehetőség szerint le kellene cserélni 10ekm-enként. 15ekm még belefér, de több már nem. Sajnos az emberek nem hisznek az autószerelőknek és csak a róluk pénzt lehúzó embert látják a szakember helyett. Nincs olyan olaj ami 15ekm után még megfelelő kenést biztosítana, nem is beszélve a papírbetétről az olajszűrőben ami a forró olaj hatására szépen megkeményedik majd elkezd szépen porladni.

Azokból az autókból amikkel 30e km-t vagy többet mennek az olajszűrő darabokban jön ki. 

Volt már olyan hogy Megane Scenic II. 1.5dci-nél a MÁSODIK olajcserét 80ekm-nél csináltuk! Az olaj szép metál fekete volt, benne sok kis apró csapágy darabkával... 2000km után jött is a motorfelújítás... 

 

Sajnos nem lehet ezset adni az embereknek. A motor lelke a kenés. Ha szeretnéd hosszú távra meghagyni az autót és értékeled is azt amiért megdolgoztál le kell cserélni 10.000-nél. Ha nem akkor meg úgyis mindegy :D

 

Előzmény: Adam87G (50266)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50279

7-col szélessel már egyszer megjártam mert az beleért hátul a lökhárító felrögzítő csavarnál.

Akkor ha 6,5 col vagy 6-os akkor jó?!

Előzmény: ladasjani (50278)
ladasjani Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50278

Szerintem az oké rá ha a szélessége 7 coll alatt van.

Előzmény: Törölt nick (50277)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50277

Sziasztok!

Citroen xsara 2 1,4i van 2003-as évjárat és az után érdeklődöm,hogyha et16-os 15 colos alufelnit tennék rá az mivel járna? Ha jól tudom akkor et 24-es való rá?!

Köszönöm a választ előre is!

stevehuffnagel Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50276

Üdv Mindenkinek!
Mostanság úgy érzem, mintha a váltó kicsit nehezebben venné a sebességeket. Amikor váltanék, tolnám sebességbe, és 1-2 mp ig mintha nem menne be, aztán beveszi simán, csak van ez az 1-2 mp es késés. Valami ötlet, hogy mi okozza, vagy azis lehet hogy csak én képzelődöm.

FeZ_ Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50275

sardilev !

 

Bizony igazuk van azoknak, akik a 10e km/olajcsere periódust ajánlottak neked diesel motorhoz !!

Ha jót akarsz a mocinak (és magadnak) illetve ha hosszú távon gondolkodsz, akkor cseréld ki az olajat 10ezrenként !

 

FeZ

 

Előzmény: sardilev (50270)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50274

Szia!

Nekem is ilyen problémám van,de nem találta telki3896 37186-os hozzászólását.

Tudnál nekem benne segíteni!

Köszönöm!

Előzmény: kszabi84 (41200)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50273

Bocs...Előző okosságom  "sardilev" márkatársnak ment...(volna)  :-)

Előzmény: Törölt nick (50272)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50272

ezek olyan optimális feltételek esetén értendők (gyártómű által megadott adat!!) melyek a valós életben nem jellemzőek :-)  Ilyenek a gyári fogyasztási adatok, s a valóságban mért értékek különbségei is.....

Tehát! Ha gyakran , jellemzően rövid utakat mész, s inkább városban, akkor kedveskedj az autódnak....S felezd el a csereperiódus idejét!!!  Sárika hálás lesz érte!!!  :-)

Előzmény: BXtwelve (50271)
BXtwelve Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50271

Szerintem téged az új (értsd mostani) autókra érvényes adatokról tájékoztattak.

A Xsara HDI-re 20000 km, vagy 1 év érvényes.

 

Egyébként kevés a dízeles itt, nem csoda ha nem kapsz rögtön választ.

Előzmény: sardilev (50270)
sardilev Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50270

Felhívtam a Citroen-t, mivel itt nem kaptam választ. A 2.0 HDI olajcsere periódusa a speckó szerinti motorolajból 30 000 km vagy 2 év.   

Előzmény: Adam87G (50266)
mtybee Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50269

Szia,

 

Hasonló problémával kerültem szembe, így szeretnék érdeklődni, hogy hol csináltattad ezt a beavatkozást?

Milyen csatornán találtad meg őket? (ismerős, hírdetés...stb..stb)

A 45 pénzes összeg anyag és munkadíj együtt?

Garanciát vállaltak?

Korrekt társaságnak tűntek számodra?

 

köszi

Előzmény: treg (48838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!