Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50413

...a fűtőventi az anyósülés lábterében van  és attól balra a pollenszűrő egy hosszúkás fedél fölött amit hosszirányba kell eltollni ... 

Előzmény: Kr.King (50411)
Kr.King Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50412

Map szenzor (töltőnyomás érzékelő) lesz a nyertes szerintem. Ha gyorsításnál is előfordul alacsonyabb fordulatszámon (1500-2200), akkor esélyes, hogy ő a nyertes. Én is hasonló problémával küzdök, még nem cseréltettem, de már érik neki.

 

 

 

Fehérrel van bekarikázva a képen

Előzmény: Hf1968 (50409)
Kr.King Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50411

A pollenszűrőt az utastérben találod, a kesztyűtartó alatt. Finoman lepattintod a szövetkárpitot (3 bolha fogja), azután már látni fogod a fedelét, egyik oldalon fogja egy hatlapfejű csavar, talán 10es, de ezt nemtudom pontosan. Ha ezt kicsavartad, akkor egyik oldalra eltudod róla húzni a fedelét és máris láthatóvá válik a pollenszűrő. :D A fűtőmotor pedig tudomásom szerint a középkonzol mögött van, bár én még nem szedtem ki soha, de azt olvastam róla, hogy sokat kell bontani, hogy hozzáférj. Remélem tudtam segíteni, szép napot! :D

Előzmény: Hf1968 (50408)
soryton Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50410

patentdepo.hu

Előzmény: Hf1968 (50407)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50409

Hello

Már egyszer kérdeztem a következőt. Motorféknél minden sebesség tartományban rángat az autó. Nem nagyon,de érezhetően. Valakinek tapasztalat,ötlet? Motortartóbak,gyújtás????

Hf1968 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50408

Sziasztok

Nyikorog a hűtő-fűtő ventillátor motorja.2003-as II Xsara. Hol találom a motort? Középen a konzol mögött? A pollenszűrő helye is érdekelne. Köszönöm ha valaki tudna segíteni.

Hf1968 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50407

Hello

Ha a Citroen-nél veszed a patentokat,számolj plusz két nappal,amíg leszállítják.Ha van jobb megírhatnád?!

Előzmény: tahepa (50391)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50406

Többen írták már,lehet hogy kontakt hiba. WD 40 spray-vel át kellene mosni a kapcsolót,hát ha segít.

Előzmény: Fáradt Vándor (50399)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50405

Hello

5W/40. De ha sok km van az autóban,akkor a 10W/40-t szokták ajánlani.

Előzmény: papesz06 (50401)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50404

Na hurrá... Nekem töltés se volt. Csak holnap tudja megnézni a fickó, de amint tudom, megírom, ő mit kezdett vele! Remélem nem húz le generátor szereléssel, ha egyszer nem is az a szar.

Előzmény: Kr.King (50400)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50403

Bár nincs róla totál kép, de szerintem egyáltalán nem ül.

Előzmény: bravura2 (50402)
bravura2 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50402

már nagyon ül, a következő az lesz, hogy bedől.

most még olcsóbb a javítása.

Előzmény: idiotaindex (50395)
papesz06 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50401

Sziasztok! Érdeklödnék, hogy xsara 1.4i 2002-s hez mijen olajat vegyek 5W40 vagy 10W40-st. Meg a gyártó tipusai is kéne, mert valami gagyit amit rám soznának, nem akarok venni. Ellőre is köszönöm a válaszokat. Üdv:

Kr.King Creative Commons License 2013.02.26 0 0 50400

Nálam még egyenlőre csak "ideiglenes diagnózis" van. Aztmondta a szaki, hogy a generátorom hibátlan, viszont valami miatt nincs gerjesztés neki. Említettem neki a vezetéket a terelőlemeznél, de azt a választ kaptam, hogy nem ott van a bökkenő. Végigkövették a kábeleket, teljesen a beltéri biztosítéktábláig, addig minden okés volt, viszont ott lesz valami bibi, amit csak jövőhéten fog tudni megnézni egy másik szaki, aki szokott hozzá menni segíteni. Jelenleg ideiglenesen betett egy kapcsolót az utastérbe, amin 2 kis vékony vezeték van, 1 a generátorra kötve a másik pedig az akksimra. Indítás után megkell nyomni a gombot és így "manuálisan" gerjeszteni. Ismerőseim röhögtek, hogy elektromos autóm lett, meg hogy van egy nitró gombom, de ellenőriztem multiméterrel (ezt a szerelő is megcsináltatta velem még az udvarba, hogy lássam, hogy működik), hibátlan a cucc! :D A dologban az a legszebb, hogy leszerelte a generátort, átnézte, átnézette egy másik szakival, visszaszerelte, végigbogarászta a kábeleket és ugye bekötötte a "nitrógombot". Mindezért 4000 Ft-ot kért el.

Előzmény: Tuzmester84 (50398)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50399

Márkatársak!

 

A következő sztorim van: néha a hátsó ablaktürlő az elsővel együtt kapcsol be-ki, pár percig ezt csinálja, majd ismét "függetlenedik"... valami ötlet esetleg...?

 

Köszi előre is!

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50398

Na, ugyanez... Pár napja világít az akku lámpa, ma hazafele a rádiót lekapcsolta, majd abs és airbag hiba, aztán pár méter után a világítás is elment, és megállt a kocsi. Aláfeküdtem, a kérdéses vezetékeket elvágtam, kipótoltam kb 20 centis darabon, ameddig elértem. Az akku lámpa aztán többet nem is világított, azt hittem okés minden, de töltés nincs... Akku lemerült, kocsi megállt. Bevontattuk a szervíz elé, holnap meg beszélek a szakival, hogy mi is a gond. Létezik, hogy a vezetékekkel egy időben a generátor is tönkre megy? Mi lehet ez?? :( Az akku lámpa még lemerülés után sem világít.

Előzmény: Kr.King (50290)
Stevenka2 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50397

Sziasztok!

 

A képen látható rozsda ott a gumi ütközőbaknál mennyire komoly gond? Mennyire kell siessek vele karosszériáshoz?

 

Képek:

 

 

pheco Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50396

Xsara2 2002 16v, a duda a kormány közepe nálam. A légzsákot már kiemeltem, csak a csatikat féltem.

Előzmény: BXtwelve (50381)
idiotaindex Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50395

ezt megmagyarazhatnad (hatso futomu)

-ui. SZVSZ a kep alapjan hibatlan-

Előzmény: bravura2 (50390)
Dontotika Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50394

Valakinek a IV ker környékén van citroenhez is értő szerelő - villamossági szerelője ?

Sajnos nem nagyon tudok megbízható és hozzá értő szerelőt is.

Előzmény: Dontotika (50393)
Dontotika Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50393

Köszönöm a véleményeket....

Nekünk ez a kis 1.4-es nem sok extrával (klíma,elektromos ablak) , tökéletesen kiszolgál . Sajnos most ez a generátoros dologgal 3x megyek vissza de nem a kocsi szar hanem a szerelő egy tulok ! Hátil hallok egy kis nyüsszögést- néha 1-1 kattanást,de a hátsó híd még jó. Szerintem a szilentek szuszognak,de a kattanás nem tudom mi .

Nézegetek-gyűjtögetek ,nem kapkodom el, mert bele lehet nyúlni sajnos (tapasztalat) . Volt egy régebbi 1.6 os xsara pár éve azt is nagyon szerettük, ott a hátsó hd sajnos hamar kijött, + az ajtóban szakadt el egy vezeték. (5 év múlva munkahenger) de ezen kívűl csak a kötelező kopó alkatrészeket kellett cserélni ...

 

 

Adam87G Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50392

Üdv druszám :) 

Hova valósi vagy?

Én Pécsen tudok egy helyet ahol jól megcsinálják, ill. Kakasdon, ahol felújítják a hidat.

Valamint egy Harc nevű településen is van egy szaki, aki foglalkozik vele, valaki innen a fórumról nála volt.

 

Előzmény: gkadam (50389)
tahepa Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50391

Kösz az infót. Akkor beszerzek pár patentet és hurrá támadás!

Előzmény: Hf1968 (50385)
bravura2 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50390

nem drága.

a hátsó futómű a kép alapján kuka.

a váltóval nem tudom mi baj lehet?

Előzmény: Dontotika (50384)
gkadam Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50389

Üdvözlök mindenkit!

 

Nekem egy 2003 as xsara kombim van.

Szeretném felújítani a hátsó futóművet mert elkezdett nyikorogni és nem szeretném megvárni míg bedőlnek a kerekek.

Tudnátok esetleg valami tippet adni,hogy ki foglalkozik ilyesmivel aki korrekt módon és áron tudná felújítani.

Esztergom vonzáskörzetében gondolkodnék.

Előre is köszi mindenkinek.

Üdv: Ádám

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50388

Vesszek meg, ha ez fekete.

Előzmény: Dontotika (50384)
BallyS16 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50387

A KM-állás bűvöletében NE vegyél autót. Semmilyet.

Az ár ~reális, nem olcsó, nem drága (bár inkább drága, hamár valamit mondani kéne).

3 Xsarám volt eddig, ebből jelenleg 2 megvan még. Eddig nem mondanám, hogy több gondom volt velük, mint mással.

1.6 16V jó motor, ezzel ritkán lesz baj, a váltóval inkább. Kábelszakadás lehetséges az ajtóban, a generátornál, kimehet a fűtőmotor, terpeszteni fog a híd (egyszer majd), a COM2000 kapcsolók cserések lesznek...

 

 

Előzmény: Dontotika (50384)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50386

Hello.

Csak egy vélemény. A kormánykapcsolókra figyelj oda. Működnek-e az automata funkciók,computer,hátsó ablakmosó. Az enyém 2003-as és többször megírtam hogy nem lehet hozzá kapni kormánykapcsolót, csak újat 143.000-ért.

Előzmény: Dontotika (50384)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50385

Hello.

Pár patent fogja a borítást,azt ki tudod pattintani egyszerűen. De azért nem árt ha veszel elötte pár darabot,hogy pótolni tudjad.Nekem a hátsó ajtónál zörög valami. A borítást levettem,úgy mentem vele. Semmi zörgés nem volt. Ahogy visszaraktam kezdődött elölről az egész. Szerintem kintről jön jön a hang.Próbálkozz.

Előzmény: tahepa (50314)
Dontotika Creative Commons License 2013.02.25 0 0 50384

Hello

Véleményeket várok ,pláne akinek hasonló felszereltségű paripája van. Asszonynak egy kis 1.4 xsara van,de közel sincs benne ennyi elektronika.

Mennyire hibásodnak meg ezek ? Mennyire jó ár ez ? Nézegetek magamnak is autót és lehet xsara lesz ,de kevés km-el szeretném venni mert hosszabb távra tervezem és persze nem drágán ,mert nem vagyok a magam ellensége.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/xsara/citroen_xsara_1.6_16v_sx-6578451

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!