A 60000-es nagy szerviz. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő gyertyák cserélődnek, folyadékok, fékek, futómű ellenőriződnek, vezérműszíj ellenőrződik, és ha nagyon javasolt cserélődik. Kihagytam valamit?
trompi55:
Amint egy examiner rácsatlakozódik, és a szerviz kiütődik, a szervizjelzés eltűnődik. :)
Ha mentális lóerőket szeretnél, akkor inkább nyomj fel egy HATALMAS matricát a szélvédőre, méghozzá " Ájem a sztríítréjször" felirattal. :-)) Sőt, ha még keményebbet szeretnél, szerezz Abarth jelet/lehet akár 15 db is/, és ragaszd körbe velük a kocsit. :) Ha minden kötél szakad, mivel piros a kocsid színe, ágaskodó lovacskás matricákat is tehetsz rá. :P
Inkább nagyobb leömlők, sportkatalizátor cserén gondolkodj. :)
Pont ezt szeretném elkerülni :)
Olyan tuningot nem szeretnék, amihez komoly szerelés, átalakítás kell, meg sok pénz. A sportgyertya nem túl drága megoldás, és csak kicsavarod, becsavarod. Pszichés tuningnak mindenesetre lehet, hogy jó, szerintem ad legaláb plusz két mentális lóerőt :D
1.6-os Stilo tulaj vagyok. Teljesen jól és megbízhatóan megy a gép, de lenne egy kérdésem. Hátha van itt tapasztalt tulaj., és tud segíteni.
Szóval ha 100km/h-val v. felette megyek, eszméletlen hangos lesz a gép. Nem is a motorból jön, inkább a futóműből. Mitől lehet ez, és hogyan lehetne megszüntetni?
Gumik rendben, nyomás ellenőrizve. Mind téli, mind nyárigumival nagyon zajos. Nagyon idegesít, és a rádió felhangosítása se segít.
Hihi, elkapott a sztrítrácsing fííííling?!?!?! :-))) Szerintem teljesen elhanyagolható az a többlet/ha van/, amit ezek az ú.n. sportgyertyák adnak . Inkább nagyobb leömlők, sportkatalizátor cserén gondolkodj. :)
Szerintem DSZ már eladta nagy nehézségek árán. Talán 3-4 hónapig is árúlta. De lehet, hogy Syncronnak van. Majd úgyis jelentkezik, és megmondja a frankót! :P
Szerintetek így chiptuning után esetleg van értelme betenni sportgyertyákat? (Ha igen, milyet?) Tudom, hogy nem sok pluszt hozna, de a chiptuning egyik lényeges pontja tulajdonképpen a gyújtás megfelelő behangolása, és lehet, hogy egy erősebb szikra jótékony hatással lehetne. Végülis nem nagy pénz, még ez fordult meg a fejemben, mint lehetséges "berhelés", amihez nem kell az autón semmi különöset alakítani.
Belépek én is a gyári CD fejegység keresők táborába :-)
Ha valaki tud eladót, vagy eladná az szóljon!
Lerágott csont, de még mindíg nem tudom biztosan a hozzászólásokból sem, hogy utólag be lehet-e tenni a multikormányt egy actual modelbe? ill működik-e?
DSZ megvan még a gyári magnód?
Mert ha nem találok CD-t akkor felvásárolnám tőled!
Van rá egy képletük, ami nem tudom, mi szerint számol -- de az lesz a tuti, azt kapod, oszt csend legyen. Ha többet akarsz belőlük kiverni, aligha jársz jobban anyagilag, volt erről egy cikk a Totalcaron még tavaly... (érdemes elolvasni)
Éllítólag ma kezdik szétbontani, ha megjönnek az alkatrészek. Természetesen a biztosító/a felelősé/ fizet mindent./Remélhetőleg :))/. Hogy 0-ra kijövünk-e az attól is függ, hogy értékcsökkenést mennyit fog fizetni a biztosító. Ugyanis jár, és kérni is fogjuk. Sőt elmegyünk akár a legvéksőkig is, hogy kapjunk.
mint rutinos ember ebben a temaban, azert az examinerrel ovatossan, nehogy ugy jarj mint en. ja es nekem is engin faultot irt ki meg anno, es nekem sem tudta kiutni, es nekem is mar keso volt, ugyhogy en a jo hangos zenevel kompenzaltam a folyamatos sipolast egy estig :)))
Délben épp "kárvelnesszék" felé járta, baugrottam, kérdezősködtem.
Az én ajtómon van egy 5Ft-os nagyságú horpadás (pont az ablak alatti élben). Azt 6.900Ft-ért javítják. A teljes autót 20.000Ft-ért polírozzák át!!! (Ez soknak tűnik, bár sosem políroztattam még). A díszlécemen vannak ajtórányitási foltok (lakk és festék sérült), azt két ajtón 4.000 Ft-ért políroznák át.
Egyébként én is azért most csináltattam meg, mert május elején lett 3 éves az autó, és azért engem is visszatartott korábban a gar. ill. a szavatosság.
Olyan jó olvasni ezeket, örülök hogy sikerrel jártál. Bár nem volt olyan egyszerű.:) Ha nekem is letellik a gar., és lesz péz rá, lehet hogy megpróbálkozom én is. Igaz, már annak is örűlnék, ha visszakapnám a verdát. Méghozzá egyben. :P
Apropó, a leszab. fordulatszámot nem tolták ki? (Vagy fel se ajánlották, hogy lehet?)
Nem ajánlották fel, de lehet, hogy csak azért, mert én elébe mentem a dolognak, és mondtam, hogy a fordulatszám tiltást ne vegyék ki, ne tolják ki.
Mondtak róla valamit, hogy a szervizben mire számíthatsz (kiszúrják-e)?
Errre én is rákérdeztem, amire az volt a válasz, hogy nem, mert nem új szoftvert tettek fel, hanem kiolvasták a gyárit, abban módosították a paramétereket, és úgy töltötték vissza, tehát a gyári szoftver van rajta átírt paraméterekkel.
Így szerintem ha csak síma Examiner-es vizsgálta van, akkor nem hinném, hogy kiszúrnák, de ha kimondottan erre mennének rá, lehet, hogy meg tudnák állapítani.
> Vagy lehet, hogy úgy oldották meg, hogy van, csak nem írja :D :D :D
> Tényleg, lehet, hogy hülye kérdés, de ilyet egyébként tudnak csinálni?
Nem hinném.
Apropó, a leszab. fordulatszámot nem tolták ki? (Vagy fel se ajánlották, hogy lehet?) Mondtak róla valamit, hogy a szervizben mire számíthatsz (kiszúrják-e)?