Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tatrafan Creative Commons License 2004.06.10 0 0 345
603-1961: Szlovákiai srác, gondoltam hátha ismered abból az időből amikor szerezted a géped. Beszélt valami győri tátrásról.
boles Creative Commons License 2004.06.10 0 0 344
Öööööööö, remélem erre gondoltál...
:)
Előzmény: 603-1961 (343)
603-1961 Creative Commons License 2004.06.10 0 0 343
Megint próbálkozok: ILYEN
Taunus75 Creative Commons License 2004.06.10 0 0 342
En raerek... :-)))
Előzmény: 603-1961 (340)
doca Creative Commons License 2004.06.09 0 0 341
alázatosan jelentem itt jártam.
603-1961 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 340
Taunus75: Kösz! Ezt akartam ! Csak győzzétek kivárni amíg elkészülök !
Előzmény: Taunus75 (336)
603-1961 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 339
Tatrafan : Nem. Honnan kéne ?
Előzmény: tatrafan (337)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.09 0 0 338
SZEVASZTOK!
tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 337
603-1961: Dudás Ottó ismerős név?
Taunus75 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 336
Előzmény: 603-1961 (333)
Taunus75 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 335
Az nem kispalyas cucc!
Johetnek a kepek!!! :-)))
Előzmény: tatrafan (332)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 334
603-1961: Nemláccik :-((

Helyzet? Haladgatsz?

603-1961 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 333
Újra:iLYEN
tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 332
Van. De csak elvben, nem hiszem, hogy valaha vettek volna egyet is. 80.000 EUR volt nehány éve az Automobile Revue-ben... Mindegy. Ugyanígy néz ki csak a brutál szélesítések nincsenek rajta. Neten most nincs kép, küldök mélben. Amit Te tettél be, az MTX (Metalex) 700. 4000 ccm és 300 lóerő. 270-et mondtak rá, és az árát 250.000 DEM-ben jelölték meg. Nem fogyott... Ez a motor volt a NAREX csapat autóiban is, akik versenypályákon voltak mentők. (Asszem a Ringen is az első időkben.) Mindenféle feszítő-vágó szerszámokkal meg orvosi műszerekkel voltak felfegyverkezve.
603-1961 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 331
íGY IS MEGPRÓBÁLOM :iLYEN
603-1961 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 330
iLYEN LESZ AZ ENYÉM IS HA ELKÉSZÜL :

tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 329
1897 - The first Nesseldorf car the Präsident is built.
1899 - First series of Nesseldorf cars is manufactured. First victories in motor racing.
1921 - Ledwinka designs the revolutionary T11.
1931 - The first rear-engined Tatra prototype is built.
1933 - The first aerodynamic rear-engined prototype is built. Hitler and Ledwinka discuss air-cooled rear-engined cars.
1934 - On the 4th of March the world's first serially produced aerodynamic car is introduced, the Tatra T77.
1936 - The T77 is updated to the T77a. The air-cooled rear-engined V8 Tatra T87 and flat-four T97 cars go into production.
1938 - Sudetenland including the Tatra factory is occupied by Germany.
1939 - The rest of Bohemia and Moravia is occupied by Germany, and W.W.II starts. The T97 is ordered out of production by Hitler as it is judged to be too similar to the KdF-Wagen, the later VW Beetle.
1947 - Zikmund & Hanzelka start their journey round the world in a Tatra T87. The Tatraplan goes into production.
1951 - Ledwinka is released and leaves Czechoslovakia to live in Vienna and later in Munich. Although he is offered back his old job at Tatra he refuses. Production of the Tatraplan is moved to Skoda.
1952 - Production of the Tatraplan is halted, and Tatra no longer produces passenger cars.
1955 - Tatra is allowed to built a new luxury passenger car, and work is started on the new T603 - First T603 prototypes built.
1963 - The T603 is updated to the T603-2.
1968 - The first Tatra T613 prototypes are built at Carrozzeria Vignale in Italy.
1973 - The new luxury passenger car T613 goes into production.
1975 - The T603 is taken out of production
1980 - The T613 is updated to the T613-2.
1986 - The T613-2 is updated to the T613-3.
1990 - The T613-3 is updated to the T613-4.
1995 - The T613-4 is updated to the T613-5. First Tatra - T700 prototype is built.
1996 - Tatra introduces the new luxury passenger car the T700. Production of the T700 starts at the Pribor factory for an order of 100 cars for the Czech government.
1998 - The Tatra factory at Pribor is closed and production of the T700 is moved to Koprivnice.
The American company SDC International buys 43.5 % of the shares in Tatra.
Production of the T700 is halted entirely.


Taunus75 Creative Commons License 2004.06.08 0 0 328
Brutalis fazonja van!!!
Ennek van utcai valtozata is? Ha igen, akkor kepet rola!!!
Előzmény: tatrafan (326)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 327
tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 326

....mint ahogy ez is.

4426ccm

400LE

320km/h

0-100 4 sec

tatrafan Creative Commons License 2004.06.08 0 0 325
Nos, IGEEEEN

es a 613 kozepmotorjat is orokolte.....

Taunus75 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 324
Utoljara egy 603-asban volt szerencsem benn ulni, de asszem ebbol is eleg nehezen tudnanak kivakarni! :-)))
Tolem megkapja a zold lampat! (...nem tudom, hogy ez szamit-e valahol is! :-)))
Előzmény: yenoee (323)
yenoee Creative Commons License 2004.06.07 0 0 323
Hát igen.. és ezt a vonalat se lenne rossz továbbvinni! A hagyományoknak nem mond ellent!

Mekkora űber-állat beszarás, ritkaság, bravúr és egzotikum, + élő klasszikus lehetne egy vadiúj, V8-as LÉGHŰTÉSES szupersportkocsi?
Vagy hülyeséget beszélek? :-)

Előzmény: Taunus75 (322)
Taunus75 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 322
Mindig imadtam ezt a fazont (is :-) es ugye mar tobben is szoltak a "Tatra Legendarol", de mindig csak amulok, amikor ilyeneket talalok:


MTX V8 - Czech built supercar using Tatra T613 engine. Yes! this car was designed and built in a Communist country. A newer (post communist era) version is believed to be in production by Laurin and Klement in the Czech Republic.


MTX V8 with door open


MTX V8 in black!

Bocs, ha mar mindenki ismeri oket, de nekem ez uj!!! :-))) Igaz nem oreg vas, de ilyenkor (is) csak amulok-es-bamulok!!!

Taunus75 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 321
Message dropped!

Előzmény: tatrafan (320)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.07 0 0 320

Welcome! Please drop a message! :-)))
tatrafan Creative Commons License 2004.06.07 0 0 319
Már nincs itt... :-((((
Előzmény: csabicsucsu (312)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.06 0 0 318
Doca: persze !!!! Nagyon vigyázni kell mert a léghűtés ventilátora könnyen beszippant mindenkit!!! :-)))))
Előzmény: doca (317)
doca Creative Commons License 2004.06.06 0 0 317
...mér=még..
Előzmény: doca (316)
doca Creative Commons License 2004.06.06 0 0 316
A fennébe! Hát itt már minden levegővel megy?!
A végén mér engem is megmalmoztok..DDö

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!