A kocsi gyári, jelenleg kuplung elkopott - 4.ben - 1800-2200 rpm között csúszik rendesen.
Most nincs igény tuningra, az alap kérdés az, hogy kuplung felújítás végezhető-e kevlározással, vagy nincs értelme, mert a szerkezet úgyis megadja magát?
kösz, hogy türelmesen válaszolsz a hülye kérdésekre.
Akkor ezek szerint van értelme a jelenlegi kopott tárcsát kevlárral "felújítani" és ha lendkerék tönkremegy, mehet bele a kiváltó szett? vagy ne várjak semmire, hanem most cseréltessek mindent?
A legtartósabb megoldás ahogy eltervezted, úgy egy ilyen kevés futás teljesítményű motort nagyon fel lehet húzni, mert nem nagyon kopott az injektor, a motor meg mindent de mindent kibír ez tapasztalat :D
A kettős lendkerék szerkezete úgy 20%os emelést bír el, ott nem szokott csúszni még, de pl nálam úgy van ha meg megírom és később elcsúszik és megkapja a kevlárt 2052N5-öt akkor nem kerül semmibe a módosítás.
Olyan kérdésem lenne, mennyire érdemes kuplungot csúszás miatt kevlároztatni ,egyáltalán érdemes-e?
Jelenleg még kettőstömegű lendkerekem van, nem produkálja a szokásos tüneteket, ezért nem akarok tárcsát, szerkezetet stb cserélni, így a kevlároztatást és a munkadíjat bukom el, ha esetleg mégis megadja magát és kiváltó szettet rakatok bele.
A kocsi nagyon keveset futott (tudomásom szerint) 120e van most benne, lassan részecskeszűrő is megadja magát. Lehet hogy kiváltó szett + kevlár + faptalanítás + chiptuning lesz a legjobb választás...... persze az már nem kevés pénz, de szeretem ezt az autót :)
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem fűthet az autó? Pollenszűrőt kiszedtem, fűtő motor megy. Pedálok melletti borítást levettem a radiátorhoz megy meleg víz. A manuális klíma hőfokszabályzó karja mozog mindkét helyen.
Jaja, vegyük még nagyobbra a feliratot, hátha azt már midnenki észrevenné... Lehet, hogy még párszor ennyi felkiáltójel is pluszban segítene... Hátha tényleg kiszúrná a szemét valakinek is....
Nagyon szépen köszönöm, megpróbálom... ha nem sikerül akkor úgy is megyek most már biztosan hozzád 2-3 héten belül és majd gatyába rázod a mihasznát! :)
Sziasztok! Az autó: 307 SW RHS DW10ATED 2012/12 havi. Következő: Autocom diagnosztika rádug , meg tudom nézni a motor vezérlőt és ugye van benne egy olyan: több funkció az lenne a BSI és abba is bizonyos funkciókat elérni pl:üzemanyag szint óracsoport tesztje stb. Vettem egy tampomat kart , be is tettem , előtt3 ellenőriztem a 307 klub fórumon leírtakat ami az utólagos tempomet beépítést vesézi ki azok rendben vannak és a tanítás jönne, ugye azt csak a PP2000 ből lehet nem gond van és interface is. Előte Jena 307-el beszéltem telefonon (rengeteget segített már így is vadidegenként amit utólag nagyon szépen köszönök) Mondta , hogy a motorvezérlőbe és a BSI-be kell elvégezni bizonyos helyeken a tanítást. PP2000 elő interface rádug a diagnosztikai csatira. A motorvezérlővel kommunikál a BSI-vel viszont nem. Amikor megvettem az autót akkor mindkét diaggal ment szépen , most csak az autocom kommunikál. Történt előtte még az , hogy az akkumulátort fel kellett töltenem, akku saru le töltés végén fel. Lehet hogy itt ronthattam el valamit vagy a gyári interface szórakozik vagy a BSI-nek lett valami gondja? Biztosítékok rendben , minden működik szépen ablakok stb stb és rohadt mód nemértem az egészet...Találkoztatok már ilyennel? Köszönöm , ha valaki tud valami támpontot adni ezzel kapcsolatban. A BSI resetet még nem csináltam meg eddig.
Sziasztok! Peugeot 307 1.6i ferdehátú autómmal van olyan gondom, hogy a szélvédőre nem fújja a levegőt a szellőző motor. Digit klímás tipusról lenne szó.
Ventillátor működik hallani ahogy kapcsol az irányváltó de gyakorlatilag csak középre fúj levegőt . Lábra és szélvédőre sajnos jelentéktelen. Lehet ezt a problémát egyszerűen házilag
megoldani, vagy csak szervizben érdemes. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. :)
Most nem emléxem pontosan első vagy hátsó csapágy cserénél a zégert nem pozició helyesen raktam be és akkor az abs szenzor nem tud illeszkedni... nézd meg nem az e a baj...
én időben észrevettem és pozicióba fordítottam a zégert
Szóval, még mindég nem sikerült beiratnom a 2 liter beöntött eolys-t
sajnos ahol melózunk ott a szervízben nem volt peugeot kütyülyük....
azóta is irkálja a diesel aditív minimum level-t
reméllem nem lesz további következménye...
nekem az actiát sajna nem sikerült kapcsolatra bírnom, usb-t nem ismeri fel, pedig a driver fent van, na mindegy....
kezembe akadt a régi blutoth- os elm 324, kiváncsiságból ráakasztottam és a Torque pro-val
kiolvastam a hibákat.... P1598 és P1435 kitöröltem de visszaírta, újra töröltem, és lett tolatólámpám.... persze aztán megint "elmúlt" de biztos vissza fogja írni
lehet semmi köze a két hibakódnak a tolató lámpához
ki kell majd vennem a légszűrőházat, és megellenőriznem a csatit....
nem nagy dolgok csak engem idegelnek, szeretem ha minden rendben van, dehát első a meló mindenre nincs idő egyenlőre...
de majd télen biztos leszek munkanélkülin....
Zolisys ? van hozzáfűzni valód a dolgokhoz ? jó tanácsod amit sürgősen tennnem kell?
jövő héten jövünk magyarba Nov1-2. nagyon jó lenne összefutni és helyretennéd a macsekot...
A pólóm kevésbé izgat ahhoz képest, hogy egy jót szövegeljünk. Kb. fél órája értünk haza, reggel 9-től rohangáltam Kika-Ikea-Árkád-Aréna-Keleti-gyerek, mutter stb. Legközelebb remélem - és akkor nem lesz 20% leárazás a Kikában lámpa fronton.
Majd szerzek egy új első felnit, ha nem tudom rendbe hozatni, a küszöb meg szintén meggyógyul. A lányom észre sem vette ezeket a hibákat. De ő szőke nő:)