Azóta olvasom, hogy már mindenkit kiengedtek a kórházból...holnap délután még lesz egy orvosi felülvizsgálatuk...aztán ha minden oké, akkor indulhatnak a vasárnapi versenyen...
Erről nem hallottam, de akár jól is elsülhet. Ha már Ford: 2009 harmadik negyedévében az amerikai részleg 357 millió dolláros profitot könyvelhetett el, az egész vállalat nyeresége pedig 1 milliárd dollár volt világszinten. Szóval nem aggódok értük:)
Ezzel kapcsolatban én azt hallottam, hogy a híres amerikai taxi és rendőrautónak használt Ford Crown Victoria típus - amely mára az egyetlen amerikai hátsókerék hajtású Ford-limuzin - nem lesz utóda, hanem ausztrál Ford Falcon-okkal váltják le...
Nekem a formájuk is. Szerintem nem fognak eltűnni. Ausztrália nagy piac a Ford számára. Szerintem új autót fognak fejleszteni és abból összerakni egy V8-ba való gépet, azért húzódnak most vissza kicsit. A Ford új üzletpolitikája az, hogy egységesíti a kínálatát. Nem fejleszt külön az amerikai és külön az európai piacra. Valószínűleg akkor az ausztrál piacra sem. Az első fecske az egységesítésben az új Fiesta. Az USA-ban is ugyanilyen formában kezdik a forgalmazást( csak ott lesz lépcsős hátú változata is).
Ralfi idén nem ment rosszul. A pontszáma ne mtükrözi reálisan a teljesítményét, ráadásul folyamatosan fejldött. A vége felé párszor már vélhetően a Mercedes érdeke miatt sem előzött.
Amúgy mivel mostantól fejlesztési stop van, csak a két márkán múlik, hogy márkán belül mindenki egyforma gépet kapjon.
Kigugliztam, már szeptemberben törölték a versenyt, mert 2010-ben két közel-keleti versennyel akarnak nyitni Abu-Dhabiban és Bahrainben. Tehát logisztikai okokból.