Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.07.15 0 0 380326

Cseréld a balt is! 

Előzmény: 208D (380323)
Hooshee Creative Commons License 2024.07.15 0 0 380325

2019 ha jól emlékszem, de erre nem esküszöm meg. a motor meg a generációtól függ: a régi v8, az új sor4. Mindig. Nincs átfedés.

 

Teszem hozzá, amúgy az új kis motor lelépi a nagyot egy gyorsulási versenyben, de hát ugye a hang, meg úgy egyáltalán a feeling, hát az nagyon más. Nem is nagyon fogy az új, úgyhogy már bejelentették hogy jön vissza a V8, valamikor (amikorra meg tudják oldani hogy megfeleljen az új euro szabványnak).

Előzmény: GodFather80 (380322)
csabais Creative Commons License 2024.07.15 0 0 380324

Csak az állítórésze van a kardán felett.   De nem kell levenni, csak a fölötte lévő hővédőlemezt.

Előzmény: 208D (380323)
208D Creative Commons License 2024.07.15 0 0 380323

W211 rögzítőfék jobb bowden cseréhez nem kell levenni a kardán tengelyt ugye? Azért kérdezem, mert a kardántengely és a kardántengely alagút között vezetik!

GodFather80 Creative Commons License 2024.07.15 0 0 380322

Nagyon jó, szuper!

Köszönöm!

Ha jól értem, akkor a Coupé szó lesz itt a hunyó (már ami a külsőt illeti), de vannak olyan hirdetések, amikben a sima GLC van a képen és mégis Coupé-ként árulják. Akkor ott az eladó sincs tisztában a dolgokkal.

Egyébként mikor volt a váltás? Azt lehet tudni? Mármint, mióta van 2000-es + villany motorral szerelve? A V8-as szimpatikusabb számomra.

Még egy kérdés! Már nem gyártanak dízelt? Mindenhol azt látom, hogy benzin vagy benzin+elektromos. 

Világéletemben dízel autóm volt, kicsit ódzkodok a benzinestől, de valószínű, hogy csak azért, mert nem ismerem. 

 

Előzmény: Hooshee (380321)
Hooshee Creative Commons License 2024.07.13 0 0 380321

Nem facelift, tök új modell. A GLC a C-klasse technikájára épül. A képeiden az egyik a régi C-klasse, a másik meg az új, illetve nyilván annak GLC variánsai.

A GLCn belül pedig valóban két típus van, a coupe és a sima, amik főleg a hátsó kialakításban különböznek.

 

Ami nagyobb difi, már ha tényleg 63ast akarsz venni, hogy az újban az egy 4 hengeres motor egy 6kw akksival, míg az előző modellben még a V8 volt.

 

x253/C253 és x254/c254, az alvázszám árulkodni fog mivel állsz szemben.

Előzmény: GodFather80 (380320)
GodFather80 Creative Commons License 2024.07.11 0 0 380320

Köszi!

Akkor mégis faceliftről van szó?

Én is erre tippeltem, de pl. itt van egy autó ami 2024-es, ill. első forgalomba helyezési ideje 2024, ettől persze lehet, hogy a gyártási ideje előbb volt...viszont annyival nem lehetett előbb, hogy ebben már a teljes érintőképernyős megoldás van...

Tehát régi külső, új belső? Hm...

Akkor ez most valami keverék? :)

Egyébként mikor volt a váltás, azt lehet tudni?

Köszi!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380319)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.07.11 0 0 380319

1. kép, újabb típus

2. kép régebbi

3. kép régebbi

4. kép újabb

 

Ennyi a varázslat, nézd az évjáratot!  ;-) :-)

Előzmény: GodFather80 (380318)
GodFather80 Creative Commons License 2024.07.11 0 0 380318

Sziasztok!

 

Pár napja kezdtem el ismerkedni a mercik világával. Eddig kicsit elrettentett, hogy annyiféle "alfaj" van típusokon belül, hogy teljesen el lehet veszni köztük. Ezért inkább bele sem mélyedtem a témába...

Most viszont autó vásárlás előtt állok és gondoltam mégis veszem a fáradtságot, hogy beleássam magam ebbe a végeláthatatlan feneketlen kútba. 

Sikerült is találnom egy számomra tetszetős típust, a glc 63s-et.

Olvasok róla leírásokat, nézegetem a képeket és ezek alapján két kérdés fogalmazódott meg bennem (egyelőre)...

- Azt veszem észre, hogy kétféle hátsóval létezik ez a típus!?!? Most lehet, hogy én nézem be, de a használt autós oldalakat is böngészve egyre jobban azt érzem, hogy nem. Gondoltam rá, hogy facelift-en esett át, de a gyártási éveket nézve ez sem igaz. 

A típusjelzéseken sem veszem észre azt, hogy bármivel is jelölnék, hogy ez most ilyen, az most olyan hátuljú...pedig gondoltam a Coupe megjelölésre is, de nem. Az is lehet, hogy az eladók adják meg rosszul, nem tudom.

- A másik észrevételem, hogy van amelyikben a légbeömlők fölött van egy kisebb kijelző és van olyan amelyikben egy teljes, nagy érintőképernyő kapott helyet. Ezt sem jelölik sehol a típusleírásban.

Szóval teljes a káosz e téren a fejemben, egyszerűen nem tudom, hogyan eldönteni (ha csak nem látom), hogy milyen autóval állok szemben, ill. egyszerűen, hogy lehet megkülönböztetni őket? El nem hiszem, hogy sehogy...

Képeket csatoltam, ezek segítségével már tudni fogjátok, hogy mikre gondolok.

Előre is köszi a válaszokat!

Belföldi Creative Commons License 2024.07.09 0 0 380317

Köszönöm !

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380316)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.12 0 0 380316

Vagy 1 komoly diaggal. Nem feltétlen csak a gyári tudja.

Előzmény: Belföldi (380315)
Belföldi Creative Commons License 2024.06.12 0 0 380315

Szia!

 

A FULL RESET-ert csak MERCI diagnosztikai műszerrel lehet , nem ?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380314)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.11 0 0 380314

Kellene 1 full reset a klímának, sokszor helyreáll az agya.;-)

Előzmény: Ákos70 (380311)
Belföldi Creative Commons License 2024.06.11 0 0 380313

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani , jó Merci klima szerelőt Dél-Budán vagy környéken ?

Előre is köszi !

 

Üdv : Belföldi

Sargarigo00 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 380312

Szia!

Azt megkérdezhetem hogy honnan szereztél xentry-t? Nekem is kellene, de a sok átverés miatt hanyagoltam eddig.

Előzmény: katona84 (380303)
Ákos70 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 380311

Sziasztok! 

W211-ben a műszerfalon a középső szellőzőkön semmi levegő nem jön. 

Kiszedtem a klímavezérlőt, a terelőlapát fixen zárva van a vezérlő minden állásában. A rádió mögött van egy állítómotor, a kesztyűtartó felől is láttam egyet, de ezek működnek, a lábtér zsaluját állítják.

Hol lehet az a motor, ami a középső zsalut nyitja?

katona84 Creative Commons License 2024.06.07 0 0 380310

Köszi az infót akkor meglépem a tisztitást.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380309)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380309

Ha a szívósorban volt korom bőven, akkor a DPF-ben is lesz bőven. ;-) 2006-os autóban már illik 1 jó takarítás. :-)

Előzmény: katona84 (380308)
katona84 Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380308

Köszi megnézem létezik hogy a gyári diag szerint 0% a koromtartalom és a részecskeszürő terhelési állapota 15% A Xentry nem ir hibát. Amikor pár éve levettem mindkét szivósort az olajhütő tömitéscsere miatt akkor kitakaritottam mindkét szivósort a koromtól volt benne azért rendesen.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380307)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380307

Utolsó megoldás, DPF le, és gépi tisztítás, mert lehet, hogy már igencsak tele van korommal.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380306)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380306

O2 sensort dobtam ki már, csak 1 éves volt. (Sok Bosch török!)

 

EGR működik rendesen, megnézted? Már a Pierburg sem a régi. :-(

Előzmény: katona84 (380305)
katona84 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380305

Az O2 senzor régebben cseréltem 2 éve BOSCH -ra mert hibának irta a xentry azóta nem ir hibát erre. Az EGR vadi Új Pierburg.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380304)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380304

O2 sensor? EGR milyen állapotban van?

Előzmény: katona84 (380303)
katona84 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380303

Üdv fórumtársak olyan dologban kérném tanácsotokat hogy van egy 2006.w211  320CDI V6 autóm és nagyon sürün regenerál holott Xentryvel kiolvasva a szilárd égésmaradvány  koromtartalom 0g  a szürő terhelési állapota 15% és akkor is inditja a regenerálást amikor még hideg a motor éppen melegedés alatt van ilyenkor büdösen füstöl érezni az elégetlen gázolajat. A nyomáskülömbség jeladó cserélve lett hátha az a ludas de nem irta hibásnak a xentry ennek ellenére nem változott semmi. Várom hátha van valami ötlet mit nézzek még meg.

Tailor23 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 380302

Nem bazsalygok itt tovább, írtam emailt, ha nem gond :)

Előzmény: vilagosbarna (380300)
W140S300TD Creative Commons License 2024.06.03 0 0 380301

Sziasztok!

CLS Mercin cserélt-e már valaki pótféklámpát? Ki kell hozzá venni az egész kalaptartót a két fejtámlával? Van a kalaptartón egy kipattintható dekni, azt kivettem, de a nyíláson benyúlva, éppen hogy csak elérhető a lámpa, de nem tudom kiakasztani. 2007-es évjárat.

vilagosbarna Creative Commons License 2024.06.02 0 0 380300

Gyári cuccokat en is No.-ból rendelem javarészt, illetve a Presidentből és a Vianno-ból, mindkét nagyon korrekt hozzáállású és normális áron adják a portékájukat. Előbbinek bontóa szekciója is van, es pl. cikkszám alapján szednek ki neked alkatrészt, ha szólsz.

Előzmény: Tailor23 (380299)
Tailor23 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 380299

Köszi az infót! Abszolút hiszek neki, "ismerem" őt (bár nem találkoztunk, de nagyon ajánlották) :)
Még egy ajánlatra várok, aztán én is elkezdem összelegózni a dolgokat. Amit érdekes volt látni, hogy az originalteile MB oldalon jó pár alkatrész olcsóbb, mint idehaza a merciboltban... (tudom, áfa, meg azt ide is kell szállítani).

 

Előzmény: vilagosbarna (380298)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.31 0 0 380298

Nincs tapasztalatom a Meylével, emiatt nem veszem.

Csabais szerelő, pár évtized rutinnal, hihetsz neki.

 

Végül alig lett swag alkatrész a hátsóban. Febi, Lemförder, trw. Ezekből tudtam összelegózni a komplett hátsót karokkal, es szilentekkel együtt. Így is közel fél misibe került az alkatrész az első és hátsó futóműbe együtt, lengéscsillapítók és csavarok nélkül.

Előzmény: Tailor23 (380297)
Tailor23 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 380297

@csabais, @vilagosbarna köszönöm szépen a válaszokat! A "Meylét ne" most őszintén szólva meglepett... a "HD" is parasztvakítás?

Azt látom, hogy a Lemförder a legdrágább, szettben nincs, cikkszámok alapján kerestem meg a szükséges darabokat.

(sajnálatos, hogy hazai pénzből a gyári alkatrész nem megy "mellényzsebből" :/ )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!