MC! Egy délután M3-mal a városban?! Ember, sárga vagyok!
Én viszont megrendletem a Koni sporttelókat a citroenbe (sajnos nem tudtam meghúzgálni), állítólag a motortérből állítható az elsők keménysége! Ha nem lesz nagyon jó, itt - mármint az eladó cégnél - fejek fognak hullani! :)
Egyébként a csóka azt mondta, hogy a Monroe az egyik leggyengébb teló, egyik gyár sem építi be gyárilag.
Most olvasom figuramatyi a tortenetedet.
Ez igen, ez mar dofi. Aztan ne sajnald a fogaskerekeket! :-))) Azt hiszem gyokeresen meg fog valtozni az eleted, elore, renduletlenul.
Gratulacio!
Az órám kivételesen pontos (stopperral bemértük). 225-nél értem utol, úgyhogy az volt a vége, de ezek szerint volt benne némi tuning. Egy négyhengerestől turbó nélkül nem is rossz.
Gratula az autódhoz, sóvárogva néztem a KAE-ben, de az ára elborzasztott, bár az ember nem észérvek alapján vesz BMW-t. Remélem sok örömed leled majd benne.
kösz, akkor egyre gondoltunk. persze én sem azt akartam írni, hogy a fogaskerekek fogazása merőleges a tengelyre :), hanem hogy párhuzamos. magyarul ahogy te irtad. egyenes. nem szinkronizalt? hm.
misztifikaljak, ez jo :)
A tolókerekes váltó elsősorban a ralliban terjedt el, mert kevesebb erőt emészt fel mint a hétköznapi váltók. Hátránya a hangja (hallhatod pl kispolák első fokozataként, illetve az újabb IFA-kban), és hogy nem szinkronizált, ezért hétköznapi emberek számára kissé nehézkes a kezelése. (A versenyzők persze szeretik, mert ezzel is lehet misztifikálni a dolgot)
Természetesen gratula Ruppynak, hiszen az egész az Ő érdeme valahol, hiszen létrehozta a leglátogatottabb autós topicot. Egyébként valahol jellemző a topicra, hogy itt már mindenféle autóról volt szó nemcsak Bömösről.
mekcsiz (bocs, de mindig elfelejtem, hogy irod): amikor azt mondják, "tolókerekes váltó" (lada), az mit jelent? az olyan, mint a szekvenciális, vagy csak annyi, hogy a fogaskerekek fogazasa pont meroleges a tengelyre? (azt tudom, hogy igy nagyobb a hang es jobb az erőátvitel). egy ilyen "tolókerekes váltó" áttételei rövidebbek a gyárinál? 5-sebességes? (többet nem kérdezek)
Az a Megane akkor tudott még valamit, gyárilag 215 a vége. Vagy Te nem 215-tel mentél, vagy az lehetett elég durván megpöckölve: ahhoz, hogy 200 felett csak úgy 'elhúzzon' melletted valaki, jelentôs sebességkülönbség kell... A lóerôkrôl nem is beszélve.