gyári 16" alu 205/55 gumival+gyári CD+digit klíma.
Én tavaly júl. elején vettem pesti tulajtól (hölgytől), 30e km-rel. (most Pécsett van :) )
Sztem kiváló állapotban, bár a stab.rudak zörögtek rendesen...
Így, 4 nap ismertség után mentünk nyaralni vele: 1300 km Horváto-.ban.
Minden gond nélkül abszolváltuk... :)
A stab.rudak "kötelező" cseréjén kívül volt még egy légtorokház, ill. 1 trafó (össz. már a 2-ik). Ez utóbbi kicsit ijesztő volt, amikor egy henger nem ment...
A fogyasztás "városban" 8,6-9,1 között volt, de most tavasszal klíma nélkül a 205-ös gumival 8,1 !! Sajna pályán 160-nál is 8-8,5l-t eszik. De már sikerült egy Zeg.-Pécs 5,9l-es átlagot is összehozni 90-110kmh-s utazóval...
A hó végén lenne esedékes a "kötelező" 40e-s szervíz. Ezzel kapcsolatban is kérdeznék tőletek egy párat:
1. valószínű, hogy én veszek meg mindent előre, milyen márkát vegyek az alábbiakból?
- légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gyertya
- olaj: 5W40 vagy 10W40; ill. Selénia vagy egyéb márka?
2. honnan lehet új gyári spojlert (küszöb+hátsó) szerezni, mert a márkaker. borzalmas árat mondott..
3. milyen egyéb "gyári" dolgokat lehet utólag beépíttetni megfizethető áron (a xenonon és a multikormányon kívül) pl. tempomat, esőérzékelő stb...
4. próbálkozott-e valaki a gyári fejegységre rákötni vmilyen mp3 lejátszót?
A Xenon nagyon megéri,ebben nyugodt szivvel biztos lehetsz!
A különbség ég és föld,nem kidobott pénz.Csak a megfelelő szinhőmérsékletre figyelj!(szvsz 4300K!)
Nekem még "picit" többe fájt ,mint 50 pénz :-(
A beépitő kerettől ,szebb biztos nem lesz...
De hogy jobb az biztos!
€gy pár hete penderitettem ki az enyémből a gyári cd-s fejet,és foglalta el a helyét a jó öreg Alpine...,úgy hogy még az első hangszoró szettet nem volt időm kicserélni megdöbbentő a változás!
Keretet meg többfélét találsz,van ami már nem olyan gáz...
Nemtudom, mennyire nehéz beletenni, viszont fúrni kell egy picit. Nekem a Bestesek tették bele, szépen, nyomnélkűl. Láttam neked viszont sárvédőt, Fiatra valót a Bárdi Autónál 1214 forintért. Ha érdekel, nézd meg.
Xenon lámpákat rakatok be a stilomba hétfőn... Ugye megéri a plusz 50ezret? Jókor kérdezem :)
A másik kicsit fontosabb kérdésem, hogy szerintetek megéri e a gyári magnót kicserélnem és egy JVC fejet berakni gyári beépítőkerettel... Mert Nagyon tettszik a gyári magnó, jól illik a kocsi besejébe, csak sajnos magnós, és nem találok se cd tárat se cd-st... Állítólag a multikormanyomra is rá tudják tenni az uj "magnot"....
Ti lecserélnétek? Esetleg van akinek már nem a gyári van? Nem néz ki bután?
Ha esetleg képet is tudtok sajátról megnézném, mert nehéz elképzelni benne ....
Szerintem próbálj meg rákérdezni az Autóhifi topicban, én nagyon sok hasznos tanácsot kaptam már ott. Nem fognak gyorsan reagálni, de aki tud erről valamit, biztos segít neked.
köszi szépen. Sajnos németül szinte semmit sem tudok, pedig ez az oldal pont arról szól, amit én keresek! nincs itt véletlenül egy német zseni, aki lefordítaná nekem ezt az oldalt pl egy sörért? :-)
Ezek szerint van megoldás, lehet hogy vmi profi hifisre kéne bíznom, csak egyfolytában használom a kocsit, és így nehéz lesz.
Sajna nem olyan egyszerű ez a multikormányos-beszerelős mutatvány. Megpróbáltam házilag megoldani, de csak addig jutottam, hogy kiszedtem a légzsákot, nem kis nehézségek árán (fél óra volt, mire megtaláltam a hozzá való kulcsot, mert nem sima imbusz kell,csak a szögletes végű jó) A kormánykereket nem tudtam leszedni, de nem is nagyon erőltettem, mert már sötétedett, örültem, hogy a légzsákot vissza tudtam rakni. Viszont nem láttam olyan csatit, amit a multikormány kezelőgombjait irányítanák. Elképzelhető hogy nincs is ilyen "kábel"? gondolom azért valahogy össze lehet hozni a dolgot, hiszen a kormány kezeli a gyári hifit, tehát ha nincs kábel, akkor vmi hifis szaki össze tudja kötni, nem? Ért valaki ehhez a témához? remélem nem hiába vettem ezt a kormányt.... :-/
Egyébként grafitszürke metál lesz az autó, Alessio F1 felnikkel és BF Goodrich Profiler gumikkal. Természetesen, ha kezem közé kaparintom, rögtön fotózom. :-))
Egyébként nagyon jó akció van most a facelift előtti Stilo-kra. Ezekből szalononként 2-3 db van és 5-600 eFt kedvezményt adnak a listaárból. Az enyémet pontosan 3 milláért meg akciós finanszírozással (THM 7%) hozom el, CD-vel, digitklímával, téli gumi+felni szettel. Az alufelni garnitúra saját beszerzés.
Nagyon fájt a fogam egy JTD-re. 3,9 Mft-t hozható lett volna digitklímásan. Csak nem tudtam ész érveket felsorakoztatni a plusz 900 eFt mellett. Nem megyek sokat az autóval, mert hétközben cégest használok. Azért, meg hogy állatkodjak a nyomatékkal, sajnálok kiadni majd' egy millát. :-((
Hiába no.....egy Brava eladását követő szomorúságot csak egy Stilo megvásárlásával lehet feledtetni :-))
Üdv a Stilosok táborában. 1. Passz. Volt aki próbálkozott már más forrással, dehogy mire jutott, az nemtudom. Szvsz elcsunyítaná a kocsit, a a nagy sártól meg az se véd meg. 2. Nekem igaz 3 ajtós van, de az első kerék mögött a küszöbspoiler elején/szélén szépen lejött a festék, úgy mint itt többünknek. :) 3. Én a Fiat Bestnél vettem bele, k.b. 12E volt. Nagyon kényelmes, ajánlom neked is. 2 részes belül. Szépen ki van flokkolva puha anyaggal. A teteje valamilyen bőr utánzatú anyag. 4. A fogyi növekedésed minimális lesz/max. 0,5l/100km/, viszont kevésbé komfortos mint a 195/65. De jobb stabilitás, rövidebb fékút. De ez a 16' a legjobb kompromisszum, főleg ha Pesten használod. A futóműben úgyis a stab. pálcák fognak "megszólalni" először, melynek cseréje garis lesz. Úgy 30E km környékétől szoktak előjönni.:) Nem kell megijedni, 2E ft-os alkatrész, cseréje gyors.
Ha van még kérdésed, ne tartsd magadban.:) Képeket kérünk a kocsiról!!
Néhány napon belül egy 0 km-es, 5 ajtós 1,4 Stilo gazdája leszek, és mivel a fórumot olvasgatva látom, hogy segítőkész, összeszokott csapat vagytok, szeretnék tőletek néhány infot kérni.
Az autóhoz szerettem volna gyári sárvédőgumi szettet rendelni (megelőzendő a köfelverődéseket), de a szalon által mondott 7 000 Ft (első) és 16 000 Ft (hátsó) sárvédőgumipár árat pofátlannak tartom. Kérdéseim:
1. Megvásárolható-e valahol olcsóbban?
2. Kőfelverődés ellen használ-e valamelyíkőtök fóliát (pl. a hátsó kerékjárati ívnél, vagy az autó elején), hol érdemes csináltatni, valóban véd-e? (Az előző autom egy Brava volt, az eleje úgy nézett ki, mintha sörétessel lövöldözték volna)
3. Milyen könyöklőt érdemes utólag az autóba tenni, hol és mennyiért kapható?
4. Az autóra 16-os felniket tetettem 205/55-ös gumival. Emeli-e a fogyasztást észrevehetően a szélesebb gumi, és mennyire csökkenti a futóműalkatrészek élettartamát? Úgyértem, feltűnő-e a különbség a gyári kerekekhez képest?
Előre is köszönöm neketek, ha kisegítetek egy zöldfülű Stilo-st :-)
Nem tünt bonyolúltnak, mikor a bőröztetés miatt a szaki levette a kormányt. Kellet egy kis tükőr, és egy vékony, hosszú csavarhúzó. Ennyi. Ftc kormányán még gondolkodott, ott k.b. 3 perc volt, az enyémet fél perc alatt szedte le. Egy ami nagyon fontos, hogy véletlenűl se ADJ RÁ GYÚJTÁST, a légzsák miatt.
Van már közületek olyan, aki szerelt már be multikormányt? Hogy működik a dolog? Csak rá kell dugni egy csatlakozót? Szerintetek neki merjek állni, vagy inkább vigyem szakemberhez? Nem lehet túl bonyolult dolog, csak attól félek, hogy macerás dolog kivenni a légzsákot. ( meg ugye van egy olyan tulajdonságom, hogy amit egyszer szétszedek….)
Laci!
A bontó tel. Száma: 06309596391.
Nekem van gyári magnóm, DSz már eladta. Teljesen jó állapotú, semmi baja, csak kb fél év keresgélés után találtam egy gyári cd-s fejet! amúgy CD nem igazán szokott lenni eladó, sokan keresik. Ha érdekel a magnóm, dobj egy mailt a syncron@freemail.hu-ra, biztos megegyezünk, olcsón adom!
Multikormányt nagyon remélem, hogy be lehet rakni, mert pont ma vettem egyet én is, vmikor a héten akarom berakatni. Van aki azt mondta, nem lehet, van aki azt mondta, hogy tök egyszerúen megy.. majd meglátjuk.
Mindenesetre valahogy biztosan össze lehet hozni... remélem.
Amúgy találtam ma egy nagyon pöpec és olcsó bontót Tatán. Gyári multikormányt vettem gyári bőrözéssel, alig használtan 5 ezer Ft-ért!!!!
Ma hosszú távon is kipróbáltam a "Bálnát " (Stilo MW), 200 km-t mentem vele, nagyon jól fekszi az utat. Ami a legfurcsább, hogy sokkal magasabb, mint az enyém.
szvasz ilyen tuning nincs :) vagy ha találsz valamit, szólj azonnal!! amúgy tök jó, hogy elégedett vagy, jó dolog tudni, hogy nem gyári a verda :)
@syder mint mondtam majd engem is érdekel a dolog, úgyhogy írj fel a "csoportos" listára ;) gondolom szélvédő ragasztóval kell felrakni..viszont az örökre ott is marad.
Hagyd a fenébe a gyertyát! Az még rosszabbul is tud gyújtani, ha elkormólódik a sök rövid útnál, amit Te is szoktál csinálni. Ráadásul szerintem nem hoz érezhető eredményt. (Értsd: még ha jobb is leszel egy tizeddel, azt Te soha nem fogod megtudni, észrevenni. :)
> Olyan tuningot nem szeretnék, amihez komoly szerelés, átalakítás kell, meg sok pénz.
A 4 sportgyertya kb. 10-12 ezer Ft. Ennyi egy betétszűrő is, vagy valamivel több a direktszűrő, ha abban hiszel - attól állat hangja lesz, csak pucold majd bőszen. De szerintem - ismét csak ezt mondom :) - a következő spórolj már. ;)
persze, megoldhato, csak ha nem surgos, akkor meg varjunk, mert ha tobb erdeklodo lenne, lehet hogy olcsobb lenne. de dobj egy mailt a bzsozsi@hotmail.com-ra es megbeszeljuk
mondtam, hogy mindenfele egyeb modositast a chippeles elott erdemes megcsinalni. osszetevodnek a dolgok, ugy tobbet er ha hozza tudjak igazitani a chippet. amugy meg tenyleg nem sokat er. nekem is volt, de pszihes loerokon kivul nem sokat ad ilyen szinten. ha mar sokminden van modositva, akkor lehet hogy er vmi, meg kell is, de igy nemnagyon. de egy kis optikai tuning is jo a plusz virtualis pacikra :)))