Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piri Creative Commons License 1999.03.25 0 0 34
Sajnos még a doblemezt is ki kell cserélni meg mindent úgyhogy nem éri meg átépíteni Ja és csak 325i t lenne érdemes mert a többivel gyenge lenne
324dX :-)
Van nekem 1 bontott első difim viscokuplunggal csak le van törve a ház fölerősítő füle
Előzmény: Ruppy (23)
labamba Creative Commons License 1999.03.25 0 0 33
Hello mindenkinek!
Lou: én inkáb (fôleg, ha nincs családod a 2 ajtóst ajánlom (3. ill 5. ajtó nincs!), nagy az ajtaja, könnyű a ki-be szállás (hátra meg le van szarva)

A 320i nekem nem nagyon tűnik erôtelennek a 150 Le-vel (tapasztalat)

Kerestetek bontót: 52/421-063, vagy 30-981-4631 Ez két külön hely.
pl.: kuplungtárcsa (kb 80%) 3000
vízpumpa 3000
műszerfal (komplett igaz idôórával) 1000
vezérműtengely himbákkal 10000
kipuff. dob 3500
új e.sárvédô és küszöb 3000
stb.
e. oldalüveg 3500
váltó: 15-40000

Injektorból inkább a k-jetronic-ot vedd computerrel. téli fogyasztás városban 12l.

Ruppy: Neked speeeeer difire van szükséged.

Na továbbiakat. Remélem nem hal el a topic!!!!

Lou Creative Commons License 1999.03.25 0 0 32
Üdv mindenkinek !
Nagyon tetszik a régi BMW, és örülök ennek a topicnak, bár az utóbbi időben eléggé hanyagoljátok, ezért is gondoltam, hogy felteszek néhány kérdést, hátha kissé feléled a topic.
Először is, még nincs saját autóm, de már 2 éve vezetek rendszeresen, úgyhogy lassan itt az ideje saját gépet szerezni. A BMW nálam a csúcs, de a 4. generációsat biztosan nem tudnám megvenni, még a használtak is túl drágák nekem. Ezért gondoltam az E30-ra.
Mennyiért lehet egy kb. 6-10 éves géphez hozzájutni, van e nagy különbség árban a 3 és 5 ajtós között ? Mibe kerül egy ilyen autót szervizelni, mennyi baj van vele ? Mennyire megbízható, strapabíró autó ? Hogy alakul a fogyasztása, tényleg sokat eszik ?
Ha tudtok mondani valamit ezekről a dolgokról, kérlek írjátok meg ide, vagy emilbe, nagyon érdekel a téma. Előre is köszi !
Ruppy Creative Commons License 1999.03.22 0 0 31
Gyerekek tavasz van!

Itt a löket módosítás ideje.

320i->323i
320i->324i
325i->327i

Ruppy Creative Commons License 1999.03.22 0 0 30
Eclipseboy

Szerinted ha két teljesen egyforma lóerejü és válóáttételü, de az egyik elsokerék meghajtású a másik pedig hátsó, autóval kimittudot rendeznénk melyik tudna jobban startolni?

Előzmény: Eclipseboy (28)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.22 0 0 29
Valószínüleg ha sper difi(20-80%) lenne az autómon, jobban érvényesülnék télen .Persze a fene tudja, ahogy vissza gondolok a havas napokra úgy elhagyta magát szegényke.
Tényleg irjon már valaki egy kicsit, hogy milyen sperren firkálni a hóban jégen.
Valószínüleg csak én hülyeségem, hogy :
Irtó jó úgy menni 50-60 nal, hogy közben tudod bármikor elo tudsz ugraszati még plussz 100 lóerot.
Egyébként a dugóban való autózásról nekem is az a véleményem.
Előzmény: Eclipseboy (26)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.20 0 0 28
Igen ebben van valami, de csúszós uton, meg hóban (ami akad errefelé mostanában bőven) azért a 4WD verhetetlen.
Egy bivaly hátsókerekes autóknál nem annyira rossz, de egy elsőkerékmeghajtású kocsinál már zavaró mondjuk 200Le-t az úton tartani. Ilyenkor jön jól a 4WD.
Előzmény: evil (27)
evil Creative Commons License 1999.03.20 0 0 27
Én általában azt olvastam az autós lapokban, hogy a 4kerekes változatokban nem érezni különbséget 7köznapi autózás során,csak a végsőkig kihegyezett körülmények között. Viszont nagyobb a fogyasztás, kisebb a gyorsulás, legfeljebb a rugalmasság jobb, de az is a más váltó miatt. Az ujabb 3-asokban asszem nem is volt ix változat.
Előzmény: Ruppy (25)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.19 0 0 26
Én is így vagyok vele, hogy állandóan le akarom cserélni a kocsimat egy GSX-re, főleg ha hó van. De aztán minden nap meggyőzöm magam, hogy nem tudnám igazán kihasználni. Szerintem sokkal dühítőbb egy 200LE-s kocsival dugóban állni, mint pl. egy 75LE-ssel. :-)
Előzmény: Ruppy (25)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.19 0 0 25
Télen midíg elszánom magam, hogy ez már így tarthatatlan, aztán mire hozzákezdenék komolyabban az átépítéssel foglalkozni megérkezik a tavasz. Valahol olvastam , hogy több féle összkerékmeghajtás létezik az E30 asokon. Lehet, hogy valamelyik elsogenerációs visco s megoldást könnyen fel lehetne tenni.

Kanyarban szoktam érezni, hogy nem lenne rossz ha az elso kerék is hajtana. Néha szoktam az egyik kolégámmal versenyezni neki egy 4 es golfja van gyorsulásra és végsebességre gyengébb , de a kanyarban padlógáznál a golf sokkal jobb.

Előzmény: Eclipseboy (24)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.19 0 0 24
Szerintem (bár nem vagyok BMW tulaj)nem lehet túl macerás. De elképzelhetőnektartom, hogy esetleg váltót is kell cserélned, persze nem biztos. Meg kéne nézned a váltó áttételeket, ill. hogy a váltó ház ugyanaz-e, vagy sem. (szerintem ugyanaz)
Előzmény: Ruppy (23)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.16 0 0 23
Szerinted nagy macera átépíteni a 325i -t 325 iX -re. Persze bontóbol.
Előzmény: Piri (22)
Piri Creative Commons License 1999.03.15 0 0 22
Ausztriában csinálták a tuningot még az előző tulaj nem tudom hol de a kipufogó gyári volt az biztos
0-100 ra kb 7-8 mp a vége 240 de én azt szerettem a legjobban hogy télen VERHETETLEN volt eccer egy teli Zsuk teherautót kihúztam kb 50 hóban egy garázsból kb 15% emelkedőn
Előzmény: Ruppy (16)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.15 0 0 21
Dehogynem! Csak az a baj, hogy én nem vagyok illetékes az ügyben, persze azért érdekel, mi sül ki ebből a topicból.
Előzmény: Ruppy (20)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.15 0 0 20
Na mi van?

Senkit sem érdekel?

Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 19
Kösz jól ismerem az oldalt. Valami olyasfélét kéne itt is csinálni.
Előzmény: Eclipseboy (17)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 18
E30 ///M3
4 henger 16v, 2302 ccm,
Ha Európai modell 1988 ig 200 Ps 1989 töl 215 Ps
Csúcs seb~230 Km/h
0-100=6.8sec
1990 töl EVO3 238 Ps

Előzmény: Csiga-Biga (13)
Eclipseboy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 17
Csekdiszaut:
http://www.bmwe30.net/
Ruppy Creative Commons License 1999.03.12 0 0 16
Tényleg szuper az IX es 25-ös.(irtó dili mikor még kettesben 100 nál jól húz a motor)
Nekem a 25i haldoklik télen, már nem a motorja hanem irtó nehezen lehet vele elindulni. A Moszkvatéren kb 5 cm es hóban "szuper nyári gumival" póker arcal autóztam egy helyben míg a többiek elhúztak. Ezekután vettem rendes lamellás téliket és egész jó lett a helyzet. Nem volt gond az elindulás és szárazon ha szereplés van a nyári kb 8-10 méter után tapad meg mig a téli 2m urán. A Hungaroringen is téli lamellással sokkal nagyobbakat lehet indulni a gumiszonyegrol.

Szerintem a 318 as sorozatból az "IS" a hiydraliku szelepemelos 16 szelepes is elég jó. ~150 ló

Neked , hogy csináltak a 171 lóból chiptuningal 205 öt? Biztos volt még rajta más dopping is. Csak chipel nem lehet ursiklót csinálni a 25 ösök bol.

Gyorsulás 0-100=?
végre=? Km/ó

Előzmény: Piri (15)
Piri Creative Commons License 1999.03.12 0 0 15
Nekem volt egy 325iX négykerékhajtású
1988 évjárat chip-tuningos kb 205 lóerő volt nagggyon ment és nem is zabált sokat Osztyapenko szobor- Siófok tábla 23 perc! nagyon szerettem mert
télen mindennél jobb volt de csak téli gumival bárkinek ttudom ajánlani de az E30 közül csak 2 motorváltozat az igazán jó a 318i M40 motorral és a 325i/ IX a 2,5 literes 6 hengeres motorral. a 2 literes változat gyenge és sokat eszik
Csiga-Biga Creative Commons License 1999.03.11 0 0 14
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
Csiga-Biga Creative Commons License 1999.03.11 0 0 13
Ruppy!
Érdekelne egy-két adat az E30-as M3-asról. A '88 utáni változatról. Te szakértőnek tűnsz a témában, a menetteljesítmények és a használt árak érdekelnének.
Előre is köszönöm!
SPS Creative Commons License 1999.03.11 0 0 12
Jóvanna, csak mondtam ... ;-) eSpé
Előzmény: Ruppy (4)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 11
Az a helyzet, hogy inkább E30 bontókat ismerek. De mindig ha valamit keresek elöször az Expessz ujságot nézem végig.
A cápa BMW hez általában olcsobbak a dolgok mind E30 hoz de elég nehéz találni hozzá alkatrészeket.
Előzmény: Sziget (10)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 10
Ruppy,

kösz a tanácsot. Apropó, voltál tudsz valami jó bontót valahol, szökségem lenne néhány apróságra...

Sziget

Előzmény: Ruppy (8)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 9
popping=dopping
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 8
Ha generálozod majd érdemes a 320 as fotengelyével+hajtókar felujítani. Ablokk ugyan az mindkettonél.
Egy kis popping.
Előzmény: Sziget (7)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 7
Kösz,

"sajnos" nekem egy cápám van, 318i öreg de imádnivaló !

De azért érdekel a topic.

Előzmény: Ruppy (6)
Ruppy Creative Commons License 1999.03.11 0 0 6
A "cápa 3 sorozat" után következo széria
316i->325i +///M

Öreg de azért elég pofás.

Előzmény: Sziget (5)
Sziget Creative Commons License 1999.03.11 0 0 5
Szasztok,

én is nagy bömös rajongó vagyok, de most hirtelen nincs elottem Eharmincas képe. Van valakinek egy képe amit be lehetne linkelni ide ?
kösz
Sziget

Előzmény: Ruppy (4)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!