Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
A viselkedésedről Józsi bácsiéhoz hasonló: Áll az állatkertben a zsiráf előtt, nézi az állat nyakát, a foltjait, a szarvait.. majd kifakad: MÁRPEDIG ILYEN ÁLLAT NINCS!
Nem csoda hogy tartasz a kompenzációs tervtől. Csak tudod, egy korrekt ellenzőnek illő kockáztatnia.
Szerintem jobb, ha a megismerésre és nem a butaságra törekszel. Lehet hogy jobb lenne ha inkább elolvasád mind a szerződést, mint a kompenzációs tervet, megértenéd és sorról-sorra cáfolnád ami benne van. Igaz, ehhez tényleg kéne már szakértelem.
"a cég által megadott táblázatokban nem szerepelhetnek hibás vagy abszurd adatok, pont azért nem, mert a bevétele-kiadásai és minden más ÖSSZEFÜGG a vásárlók számával"
"Megbeszéltük sokszor: a hivatalos szerv nem foglalkozik a vásárlók számával. Én nem hiszem, hogy 1-2 %-nál több vásárló lenne. Az meg csak trükk kit minősít a cég vásárlónak. Gondolom a sikertelen hálózatépítőket."
Nem "megbeszéltük", hanem "beszéltünk róla". Nagy különbség. A választ lásd lentebb.
"Az meg csak trükk kit minősít a cég vásárlónak. Gondolom a sikertelen hálózatépítőket."
Látod, itt jön az, hogy fogalmad sincs sem a szerződésről, sem a kompenzációs tervről. Tudod max, aki csak felületesen is átfutja, az is rájön, milyen könnyedén írsz hülyeségeket. Aki ÉRTI a kompenzációs tervet, TUDJA, hogy a cég által megadott táblázatokban nem szerepelhetnek hibás vagy abszurd adatok, pont azért nem, mert a bevétele-kiadásai és minden más ÖSSZEFÜGG a vásárlók számával (IS). Minden vásárlás tételesen le van könyvelve, ami könyvvizsgálat alkalmával ellenőrizhető az utolsó centig. Látszik (pontosabban üvölt) hogy nem tudod, milyen mélységű egy ilyen vizsgálat.
"Tehát komolyan azt állítod, hogy a magyar lakosság többsége pozitívan vagy semlegesen viszonyul az mlm-hez?"
Látod, a visszakérdezésed máris hazugság, hiszen ilyet nem mondtam. Amit állítok, hogy akikkel én találkoztam, azoknak a elenyésző töredéke utálta az mlm-et.
"Az egész hálózatomat az elégedettség tartja fenn és a terméktapasztalat működteti."
"Kamu."
A választ lásd fentebb (komp.terv és társai), amúgy soha nem indítottam volna ezt a vállalkozást, ha nem az lenne, amit írtam.
Többször is mutattam mennyi van. Egy hivatalos szerv sem vitatja a számokat, csak a te számodra "abszurd" a számuk.
"Az mlm-esek csapatot építenek, nem eladnak - ezt ti is elismertétek, ha jól emlékszem."
Nem. A magam részéről azt mondtam, hogy nem vagyunk viszonteladók. A hozzánk regisztrált vásárlók (is) közvetlenül a cégtől vásárolnak, a jutalékot pedig kapjuk minden vásárlásuk után, a kompenzációs tervben megadottak szerint.
"Miközben az mlm-tapasztalat masszívan negatív. Ahogy ezt elismertétek."
Nem. A magam részéről azt mondtam, hogy sok embernek van negatív tapasztalata, de ők nem a többség.
"Azaz ha van is, a vásárlói tapasztalat lényegtelen."
Az egész hálózatomat az elégedettség tartja fenn és a terméktapasztalat működteti.
(Egy szakértőnek tudnia kéne pontosan olvasni és nem általánosítani, szerinte mit mondtam).
Várom a választ a kérdésemre:
Mekkora eséllyel vesz újra terméket önállóan, szabad akaratából, ha anno erőszakos volt vele a beszervező?