Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gaijin Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1134
Toms,

Nem t'om, hogy van felfüggesztve a kipuffogód, de nekem is volt, hogy hátsó dob csere után "felütött" a cső, vagy dob, vagy mifene valahol (E30 standard gumigyűrűs felfüggesztés). Fogtam egyet a Zuk platója alatt hátul lévő ütközőgumikból /gyakorlatilag egy kb 10x5-ös gumikúp/ és beszorítottam a kipuffogó hátsó felfüggesztésébe. Ettől ugyan rugalmas maradt a felfüggesztés, de a fel-le / oldalsó játékát zéró körülire redukálta, nem is üt azóta.

Gaijin

Előzmény: Toms (1125)
kenguru Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1133
Toms!

Vigyázz a kanyarokban, mert a futómű nem nőtt fel a 167 lóhoz! Egyébként fel fogja tekerni az aszfaltot, arra felkészülhetsz!

Előzmény: Toms (1130)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1132
Toms

Az örület lessz. Én egy 1.8i -t vezettem és az elég ugribugri volt. De 167 Le az már kemény dolog. Vigyázz, hogy fel ne borulj vele. Mérd le a gyorsulását feltétlen 0-100 ig.

Előzmény: Toms (1130)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1131
Toms

Ugyan itt elég olcson lehet SKF gyártmányu (Svéd) vizpumpát is kapni minden modellhez. Szerintem minimum ötöde áron mint a márkaszervizben.

Előzmény: Toms (1129)
Toms Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1130
kenguru!
Neked van Xsara-d igaz? Azthiszem a 90 lovas. Na, hétvégén Balcsira megyek és ha minden igaz kipróbálhatók egy Xsara VTS-t (167 LE). Beszámoló hétfőn !
Tom

Toms Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1129
Ruppy!
Akkor azt feltétlenül vedd meg. Nekem már sajna mindegy :-(
Bár azt hozzáteszem, hogy én márkaszervízbe csináltattam, ahol tudvalevő, hogy minden olyan "olcsó", na az is igaz, hogy ez volt az utolsó ilyen húzásom...
Tom
Előzmény: Ruppy (1128)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1128
Toms

Uj adat. Most találtam ezt a boltot. Feszitögörgö E30 6 hengereshez 5300Ft.
Plusz&roll csapágyszaküzlet._Budaörs Károly Kir.u.37

Előzmény: Toms (1126)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1127
Most vettem vezérmü szíjat meg elsö fötengely szimeringet. kb 80000Km van a régi szíban. 4800 forintér vettem GATES márkájut. Szerintetek ez jo ár?

Tudja -e valaki ,hogy hol lehet szijfeszito kereket kapni ocsoé? A BMW Baváriánál 12000 Ft.:(

Toms Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1126
Ruppy!
Szerintem a szíjat jó áron vetted! Sőt a feszítő görgő elég olcsó ahhoz képest, hogy én kb. 3 hónappal ezelőtt cseréltem le 15 ezerért :-(
Előzmény: Ruppy (1123)
Toms Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1125
Eclipseboy!
Egy pár apró hiba, mint pl. kétszer kellett visszamennem, míg a kipufogó a helyén volt és nem ért bele semmibe, / mostanában is belever valahol :-( /, az ültetés csak másodszorra sikerült nekik olyanra, amilyenre én szerettem volna. Csak ennyi volt, ja és ez persze ez mind garanciába ment!
Tom
Előzmény: Eclipseboy_ (1111)
hzolee Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1124
Ruppy jó ár / nem jó ár, arra gondolj mi van, ha szakad és szétverik egymást a szelepek meg a dugattyúk. egy vezérműszíj áráért még a szelepfedelet sem veszik le Neked, nemhogy a hengerfejet felújítani...
z.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1123
Most vettem vezérmü szíjat meg elsö fötengely szimeringet. kb 80000Km van a régi szíban. 4800 forintér vettem GATES márkájut. Szerintetek ez jo ár?

Tudja -e valaki ,hogy hol lehet szijfeszito kereket kapni ocsoé? A BMW Baváriánál 12000 Ft.:(

Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1122
Most vettem vezérmü szíjat meg elsö fötengely szimeringet. kb 80000Km van a régi szíban. 4800 forintér vettem GATES márkájut. Szerintetek ez jo ár?

Tudja -e valaki ,hogy hol lehet szijfeszito kereket kapni ocsoé? A BMW Baváriánál 12000 Ft.:(

Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1121
Most vettem vezérmü szíjat meg elsö fötengely szimeringet. kb 80000Km van a régi szíban. 4800 forintér vettem GATES márkájut. Szerintetek ez jo ár?

Tudja -e valaki ,hogy hol lehet szijfeszito kereket kapni ocsoé. A BMW Baváriánál 12000 Ft.:(

hzolee Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1120
de ha mar ott tartunk hogy reklamozom magamat :)
akkor a fordom az ez volt: 193.68.47.23/granada.htm
a lada komplett page meg ez: 193.68.47.23/lada2.htm - a "tuning" oldalra nincs minden beirva (tulmeretes fuvokak, kipuff), szimpla lustasag miatt...
hzolee Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1119
igen en :-)
akkor lesz az igazi, ha "gazon fordulok". (a havas ugyessegirol sajnos nincs kep.. ..mert az en kocsim csak havon meg latyakon "firkal"..)
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1118
hzolee!

Ez te volnál? Jó kis képek.

Előzmény: hzolee (1117)
hzolee Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1117
csak hogy feljebb gyüjjön má ez a topik...
..ezen az oldalon látni, hogy minek a futóműtuning, és mien botrányosan dől a lada a kanyarban. nem is vagyok offtopik, nekem is 4 lámpám van elöl :-)

http://193.68.47.23/crpic.htm
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1116
Gaijin

Ki kell cserélni a hátso lengökarokat kompletten. A kézifék bowden is másik kell. A fékcsöveket cserélni kell.

Előzmény: Gaijin (1115)
Gaijin Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1115
Ruppy,

A 320i-n eredetileg hátul dobfék van. Esély van rá, hogy jövőre egy ilyet veszek, és érdekelne, hogy dráma-e tárcsafékeket applikálni hátulra, mint ahogy 325i-n, vagy a 318iS-en van?

Gaijin

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1114
Gaijin!

Próbáld meg itt, hátha van róla kép:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html

Előzmény: Gaijin (1113)
Gaijin Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1113
Urak,

Talán perverz a kérdésem, de nem tudjátok véletlenül, hogy hogyan csinálták az Angliába szánt E30-asokat? Csak átvillant az agyamon, hogy a motortér jobboldala szinte csurig van, arra dől a blokk, stb. A jobb kormáyosnak más a motortere?

Gaijin

kenguru Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1112
Mákos:)))))))))
Előzmény: GanXstaZolee (1108)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1111
Toms!

Mi volt kifogásolható a Magnum-nál?

Előzmény: Toms (1102)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1110
Tegnap betértem egy Mol kuthoz. Ott minden volt. Még vizes porszivo is. Csak 90 Ft. volt és öt percig lehetett használni egy zsetonnal. Két zsetonnal az egész autot ki lehet takaritani, még a plafont is. A gép mellett még egy mosdo is meg szappan adagolo is volt meg törölközö. Szal miután végeztem, még kezet is lehetett mosni egész kulturált volt. Ez más kutaknál én még nem láttam.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.14 0 0 1109
GanXstaZolee!

:-D

Előzmény: GanXstaZolee (1108)
GanXstaZolee Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1108
Hi, bocs az elozoert, az explorer megtrefalt...

Kisse Off leszek ha baj, szoljatok...
Most kaptak el a rendorok 140-el mentem 40-es tablanal.... kb fel ora konyorges utan hajlandoak voltak beerni egy havi minimalberrel... vagy egy kicsit tobbel... meg az autimatahoz is elvittek...

ON

A rendoror megkoszonte hogy vezethette a kocsit, mert meg ilyet eleteben nem vezetett, mondtam neki ha igy folytattja lassan jobb lesz neki mint nekem...
bye...

GanXstaZolee Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1107
Hi....
Ruppy Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1106
Heavy_D

Ha az alábbi az elögyujtással kapcsolatban nem ok és tul gyenge lett az auto ha visszavetted. Irjál. Van még egy pár ötlet.:)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.13 0 0 1105
Heavy_D

1. ha csak 2-3 centi akkor nem érdekes de ha tul zavaro akkor alul nézd meg a váltokar héuagolo alátéteit. Lehet, hogy valamikor egy szerviz során pl(kuplung cser) kihagytak egyet. Original 2 db van benne.

2. a reszetelésében van eltérés. a zöld ledek nincsenek összefüggésben a sárgával meg a pirosokkal. A zöldek az olaj öregedését mutatják. A sárgák az inspekcio esedékességét. Inspekcio: fék tácsa, fékpofa, olaj csere a szevoban a difiben....
Ha régi fajta csatlakozoju a motortérben a piros dugo akkor az 1+7 pontot kell összekötni és gyujtást ráadni. Azt hiszem 8 másodperc alatt reszetelödik az olaj ledsor és 12-15 mp alatt az inspekcios ledek. Utána a rövidzárat vedd ki és minden ok.

3. Biztos Jetronicos autod van és tulságosan nagy elögyujtást toltál oda neki. Lazitsd le az elosztot és a motort pörgesd kb 2000 fordulaton és addig huzzad visszafele ( a nivópálca felé az elosztot), hogy éppen kisimuljon a járása. Ha tul sokat veszel vissza erötlenné válik az auto.

3.

Előzmény: Heavy_D (1104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!