Nem t'om, hogy van felfüggesztve a kipuffogód, de nekem is volt, hogy hátsó dob csere után "felütött" a cső, vagy dob, vagy mifene valahol (E30 standard gumigyűrűs felfüggesztés). Fogtam egyet a Zuk platója alatt hátul lévő ütközőgumikból /gyakorlatilag egy kb 10x5-ös gumikúp/ és beszorítottam a kipuffogó hátsó felfüggesztésébe. Ettől ugyan rugalmas maradt a felfüggesztés, de a fel-le / oldalsó játékát zéró körülire redukálta, nem is üt azóta.
Az örület lessz. Én egy 1.8i -t vezettem és az elég ugribugri volt. De 167 Le az már kemény dolog. Vigyázz, hogy fel ne borulj vele. Mérd le a gyorsulását feltétlen 0-100 ig.
kenguru!
Neked van Xsara-d igaz? Azthiszem a 90 lovas. Na, hétvégén Balcsira megyek és ha minden igaz kipróbálhatók egy Xsara VTS-t (167 LE). Beszámoló hétfőn !
Tom
Ruppy!
Akkor azt feltétlenül vedd meg. Nekem már sajna mindegy :-(
Bár azt hozzáteszem, hogy én márkaszervízbe csináltattam, ahol tudvalevő, hogy minden olyan "olcsó", na az is igaz, hogy ez volt az utolsó ilyen húzásom...
Tom
Eclipseboy!
Egy pár apró hiba, mint pl. kétszer kellett visszamennem, míg a kipufogó a helyén volt és nem ért bele semmibe, / mostanában is belever valahol :-( /, az ültetés csak másodszorra sikerült nekik olyanra, amilyenre én szerettem volna. Csak ennyi volt, ja és ez persze ez mind garanciába ment!
Tom
Ruppy jó ár / nem jó ár, arra gondolj mi van, ha szakad és szétverik egymást a szelepek meg a dugattyúk. egy vezérműszíj áráért még a szelepfedelet sem veszik le Neked, nemhogy a hengerfejet felújítani...
z.
de ha mar ott tartunk hogy reklamozom magamat :)
akkor a fordom az ez volt: 193.68.47.23/granada.htm
a lada komplett page meg ez: 193.68.47.23/lada2.htm - a "tuning" oldalra nincs minden beirva (tulmeretes fuvokak, kipuff), szimpla lustasag miatt...
igen en :-)
akkor lesz az igazi, ha "gazon fordulok". (a havas ugyessegirol sajnos nincs kep.. ..mert az en kocsim csak havon meg latyakon "firkal"..)
z.
csak hogy feljebb gyüjjön má ez a topik...
..ezen az oldalon látni, hogy minek a futóműtuning, és mien botrányosan dől a lada a kanyarban. nem is vagyok offtopik, nekem is 4 lámpám van elöl :-)
A 320i-n eredetileg hátul dobfék van. Esély van rá, hogy jövőre egy ilyet veszek, és érdekelne, hogy dráma-e tárcsafékeket applikálni hátulra, mint ahogy 325i-n, vagy a 318iS-en van?
Talán perverz a kérdésem, de nem tudjátok véletlenül, hogy hogyan csinálták az Angliába szánt E30-asokat? Csak átvillant az agyamon, hogy a motortér jobboldala szinte csurig van, arra dől a blokk, stb. A jobb kormáyosnak más a motortere?
Tegnap betértem egy Mol kuthoz. Ott minden volt. Még vizes porszivo is. Csak 90 Ft. volt és öt percig lehetett használni egy zsetonnal. Két zsetonnal az egész autot ki lehet takaritani, még a plafont is. A gép mellett még egy mosdo is meg szappan adagolo is volt meg törölközö. Szal miután végeztem, még kezet is lehetett mosni egész kulturált volt. Ez más kutaknál én még nem láttam.
Kisse Off leszek ha baj, szoljatok...
Most kaptak el a rendorok 140-el mentem 40-es tablanal.... kb fel ora konyorges utan hajlandoak voltak beerni egy havi minimalberrel... vagy egy kicsit tobbel... meg az autimatahoz is elvittek...
ON
A rendoror megkoszonte hogy vezethette a kocsit, mert meg ilyet eleteben nem vezetett, mondtam neki ha igy folytattja lassan jobb lesz neki mint nekem...
bye...
1. ha csak 2-3 centi akkor nem érdekes de ha tul zavaro akkor alul nézd meg a váltokar héuagolo alátéteit. Lehet, hogy valamikor egy szerviz során pl(kuplung cser) kihagytak egyet. Original 2 db van benne.
2. a reszetelésében van eltérés. a zöld ledek nincsenek összefüggésben a sárgával meg a pirosokkal. A zöldek az olaj öregedését mutatják. A sárgák az inspekcio esedékességét. Inspekcio: fék tácsa, fékpofa, olaj csere a szevoban a difiben....
Ha régi fajta csatlakozoju a motortérben a piros dugo akkor az 1+7 pontot kell összekötni és gyujtást ráadni. Azt hiszem 8 másodperc alatt reszetelödik az olaj ledsor és 12-15 mp alatt az inspekcios ledek. Utána a rövidzárat vedd ki és minden ok.
3. Biztos Jetronicos autod van és tulságosan nagy elögyujtást toltál oda neki. Lazitsd le az elosztot és a motort pörgesd kb 2000 fordulaton és addig huzzad visszafele ( a nivópálca felé az elosztot), hogy éppen kisimuljon a járása. Ha tul sokat veszel vissza erötlenné válik az auto.