Toms!
Ha jól tudom az 1,6-os Swift 90 Le, de elég könnyű. Egyébként utolérni jóval nehezebb valakit, mint álló helyzetben egyszerre indulva versenyezni.
Azt tudom, hogy egy 17"-es gumi nagyon drága, de a felni is. "Csak" pénzügyi okai vannak, hogy nem vettem. A Mitsubishi bontóban van két 8,5x17-es gyári 3000GT felni, darabja csak 10.000Ft, a baj csak az, hogy még kettőt nem tudok szerezni, akinek van négy biztos nem fog belőle kettőt eladni.
- allo helyzetbol lenyomtad volna mint allat
- 20km/h-nal egyesben voltal? (ugy lett volna korrekt azt hiszem :-))
automotorbol az Impreza tetszik. mar a multkor is teszteltek egyet, meg volt osszehasonlito teszt a "sima" 2.0 v 2.2 turbo es a WRC kozott :-)
ugy latszik a subaru tamogatja oket
Srácok!
Most olvastam az Auto-motor-ba az új Beetle 2.0 tesztjét. Én nem is panaszkodhatom, mivel ugyanaz a motor van az új csodajárgányba, mint az enyém (2.0, 115LE) és ez csak 10,9-et gyorsul és a vége csak 185 km/h :-)
Tom
hzolee!
Nem tudom hogy milyen Suzuki volt, csak az volt ráírva (hátra), hogy 1.6, na meg egy fiatal kölök ült benne és az autó is eléggé fel volt spanolva kívülről (alufelni, ködlámpák, spoiler stb.), úgyhogy lehet, hogy volt benne valami tuningszerű. Az én Golfom 2 literes 115LE-s volt akkor. A gyorsulás nem álló helyzetből indult, hanem utolért (én kb. 20-al mentem, ő meg kb. 40-el előzőtt). Tényleg letilt 6300-nál!
Valószínű amibe te ültél katonaként az 1.8 16V lehetett, ami 140LE körül van.
Ring? OK!
Eclipseboy!
Gondold át, mert egy 17"-es gumi nem két fillér!
ez nem állapot! :-) sportkipu, sportléxűrő, chip (miaz hogy 6300nál letilt? még a ladát is lehet 6000ig huzatni, nehogymá Golfot nelehessen 6300fölé!), esetleg sportváltó+lendkerék... nem GTi volt az a Suzi? esetleg eredeti japán gyártmány? :-) és a Te golfod az mekkora? 1.8? mentem egyszer egy 1.8GTi-vel (nem VR6) mint utas (katona, stop), 1 roma vezette, a haverom meg cukkolta: mit gyorsul 100-on? mi a vege? - na több se kellett, állandóan leszabályozásig huzatta, olyanokat előzött, hogy én féltem. Amit előadott, azt swifttel nem lehet utána csinálni, 100%.
én egyszer lenyomtam egy 1.6 Astra-t (kombi), de lehet hogy o nem is tudta hogy versenyzunk :-)))) egyszer meg egy turbodizel terepjárós manusz hitte azt hogy versenyezni akarok (pedig csak a kipufogómmal szórakoztam), és elkezdtünk menni, de én végülis nem tudtam hogy ez most verseny vagy sem. aztán mire egyértelmű lett, én már 4.ben voltam - hát hadd örüljön.
ilyenek ezek az esetek.
amiket meséltek, ezek a ringen történnek, vagy lámpás indulásoknál?
a ringre be lehet menni csak úgy, körözni 1 kicsit?
ellátogathatnánk 1x, ha be lehet menni. gép-nézegetés, meg dumcsi, ilyesmi.
:-)
z.
Nekem most a gyári 195/60x15 helyett 205/50x15 gumik vannak a kocsimon, elöl lehet,hogy meg is hagyom a jobb gyorsulás miatt, de oldalról nézve a hátsó (kisebb átmérőjű) kerék bénán néz ki. Lehet, hogy csak azt fogom 205/55, vagy 225/50-re cserélni. Persze az eredeti elképzelésem egy 17-es felni volt, de erről - legalábbis egy ideig - le kell mondanom.
Ruppy!
Tudod milyen sokat visszafognak egy autón a széles kerekek? Rengeteget.
Egyébként teljesen nem tudott lealázni, mert kb. 140-nél elhuztam mellete, dehát csak azért, mert a Suzuki nem nagyon bír többet végebességbe.
EZ VAN!
Tom
Az Eclipse gyorsulása azért nem olyan nagy szám, gyárilag 9,2 alatt van százon, remélem azért, hogy a mostani érték már azért 9 alatt van, olyan 8,8 sec körül. Elég érdekes váltóáttételei vannak, meg elég nehéz is (1310kg), valószínű emiatt nem olyan jó a gyorsulása. Persze az is igaz, hogy 100km/h-ig már harmadikat kell kapcsolnom, ami biztos ront a helyzeten. Viszont az utcasarkon simán be lehet fordulni harmadikban és a papírformához képest nem is kell pörgetni. A végsebessége persze nem rossz 220km/h.
Már írtam, hogy egyszer sikerült egy 525-öst megverni, igaz, hogy csak kb 1 méterrel. Nagy is lett tőle az arcom, aztán a következő héten egy Audi S4 elvette az életkedvemet. :-(((
Ez sajna így van, és nem történ semmilyen vezetési baki! Ha megnézed a gyári adatokat a suzuki 0,1 mp-el veri a Golfot.
Gyári adatok:
Suzuki 1.6: 10.0
Golf GTI: 10.1
Ekkor még nem volt semmilyen tunning a gépemen (tök gyári volt!) és 215-ös kerekek is voltak rajta...
Ez a tiszta valóság SAJNOS :-(
Pörgős gépek ezek a japán csodák!
Tom
suzukival? na ne. melléváltottál? hármasban indultál vagy kettes helyett négyesbe raktad? túlpörögtek a gumik? kuplungolásnál a fékbe akadt a talpad? z.
Ruppy!
Nem tudom, én nem szeretek emberkedni, ugyanis nagyon félek a kudarctól. Az utolsó gyorsulásomnál ugyanis megaláztak egy 1.6-os Suzukival :-( Szégyen!!!
Eclipseboy! azt nem tudom hogy mennyi eselyed lenne, mert nem ismerem a géped műszaki adatait.
A VR6-os elég pörgős gép, 2500-tól indul meg igazán, de kb. 6300-nál letilt az elektronika :-(
180-nál még huzott a gép én 220-ig huzattam, többre nem volt lehetőség(hely), de szerintem még ment volna legalább 240-ig. A fékek nagyon jók voltak és a stabilitás is, jól feküdt az úton, pedig le se volt ültetve! Ez amit kipróbáltam csak egy gyári 174 lovas változat volt (nem volt benne tunning), milyen lehet egy tuningolt, ami közel 200 LE?
Tom
Ui: Sajnos a gyorsulását nem sikerült lemérni és valószínű már nem is fogom, ugyanis a haverom eladta a gépet.
Szerintem az Eclipse elég gyorsulós darab. Olyan brutális eltérés nem lehet 0-100 ra.
Engem a Figuramatyi ///M3 asa érdekelne. Biztos lenyomna mint a gombot de érdekelne, hogy milyen mélyre.;)
Én bármilyen ///M essel emberkedtem mindig jol levertek 0-100 ig gyorsulásban. De tudod ha egy márkatárs nyom le az nem okoz lelki válságot.:))
A Xsara 167 lóerejével az a baj, hogy felkeményítették ugyan a futóművet, de nem vágták ki belőle a passzív hátsókerék kormányzást. Ezért sokkal inkább hajlamos bolondozni mint ugyanezzel a motorral egy Peugeot 306 S16. Annyira viszont megcsinálták, hogy a gondok nem 50 km/h-nál kezdődnek. Persze azért bevállalnám, majd vigyáznék!
Fec!
Én is olvastam egy cikket, miszerint VW tervezi a Bora tunningolt változatát elkészíteni. Számozott példányban készül majd és a VR6-os 2,8-as motorját fogják felfúrni 3,2-re és ráraknak még egy biturbot is, állítólag a végeredmény 320 LE (!!!) körüli lesz. Na ehhez találjanak ki frankó fékeket és futóművet.
A rezonátotos feltöltővel kapcsolatban kérdezd meg a MAGNUM-osokat a 30/954-0188, 30/946-4188, 20/943-3585, biztos segítenek.
Gajin!
Köszi a tanácsot, majd alámászok aztán megnézem mi a helyzet odalent.
kenguru!
Vigyázok! Vezettem már hasonló erejű gépet egy Golf VR6-ost.
Toms
kenguru
Na, en pont ezert egy kicsit mindig 3 lepes tevolsagbol figyelem ezeket a mindenfajta GTI-ket es tarsaikat. Szerintem az esetek nagy reszeben nem javitanak annyit sem a futomuvon, sem a fekeken (mar ha egyaltalan hozzanyulnak), amennyit egy akkora motor igenyel mint amit beletesznek. Mivel az eros motor csak a kezdet SZVSZ. Most olvastam pl. hogy a VW csinal egy 180 loeros Lupo-t :) Poen :) Aztan majd az elso kanyarban elszall mint a gyozelmi zaszlo, vagy lemarad mint a borravalo, mert nem birja a futomu. Akko' meg minek az eros motor? :)
Gyerekek!
Engem egy kicsit megfogott az a rezonatoros feltolto! Tuggya valaki hogy hangoljak be? Csak azert mert hatha meg lehetne oldani valahogy a fordulatszamfuggo hangolast. Tehat hogy a beallitas dinamikusan fordulatszamfuggoen valtozzon. Hatha... :)
Mas. Ott a vizbefecskendezesnel miert baj ha egy autonak van katalizatora es/vagy lambdaszondaja???
Részletesen nem ismerem a 7 sorozatuakat de egy pár általános dolgot talán. Mielött beinditanák az autot kérd meg a fickot, hogy nyissa fel a motoháztetöt. Amikor inditozik figyeld a hangokat. Amikor elkapja a motor a dolgot és beindul. Felpörög egy kicsit. Ezalatt a felpörgés alatt az olajnyomás szinte semmi. Ha ilyenkor kerepelni kezd majd kb 3 másodperc alatt elhalkul akkor kezdö hajtokaros a darab. Nézd meg az olajbeöntö kupak belsejét. Egy kicsit piszkáld meg az ujaddal a kupak belselyét. Ha olyan mézszerü az olajmaradék a kupakon akkor valszeg a tulaj telelökte finissel. Ha pedig fehér szinü a kupak belülröl és egy kis hab is láthato akkor a hengerfej vagy a pakolása elsment sz@rni. Stirölj be a vizpumpához és ha vizköhöz hasonlo fröcskölések nyomait látod a vizpumpa gyanus. Ha már meleg a motor ovatosan probál meg kézzel vagy egy ujsággal lefékezni a propellert a hütön (persze alapjáraton) Ha le tudod fékezni a lapátot, hogy meg is ál akkor a visco szar. Rohadás szempontjábol szerintem alig lehet rajta majd hibát találni ha nem volt elötte törött. A cikis részek általában a küszöb alján a hátso keréknél és a kerékiv küszöb felöli része szokott rohadni. Ja nézz be az elsö keréktérbe. Ha megtörték a kocsit több mint valoszinü, hogy a keréktérben lévö takaro müanyag lemezeket nem potolták. Ott mindig észre lehet venni ha volt valami pittyputty.