Keresés

Részletes keresés

Grimbi Creative Commons License 2005.07.27 0 0 361
Szerény vélemény, de szerintem ennek töb oka van. Először is nem feltételezem, hogy tolonganak a munkavállalók a mozdonyvezetői sehovasevezető karrierért. A másik oka pedig, hogy elkezd 60 embert kiképezni, majd lemorzsolódik 35, miközben a 35 emberre is költi a kiképzés költségét. Persze utólag be lehet hajtatni, de hogy ez menniyre járható út, és mennyi idő behajtani ha valaki nem akarja kifizetni a kiképzés költségét... Úgy érzem ez a kiejentésed a realitást kissé figyelmen kívűl hagyta.
Előzmény: Gaband (360)
Gaband Creative Commons License 2005.07.27 0 0 360

A mozdonyvezető képzéshez egy-két gondolat + a szakszervezetről. Szerintem legjobb lenne, ha független cég képezné ki őket, aki a gyakorlati oktatásokért fizetne a jól képzett kollégáknak. Úgy, ahogy a többi jogsit is bármikor megszerezheted. Nem kell ahhoz kamionos cégnél dolgoznod, hogy josit szerezz. A szakszervezet azzal, hogy elvileg védi a meglévők munkáját, a szakmát teszi tönkre. Sajnos sok olyan mv. dolgozik a vasúton, akire még a bringámat sem bíznám rá. NINCS egy egészséges kiválasztódás, ami a szakma minőségét javíthatná, mint pl. valamikor a szakma ifjú mestere. Ezzel a megújított versennyel el lehetne törölni az útált éves vizsgákat, de meghatározhatná akár, hogy hol mit csinálhatsz, vagy nem csinálhatsz. A fordába való bekerülést is meg lehetne vele szerezni, vagy a kikerülést. Más: Ha 25 emberre van szüksége a cégnek miért csak 25 embert vesz fel, miért nem vesz fel pl. 60 főt, és ebből biztosan tudna 25 JÓ MV.-t(NAGY BETŰVEL) akikre büszkék lehetünk kiképezni. Biztos, hogy mind a 25 felvett ember alkalmas mozdonyvezetőnek?

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 359
Hacsak úgy nem?
Előzmény: TaylorJ (358)
TaylorJ Creative Commons License 2005.07.27 0 0 358
Jó igaz ,de ha aláiratnak velem  vmi  megállapodást  h  x évig  nem megyek máshova?
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 357

Mert a meglévő munkavállalók munkáját félti! Azért nem tetszik neki!

Akkor kezdett el nem tetszeni a képzés amikor a SZÜ előállt olyan tervekkel, hogy járat csökkentés a mellékvonalakon stb és a kiképzett állomány munkája sem látszott stabilnak.

A MÁV pedig a drága képzés helyet örömmel választotta a tovább szolgáló nyxugisokat. Gondoljunk csak bele egy kiképzés több milio forintba kerül, ha friss vizsgást elcsábítja valamelyi kmagánvasút akkor potya volt az egész.

 

Szóval félelmek a jövő miatt itt is ott is! (Szerintem.......)

 

Előzmény: TaylorJ (356)
TaylorJ Creative Commons License 2005.07.27 0 0 356

De konkrétan miért nem tetszik  a szakszervezetnek?

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 355

Hát lehet, sokfelé, sok ember, sok mindent hall a lényeg lassan lesz egy tanfolyamra való "gyikusz hungarikus varánusz makákó", és ez nem csak, jó de lassan kötelező is.

 

Bár a magánvasutak és azok munka elszippantása lehet, hogy belkavar majd a dolgokba rendesen.

Előzmény: Soldato (354)
Soldato Creative Commons License 2005.07.27 0 0 354

Tudtommal ez a rábólintás már egy-másfél hónapos.

Körlevelet én még nem olvastam,sem a megállapodás inkriminált pontjait,de ahogy hallottam a "rábólintás" után elég sokáig a vasút térfelén pattogott a labda.

Előzmény: Törölt nick (350)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.27 0 0 353
Ok, addigis joccakat pazsaluszta _all :-)
Előzmény: Törölt nick (352)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 352
Én meg lefényjmásolom holnap a lapot és scannelve felteszem ide! Gondolom kikerül majd a párja is ha változik az álláspont!
Előzmény: oldmumus (351)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.27 0 0 351
Jon hozzam holnaputan egy TOP VEZER es szakszervezeti emberke, majd kifaggatom:D
Előzmény: Törölt nick (350)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 350
Szokták így is mondani igen! A körlevélből azt vettem ki, hogy a felvétel elkezdődött, (ebből következtetek arra, hogy a MÁV szeretné) de egyelőre a megállapodás némely pontjának be nem tartása végett a szakszervezet vétóz! (tehát egyelőre nem éppen lelkesedik a dologért, bár kétségtelen a 25 emberre rábólintott!)
Előzmény: Soldato (348)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.27 0 0 349
© Dr. Torgyan ... :P
Előzmény: Soldato (348)
Soldato Creative Commons License 2005.07.27 0 0 348

Tibi!

Hogy szokták itt mondani:"ez így ebben a formában..."

Előzmény: Törölt nick (340)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.27 0 0 347
Ha anno nem kapott el volna franya X atka betegseg akkor Domboravaron mint gepesz-technikus-szerelo automatice bejutas lett volna vezerkepzore...
Előzmény: Soldato (336)
Soldato Creative Commons License 2005.07.27 0 0 346
Ne fogadj rá nagy pénzben!
Előzmény: Törölt nick (339)
Dash 9 Creative Commons License 2005.07.27 0 0 345
Köszi, holnap a beépített emberem is "fülelni fog". :-))
Előzmény: Törölt nick (328)
Dash 9 Creative Commons License 2005.07.27 0 0 344
Velm nem írattak alá. Bár így utólag lehet, hogy jobban jártam volna.
Előzmény: Grimbi (334)
Dash 9 Creative Commons License 2005.07.27 0 0 343
Ismerek olyat aki utánam végzett és már vezet kukacot. (nincs hátszele)
Előzmény: Törölt nick (337)
Dash 9 Creative Commons License 2005.07.27 0 0 342

I. számú módosítás:

 

Északi + BDV, BV, BVh.

 

 

Előzmény: rg7 (333)
TaylorJ Creative Commons License 2005.07.27 0 0 341
De amúgy  miért ment bele  a vasút abba h egy szakszervezet diktáljon ?  most a pl a létszámstoppra gondolok,   azért 1 évvel ezelőtt sem lehetett  létszámilag a helyzet  túl bíztató pl Pesten.
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 340
A szakszervezet érdeke és a MÁV-é nem feltétlenül egyezik! A MÁV már szeretne felvenni benneteket a szakszervezet egyelőre nem annyira lelkes a témában.......
Előzmény: Törölt nick (335)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 339

Elvárás! :-((((

 

Hivatalos az infóm.

Előzmény: Soldato (336)
Grimbi Creative Commons License 2005.07.27 0 0 338
És amig nem?
Előzmény: Törölt nick (331)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 337

BDV, BV? :-)))))

 

Max. megörökölni a helyet, x év után!

Előzmény: rg7 (333)
Soldato Creative Commons License 2005.07.27 0 0 336

"Alapelvárás a vasútgépész-technikus végzettség (nagyon helyesen),"

 

Nem elvárás,csak előny.

Előzmény: Törölt nick (324)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.27 0 0 335

Bocs, a netó az természetesen nettó!

 

Titibi!

 

Igazad lehet, de már a hivatalos MÁV honlapon is olvasható az egyébként nem onnan kapott infóm. Mármint a felvételi felhívás!

Előzmény: Törölt nick (329)
Grimbi Creative Commons License 2005.07.27 0 0 334
Hány évet iratnak alá kötelezően? Anno a villamos jogsiért két évet kellet ülnöm, a buszért meg semmit, mert az egyéni szorgalom volt:)
rg7 Creative Commons License 2005.07.27 0 0 333

Északi: Bz, IP, Desiro, M44, V43, V46, talán M41 és Uzsgyi

 

Pár éve még majdnem így is volt:))

 

BDV, BV?:)

Előzmény: Dash 9 (322)
TaylorJ Creative Commons License 2005.07.27 0 0 332
 Úgy értesültem róla h a Tatai úton  indítanának tanfolyamot az az megint Pesten lenne  de ez még nem 100%.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!