jamex sz*r, KN draga, marad a JR. Ez lehetett mert o is a bontexnel vette. Na, mindjart lora kapok. Es igy lesz jo, mert a mostani (papppir) léxűrőmben sincs 300kmnél több, így össze tudom hasonlítani. Ugyanis ha akkor rakod be, mikor a széria szűrőd már koszos, akkor pusztán a csere miatt is jobban megy a kocsi. Csak egy koszos széria - új széria csere dob vagy 1-3 LE-t, SzVSz... így össze lehet hasonlítanom a 2 (széria és sport) tiszta szűrőt....
Nem direktet, hanem betétet szeretnék. Kör alakú. LADA. de valamilyen FIATtal is kompatibilis. Talán éppen a 124-essel :-))))
Egy kolagám vett kb fél éve a bontexnél, és az jó volt, nem olyan géz-szerű, mint amit a másik topikban fikáztak/fikáztunk. olyan volt mint egy rendes léxűrő, csak nem sárga papír, hanem szürke, olajjal átitatott fémháló-szerű. 7E a szűrő. 10E a tisztítócumó....
A citromban is van légkondi, és én haználom is szinte mindig (kivéve, ha kell még az az 5-8 paci), de csak finoman! Szóval legalcsonyabb fokozaton, és csak a legnagyobb melegben irányítom magamra a fúvókát. Én így még nem fáztam meg. bezzeg az USA-ban, nem győztem könyörögni, hogy ne hűtsünk már ennyire, mert lefagy a fejem! :(
Zolee! Én úgy tudom, hogy két nagy légszűrőgyártó van, akik igazán jók és elérhető árúak: a K&N és a JR. Nekem ez utóbbi van, már lassan 15.000 kilométer óta. Igaz, mióta betették, ki sem nyitottam a motorházfedelet, ezért nem tudom mi van ott bent, de majd referálok. Nekem teccik, megérte a 17 papírt.
A BONTEX átállt a JR-re, mert a K&N túl drága és nem éri meg (ezt ők mondták!).
Én 15e-ért vettem.
hzolee! Milyet akarsz direkt-et vagy a házba betétet?
Tom
Ami szétporlott az Jamex volt, a BONTEX-ben K&N van ha jól tudom. Az ATC (IV.ker Kucsma utca)foglalkozik Kingdragon-nal. A Magnum is valami hasonlót gyárt.
mégegyszer a légszűrőkről (most már ellenállhatatlan kényszerem van, hogy vegyek).
szóval.
1. melyik volt az, amelyiket nem ajánljuk, mert szétmállott?
2. jól gondolom hogy a K&N a legjobb? (és legdrágább?)
3. a bontexben melyiket lehet kapni?
z.
TOMS, kösz a figyelmeztetést!
ezek már az öniróniát se értik... :-)
méghogy nő. egyébként is, milyen nő lenne az, akinek H.Zolee a nickje???
méghogy tutyimutyi. Nem tudom ki az, aki a szabadkikötő úton villogó tökös gyerekeket a végén a MOLkútnál vagy a Nagyvásártelepnél a külső sávban
a kanyarban ötössével visszaelőzi. :-)))) (na ilyenkor a Szívem nem szól semmit, csak nyúl az övért. )
Az autó bírja, én nem annyira benne, bár van légkondi, de nem szívesen használom (több fogyasztás, teljesítmény vesztés) a hátrányai miatt.
Inkább ablak le, napfénytető ki :-)
Tom
Én jól birom van légkondim bibi. Egyébként nem szivesen használom, ugyanis dohányos vagyok és emiatt le van húzva az ablak. A légkondim egyébként nagyon sokat levesz a teljesítményből, már csak emiatt sem használom sokat.
Aha, en is szivesen versenyzek. De ha mellettem ul a csajszi, akkor nem mert soxor majrezik. Ugy meg nem jo.
Listam az nincs, de fokent BMW-k szoktak a kihivok lenni. Az eredmeny eleg vegyes olyan 50-50%. A legnagyobb meglepetes egy Colt GLX (??? vagy valami ilyesmi) volt. Valoszinu lehetett valami speci tuningja is, mert iszonyatosan ment. Alig birtam befogni. Amugy a gep olyan 8 korul lehet 100-on, de sosem mertem, mert nem hiszek benne hogy stopperrel meg sima kilometeroraval korrekt merest lehetne csinalni. 0,5mp-es hiba pedig mar eleg nagy SZVSZ, azt meg szerintem a pontatlansagok miatt konnyu csinalni.
Péntek ota semmi info. Akkor megmutatta a gépet vezettem egy picit meg gyorsultunk egyet aztán slussz. Nagyon szép az az ///M3 as. És ahogy megy az nem hétköznapi.(rommá vert 0-100 ig)
Ez a rally azért nem olyan mint amire te gondolsz. A Magyar Mitsubishi Klub megrendez évente egy "Mitsubishi rally" nevezetű ügyességi versenyt. Ez a tavalyi Óbudáról ment Visegrádig. Vezetni nem kell tudni, a közl. szabályok betartása kötelező elméletileg (igaz, hogy huszadikként indulva, harmadiknak értünk a célba). Mindenféle kérdőíveket kell kitölteni, meg vannak ügyességi feladatok, stb. Sajnos nem igazi rallyról volt szó, arra büszkébb lennék.