De jó látni hogy ilyen kreatívak vagytok!!Én sajnos még nem mertem szétszedni,félek hogy valamit elrontok. De rá fogok kényszerülni mert a műhelyek óradíjai nem valami barátságosak.😐
Én már röfögög a masinával. Nem tudom máshogy megoldani a dolgaim. Nem fizetek a parkolásért. Belvárosi dolgaim vannak éss sürgős ügyeim kevés idővel. Erre való vagy nem? Mosoly.
A deszkatámaszt én is a netről loptam. Talán egy Burgmant szereltek vele. Nagyon egyszerűen és kb 10 perc alatt legyártható. Kell hozzá egy 500mm hosszú 70-80mm széles és 25-40mm vastag deszkadarab. Az egyik végétől 395mm-re át kell fúrni egy nagyobb átmérővel ahol átfér majd a 17-es crova fej. Én egy kivetőpánt maróval fúrtam át. Az kb 32-es furatot csinál. Alatta és felette át kell fúrni 6-os fúróval pontosan 100mm távolságban úgy hogy az előbbi furat a középpontba essen. Két 6-os csavart kell a furatokba erősíteni nagy alátéttel és anyával úgy , hogy az anyáktól még 15-20mm-t túlnyúljanak a csavarok. Ha tartod a méretet a deszka betámaszt a középállvány taposóján.
Sajnos a légkulcsom kicsi és kevésnek bizonyult a variátor csavarjának lazításához. Csak a kuplung anyáját tudtam vele oldani. Gondoltam egyébként sem árt, ha van egy célszerszámom ezért gyorsan kreáltam egyet. Összerakásnál is fog kelleni. Görgőkre vigyázok nehogy forduljanak vagy helyet cseréljenek. Azt nem tudom még, hogy befújjam őket mondjuk szilikonnal vagy maradjanak szárazon?
Ma röffent a gépsárkány. Mentem végre vele egy kisebb kört.
Hazaérve nekiláttam a hajtás bontásának. Mivel nem ismerhetem az előéletét és bevallom furdalt a kíváncsiság is megnyugvásként gondoltam kipuceválok mindent odabent rendesen és kap friss kenőanyagot is ahol kér.
Csupán 13700 km-nél jár a számláló és ez látszik is szerencsére. A kuplungpofák újszerűek, szinte be sem koptak még. A variátoron és a görgőkön csak minimális a kopásnyom és a szíj is teljesen ép. A hétvégén szép nyugiba megpucolgatok mindent és össze is rakom. A fékolajat még ki kell cserélnem és új szűrővel, olajjal jöhet a szezon.
Nekem van 2 db. gyári (14000 kilóméteres,hibátlan)hátsó gátlóm. 20000 ft a kettő.
Van egy 400-as silverem bontva ha esetleg később kéne valami belőle. Alkatrésznek vettem az enyém mellé de a kopó dolgokon kívül nem igazán fog kelleni hozzá semmi. Ütöm vágom de ezeknek semmi bajuk nem lesz.
Én is tudom neked ajánlani az Aldi töltőjét. Auto XS a neve. Ha rákeresel találsz webáruházban is de az említett boltban jóval olcsóbban szokott lenni.
Arra figyelni kel, hogy az SW T felitatott akkujához olyan töltőt használj ami max 14,4V- nál lekapcsol de a legjobb ha csepptöltésbe át tud kapcsolni, amikor is 13,6-13,8V-on tartja az akkud kapocsfeszültségét.
Az ilyen töltőt egész télen rajta tarthatod így picit regenerálódik is az egyébként sűrűn töltés nélkül hagyott akku.
Legjobb beszerzési forrás ALDI , kis méret automata , cseptöltést is tudja, érdemes megnézni 6000.- érdemes rákérdezni, ha nincs a polcon, a raktárban lehet
mivel most nincs akcióban, beszedik.
Magam a legolcsóbb cseptöltőt használom, tökéletes, a lemerült akkut is feltölti egy éjszaka, és ősztől tavaszig rajta lehet
ekkor fenntartja a feszültséget, túl nem tölt.
itt vásároltamitthon is megtalálható, kicsivel drágábban, az autó akkuját is ezzel tartom karban.
A kormányfűtéssel kapcsolatban, esetleg a beszerzésben tudok segíteni, hiszen elég messze vagyunk egymástól, a beszerelést neked kell megoldani.
Sziasztok! Akkumulátor töltő vásárlás előtt állok ha tud valaki jó tanáccsal segíteni megköszönném. Köszi a tanácsokat zotac, szerintem jó kis lehetőségek. Ha szépen megkérnélek bevállalnád egy ilyen markolatfűtés felszerelését a gépemre?? Extra megköszönném neked!!☺
Az én gépem nálunk lett először forgalomba helyezve 2012-ben igaz az előző tulajdonosa által. Sajna ennek sincs a V9-es rubrikában számjegy.
Szerintem szinte mindegyik motorkerékpárnál ez volt sokáig a trend mivel egy ismerősöm 2éves BMW kétkerekűje is ilyen . Azt nem tudom manapság mi a gyakorlat. Talán egy márkakereskedésben többet tudnak erről. Mondjuk engem nagyon nem izgat mivel ilyen kitiltás max csak hideg téli napokon valószínű szerintem és én különben sem sűrűn megyek vele Pestre.
Tudom sajnos ez a dolog néhány motoros társat azért bosszanthat nem kicsit.
V 9 üres. Nem motorozhatok. Nem is vágyom rá ebben a cudar hidegben. Papír kutya lettem. Régebben mentünk mindig Bodajkra a Pingvin találkozóra. Már nem. Ha létezik egyáltalán Pingvin túra.
A teleszkóp kérdést nem tudom megítélni, az tény , hogy a barátommal , azonos típusú motor, az övén gyári teló, kicsivel alacsonyabbnak tűnik a hátulja,
de nem tudom neki melyik fokozatban volt az előfeszítés.
Nem igazán áldoznék rá, ha nekem kellene megvennem ! Amennyiben a legkeményebb fokozat is kevés, tudnak a rugó alá vagy felé műanyag karikát tenni,
hogy még keményebb legyen, a csillapítási állítás lehetőségén sem vettem észre sokat, a legmagasabb értékre tettem nem állítgatom.
Addig míg nem engedi az olajat a gyári, és csillapít, nem vennék újat, sőt akkor sem, hiszen vannak felújító műhelyek.
Szervizbe eddig nem vittem, ezért ajánlani sem tudok. A javításokat, olajcserét, stb. magam elvégzem, nemsokára a szíjcserét is.
Szia zotac! Valahogy úgy gondolom nem véletlen hogy a te mocidon is ki lett cserélve, és a youtube os videókon is ezt a teleszkópot látom. Bízom benne hogy hosszú távon jobban járok ha kicseréltetem. Van olyan szerviz amit szívesen ajánlanál?
Én is egy ilyen szép robogóra gyűjtök egy jóideje (éppen célegyenesben van már a projekt), és Ő a befutó nálam a mostani szeretett Hondám utódjának. (Vagy talán még a nála is újabb Forza NSS300 jöhetne szóba)
Viszont felmerült bennem egy kérdés. A lassan már egész héten kínosan sokáig tartó "szmogriadó" miatt szeretnék megkérdezni valakit, hogy ezeknek az SWT nagyrobogóknak a forgalmi iratában lévő V.9. rovatában milyen adatot jegyeznek be?
Sőt egy nagyon jó kérdés, hogy pl. egy teljesen új motor vásárlásakor (biztos van itt olyan aki újonnan vette szalonból) mikor elsőnek forgalomba helyeznek egy gépet azoknál hogyan működik a környezetvédelmi besorolás, ekkor még lehet külön felhívni rá a figyelmet? Hiszen nagyon sok motornál, mivel korábban nem léteztek/nem volt fontos nyilvántartást vezetni találomra lettek értékek beírva, vagy éppen ki sem lett töltve ez a rovat a forgalmikban. Ennek a levét iszom most én is sok más motoros társammal.
Hiszen a rendelet így szól, idézem:
"Reggel 6-tól 22 óráig Budapest közigazgatási területén tilos azzal a gépjárművel közlekedni, amelynek forgalmi engedélyében a környezetvédelmi osztályt jelölő kód: 0, 1, 2, 3 vagy 4, valamint amelynek a forgalmi engedélyében nincs környezetvédelmi osztályt jelölő kód."
Mostani gépemben sajnos nem szerepel semmilyen bejegyzés, ezért nem használhatom. Mivel Budapesten élek, télen-nyáron használom a robogómat, mint egyetlen járművem amivel A-B eljuthatok. Ezért szeretném úgy elkölteni a kemény munkával elért vételárat, hogy a régivel ellentétben ez már tényleg bármikor rendelkezésre állhasson.:))
Előre is köszönöm a segítségeteket és válaszotokat...!
Minden viszonyítás kérdése.🙂Ha Barcs környékéről beszélünk akkor Nemesbük jó kétórás gurulás. Örülök hogy megtaláltalak benneteket,zotac már most nagyon sokat segített nekem úgy látom igen tapasztalt motoros.Köszönet! Egyébként én már tervezem a jövő heti motorozást mert plusz fokokban már indulok,nem bírok magammal. Remélem nem lesz eső!😦