Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tuzer Creative Commons License 2021.02.01 0 0 35741

Új hírek az 1,6 GDI bemelegedéséről:

 

Fórumtársak javaslatának alkalmazásával:

-bemelegedésig fűtés kikapcs

-sebességhez illő max. fokozatnál eggyel lejjebb fokozatban haladva

 

15 -16 perc helyett 5 perc, cirka ugyanolyan külső hőmérséklet mellett.

köszönöm a segítséget!

 

Akos_IKS Creative Commons License 2021.01.28 0 0 35740

Ez egy nagyon jó termék, csak épp kivezetik, ez jön helyette.

Mannol 9956 Diesel Befecskendező tisztító
DIESEL JET CLEANER

Előzmény: lala1961 (35738)
dokeee Creative Commons License 2021.01.28 0 0 35739

Én Auchan-t használok, na jó, télen, ha nagyon durva hideget ígérnek, akkor a smart verziót :). Eleinte kipróbáltam az OMW-Max-ot nehéz ezt pontosan megítélni, de inkább többet fogyasztott, mint kevesebbet, és érzésre sem volt jobb semmivel, szóval részemről nem erőltetem.

Előzmény: Akos_IKS (35737)
lala1961 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 35738

Üdv ! Mindvégig azt tankoltam mióta nálam van az autó és szerintem nyár végere takarítota ki a rendszert a jó gázolaj +a tisztító adakékok(mannol),"hozzáértő" szak szerelők nélkül ,szint emelkedés nélkül megy azóta,amit meg mondom öszintén én sem gondoltam ,azt feltételeztem hogy ezzel ezen túl együtt kell élni  !:-) Persze ez nem recept ,csak a saját autó saját tapasztalatom !:-) 

http://www.olajforras.hu/mannol-diesel-befecskendezo-tisztito-uzemanyag-adalek-200ml-4848?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link

Előzmény: Akos_IKS (35737)
Akos_IKS Creative Commons License 2021.01.28 0 0 35737
Előzmény: lala1961 (35736)
lala1961 Creative Commons License 2021.01.27 0 0 35736

Üdv ! Ha az adatok stimmelnek(évjárat,km,autópálya használat), ,akkor a Dpf nem lehet tele !:-) Nem tudom milyen üzemanyaggal használod(OMV max.-al kéne) ,Én inkább egy rossz(huggyozó porlasztó csúcsra) gondolnék ,főleg ha nagyon gyors a higulás  időtartama ! :-) Nálam is hasonló próbléma volt,de (2013 évj,195 e km),és Én akkor kitisztítottam a Dpf -et és 3x olajat is cseréltem ,de még mindig sokat regenerált ,és majd egy éve az utolsó olajcsere után elkezdtem mindig 2000 f/p felett használni az autót(városba 3 . fokozatban stb.csak 2000 f/p felett legyen)és persze a legjobb gázolajjal ,de nekem azóta megszünt a szint emelkedés ,amit semmelyik szerviz sem tudta megoldani ! Ezért gondolom ,hogy nálam is a jó gázolaj után rendbe jött a porlasztó csúcs(adakékokkal is etettem),és szerelő bevonása nélkül megy azóta is, szint emelkedés nélkül pedig már több 25 e km -t mentem 85-15% város-autópálya viszonylatba !:-) 

Előzmény: BakosGY (35732)
Milee Creative Commons License 2021.01.27 0 0 35735
Előzmény: BakosGY (35732)
dokeee Creative Commons License 2021.01.27 0 0 35734

Ebben van DPF? Ha igen, akkor az lehet a gond, hogy tele van a szűrő, és sosem fut le a regenerálás. Nagyon kevés az a km, amit írtál. Menjél vele 500km-t egyben autópályán 3000-es fordulaton. 

Előzmény: BakosGY (35732)
Akos_IKS Creative Commons License 2021.01.27 0 0 35733

Szia! Milyen mértékben emelkedik? Autópálya használat után sem megy vissza?

Előzmény: BakosGY (35732)
BakosGY Creative Commons License 2021.01.27 0 0 35732

Üdvözlet Mindenkinek!

 

Segítséget, tapasztalatokat szeretnék 1.4 diesel kombi-ról. 6 éves 32 000 km van benne, normál használatban (50%-ban autópályán). A problémám, hogy a  motorolajszint állandóan emelkedik, belekerül az üzemenyag. Van ötlet, hogy hogy lehet megszüntetni ezt a jelenséget? Szerelő azt tanácsolta, hogy mindig cseréljek olajat, de ezt nem tartom normálisnak, hogy 2 hetente cseréljek vagy gyakrabban. Valakinek van tapasztalata, ötlete ezzel kapcsolatban? Köszönettel!

1tüzér Creative Commons License 2021.01.26 0 0 35731

Nyertél, a JD ezt még nem tudja. A KRESZ szerint is levehető a nappali fény ereje a rögzítőfék működésekor vagy az automata váltó P-be állításkor.

 

Legalább ezt is megtanultam.

Előzmény: Milee (35727)
Milee Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35730

Szívesen:) Dehogy veszek össze vele. Azt tudtam, mert írtad korábban is, hogy Rio-t veszel a fiadnak. Az új ceed, vs rio, sztem közel azonos lehet az elektronikájuk.

Előzmény: cápaFeri (35728)
fec73 Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35729

Sziasztok,

 

szeretném a véleményeteket kérni.

Ceed CD, 2019-es.

Ugye ez egy új kocsi, ezeken már nincs alvázvédő, csak a kémiai védelem, meg pár

műanyag burkolat.

Az a kérdésem, hogy ha hosszabb távon akarom megtartani, akkor le kell-e alvázvédőztetnem?

Vagy a mostani, ugyanúgy megvédi mint a régebbi modelleket az alvázvédő anyag?

köszi

fec73

 

 

cápaFeri Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35728

Köszönöm a segítséget! Össze ne vesszetek, amúgy sem ceed-ről van szó esetemben, hanem Rió, de a Rió fórum halott. :-)

Azért próbálok ceed-búl kiindulni, mert sok mindenben hasonlítanak. Többféle infót hallottam már erről a hátsó helyzetjelzőről és nem igazán tudtam eldönteni, milyen lesz. 

Még egyszer köszi!

Előzmény: Milee (35727)
Milee Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35727

Nem tudom milyen Ceed-ról írtad a véleményed, de én a CD-ról azaz a 3-ról.

1. Első video. El.kézifék behúzásra a helyzetjelző LED alacsonyabb fényerőre vált (Tompított nem világít!)

3. Második videó. Tompított most sem világít, de az első és hátsó helyzetjelző viszont világít. 

 https://files.fm/u/ury48y7hm

 

Előzmény: 1tüzér (35726)
1tüzér Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35726

1. KI (csak az első led helyzetjelző világít) el. kéziféknél alacsonyabb fényerőre vált)

 

Nem, a tompított felkapcsolásakor engedi félárbócra a fényt, helyzetjelzővé válik

 

3. AUTOMATA (első és hátsó helyzetjelző világít + fényviszonyok függvényében a tompított , valamint a reflektor is, ha aktiválva van

 

Ha a tompított nem világít, akkor a hátsó helyzetjelző sem, csak a nappali fény .

Előzmény: Milee (35722)
warr Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35725

Furcsállom ezt a lassú melegedést... mondjuk nekem i30 van, de a motor ugyanaz benne (1.4 benzin). 

 

Most reggelente a +1, +2 fokokban nézegettem, kb. 2-3 km (4-5 perc) alatt felment a szokásos 5 vonalkára (város, 1-2 piros lámpa). Szellőztetés egyes fokozaton, középállásban, tehát klíma nem volt. 

 

A 12-15 perc alatti bemelegedés nekem nagyon soknak tűnik. 

 

Előzmény: tuzer (35716)
LP241 Creative Commons License 2021.01.25 0 0 35724

Nem kapcsolja csak az első világít.

Előzmény: cápaFeri (35721)
cápaFeri Creative Commons License 2021.01.24 0 0 35723

Köszönöm!

Előzmény: Milee (35722)
Milee Creative Commons License 2021.01.24 0 0 35722

4 állásban fordítható a bajuszkapcsoló.

1. KI (csak az első led helyzetjelző világít) el. kéziféknél alacsonyabb fényerőre vált)

2. HELYZETJELZŐ (első és hátsó helyzetjelző világít)

3. AUTOMATA (első és hátsó helyzetjelző világít + fényviszonyok függvényében a tompított , valamint a reflektor is, ha aktiválva van.

4. TOMPÍTOTT (helyzetjelzők + tompított, + a reflektor manuálisan kapcsolható.

Előzmény: cápaFeri (35721)
cápaFeri Creative Commons License 2021.01.24 0 0 35721

Amelyik verzióban a hátsó lámpa is ledes, abban a nappalifénnyel együtt (motorindítás) bekapcsol hátul az is? 

Dobi Róbert Creative Commons License 2021.01.23 0 0 35720

Köszönöm szépen!

Előzmény: Milee (35719)
Milee Creative Commons License 2021.01.21 0 1 35719

Esetleg egy ilyen modul beépítéssel lehet/tudod inaktiválni a start/stop rendszert. https://www.vatera.hu/start-stop-automatika-kikapcsolo-modul-memoriaval-szerviz-moddal-ssam-2946185387.html

Előzmény: Dobi Róbert (35717)
Cedee Creative Commons License 2021.01.19 0 0 35718

Jeleztem ezt a tippet a tulaj felé, azt mondja, hogy friss tapasztalata szerint a nedvesebb időben van meg a hiba, száraz körülmények között a hiba nincs jelen.  Most próbálja megtalálni a beázás helyét.

Előzmény: Milee (35706)
Dobi Róbert Creative Commons License 2021.01.19 0 0 35717

Üdv! Van egy 2010-es 1.4 benzines Kia Ceed autóm.Azt szeretném kérdezni az elektronikája tanitható ?Arra gondolok például,hogy a start-Stop-rendszert ki lehet e kapcsolni elektronikán keresztül?Tehát valami beirt kód alapján értem, és nem a szerviz által kiírt kódra gondolok.Ugyan igy a kéz hátsó ajtó automatikus bezárárására is van e ilyen opció?

tuzer Creative Commons License 2021.01.19 0 0 35716

Mondjuk 15 km helyett 12 lett, de ezt nem is mondanám javulásnak mert nem lehet egyforma körülményt teremteni.

 

Szervíz munkafelvevő saját ceedjéről 12 km-t mondott, cirka ennyi az én tapasztalatom is.

 

Én is kipróbáltam úgy hogy teljesen kikapcsoltam a fűtést és láss csodát 3-4 km alatt majdnem üzem meleg lett a motor.

 

Ezt kipróbálom, kösz!

 

További tapasztalatom, hogy dizel autóknál a tempomattal lehet üzemanyagot spórolni, míg benzinesnél nem.

 

Teljes mértékben ellenkezőt tapasztalok, ha csak lehet, bekapcsolom városban is.

 

Jelzem, ha valaki trollkodik annak nem kell nekiugrani, mert csak örömöt okozol neki :)

 Ki volt az, nem vettem észre. Trollt elvből nem etetünk.

 

 

Előzmény: Zsolt_555 (35714)
Svatopluk Creative Commons License 2021.01.19 0 0 35715

Benzinest nyugodtan lehet 2000-3000-es fordulat között tartani, sőt. Egyrészt hamarabb bemelegszik, másrészt pedig lesz kenése a motornak.

Előzmény: pitz75 (35708)
Zsolt_555 Creative Commons License 2021.01.19 0 0 35714

Én is jeleztem ezt a "hibát" tavaly, hogy szerintem túl lassan melegszik be a motor. Én kicseréltem a filléres termosztátot, de nem sokat javult a helyzet. Mondjuk 15 km helyett 12 lett, de ezt nem is mondanám javulásnak mert nem lehet egyforma körülményt teremteni.

A lelkemnek viszont jót tett :)

Én is kipróbáltam úgy hogy teljesen kikapcsoltam a fűtést és láss csodát 3-4 km alatt majdnem üzem meleg lett a motor.

 

Az előző beszélgetésbe bekapcsolódva, szerintem is úgy a legjobb a fogyasztás, hogy hirtelen gyorsítás (nem hideg motornál természetesen) és rögtön tempomat.

DE EZ KIZÁRÓLAG DIZEL MOTOROKRA IGAZ!

Benzinesnél ez nem igaz, ott lényegében mindegy, hogy gyorsítasz.

További tapasztalatom, hogy dizel autóknál a tempomattal lehet üzemanyagot spórolni, míg benzinesnél nem.

 

Jelzem, ha valaki trollkodik annak nem kell nekiugrani, mert csak örömöt okozol neki :)

 

Előzmény: tuzer (35707)
dokeee Creative Commons License 2021.01.18 0 0 35713

Én is, az ülés és kormányfűtés filléres dolog volt.

Előzmény: Prototyp02 (35712)
Prototyp02 Creative Commons License 2021.01.18 0 1 35712

Ezért választottam olyan autót, amiben ülésfűtés is van. Amíg nem melegszik fel a motor a kellő hőmérsékletre, addig csak az ülésfűtés dolgozik alattam. Az igazi a szélvédőfűtés (dróthálós üveggel) lett volna még mellé a párásodás és a jég miatt, csak sajnos az ritka a KIAban. De így is nagyon jó a hideg reggeleken, hogy a motornak van lehetősége bemelegednie, nem pedig szinte közvetlenül az indítás után már kapcsolja is az ember a levegőfújást, azonnal elvárva a komfortos, meleg belteret.

Előzmény: gnrb (35709)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!