Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Attiska Creative Commons License 2004.07.27 0 0 23563
Hátrányos megkülönböztetés.. Szerintem ez gusztustalan.
frescho Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23562
Attiska: kar az autoert, de a lenyeg, hogy senki nem serult meg komolyan.

Na megyek alukalni, mert megint el unixoltam az idot. Remelem, hogy ma nem CVS rendszerrel almodok :-]
Attiska Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23561
Köszi srácok, ha kell segítség, mindenképp szólok. Mindenesetre jólesik, hogy lehet Rátok számítani a bajban is.
Előzmény: thomika155 (23560)
thomika155 Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23560

 

 Attiska!

 

 Ha kell segítség ,szólj és megyünk!!!! A lényeg, hogy Anyudék jól vannak!

Előzmény: Attiska (23558)
thomika155 Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23559

 

 Halihó!

 

  SN:

 

  Még végig kell gondolnom! Ma reggel leadtam a kocsit, de félő ,hogy nem fogják nekem kihozni az előre megbeszélt 36 ezerből! :( Ez a sok kiadás kezdi kicsit visszavetni a lelkesedésemet!!! Szerencsére az augusztusi zsé még nincs meg, úgyhogy azt nem tudom előre elkölteni! :))) Abból szándékozom majd nyaralni menni!:)

Előzmény: SkeletonNation (23554)
Attiska Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23558
Gyöki,

Persze, az autó pótolható. Kérdés mivel... Na, majd még meglátjuk, a kocsi elvileg szerdán jön fel Pestre.
Előzmény: Gyöki II (23556)
Attiska Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23557
Épp írtam tegnap Lenének sms-ben, tegnap Orosházán veterántali volt, kettes szériájú 850 SC-vel, egy gyönyörű 500 Giardinettával (nagyon állat volt), valamint egy Topolinoval. Sajnos a digigépem az Áginál Barnstaple-ban... :(
Gyöki II Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23556

És az a 80 napnyi tesztelés ami kimaradt? ]:-)))

Ay volt a "Rendben"? ]:-))

 

Dejó újra lesz reggeli Matejóbácsi írás! }:-)

 

Attiska!

A kocsi pótolható, javítható.

A szüleid legyenek jól!

Előzmény: SkeletonNation (23555)
SkeletonNation Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23555

Ma is rendkívül "sikeres" napot tudhatok magam mögött. Bejöttem a molba, de minek?

Megszámoltam egyszer 7 sort és egyszer 9-et, meg válaszoltam egy "Rendben. Köszönöm"-öt egy levélre... Ennyi volt a mai feladatom. Ha megszakadnék, sem tudnék többet csinálni, úgy állunk.

SkeletonNation Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23554

Ha akarod, én szívesen elmegyek veled megnézni.

Előzmény: thomika155 (23532)
matteo164 Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23553
Ciao! Jelentem megjöttem. Vaaaz, egy oldalt tudtam visszaolvasni, termeltetek röndösen, nekem alig van időm, első nap a melóhelyen is zűrös, stb. Megnéztem CTD-t, a házikóját, meg a járművét (finoman fogalmazok, ugye?(o:). A ház aranyos, van még némi turbóznivaló rajta, de naon jó helyen fekszik, a telek pont elég, a belső már most királyos. Sajnos a kocsira kevés idő maradt, másnap indultak üdülésre, nem volt orcámtúl későig ottmaradni. Bár ösmeretes erős kötődésem az olaszhoni járgányokhoz, ha Petinek teccik, hát jól van. Lentének utólag is bulldog születési napot kévánok, csak iszunk rá eccer élőben is!(o: SN! A sárga ház a némi ízlészavarral együtt issokkal többet érőnek néz ki, ha meg tudsz alkudni, mindenképp jobban ajánlott vétel! Majd még jelentkezek! halihej Matteo
Lente Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23552

GTPeti: köszi szépen! Sajna nem láttam.

Meddig leszel még M.o-on?

Előzmény: GTPeti (23544)
SkeletonNation Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23551

Attiska!

Huhh!!! Remélem megoldódik minden. Ha kell valami segítség, szólj nyugodtan!

 

Attiska Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23550
Gyöki,

Köszi, már sokkal jobban van, ha minden igaz, ma este már otthon is lesz. A terepjárós nem tudott volna lalépni, a bal első futóműve egy kicsit ki lett ütve. Én először azt hittem, hogy annak aztán semmi baja sem lett (egy mitsubishi Pajero volt egyébként), de ahogy az anyám mesélte romokban hevert az eleje.
Előzmény: Gyöki II (23548)
Lente Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23549

HJóreggelt!

Thomika: igen-igen :-)

 

Gpeti: a lényeg, gondolom, hogy a szülés renben menjem majd, a szabadság, hát az meg olyan lesz... tudom, hogy otthon sosem az igazi

Előzmény: thomika155 (23531)
Gyöki II Creative Commons License 2004.07.26 0 0 23548

Nem tudom, hogy neked miért nem, de látod,hogy GRomannak meg jool müxik...

Attiska!

Apukád jobban van?

A terepjárós elment?

GRoman, Gpeti!

Én szinte minden 7végén átverekedem magam fehárváron, ha kell valami elhozom, vagy viszem nektek, amit küldtök egmásnak.

Előzmény: GTPeti (23545)
GRoman Creative Commons License 2004.07.25 0 0 23547
GTPeti:

Jó, hogy szóltál, akkor pont meg tudom nézni...
...
Csak egy negyed óráról lecsúsztam, mert nem volt ez az adó letárolva, most kellett megkeresni... Remélem,
felvetted, ezt Lentének is mindenképpen látnia kell, biztos nagyon fog tetszeni neki, főleg, amikor
a típusváltozatokat mutatták... Meg az a sárga Thesis-orrú jószág volt nagyon durva. Én is szívesen
megnézném még egyszer, mert a feleségem meg a fiam végig röhögték... (A ppp-t meg nem állítottam le
közben, pedig úgy emlékeztem, hogy igen, magától bontott le, pont mire a filmnek vége lett... Evvan.)
Amúgy is össze kéne jönnünk egyszer, kéne a Nigrin, hogy a talicskanyomokat lepolírozhassam a 75 tetejéről,
addig megírom a Rally Trophyt...

Ma voltam egy jót bringázni, persze ahelyett, hogy az országúton alapoztam volna szép körkörös tekeréssel,
a Pyxist vittem egy "fogalmam sincs, hol járok" sessionra a Velencei-hegységnek csak a Pákozdtól errefelé
eső végébe. A lőtérnél mentem be, és az ingóköveket kerültem meg, közben talákoztam quadosokkal meg
motorosokkal, mindegyiket megkínáltam egy "ja, úgy könnyű..." beszólással. (Meg egy négylovas kocsival is
találkoztam, még jó, hogy nem mentem ki eléje, mert úgy indultak meg, hogy pár perc múlva a porát se láttam...)

Még a városból kifelé menet útbaigazítottam pár túrázót Siófok felé, remélem, túlélték a 70-est... (Utána
gondosan ellenőriztem, vajon a beszélgetés közben a bringámon a "Ritchey", "Avid" "Pyxis" "FSA" feliratok
jól láthatóak voltak-e... Bár gondolom, jobban szórakoztatta őket a pólóm, amin egy csontváz biciklizik,
montival és bukóban (tehát pont mint én), "Longest ride" felirat mellet... :-)) A 8-as elkerülőn meg amikor átkeltem,
pont elől állt a lámpánál egy Thesis.

Na me'k veteránhirdetéseket nézegetni...
Előzmény: GTPeti (23544)
Gpeti Creative Commons License 2004.07.25 0 0 23546

GRoman, köszi a felajánlást, de annyit nem ér az egész. Nomeg el sem tudok menni, mert a gyerekekre vigyázok folyamatosan.

A dolog működik, nem túl kényelmes, de a lényeg az, hogy tudunk hármasban menni.

 

A nyeregcső hajlásszöge az átlag bicikliknél azért nagyjából egyforma. Egy kicsit én is görbítettem a csövön, hogy jobban álljon.

Azért azt nem szeretném megérni, amikor a kínai gagyigyárak fröccsöntött hidegfúziós reaktorokat gyártsanak..

 

A kónuszcsavar  nem akar megmoccanni, rátettem az imbuszkulcsot, kézzel tépve semmi. Rádugtam egy csövet, erre eltekeredett a kulcs, olyan szép csavart hatszögminta van rajta. Majd veszek valami normális (=drága) kulcsot.

Előzmény: GRoman (23543)
GTPeti Creative Commons License 2004.07.25 0 0 23545
Légyszi világosítson fel valaki, miért hazudja ki a zindex az Entereimet? (Pedig simán a hozzászólásszerkesztővel csináltam.)
GTPeti Creative Commons License 2004.07.25 0 0 23544
Sziasztok! Most láttam (teljesen véletlenül), hogy a Filmmúzeumon 14:00-kor megy a "Varázslatos tárgyak". Alcím: "Fiat 500" Lente, ajánlom a figyelmedbe. (Felveszem videóra, úgyhogy mindenképpen látni fogod. Ha jó be is digizem.)
GRoman Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23543
Gpeti:

"A nyeregcső közdarab úgy van kialakítva, hogy azok a lukak, amibe bele kell dugni, azok pont függőlegesek legyenek."

Akkor a gyártóira érdemes odafigyelni, mert a következő dobásuk alighanem a hidegfúziós reaktor lesz, tekintve, hogy a bringák nyeregvázcsőszögei között jelentős eltérések is lehetnek...

Na, viccet félretéve, forditsd hanyatt a bringát, és a villa alján a lukat itasd meg gazdagon csavarlazítóval, hagyd egy kicsit állni, aztán próbáld meg újra szétszedni. Ha a csavart sikerült kitekerni 3-4 fordulatot, akkor kell rá egyet ütni, attól csúszik szét a dió, és ki lehet húzni a stucnit. Amúgy hiába szeded ki a csavart teljesen, attól még szoros marad, ezt elsőre én is megszívtam, de az még gyerekkoromban volt... Ha van időd, dobd be mindkét bringát a Lybába, aztán gyere el a hétvégén vagy akár hétfőn, úgy átszerelünk mindent, hogy csak na... Akár még a Kettler kerekeit is kölcsönadom Schwalbestól, mi keddtől úgyis elmegyünk egy hétre Balaton of kuruttyra...
Előzmény: Gpeti (23542)
Gpeti Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23542

Alaposabban elolvastam az ülés leírását, ez tkp előre és hátra is szerelhető. A nyeregcső közdarab úgy van kialakítva, hogy azok a lukak, amibe bele kell dugni, azok pont függőlegesek legyenek. A vascső meg pont derékszögben van hajtva, a vascsőre a műanyag ülés meg feltehető így is meg úgy is. Hát így működik, csak a csomagolás fényképén előrefelé volt felszerelve, a boltban sem tudták, hogy ez univerzális.

Kormányszarv tényleg nem jó, lemondtam róla. A nagyobb baj az, hogy úgy össze van rohadva a kormányom kónuszcsavarja, hogy nem bírom kilazítani. Imbuszcsavaros, de nem akar engedni. Így esélyem sincs megnézni, hogy lehet-e esetleg feljebb húzni. Hülye Tesco gazdaságos vasbicikli. Minden rozsdásodik rajta. Hipergagyi. Azon gondolkodom, hogy a gumikat átszerelem a másik bicómról, azon valami Barum gumi van, nem akkora nagy stuplikkal, és a futófelület olyan, hogy ott egyenletesen mindig van gumi. Annál csak kanyarban játszanak a bütykök. Megyek is, megnézem.

Előzmény: GRoman (23541)
GRoman Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23541
Gpeti: Nem értem... Nekem is olyan volt, aminek a tartókonzolját a nyeregvázcsőre kellett szerelni, és abba ment bele az ülés (két) tartóvasa. De az ezekután hátrafelé állt, nem a pocak irányába, a csomitartó fölött lebegett. (Pontosabban ahhoz ki lehetett kötni két klipsz-szíjjal (adták az üléshez), hogy ne imbolyogjon jobbra-balra.) Ezek szerint a te "íves vascsöved" hegyesebb szögben van meghajlítva, mint 90 fok? Ha jelenleg egyenes kormány van a biciklin, akkor egy emelt "downhill" kormány biztosan segíteni fog. Ha más nem, adok neked egy versenybicikli kormányt, amit feltehetsz fordítva, csak azt kell kitalálni, hogy hova tegyük a fékkarokat. Szarvakkal nem tudsz emelni, egy MTB-n pont arra szolgálnak a kormányszarvak, hogy _előrébb_ tudd tenni a súlypontodat mászáskor. Ha a rendesnél alacsonyabb nyeregpozícióban kell tekerned, ügyelj arra, hogy továbbra is a talpad első felével nyomd a pedált, ne a sarkaddal, és a térdeid párhuzamosan mozogjanak, ne nyisd szét őket. Ez jól meg fogja dolgoztatni a combfeszítő izmaidat, de inkább kapcsolj könnyebb fokozatba, és menj lassabban, mintsem tönkretedd a térdízületeidet. A Schwalbe Marathont (lehet, hogy a "city" mégsincs benne, nekem a Kettleren van Schwalbe City Jet, de az csak 1,5-ös, vagy 1,75-ös), azért ajánlottam, mert úgy láttam, hogy ez egy jó mintázatú, jó minőségű, "duci" városi gumi. Aztán lehet, hogy más hasonló is van, már régóta nem tartom rajta az ujjam a gumitesztek pulzusán. Más: Tegnap rendeltem egy izzótartót a 75-be a jobb hátsó lámpában lévő helyett. (Tudjátok, amiben a helyzetjelző foglalata nem igazán kóser, bár azóta nincs vele gond.) Először kapásból le akarta tagadni a fickó, de csak kötöttem az ebet a karóhoz, hogy rajta van az alkatrész CD-n, külön száma is van, ára is van... Végül csak megtalálta, bár eggyel különböző számon. (Emiatt kicsit aggódtam, de itthon megnéztem, a 60740852 valóban a 60740853 pótlása.) Előre ki kellett fizetnem, mert ezeket állítólag Bécsből hozzák, és oda már nem lehet visszavinni, ha mégsem kell. 2000 Ft-ot az 5,5 Eurós alkatrészért, ha 2,5 Euróért meghozzák, az nem is rossz, ennyiből Büdipestről se fordulnék meg egy bontott darabért. (Igaz, akkor komplett lámpatesteket is kaphatnék IC-től, vagy Louis-tól, de most ki akartam próbálni, hogy hogy megy az ePER alapján történő rendelés. Ablakmosótartály-jeladót nem rendeltem, mivel azt a múltkor sikerült többé-kevésbé megjavítanom, ugyi.) Hanem a boltos csávónak valami kegyetlen jó biciklije van. Giant trekking, országúti hajtóművel és kerékmérettel (bár egy picit talán szélesebb gumival, aero felnikkel), de V-fékekkel (méghozzá Avid), egyenes kormánnyal (Ritchey), és markolatváltós Sram váltórendszerrel. Állítólag telós volt a váz, de kicserélte egy aerodinamikus villára. A kormánycsapágy valami brutál (FSA, mint az enyém, de fentebbi polcról való), de a pedálok azok, amiket igazán irigylek: egyik oldal sima fémkeretes, de a másik oldalban megbújik egy patent. Igaz, patentcipőm még nincsen, de egy pár ilyet én is beszerzek... Boltban is lehet kapni trekkingeket, de azok általában alpfokú alkatrészekkel, családi túrázáshoz vannak szerelve, nem ilyen szélvészgyors vadállatok... (Hogy is hívják a gyors nagy túrázót? Valami GTV, vagy mi... :-)) Attiska: Casco??? És mi van a "köcsög" kötelező biztosításával? Az persze elporzott, mi? Az ilyentől nem sajnálnám a vállról indíthatót... De legalább feljelentést kéne tenni, mint ismeretlen tettes ellen.
Előzmény: Gpeti (23539)
Gpeti Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23540

Lente, úgy néz ki, itthon töltjük a szabit, sőt az egész nyarat :-(((

 

A feleségem már 2 hete veszélyeztetett terhes, mint SN-éknél. Egyenlőre nem fektették be, de szigorúan eltiltották mindentől, feküdnie kell egész nap. Nem is utazhat, nem emelhet. Mostanában igencsak ránkjár a rúd, nekem kell mindent csinálnom. Délután korábban leléptem a melóból, hazafelé bevásárlás, rohanás haza, mire a gyerekek felébrednek, otthon legyek.Onnantól estig vigyázok rájuk, pancsolás, biciklizés, játék. Amúgy meg mosás, mosogatás, néha főzés, bár abban nem vagyok túl jó. Segítségünk semmi, mert anyósom múltkor megsértődött, otthon duzzog, anyám nem tud jönni, mert a nagymamám nagyon rosszul van, neki sincs sok hátra. Közben meghalt egy francia unokatestvér autóbalesetben.

Hát most eléggé lent vagyunk. Hullafáradt vagyok, mert esténként meg a lányom nem hagy aludni, hozzá is én ugrálok fel. Tegnap mondtam vissza a Siófoki szállodafoglalásunkat :-(

Ennél már csak jobb dolgok jöhetnek. Még 4-5 hétig nagyon kell vigyázni, jó lenne, ha addig bent maradna a gyerek. Most a 31-32. hétnél tartunk. Utána (augusztus végén) már fel fogunk bátorodni, és talán elmegyünk egy utószezoni nyaralásra.

 

Attiska, sajnálom a történteket.

Előzmény: Lente (23521)
Gpeti Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23539

Na, tegnap este felraktam a második gyerekülést. Két biciklink van, az egyik ami nem rossz, a másik egy egyszerű (majdnem) áruházi MTB. Mivel ez utóbbinak nagyobb a váza, arra vannak az ülések felpakolva. Hátul a csomagtartóra rögzítve egy nagyobb, elől pedig a NYEREGCSŐRE a kicsi. Nem elírtam, nyeregcső. Arra van szerelve egy tartókonzol, és egy íves vascsőre szerelt ülést csak beledugod, és bekattintod. Ha nem kell az ülés, akkor meg egy mozdulattal kiemeled. Maga az ülés ultragagyi, de a rögzítése ötletes és elég stabil. A "biztonsági öv" az semmit sem ér, egy mozdulattal kibújik belőle.

Menettudósítás: A pocakommal nincs gond, attól bőven elférek, hanem a kormányt meg kellene magasítani. Most a kislányom feje beleér a mellkasomba. Mivel a kormány nem emelhető tovább, valszeg ki kell dobnom az egész csövet, venni kell újat. Azért ma veszek valami kormányszarvat, szerintem azzal is tudok emelni. Az ülést meg lejjebb kellett engednem, mert amikor megállok, le kell, hogy érjen a lábam a nyeregből is, mert különben eldőlnénk. Ugyanis nem lehet előrefelé leugrani a nyeregről a vázra. Ez így összességében egy nem túl sportos tekerési pozíciót jelent, de működik a dolog. Tök nehéz elindulni, ha beteszem az egyiket, akkor el akar dőlni amikor lehajolok a másikért. Aztán meg a lábam sem tudom sem a nyereg előtt, sem utána átemelni, csak az ülésen keresztül. Gátfutók előnyben. De ha egyszer elindul a szerelvény! Rettenetesen élvezik, tegnap este sokat mentünk a faluban. Ma felteszem a Lybrara a biciklit, és megyünk a hegyekbe bringázni.

Gumit megnézem majd. Miért is ajánlod ezt a City Marathont? Erős azért? A két gyerek összesen 25 kg, én meg 71, az össz 96. Mondjuk az tényleg sok.

Előzmény: GRoman (23537)
Attiska Creative Commons License 2004.07.24 0 0 23538
Na, nagyobb volt az ijedtség, mint amennyi valójában történt. Mindketten jól vannak, bár azért érthetően megviselte őket a dolog.

Jöttek haza Pestre a 47-esen, a szembesávba előzött egy terepjáró egy kamiont, nem tudott visszamenni a saját sávjába. Fater félrekapta a kormányt, de a köcsög ledarálta a Kappa oldalát. A Kappa sérülése inkább látványos, mint súlyos. Én az autót még nem láttam, jelenleg Békéscsabán, az Autóklubban pihen, valamikor a jövő héten elhozzuk (anyám nem tud vezetni, a fatert meg bevitte a mentő a kórházba, így el kellett szállítani az autót, az út szélén nem lehet hagyni, szerencsére a faternak aza üvegszilánkoktól szerzett sebeken kívül nagyobb baja nincs). Szóval a bal első sárvédő, bal első és hátsó ajtó az üvegekkel együtt kukás állítólag. Ezenkívül a bal első felni is a gumival együtt cserés, bízunk benne, hogy a futómű nem sérült. Szerencsére Casco van, a Lancia alkatrészárakat ismerve ez most tényleg jól jön.
GRoman Creative Commons License 2004.07.23 0 0 23537
Gpeti:

Nyeregcsőre szerelhető? A pocakodtól? Akkor vagy a bringád geometriája, vagy a te anatómiád nagyon furcsa... (Vagy esetleg kormánycsőre szerelhetőt akartál mondani? :-)) Azok valóban kisebb terhelhetőségűek. Ha nem fér el, rövidebb stucni, emelt kormány segíthet, de akkor emelkedőkön váltani kell, mert nem tudsz "belefeküdni" a hajtásba. Nekem nyeregvázcsőre szerelhető volt, 18 vagy 21 kilóig jó, de alaposan túl vannak ezek méretezve... Amíg belefér a kölök, addig el is bírja.

Az a "kopasz" gumi lehet, hogy defektállóbb, mint a "terepes"... Ez ugyanis elsősorban a szálsűrűségtől függ. A nagyobb szálsűrűségű gumi persze drágább is, ezért nem fér bele az áruházi "montenbájknak látszó tárgyak" költségvetésébe... Így aztán gumival öntik ki gazdagon, hogy valami mégis összetartsa, ettől pedig jó nehéz lesz, és a gördülési ellenállása is megnő, mert vastagabb anyagot kell hajlítgatni ott, ahol a gumi a talajjal érintkezik. A nagyobb szálsűrűségű anyagból készült gumi kevésbé válik nehezen hajthatóvá akkor is, ha egy kicsit lecsökken benne a nyomás.

A bütykös gumi aszfalton azért is előnytelen, mert kanyarban elkúszhat rajta a kerék, és főleg nedves úton hamar beelőz a hátsó... Neked a Schwalbe City Marathont ajánlanám, ha egyszerre akarod vinni mind a két gyereket, akkor a 2,1-es sem túlzás, de legalább 1,9-es kell. (És szokj rá arra, hogy a váz felett emeled át a lábadat...:-)) Lente, neked nem ajánlom, mert darabja kb. 2500Ft...

Akit komolyabban érdekel a biciklis téma, annak elárulom, hogy Parndorfban, a Katarga outletben vannak jó cuccok olcsón. Monti versenyváz persze ott is 3-400 Euro (double és triple butted), de klasszikus Cr-Mo váz 75 Eur, 32 lyukú felnik nagy választékban 10 Eur (ha 6-ot hozol, 50 Eur), első agy 4 Eur, hátsó agy 9 eur (sajnos csak Acera, és 36 lyukas), meg egyebek. Vannak gumik is (csak nem 24"-esben, amiért igazából oda bementem), meg hátul voltak olyasmi vázak is, mint az én Pyxisem, de azokon nem volt ár. Volt viszont egy használt city trekking váz válóval, mifenével, tulajdonképpen csak a kerekek meg a fékpillangók hiányoztak róla, egy tizesért... Nem tudtuk elhozni, mert hárman voltunk egy Golffal, pedig 20-ért veszel hozzá még két felnit, aztán itthon egy pár 32 lyukú Bike+ agyat meg fékpillangókat, racsni, lánc, küllők, bowdenek, és van egy jó bringád... Jómagam egy Cr-Mo Tange villát vettem 4 Euróért, olyat, ami színben és nyakméretben is megy a Pyxis vázamhoz. De oda kell figyelni, mert a menetes szénacél hulladék is ugyanennyi... Komplett bringák is voltak persze, de nem volt időm végig szőrözni őket, lehet, hogy olcsóbbak, mint az itthoni megfelelőjük, lehet, hogy nem.

GTPeti,

azért itthon is jártam bicikliboltban, láttam valami "Hauser" 6 sebességes női bringát 30900 forintért. Totál "easy boarding", annyi csak a baj vele, hogy nincs külön alsó-és felsőcső, csak egy nagy durung, és csak a középcsapágyház felett van egy kis merevítés. Amúgy pedig talán jobb lenne a súly/szilárdság viszonya, de a klasszikus, hajlított felsőcsöves női vázak ma már kimentek a divatból, vagy ilyenek vannak, vagy olyan, aminek a felsőcsöve is egyenes, csak lentebb megy. De azt a feleségem sem szereti, mert szerinte arra már nehéz felszállni... Becsületes "Trinity" fantázianevű alkatrészekkel van felszerelve, mint nálunk a gyerek Kid's Cherokeeje, és persze rendes, aszfalti gumik vannak rajta. Nos, ez kell anyucinak... Ha elég egy sebesség is, vagy a kontrázást szokta meg lánykorában, akkor van olyan is, valamivel olcsóbb. (Van 3*6 sebességű változat is, de aki azt kihasználja, már úgysem ilyen vázzal megy, és persze drágább is.)

Lente:

Mi is tegnap voltunk először strandolni, a gárdonyi Sport Biccsre mentünk, pontosabban a mellette lévő szabadstrandról szivárogtunk át. Amíg a gyerek kockásra csúzdázta a seggét, én kivettem egy olyan strandkajakot egy fél órára, és körbeeveztem azt a nádszigetet. Amennyire lehetett, beforgattam magamnak a defaultból 0 fokos evezőket, észre is vette a kölcsönzős, amikor visszavittem, kérdezte, hogy mennyit mentem... Ma is kint voltunk, de a csúzda már bezárt. Szél viszont pont jó fújt, pont a jó irányból, mentek is a szörfösök rendesen, én meg irigykedtem... Egyéb híján kénytelenek voltunk megelégedni a hullámokkal szembeugrálás nyújtotta gyerekes szórakozással. Később aztán csak munkára fogtuk a szelet: magunknak passzoltuk az úszógumit, eldobtuk széllel szemben, és amikor visszavágta, megpróbáltuk elkapni...
Előzmény: Gpeti (23520)
GTPeti Creative Commons License 2004.07.23 0 0 23536
Attiska, sajnálom. :-( Mindig rossz ilyet hallani, de főleg, ha egy ismerős családtagjával történik. Szerencs, hogy ők jól vannak. (Mondjuk a Kappában van anyag, amit nem helyettesít a sok hárombetűs kütyü...)
Előzmény: Attiska (23529)
GRoman Creative Commons License 2004.07.23 0 0 23535
Attiska:

B+... Részvétem.
Előzmény: Attiska (23529)
thomika155 Creative Commons License 2004.07.23 0 0 23534

 

 Attiska:

 

 Mi történt?? Hogy törték össze??

Előzmény: Attiska (23529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!