Keresés

Részletes keresés

zotac Creative Commons License 2017.02.25 0 0 222

Szia, ügyes vagy, én még ma is halasztottam a szerelést.

Igen a por a kuplungban okozza az indulásnál jelentkező rázkódást.

Láttam a fotódon nyomatékkulcsot, milyen értékekkel húztad meg?

Csodálkozom, hogy változást érzékelsz a fordulatszámban, hiszen nem cseréltél alkatrészeket, de lehet a tisztítás eredménye.

Piaggónál a szíjcsere félidőben is kötelező tisztítást ellenőrzést ír elő, a használati, szükséges is.

Előzmény: igenis (221)
igenis Creative Commons License 2017.02.25 0 0 221

Délelőtt össze is pattintottam a kipucolt és frissen megkent szerkezetet. Most ragyog belülről is.

Nem nagy dolog ezt a hajtást szerelni. Még különösebb szerszámparkot sem igényel. Esetleg egy nyomatékkulcs nem árt. Én 5000ft-ért szereztem be egyet, de kis érzékkel nélküle is megoldható simán. A variátor csavarja van keményen meghúzva mivel ott a főtengelynél nagy az igénybevétel viszont a kuplungszerkezet anyája ugyan nagyobb méret, de csak a helyén tart így annak a meghúzásánál nem kell, nem is szabad túlzásba esni. Minden más csak legó. Esetleg a kontraszt rugó alatti rész ill. a kuplung kosár mögötti fogaskerék áttétel lehet komplikáltabb, de azt nem óhajtom egyhamar piszkálni.

Most mentem vele egy nagyobb kanyart (100Km)és úgy nézem kb.150-200rpm-el alacsonyabb a fordulat 100-ig. Felette nem próbáltam. Még azért hüvi van. Induláskor is kisebb fordulaton fog a kuplung és a régebben hideg motornál ilyenkor tapasztalt rázkódás sem jelentkezett most egyáltalán. Nem tudom a takarítás vagy a kenés következménye. Gondolom mindkettő. Most nagy az elégedettség.

Én is szeretem bütykölni, majdnem annyira mint ülni rajta és főleg nem szívesen fizetnék ezért.

zotac Creative Commons License 2017.02.25 0 0 220

Részben a kényszer, és a szerelés öröme visz rá engem is, a házi javításra, inkább benzinre költök mint szervizre.

Amikari Creative Commons License 2017.02.25 0 0 219

De jó látni hogy ilyen kreatívak vagytok!!Én sajnos még nem mertem szétszedni,félek hogy valamit elrontok. De rá fogok kényszerülni mert a műhelyek óradíjai nem valami barátságosak.😐

Mokany67 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 218

Én már röfögög a masinával. Nem tudom máshogy megoldani a dolgaim. Nem fizetek a parkolásért. Belvárosi dolgaim vannak éss sürgős ügyeim kevés idővel. Erre való vagy nem? Mosoly.

 

igenis Creative Commons License 2017.02.24 0 0 217

A deszkatámaszt én is a netről loptam. Talán egy Burgmant szereltek vele. Nagyon egyszerűen és kb 10 perc alatt legyártható. Kell hozzá egy 500mm hosszú 70-80mm széles és 25-40mm vastag deszkadarab. Az egyik végétől 395mm-re át kell fúrni egy nagyobb átmérővel ahol átfér majd a 17-es crova fej. Én egy kivetőpánt maróval fúrtam át. Az kb 32-es furatot csinál. Alatta és felette át kell fúrni 6-os fúróval pontosan 100mm távolságban úgy hogy az előbbi furat a középpontba essen. Két 6-os csavart kell a furatokba erősíteni nagy alátéttel és anyával úgy , hogy az anyáktól még 15-20mm-t túlnyúljanak a csavarok. Ha tartod a méretet a deszka betámaszt a középállvány taposóján.

Előzmény: zotac (216)
zotac Creative Commons License 2017.02.24 0 0 216

Minden esetre lopom az ügyes ötletet a deszkás megtámasztást, esetleg a méretezést lerajzolhatnád, nekem ne keljen agyalni.

Igen a görgőknek teli végnek forgásiránnyal szemben kell lennie, ne olajozd be őket, a fém csúszócsapra kell tenni egy leheletnyi zsírt.

 

Előzmény: igenis (215)
igenis Creative Commons License 2017.02.24 0 0 215

Sajnos a légkulcsom kicsi és kevésnek bizonyult a variátor csavarjának lazításához. Csak a kuplung anyáját tudtam vele oldani. Gondoltam egyébként sem árt, ha van egy célszerszámom ezért gyorsan kreáltam egyet. Összerakásnál is fog kelleni. Görgőkre vigyázok nehogy forduljanak vagy helyet cseréljenek. Azt nem tudom még, hogy befújjam őket mondjuk szilikonnal vagy maradjanak szárazon?

Előzmény: zotac (214)
zotac Creative Commons License 2017.02.24 0 0 214

Szia, ez vár rám is, légkulcs használata mellett is szükség volt a deszka támaszra?

A görgőket kivetted? A helyzetükön nem szabad változtatni!

Előzmény: igenis (213)
igenis Creative Commons License 2017.02.24 0 0 213

Ma röffent a gépsárkány. Mentem végre vele egy kisebb kört.

Hazaérve nekiláttam a hajtás bontásának. Mivel nem ismerhetem az előéletét és bevallom furdalt a kíváncsiság is megnyugvásként gondoltam kipuceválok mindent odabent rendesen és kap friss kenőanyagot is ahol kér.

Csupán 13700 km-nél jár a számláló és ez látszik is szerencsére. A kuplungpofák újszerűek, szinte be sem koptak még. A variátoron és a görgőkön csak minimális a kopásnyom és a szíj is teljesen ép. A hétvégén szép nyugiba megpucolgatok mindent és össze is rakom. A fékolajat még ki kell cserélnem és új szűrővel, olajjal jöhet a szezon.

 

igenis Creative Commons License 2017.02.20 0 0 212

Masszív köd és mellé a hajnali minusz 1-2 fok tud csak igazán meglepetéssel szolgálni.

 

Nagyon mennék már én is, de még inkább sajnálnám az SW-t meg magamat is ha eldobnám.

Debilon Creative Commons License 2017.02.20 0 0 211

én még papírkutya vagyok :D pedig a napsütés csábító

de a reggelente masszív köd erre felénk nem gyenge

Előzmény: Mokany67 (209)
vizeslajos Creative Commons License 2017.02.19 0 1 210
Hajrá Sanyikáááám!
Előzmény: Mokany67 (209)
Mokany67 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 209

Lassan indulok. Ha kisüt a nap, akkor holnap. Juhéj.

Amikari Creative Commons License 2017.02.06 0 0 208

 köszi a javaslatot, előfordulhat hogy szükségem lesz rá!☺

Előzmény: BIG-s (207)
BIG-s Creative Commons License 2017.02.05 0 0 207

Szevasz! 

Nekem van 2 db. gyári (14000 kilóméteres,hibátlan)hátsó gátlóm. 20000 ft a kettő.

Van egy 400-as silverem bontva ha esetleg később kéne valami belőle. Alkatrésznek vettem az enyém mellé de a kopó dolgokon kívül nem igazán fog kelleni hozzá semmi. Ütöm vágom de ezeknek semmi bajuk nem lesz.

Üdv. Attila   mohácsról  209382079

 

Előzmény: Amikari (206)
Amikari Creative Commons License 2017.01.31 0 0 206

Köszi a javaslatokat!👍☺

igenis Creative Commons License 2017.01.31 0 0 205

Szia!

 

Én is tudom neked ajánlani az Aldi töltőjét. Auto XS a neve. Ha rákeresel találsz webáruházban is de az említett boltban jóval olcsóbban szokott lenni.

 

Arra figyelni kel, hogy az SW T felitatott akkujához olyan töltőt használj ami max 14,4V- nál lekapcsol de a legjobb ha csepptöltésbe át tud kapcsolni, amikor is 13,6-13,8V-on tartja az akkud kapocsfeszültségét.

Az ilyen töltőt egész télen rajta tarthatod így picit regenerálódik is az egyébként sűrűn töltés nélkül hagyott akku.

Előzmény: Amikari (203)
zotac Creative Commons License 2017.01.31 0 0 204

Szia,

 

Bármely akkutöltő jó a motorhoz is !

Legjobb beszerzési forrás ALDI , kis méret automata , cseptöltést is tudja, érdemes megnézni 6000.- érdemes rákérdezni, ha nincs a polcon, a raktárban lehet

mivel most nincs akcióban, beszedik.

Magam a legolcsóbb cseptöltőt használom, tökéletes, a lemerült akkut is feltölti egy éjszaka, és ősztől tavaszig rajta lehet

ekkor fenntartja a feszültséget, túl nem tölt.

itt vásároltam itthon is megtalálható, kicsivel drágábban, az autó akkuját is ezzel tartom karban.

 

A kormányfűtéssel kapcsolatban, esetleg a beszerzésben tudok segíteni, hiszen elég messze vagyunk egymástól, a beszerelést neked kell megoldani.

 

Előzmény: Amikari (203)
Amikari Creative Commons License 2017.01.31 0 0 203

Sziasztok! Akkumulátor töltő vásárlás előtt állok ha tud valaki jó tanáccsal segíteni megköszönném. Köszi a tanácsokat zotac, szerintem jó kis lehetőségek. Ha szépen megkérnélek bevállalnád egy ilyen markolatfűtés felszerelését a gépemre?? Extra megköszönném neked!!☺

zotac Creative Commons License 2017.01.27 0 0 202

Lehet e jó, megbízható, egy olcsó markolatfűtés?

 

Igen........nagyon hasznos, már 4. szezon óta használom, előző motoromon is volt.

Ajánlom mindenkinek. Gond nélkül könnyen felszerelhető, a két bovdenvégest kell vásárolni, pl.   itt

 

 

 

zotac Creative Commons License 2017.01.27 0 0 201

Figyelmetekbe ajánlom az Rbiker  telefonon futó app-ot útvonalrögzítés, és egyebek.

Melyen a profil oldalam 

 

Debilon Creative Commons License 2017.01.26 0 0 200

a többiekhez képest közel, bár 2 óra nem egy nagy idő, ennél többet szoktam menni, ha elmegyek valamerre :)

Előzmény: Amikari (190)
igenis Creative Commons License 2017.01.26 0 0 199
igenis Creative Commons License 2017.01.26 0 0 198

Sziasztok!

 

 Az én gépem nálunk lett először forgalomba helyezve 2012-ben igaz az előző tulajdonosa által. Sajna ennek sincs a V9-es rubrikában számjegy.

Szerintem szinte mindegyik motorkerékpárnál ez volt sokáig a trend mivel egy ismerősöm 2éves BMW kétkerekűje is ilyen . Azt nem tudom manapság mi a gyakorlat. Talán egy márkakereskedésben többet tudnak erről. Mondjuk engem nagyon nem izgat mivel ilyen kitiltás max csak hideg téli napokon valószínű szerintem és én különben sem sűrűn megyek vele Pestre.

 Tudom sajnos ez a dolog néhány motoros társat azért bosszanthat nem kicsit.

zotac Creative Commons License 2017.01.26 0 0 197

Üdv Millow,

 

Olvasd el ezt a fórumot az elejétől, sok mindent meg tudhatsz a leendő gépedről, tapasztalatainkat lelkesen megosztottuk,

talán nem is fokoznám, csak ügyes légy a vásárlásnál.

Sok teszt van a neten , onnan is érdemes olvasgatni.

pl. itt is van egy

Előzmény: Millow (191)
Mokany67 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 196

V 9 üres. Nem motorozhatok. Nem is vágyom rá ebben a cudar hidegben. Papír kutya lettem. Régebben mentünk mindig Bodajkra a Pingvin találkozóra. Már nem. Ha létezik egyáltalán Pingvin túra.

Előzmény: Millow (191)
zotac Creative Commons License 2017.01.26 0 0 195

Üdv, 

 

A teleszkóp kérdést nem tudom megítélni, az tény , hogy a barátommal , azonos típusú motor, az övén gyári teló, kicsivel alacsonyabbnak tűnik a hátulja,

de nem tudom neki melyik fokozatban volt az előfeszítés.

Nem igazán áldoznék rá, ha nekem kellene megvennem ! Amennyiben a legkeményebb fokozat is kevés, tudnak a rugó alá vagy felé műanyag karikát tenni,

hogy még keményebb legyen, a csillapítási állítás lehetőségén sem vettem észre sokat, a legmagasabb értékre tettem nem állítgatom.

Addig míg nem engedi az olajat a gyári, és csillapít, nem vennék újat, sőt akkor sem, hiszen vannak felújító műhelyek.

Szervizbe eddig nem vittem, ezért ajánlani sem tudok. A javításokat, olajcserét, stb. magam elvégzem, nemsokára a szíjcserét is.

Előzmény: Amikari (192)
zotac Creative Commons License 2017.01.26 0 0 194

Üdv,

 

Az én forgalmim a garázsban van, már nem megyek le, emlékeim szerint a motor katalizátoros, és euro 3-as besorolású.

2009-től gyártják, akkor biztos a legszigorúbb szabványnak is megfelelt.

Előzmény: Amikari (193)
Amikari Creative Commons License 2017.01.26 0 0 193

Az én V.9 em üres.Nem jó jel.😐

Előzmény: Millow (191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!