Hihetetlen ez a sennazos mania, soha ezelott es ezutan senkit nem fognak igy hypeolni. Erdekes h vajon mi hozza elo ezt az emberekbol. Eleteben kozel nem volt ennyire nepszeru
Hitvány elbánás, hogy kikiáltja magát helyi bajnoknak, majd rápirítnak, hogy ne igyon előre a medve bőrére. Bottas tudna mesélni hitványságről, nagyot lesne a slimfióka.
a mai mezőny úgy néz ki, hogy van egy technikailag magasan kiemelkedő autó, amiben egy holland ül. zsínórban nyeri a wdc-ket. hagyjuk már, hogy ez nincs akkor technikai dominancia, mint amikor Hamilton előzgetett monacoban. igen, kell hozzá jó beállítás, gumi, de azért ebben is erős a RB. ezért hoztam a példát, mert ha valamilyen csoda folytán hátra kerülne a kvalin, akkor láthatnánk egy ilyet és én már ennek is örülnék, bárki csinálná, még tepsiszáj esetében is. nincs ebben semmi trollkodás, kár beleképzelned...
tudom, hogy csak trollkodsz ilyenkor, de azért tegyük helyre: Monacoban akkor van ilyen csata, ha brutális a tempókülönbség, sőt, ez önmagában még nem is elég ehhez (pl Coulthard hogy beragadt anno Bernoldi mögé 2001-ben), igazából brutális gumikülönbség kell, mert ha a kigyorsításon nem veri agyon a támadó a védekezőt, Monacoban nem fog előzni, és a sima tempókülönbség ehhez nem elég.
ez 2011, amikor bejöttek a brutálul kopó Pirellik, ez az év igazi őrület volt előzéseket tekintve.
elég nehéz most felkutatni, itt mi volt pontosan, és nem vagyok az, aki random futamokat visszamond, ami biztos: a résztvevők Petrov, Sutil, Maldonado és Hamilton, és ez a 68. kör
f1stat-on fent van a leirata is a fontos momentumoknak, no meg körről körre, ki-hol volt.
Sutil volt a kulcsa az egésznek, aki 14. helyről indulva, nem boxolt az incidensig, totál megfogta a mezőnyt, őt előzték páran. sajnos az időkülönbségek nem látszanak, így nem világos, hogy ez a négyes vonat mikor alakult ki pontosan, ami biztos, hogy Petrovon is öregebb gumi volt (egy lassabb autóban, kevésbé képességes pilótával)
a mai mezőny nem így néz ki, nincsenek ekkora különbségek, illetve ha Max vmiért hátulról indulna, a nagy gumikülönbség is sokára alakulhatna csak ki, és persze amit Hápi is írt, az autók jóval nagyobbak.
abban az esetben igen, ha valami csoda folytán a tekidomis autó hátrasorolódna és onnan kellene előrejönnie. abban az autóban van annyi többlet, hogy a mai méretű autókkal is tudjon ilyeneket csinálni. ezt még VER is megoldaná szvsz. nem kellene hozzá egy HAM;)
Láttam, de nem a McLaren oldalán, ezért nem értettem, miről van szó. Így meg azért nem értem, miért csúsztatták. Vagy csak most találták ki a hype miatt?
F1 abandons rain wheel cover idea after latest test
The FIA has abandoned the idea of fitting wheel covers to Formula 1 cars in extreme wet conditions following its latest test, Autosport can reveal.
Jonathan Noble | May 23, 2024, 9:19 AM | autosport.com
Ferrari recently helped the FIA with the evaluation of a more complete wheel guard concept during runs at Fiorano to see if it could help reduce spray. The design was much more dramatic than the original idea tried out at Silverstone last year, and Ferrari ran two cars close together to evaluate if it brought any improvement. The latest covers were deliberately over the top because the FIA wanted to better understand how much of an improvement visibility would be if there was no spray thrown up by the wheels.
The conclusion after the test, based on video analysis, was the benefit was marginal – as there remains a tremendous amount of water thrown up by the diffuser. The conclusion from the FIA was immediate that the wheel cover idea is no longer worth pursuing, so other options to try to help in treacherous conditions are now being evaluated.
Azért már egy ideje látjuk, h a csekettőn más a műsor. Kár batet csesztetni. Álmodik, néha álmában csönget valami ordas nagy fasságot és a világ tovább forog.
"Inkább az éjszakai szimulátorozgatás lehetett az ok, a pihenés helyett."
Erre írtam, h azért ezt picit felelőtlenségnek tartom. Ciki, h még így sem tudták megfogni a versenyen, de gáz, h feleslegesen kockáztatja a győzelmét és saját, valamint a többi versenyző a testi épségét.
És ok, h neki nem kurvák és kábszer kellett a végén, de a fájdalomcsillapítótól volt szó valamelyik cikkben.
az a látszólag tartotta magát skillből arról szólt, hogy Norris beért a turbulens levegővel teli térbe, ezt még Wégé is többször elmondta, hogy ott hiába volt a mekinek gumi/tapadás előnye, az egy kicsit elfogyni látszott emiatt és valóban még 4-5 kör kellett volna, míg beférkőzik a DRS zónába. ez nem történt meg. a holland megúszta.
csak arra céloztam hogy mint fitonak, úgy neked is fontosabb egy jó kis fikkantás mint a valóság. Jelen esetben is ignoráltad a hülyeségeket amiket előadott, hogy húzzad Bate agyát, ő meg úgyis leszarja ezeket, szóval mi értelme volt az udvari bolodn mellé állnod ?
Annyira volt ideges M4X, hogy a verseny előtti napon lenyomott egy full koncentrációt igénylő simversenyt, amit meg is nyertek. Ezalatt a látensed a lábát áztatta a jakkuziban, a másik haverod, aki falazással vonult vissza, iylenkor még bedobott egy felest felkészülés gyanánt. Neked ez utóbbi az érték, ezért méltatlankodsz a bajnok hozzáállásán.:D
Mennyivel jobb volt neked a nyóc év alatt, amikor a haverod 20 sec előny után előadta, hogy ez volt a legnehezebb versenye.
elég meredek interjú, szerintem sokmindenbe nagyon könnyen bele lehetne kötni, valszeg sokan meg is fogják tenni, de azért mond néhány érdekes dolgot is.
nem véletlenül védik ezt a sportágat annyira a nyilvánosságtól, azért abban minden szereplő összezár, hogy kifelé együtt tartsák a paravánokat, hogy megvédjék az illúziót...
Elnézést, hogy beleszólok, de ki ért fel DRS-távolságra? Nem Piastrival kevered, aki Sainzon volt a futam elején? Sokat mutatták azt a "csatát. Ez pedig a Nagy Közeledés számokban:
A futamon viszont inkább kinézett egy Leclerc Norris helycsere a Max-Lando viaskodás előtt.
Amikor a McLaren elkezdte termelni a gumikat és felért az RB-re akkor tényleg úgy nézett ki ,hogy ebből előzés lesz végre . Utána ha jól emlékszem akkor néhány kör volt ahol 6-7 tized közt kezdte meg a DRS szakaszt. Ami mint kiderült kevés .A fennmaradó esetekben 8 tized és 1 másodperc volt a lemaradás és volt pár kör amikor az 1 sec is kérdés volt. Nézd meg a futamot nem volt ez annyira idegőrlő a fotelból mint ahogy tálalta a média. Persze az elmegyek a rajtnál és leintenek elsőnek futamokhoz képest strapás volt ezt aláírom.
Lando begyújtotta a hiperhajtóműveket és a gumijain szenvedő "skillezős" egy kicsit ideges lett, hogy hamarosan lőtávolságon belülre érkezik a Falcon. szerinted a nagyobb elánnal érkező üldözőt kevésbé viselte meg a pálya?
az viselte meg a hollandot, hogy nem autókázhatott ott elől nyuggerként és olyan koncentrációt igényelt tőle most az a 10 kör, amit 21' óta nem tapasztalt, amivel az elején kiautózott előnyt a célegyenesig be tudja osztani és ne fogyjon el korábban. ehhez ő nincs hozzászokva. itt most elfogyott a tekidomi. szerencséjére még nem annyira, hogy a pilótán múljon a győzelem.
8 pontot kap a sprint győztese, ez azért már jelentős beleszólás a bajnoki pontversenybe... 6 sprintverseny van, azokon maximum 48 pont szerezhető, ez már majdnem két "rendes" nagydíjgyőzelem...
Ezért jó ha nézed a futamot és nem jegeled a következő szezonig .
Tényleges előzési kísérlet nem történt . Nemhiszem hogy ez viselte volna meg a Hollandot annyira hogy fájdalomcsillapítóra vágyakozott az interjú alatt.