Egyáltalán van jeladód?? Először ezt kéne tisztázni.
Másodszor, mikor helyreállítottad a nyomást, akkor utána a bajuszkapcsoló végén a gombot addig kell nyomni, míg a Set TP felirat villogása befejeződik, ezzel tanítod ujra a rendszert.
Az elmúlt időszakban 3x is kigyulladt a a keréknyomás hiba lámpa. Ebből max. az első volt jogos, akkor nagyjából minden kerékből kb. 1,5-1,6-ra ment le a nyomás (régen ellenőriztem). Utána viszont minden ok volt, mégis visszakapcsolt 20-40 km megtétele után. Ez valami jeladó hiba lehet? Ha igen, cserélik ezt garanciába?
Remélem nem kell nyárig várni az átvételre. Van szerelő ismerősöm, megkérem, jöjjön majd velem.
Vicces azért a Renault, mert ha ő késik a szállítással, akkor én semmit sem tehetek. Ám, ha megjött az autó és nem veszem át gyorsan, akkor napi 2000,-Ft a kötbér.
Nem mintha ez földhözvágna, de "picit" tisztességtelen. Mondjuk a srácok elég rendesek voltak a szalonban, nem hiszem, hogy ezen kekeckednének.
Szállítás:
Van ugyan az ajánlaton egy határidő (26-30 hét, ami önmagában sem kevés), de aláíratnak egy kiegészítést is, amiben már június 30 szerepel, az is csak tájékoztató jelleggel.
Ez a csip mizéria eléggé fejreállította az európai autóipart.
Átvételkor a surlófényben a tetőtől a talpáig csekkold a karosszériát, nekem van egy mélyedés amit nem láttam meg a tető szélén (jégfehér) A legfontosabb nálam az átadó azt gondolta megismertet a telefon és az autóban lévő hangadó párosításával, majdnem kinevettem, annyit mondtam köszönöm, ezt most tegyük félre, autót szeretnék átvenni és nem bluetooth készülékekkel foglalkozni. Elhoztam, majd ideges hónapok következtek a zajos váltó miatt. Most már másodjára check engine visszajelző, lambda szonda hibával idegel. A váltóba olajat nekem is utána tudtak tölteni, idén nézettem meg, erre majd gondolj, sok két dl.-er, az sok sok liter a gyártónak, a váltó meg "picike" Takaró gumikupak a lámpabúra foglalat felől meglegyen, nem tudom újaknál változott-e, de csak ha a helyén van az tartja és semmi más. Kuplung álló helyzetben föl és vissza, mintha menet közben váltanál, ha nagyot változik a hangja akkor hasonlót kapsz mint én. Ajtókat nyitni és vissza, szervót is járó motornál helyben megtekerni. És vigyél hozzáértőt, az örömcsaládtag ottléte az átvételben nem tud segítség lenni :-)
Na, a szerződés megköttetett, az autó meg majd valamikor jövő év elején, közepén, vagy ki tudja mikor ... megérkezik.
Semmi jóval sem biztattak a gyártással kapcsolatban. Mindegy, nekem van időm, kivárom.
Lett hitel is az autón (kicsivel több. mint 20%) és így az Easy service-ből elég szép kedvezményt adtak (350 ezer helyett, 210).
Mindeközben a hitelen - Renault Credit, a legrövidebb, 24 hónapos futamidő mellett - mindössze ~6500 Ft lesz a kamat.
Érdemes lizingelni az autót, mert így olcsóbb lesz, mintha az egészet kp-ben befizetném.
(A kereskedő sem akart hinni a szemének a kalkuláció láttán, mert ez jobb THM, mintha KAVOSZ-t venne fel az ember ... több ezer forinttal alacsonyabb a havi törlesztő is).
Lesz valamennyi hitel is az autón, állítólag ahhoz adnak ilyen easy csomagot (kérdés, hogy kis hitelösszeg esetén is jár mellé, vagy csak akkor, ha szinte a teljes vételár hitelből megy ...).
Hozzánk a csepeli Baumgartner van legközelebb, de meggondolom, hogy odavigyem-e majd.
Érdekes a szalonok hozzáállása a vásárláshoz. Nagyon mehetnek ezek az autók, mert írtam vagy 5 helyre, részletesen megadtam mit szeretnék az autóba és jött összesen két értékelhető ajánlat (Baumgartner visszajelzett, de azóta is adós az ajánlattal...).
A beérkezettek közül az egyik ajánlat vidéki, a másik pesti. A pesti lesz a nyerő, mert több kedvezményt adnak, meg valahogy pozitívabb a hozzáállásuk is.
A szervizbe jelentkezést telefonon érdemes egyeztetni, mert esetleg elfelejtik megnézni x szervizben azt a rohadt számítógépet, Te meg várakozol (így jártam) a netes bejelentkezéskor. A másodikra meg R.H. bejelentkezési oldal szervizbe, már két éve várakozok a hamarosan "visszajeleznek"re, nevetséges ügyintézés (volt) Mennyibe kerül, rákérdezel, kérdés hová viszed, nem egyformák azok az árak, megmondja a munkafelvevő. balusan írta, a nagyobb vagy fővárosi viszonylatban drágább mint a vidéki állomások. Arról nem beszélve, nincs sok minden a piacon ami ne drágult volna, így aki tavaly vagy most tavasszal volt, már az is régi ár. 2 éve Gödöllői szerviz nekem első kötelezőre 50E től adott ajánlatot. A plusz szolgáltatás a Te döntésed kell, hogy legyen, mert ezek biztonság érzetet adnak egy új autónál, a Te anyagi hozzáállásoddal. Casco sincs mindenkinek, őz, meg baleset azért mindig lehet és van az utakon, de mégis mindenki másképp dönt. Szervizkulcs jelzi az olajcserét, mint más autóknál is, mehetsz kötelezőre, gázosnál nem ismerem a szervizciklusokat. A gáztartály ha jól emlékszem egy leírásban az 10évig használható majd csere. Ezt meg egy Logannál írja: belső szűrő csere 1év, vagy 20 000km. Nekem ezt (sem) nem cserélték egy évre rá ott, ahol ráöntöttek a régi olajra, száradjon le a keze a tolvajnak.
Sziasztok! Egy Dacia Sandero Stepway TCe 100 LPG vásárlása előtt állok.
Arról szeretnék felvilágosítást kérni:
- mennyi a szervízciklusa (20 000 km, ahogy lentebb is láttam)?
- az első 3 szervíz kb. mennyibe kerül (évi, kb. 15-20 ezer km-t fogom használni)
(Ez amiatt érdekel, hogy érdemes-e "Easy service" szolgáltatásra szerződést kötni. Ahogy nézem a lenti karbantartási lapot, a főbb alkatrészek cseréje éppen kimarad ebből az "5 év/100e km" opcióból ...)
A tank első kattanásig 50l, de +10-12l még bele lehet szuszakolni.
Ilyen a műszer, nem rossz csak kicsit disszonánsan mutat, maj megszokod, a sárga lámpa jól mutat, aggódni akkor kell, mikor az utolsó szegmens üresre vált.
T. márkatársak! 230 kilométer van a "tankban" ,-elfogyott a műszer szerint 14 liter benzin...De!!! A szintjelző még mindig tele tankot mutat!!!!! Holott a tank 55 literes, tehát negyede már kifogyott....
Ez noooormális jelenség? vagy vigyem szervízbe? Egyáltalán van lehetőség arra hogy a műszert pontosaabra hangolják? Vagy "ez ilyen..."? :-) (1.0 SCE)
Akkor jól gondoltam, hogy száműzendő az autóból is. Mondjuk és eleve nem használtam, max a kertben szedett levendulát. Még a pandémia alatt vettem ózongenerátort, az bevált.
Sziasztok! Nyáron többen érdeklődtek járni fogok e Debrecen környékén Médianav és szoftver frissítős ,,túrán". Akit érdekel, kérem írjon rám elsősorban Messengeren (Krogergo Medianav Loganos ) vagy emailben ( renault.dacia.code@gmail.com ) . Szükséges adatok: Dacia típusa, évjárat/hónap és Medianav szofver verzió száma (főképernyő/jobb alul beállítások/jobb alul rendszer/jobb oldalt nyíllal lemenni rendszer verzió, és rábökni a 3 vagy az 5 jegyű számlesz az), TELEFONSZÁM.
A hozzáértőket kérdezem, hogy 2014-es Sandero Stepway dCi télikeréknek 15" méretben milyen ET-számú acélfelnit ajánlanak? A Renault kínálatból gondolom lehet választani megfelelőt.