Keresés

Részletes keresés

Airbag. Creative Commons License 2019.04.03 0 0 433

simán tudtam új tel számot megadni/hitelesíteni/

,és törölni a régit.

Előzmény: prs (432)
prs Creative Commons License 2019.04.03 0 0 432

Azt a töketlen dilettáns bandát!

 

Megszüntettem azt az előfizetést, ami a jófogáson volt regisztrálva telefonszámként. Töröltem a számot.

Fel akartam venni egy újat.

Megadom, azonnal jön a popup ablak, hogy hogy hitelesítsem, küldjek kódot SMS-ben ide-meg ide.

Elküldöm, semmi. A szám közben nem látszik felvéve. WTF?!

 

Vártam egy napot. Írtam nekik, hogy mi a f@sz van. Semmi válasz.

 

Közben vettem volna valamit, de nem enged üzenetet küldeni, mert nincs hitelesítve a telefonszámom. Amúgy felvéve sincs.

(Nem egészen értem, miért muszáj egy amúgy nem publikus számnak hitelesítve lenne üzenetküldéshez, de mindegy.)

 

Aztán rájöttem, hogy máskor is volt már ilyen rakás kaki, hogy a PC-s böngészős meg az app tökmás volt, fogtam az appot, ott hozzáadtam a telefonszámot. Engedte. Ja, ott nincs hitelesítés.

 

Böngészőben újra hitelesítés, elküldtem sms megint , és lám hitelesítve rögtön.

 

Szóval telefonszámot nem lehet felvenni böngészőben, csak appban. Hitelesíteni viszont csak böngészőben lehet.

 

 

ÚSZAV az egész jófogás.

NyiMisi Creative Commons License 2019.03.24 0 0 431
Carina_S Creative Commons License 2019.03.18 0 0 430

Teljesen igazat adok az alább idézett megállapításodnak, hogy a Jófogás irányítói szakmailag felkészületlenek, sok esetben inkorrektek, mert inkorrekt módon törölnek profilokat, hirdetéseket, vagy a már feltett hirdetéseket inkorrekt módon törölgetik sok esetben.

 

Mégis, azt kell mondjam, hogy meszi67 tőled messzebbre lát abban, amit a (427)-ben leír. Ebben ui. a problémafelvetésen túl a lehetséges használható megoldásokon töri a fejét. És meg kell mondjam neked, hogy egy esetleges profiltörlés esetén meszi67 módszere ezerszer jobb, mint bármilyen olyan levelezés, aminek se vége se hossza, és valószínűleg a "Danaidák hordójában" köt ki az egész ilyen levelezés, anélkül, hogy az érintett felhasználó profilját valaha is helyreállítanák.

 

((Elvben más hirdetőoldalak alternatív használata is megoldás lehetne [GPC, NextApró, stb. ... ...], de azok ügyfélhasználata olyan csekély a Jófogáshoz képest, hogy inkább ezen érdemes hirdetni és vásárolni, még a nehézségek ellenére is... .. . Ehhez persze a Jófogás használatát a minimumra kell szorítani, amely csak az elérhetőség megszerzésére szorítkozzon!)): -->

 

Egyébként meszi67 módszerét csak kiegészíteni tudom a következő tanácsokkal, pl. az indokolatlan hirdetéstörlések megelőzésére, vagy a vevőnek az eladóval való kapcsolatfelvételi és szállításrendezési nehézségeire / akadályaira vonatkozólag.: -->** 

(Meszi67 módszere ui. arról szól, hogy a dilettáns működésű Jófogás oldalt hogyan használjuk minél minimálisabb mértékben, éppen az indokolatlan belekötések megakadályozására.): -->

 

**--> Indokolatlan hirdetés-meg nem jelentetések, vagy hirdetéstörlések megelőzésére:

- mindig figyelni kell az aktuálisan frissített felhasználói szabályzatot, és annak mindenben teljesen megfelelően kell feltölteni a hirdetést, hogy abba sehogyan sem köthessenek bele;

- össze kell gyűjteni azokat a negatív tapasztalatokat (pl. itt is!!), amelyek miatt az egyes hirdetések meg nem jelentetéséhez vagy törléséhez vezettek korábban bármelyik felhasználónál, és a hirdetést úgy kell feladni, hogy ilyen se legyen benne, hogy abba ne köthessenek többé bele.;

 

A vevő-eladói kapcsolattartási akadályok kiküszöbölésére:

- ha az eladó megadta a telefonszámát, akkor a további adás-vételi ügyintézést telefonon keresztül kell intézni, a Jófogás-oldal teljes kizárásával, vagyis a "Megrendelem", "Házhoz szállítás" gombokat alapból kerülni kell, mert ezeken keresztül a Jófogás oldalát bevonnád az ügyintézésbe;

- ha az eladó nem adta meg a telefonszámát, akkor a hirdetésre írt válasz az elérhetőség-cserére szorítkozzon, és szintén kerülni kell a "Megrendelem", vagy a "Házhoz szállítás" gombok használatát. Az elérhetőség-csere során cseréljünk email-címet és Facebook-címet is, és a többit már a Jófogás oldal kihagyásával, emailen, vagy "Facebook-Chat"-en keresztül tárgyaljuk meg és rendezzük le.;.

 

 

Előzmény: meszi67 (427)

Előzmény: Törölt nick (425)
tomzon0001 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 429

j és a link amit kiraktál z ügyfélszolgálathoz csak az oldalra dobott be simán a kereséshez ezt az elözö kommentemhez szerettem volna csatolni de azt meg nem lehet szerkeszteni ez is vicc

Előzmény: meszi67 (427)
tomzon0001 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 428

már csináltam ugyan arra az emailcimre szal nem bannolták  nincs észerü magyarázatom nem adtam el már jo rég ota semmit  nem is értem se egy email vagy bármi.de pl most el szeretnék adni valamit ki fog venni tölem bármit is a frissen gyártott profil miatt?plussz persze megint hitelesithettem a teloszámom ami megint csak plussz zs persze nem érdekel 10-20 forint csak az elv h anyira szarnak mindenkire h még bejelenteni se tudom az oldalon ez vicc

 

Előzmény: meszi67 (427)
meszi67 Creative Commons License 2019.03.14 0 1 427

 ugyfelszolgalat@jofogas.hu

 

De szerintem jobban jársz ha csinálsz egy másik fiókot másik e-mail címmel és telefonszámmal --mint hogy elkezdjél egy végeláthatatlan levelezgetést. Ha töröltek akkor nyilván valami gondjuk volt veled, és nem hiszem, hogy visszacsinálják. Még akkor sem ha neked van igazad!  

Előzmény: tomzon0001 (426)
tomzon0001 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 426

hali törölték a profilomat kinek kell ilyenkor irni magán a jofogás oldalán még a lehetöségét se látom

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.11 0 1 425

A Jófogás lényege, tömören megfogalmazva.

 

" Teljesen szakmailag felkészületlen, protekciós, gyenge szellemi képességekkel és kisebbségi érzelmekkel küszködő csapat, amely teljesen alkalmatlan minden webes oldal fenntartására. a legalapvetőbb dolgokat is képtelenek átlátni, szakmai felkészültségük a legalsó minimum szintet sem éri el a legjobb jó akart bevonásával sem! Idétlen, érthetetlen magyarázatok a miért nem jelentetjük meg a hirdetésed és miért nem lehet szállítani"

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.11 -1 1 424

Mit kéne látnod? Neked anyanyelved a magyar nyelv vagy tanultad? Tudod értelmezni azt, amit olvasol? Tanulj már meg magyarul, aztán oszd az észt te szerencsétlen! 

Előzmény: Carina_S (421)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.28 -4 0 423

Összességében véve a Jófogásról az a véleményem, hogy mivel a felhasználói felületét sokban feljavították már ((keresés, kategóriák, régiók szerinti rendezés, egyetlen egérkattintással jól nagyíthatóan feltölthető kész képek (feltöltés után megnézegetve), telefonszám megjeleníthetősége, feltöltő lakhely-településének térképes mutatása, és az üzenőfalának a minőségi feljavítása(!!), stb. ...)), de viszont az ügyfélkezelési rendszerével a visszajelzéseitek szerint igen komoly gondok vannak, így az az összesített véleményem róla, hogyha ugyanezt a technikai színvonalú és kivitelezésű oldalt becsületesebb tulajdonos venné át, akkor az oldallal a felhasználóknak csak minimális vagy semmilyen gondja nem lenne. Vagyis az ügyfélkezelésüket kellene átalakítani jóval felhasználóbarátabbra. (A jelenlegi tulajdonos a "Schibsted" nevű vállalat.)

Előzmény: NyiMisi (422)
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.27 -2 0 422

Semmit :-D

Előzmény: Carina_S (421)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.26 -5 0 421

Ezen most mit kellene látnom? Az illusztráló fotó(k) hiányát? A fotókat a hirdető feltette, csak letiltották? Mit kifogásolsz a hirdetésben?

 

Két megjegyzésem az élelmiszer-hirdetésekkel kapcsolatban:

1. A hirdető tegyen be egy fotót az állatorvos által lepecsételt engedélyről arról, hogy az áru minősége kifogástalan, és ezáltal árusítható, ill. legyen meg még az eladó őstermelői engedélyének a fotója is. Ezzel megelőzhető, hogy a NÉBIH belekössön az adott élelmiszer-hirdetésbe.

2. Legyen hitelesen ellenőrizhetően megadva (fotó, pecsét, stb. ... !) az élelmiszer szavatossági ideje a legyártási és az lejárati időpontokkal. Szállítás esetén legyen biztosítható saját eladói hűtőkocsi, hozzáértő futár-alkalmazottal.

Előzmény: NyiMisi (419)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.26 0 0 420

Figyelj, viszont a Jófogással ellentétben a facebook-os csoportoknál a régióbeli lakhely (hirdetőké és vevőké egyaránt) nem jelent akadályt, mivel ott ha egy csoportba felveteted magadat, akkor oda felvesznek, az ország bármely részén lakjál is. Az ottani "Üzenet az eladónak" gomb az eladó facebook-oldalán lévő "Üzenet" gombbal egyenértékű, mivel mindkét gomb egyazon facebook-alkalmazást, a "Facebook-Chat"-et használja (= "Messenger"). Mivel pedig a Chat-en át küldhetsz üzenetet is és képeket is egyaránt (sőt, még *.DOC, *.DOCX, *.RTF, stb., ... fájlcsatolmányokat is!), így az eladó számára az árujának a Chat-en történő további -- vevői kérésre történő további fényképekkel illusztrált -- részletesebb fényképes bemutatása sem jelenthet gondot (az esetben, ha a hirdetésben csak 1-2 kis felbontású kép van, és a vevő még tájékoztatásképpen további 2-3 nagy felbontású fotót kér az áruról: ---> pl. hogy milyen egy világvevő rádió skálája, hány hullámsávot tud befogni, stb. ... ). A csoportokon belül a hirdetések fotói az adott csoport idővonalára tölthetőek fel, a hirdetésszöveggel egy posztban, mely szöveget és képeket egyaránt egyszerre tartalmazhat.

 

Bocsi ha ezt itt most kissé bő lére eresztettem, de ezzel röviden csak annyit akartam mondani: a facebook-os csoportok szerintem ideális kiváltói lehetnek a sokak által nehezményezett működésű Jófogás-os hirdetőfelületeknek.

Előzmény: NyiMisi (418)
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.23 0 1 419
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.22 0 0 418

Kétségtelen, hogy van néhány szakcsoport ami működik. Sajnos a régiós csoportokkal vannak gondok.

Előzmény: Carina_S (417)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.22 0 0 417

De vannak köztük zárt csoportok is, mint pl. a fodrászok adok-veszek csoportjai, vagy bármely más szakmáé (autószerelő, gázszerelő, cipőárusítós csoportok, stb. ...). Egy szakcsoportban kevesebb a zsákbamacska vagy az mlm. ;-)!

Előzmény: NyiMisi (416)
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.21 0 0 416

Hát nem tudom, próbálkoztam ezekkel a csoportokkal, de nem igazán győztek meg. Túl sok az mlm, agancsfelvásárló, magyarul nem tudó, fatolvaj hirdető.

Előzmény: Carina_S (415)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.20 0 0 415

Nézd, Szilvi, ha nem találod jónak a Jófogást, akkor ott vannak a Facebook oldalán a különféle Facebook-os "Adok-Veszek... ezt-azt!" csoportok. Bekéredzkedsz a tagok közé, 1-2 nap múlva az Adminisztrátor felvesz, és akkor Te ott hirdethetsz is az ottani szabályok megtartásával, és a többiek által feladott hirdetésekre is válaszolhatsz. Ott az üzenőfal (Facebook-Chat) is gyorsabb mint a jófogásé, sosem romlott még el (szemben a Jófogáséval), és a képeket is villámgyorsan fel tudod oda tölteni az eladó árucikkeidről.

 

Próbálj szerencsét a Facebook-os adok-veszek csoportokkal. Ha valamelyikben bent van már valaki a Facebook-os ismerőseid közül, akkor Ő a tagfelvétel meggyorsításánál is be tud esetleg segíteni Neked (esetleg be tud Téged ajánlani az Adminisztrátornál). Én is vettem már az egyikben tagként ezt-azt. Próbáljad ki, és sok szerencsét hozzá... ! ;-)

Előzmény: szőkeszilvi (409)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.03 0 2 414

Én már az ilyenek miatt sem használom eladásra a jófogást.
Engem az bosszant fel kereséskor hogy beállítom pl Szolnok legyen a keresésben és csak 20km-es körben lehet keresni náluk.....vicc. Ha fent átírom a címsort 30ra még engedi (40et már nem), de a jófogásba csak 20ig lehet megadni.

Na emiatt sokszor megyét adok de az se jó....Mert akkor meg az ingyen házhozszállításosokat is beadja az egész országból pl.:https://www.jofogas.hu/jasz-nagykun-szolnok?q=f%C5%B1r%C3%A9sz
V
icc az mikor csak jófogás lett olx megszűnéskor arra emlékszem hogy ez még opció volt hogy érdekel e az ingyen házhozszállítás, de azt akkor utána röviddel kivették...

Nesze neked monopólium....

 

Előzmény: szőkeszilvi (409)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.03 0 0 413

Reklámblokkolót ha kikapcsolom akkor nagyobb eséllyel tudom törölni meg hirdetést feladni. Utóbbi nem egyszerű, a képek fele fel sem megy. Firefoxxal van gond általában. Írtam én is nekik, semmi.

Előzmény: prs (412)
prs Creative Commons License 2019.01.03 0 0 412

Ebben az a furcsa, hogy pár hete még működött. A törlés nem egy újonnan bevezetett funkció. :-)

Hogy a túróba sikerült elrontani egy működő alapfunkciót? Szándékosan?

Előzmény: meszi67 (411)
meszi67 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 411

Igen, én is így jártam. Próbáltam vagy 20-szor, mire rájöttem.  Aztán írtam is nekik, de valószínűleg a Lánchíd kőoroszlánjaitól előbb fogok választ kapni mint tőlük...

Előzmény: prs (410)
prs Creative Commons License 2019.01.02 0 1 410

Az megvan, hogy böngészőből nem lehet törölni hirdetést a jófogáson?

Csak appból engedi. Ha PC-n rányomok, semmi nem történik, seb felugró ablak, se törlődés.

szőkeszilvi Creative Commons License 2018.12.29 0 2 409

Sziasztok!

Láttam a hozzászólásaitokat és ezért regisztráltam. Mit is mondjak??? Talán ez a legtöketlenebb, bénábban teljesítő, két mankóval sántikáló, idióta moderátorokkal küszködő oldal a kezdetek óta? nem, nem mondok ilyet! 

Ez az oldal alul marad a legalsóbb kívánalmak alatt is! Teljesen szakmailag felkészületlen, protekciós, gyenge szellemi képességekkel és kisebbségi érzelmekkel küszködő csapat, amely teljesen alkalmatlan minden webes oldal fenntartására. a legalapvetőbb dolgokat is képtelenek átlátni, szakmai felkészültségük a legalsó minimum szintet sem éri el a legjobb jó akart bevonásával sem! Idétlen, érthetetlen magyarázatok a miért nem jelentetjük meg a hirdetésed és miért nem lehet szállítani... Olyan hosszú évek óta kínlódnak, hogy mostanra már megérdemelnék a kegyes halált és dicső temetést. Az évek során láttam egy- két furcsaságot, de ezek az emberi képzeletet is felül múlják. Az a csoda, hogy a GLS még szóba áll velük, pedig a forgalmuk 30%-át elcseszik folyamatosan! Példákat let felsorolom, amik nem csak tőlem származnak, de az ismeretségi körünkből sok felhasználónak. aki szeretné visszakapni az OLX-et kérem jelezze és visszahívjuk.

Tehát a példák: 

29 óra alatt 7 alkalommal próbáltam feladni ugyan azt a hirdetést, de nem jelent meg. Megkérdeztem a következő hirdetésben: miért? és jött válasz! Tehát egy sunyi kis pöcs szórakozik az emberekkel és megteheti, mert mindenki sz...rik az egészre!

Tv hirdetés, 32" szállítással. 8 alkalommal visszadobva, hogy nem szállítható. Miért is? Nincs válasz.

Telefon hirdetés, nem szállítható, mert akkumulátort tartalmaz, amely robbanásveszélyes. Már csak azt nem tudom a másik 450.000 telefon hirdetésben akku nélkül adják?

Autós hűtő 12v. 24 literes. Nem szállítható csak XXL futárral, mert nagy a mérete és a súlya!!! 25x35x50 cm és 4.2 kiló. egy porszívó nagyobb és nehezebb!

Ezt sorolhatnám éjjel- nappal egy éven át!

Kategóriák: Autós GPS navigáció- felsorolás...Dacia, Lada, Zaporozsec, csak egy darabot mutasson már valaki ezekből! Viszont cserébe nincs Garmin, TOMTOM, Becker, stb...

Konyhai robotgép kategória egyáltalán nincs, vagy turmix, vagy reszelő

Tablet tok, kiegészítő: Kötelező kitölteni a csillaggal jelölt részeket! CPU? OP rendszer? HDD? stb...Egy toknak???  Kb szint.: egy svájci sapka rendelkezik-e útlevéllel? van-e bejelentett Svájci lakhelye? A villámhárítójáról van-e bizonylat az áramszolgáltatótól, hogy igen is biztonságos...

Sorstársaim, írjatok és hívjuk vissza az OLX-et, vagy csináljunk mi egy weboldalt, ami nem protekciós töketlenekből áll!

szokeszilvia1987@gmai.com

 

 

wmage Creative Commons License 2018.12.21 0 0 408

Több dolgot adtam már el az oldalon keresztül, olx-esként élte a fénykorát, azóta egyre nehézkesebb maga a hirdetés feladás is, és ma is kiborították nálam a bilit.

Egyszerű, használt cuccok eladásáról beszélünk, amiket felújítottan garázsból előásva, vagy frissen beszerezve de igényeimet nem kielégítő mivoltuk miatt akartam eladni.

Az ügyfélszolgálatuk lassan (naponta max 2 levél) válaszol, az indoklásuk hiányos, és értelmezhetetlen. a szabályzatukat úgy értelmezik, ahogy nekik jól esik, és nem úgy, ahogy le van írva!

Pár példa közelmúltból:

- alig használt Jaragar karóra esete: ha megadom a márkanevet a hirdetésben, akkor eredetiség nyilatkozattal nyaggatnak) hol adnak 60e alatti órához bármely üzletben ilyet, pláne ha külföldi vétel volt?! Ha kihagyom a gyártó nevét, akkor meg a 3 kép, műszaki állapot, funkciók méret és anyag leírása már túl kevés infó a termékről a megjelenítéshez....

 - wifi router: garival együtt akartam eladni, (végül vaterán sikerült), de a jofogásnak tiltott termék, mert az internet eszköze, ami a modern kor fegyvere, és fegyvert, drogot ill alkoholt nem lehet cserélni.

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.20 0 0 407

Firefoxxal miért nem tudok feladni hirdetést már 3 napja? Mindig lefagy. Másnál is?

prs Creative Commons License 2018.11.29 0 0 406

Nincs.

Előzmény: LadyP (405)
LadyP Creative Commons License 2018.11.26 0 0 405

Hellóka! :) Nem vagyok egy rutinos jófogásos, segítsetek gyorsan légyszi: itt is van olyasmi kártérítési rendszer, mint a Vaterán (X ezer forintig kifizetnek, ha nem azt kapod, ami a leírásban/képen van)? Fontos, köszi!

local75 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 404

Sziasztok!

 

Most adtam fel egy hirdetést a jófogáson de nem látom sehol a hirdetéseim között. Sem az elfogadásra váró, sem a visszautasítottnál, sehol sincs.

Ilyenkor mi van?

A telefonszámom a hirdetési szövegben adtam meg.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!