Már valamivel normálisabb képekkel. Mondjuk vicces, hogy Hamburgban hirdetik a gépeket, miközben a képek alapján egyértelmű, hogy az inkább Hommburg akart lenni :D
Ez picit nagyon más helyzet. Az ITK messze több akar lenni, mint az új Credo (vagy Alfabusz, az mégiscsak karosszálóüzem volt) ehhez pedig kell buszt gyártania. Csodálatos lehetőség az új helyi/helyközi LE buszukat saját maguk kipróbálni előbb pár darabos, majd nullszéria+első széria minőségben. Azaz biztos, hogy a C12-esek búcsúznak hamarosan Debrecenből. Idén valószínűleg forgalomba áll az első ITK LE12...
Nagyon le kellene már jönnünk ezeknek a használt kocsiknak a berántásáról, de az a helyzet, hogy egyelőre nem nagyon kapunk más lehetőséget, legalábbis részben. Viszont ha ezt kell tovább tolnunk, akkor - alátámasztva a tapasztalatodat - valóban jó volna svájcból szabaduló kisebb-nagyobb flottákra rárepülni, mert a mi tapasztalatunk is az, hogy onnan szérmazó korosabb darabok is lényegesen megkíméltebb állapotban vannak például egy észak-európai üzemeltető fiatalabb egyedeihez képest is. A német kocsik meg - meglátásunk szerint - abszolút életkor függők. A fiatalabbakban még lehet néhány év, az öregebbek már lerúgottabb állapotúak.
Nincs. Már többször ajánlgatták konkrétan ezt, meg még ezer másikat is, sőt, egyszer tavaly valamikor volt is Kelenföldön egy (igaz az szóló volt) Hess átnézésre, kb. semmi nem lett volna használható belőle