Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ac07 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 1185

Így van, hetes van hozzá. Nem véletlenül írtam, amit írtam. Összesen már 200e km fölött vezettem hetes DSG-s autót, de ez háromban jött össze.

Előzmény: Teo papa (1183)
Teo papa Creative Commons License 2019.08.02 0 0 1184

Hmm .. automata váltó javítás általában nem pár perces mutatvány :o))

Powershift .. tetszett volna az S-Max, mikor a Tourant kerestem, aztán beszéltem két automata váltóssal, így sürgősen felejtésbe merült az ötlet is :))

 

Teo >

Előzmény: Lukitom7 (1182)
Teo papa Creative Commons License 2019.08.02 0 0 1183

Ööö .. az 1,4TSI-hez tudtommal DSG7 jár, én azt nem vállalnám be, az tuti.

Amúgy pedig kettő DSG6-ost használok, egyiket 135e km-rel vettem, most tartok 285e-nél, másikat 165e km-rel vettem, most tartok 233e-nél. Egyiktől se félek (majd 400e km felé), az előélet mindkettőnél teljesen rendben volt.

 

Teo >

Előzmény: ac07 (1181)
Lukitom7 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 1182

A családban egy Superbben van 6-os olajos DSG 250.000 Km-nél jár és semmi gond vele. Azt hozzá kell tenni, hogy sokat megy autópályán, ami kímélőbb, mint a városi forgalom. Nekem egy S-max-ban van hasonló konstrukció Powershift és sajnos az megadta magát, kb félmilliós számla lesz a vége és már egy hónapja szervizben áll.  Az automatáknál 200 ezer felett bármikor előjöhet egy költséges javítás, aki ezt nem tudja finanszírozni a inkább vegyen kézi váltóst. 

Előzmény: bano1 (1179)
ac07 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 1181

Ha minden szükséges karbantartást megkapott, akkor akár vállalható is. A lényeg, sem a motornak sem a váltónak nem szabad semmilyen rendellenes működést produkálnia.

Ilyen futásnál azért már bejátszik vezérléscsere, akár váltóolaj csere, kuplungozás is. Ezekre érdemes félretenni, ill. a sokat emlegetett kokszosodást is kiiktatni (ezen műveletek együttes költsége elérheti a fél milliót is). Ennek tudatában érdemes csak bevállalni.

Eddig 3 DSG-s autóm volt/van, de a leghosszabb tapasztalatom sincs 150e km egyben. Az egyikkel közel 100e km-t mentem főleg autópályán, a másikban most 120e körül van, annak most sok a város (néha már érezni csúszni a kuplungot), a harmadikkal meg most érem el a 30 ezret. De váltóilag egyikkel sem volt gond eddig.

Előzmény: bano1 (1179)
mica-r Creative Commons License 2019.08.01 0 0 1180

A fene se tudja :-)

Van amikor nincs gond sokáig, van amikor mechatronika meghal, vagy valami más...

Előzmény: bano1 (1179)
bano1 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 1179

Sziasztok! Egy kérdésem volna a hozzáértőkhöz...  Octavia 3 1,4 TSI DSG váltóval kb. 150 e Km-rel, céges flottából mennyire vállalható?

adam-85 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 1178

Két hete a P10A4 hibakódot olvasták ki - amint a check engine megjelent, utána kezdett el villogni a fokozatjelző. A motor szaki beazonositotta, hogy a kompresszor fojtószelep nem működik jól (diagnosztikai eszközzel teszteltr és alig nyitott/zárt). Mondták, hogy a nyomatékhiányt érzékeli a szoftver és azért villoghat a fokozatjelző (plusz S módban nem is tudok menni vele). Azóta annyi változott, hogy nem 10p után villog a fokozatjelző, hanem rögtön inditás után és időnként kidob fokozatból.

 

Előzmény: mica-r (1177)
mica-r Creative Commons License 2019.07.30 0 0 1177

Meg kell nézni a tárolt hibákat

Előzmény: adam-85 (1176)
adam-85 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 1176

Sziasztok!

 

2009-es Golf, 7 seb DSG váltó - check engine jelez két hete, majd a fokozatjelző elkezdett villogni a műszerfalon (10p után, folyamatosan). Működik amúgy a kocsi, vált rendesen, szerviz kiolvasta a hibakódot: kompresszorfojtószelep haldoklik, hamarosan cserélik - az autó tud menni tőle, de ha meghal az eszköz, csökkentett módban fogok tudni csak közlekedni vele. DSG hibakód nem volt. A váltójel azért villog, mert érzi a rendszer a nyomatékhiányt - 3000 rpm felett így is blokkol, de amúgyse szoktam taposni neki.

 

Ma viszont pár perc után 1-2 mpre kidobott üres menetközben - villogás közben D3-ról sima D-re váltott, majd vissza D3-ba. 2-3x fordult elő. Van ilyen tapasztalat, összefügghet a kettő, a motorhiba és a sebességből való kidobás? 

 

Köszi

Ádám

 

Leslie0865 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 1175

Sziasztok!

 

dsg vàltó cseréje után a váltó a kettes sebességi fokozatot nagyon korán kapcsolta, hibakód nem volt,ezután csináltak rajta  Vcds-ben egy “resetet” innentől kezdve alig akar működni a váltó PRNDS folyamatos villogása mellett hibatárolót ismét kiolvasva  P1815,P1820-as hibakódok jelentek meg az adaptáció után.

Valaki esetleg járt már így esetleg adaptáció után? Vagy hasonlót tapasztalt e valaki?

előre is köszönöm a válaszokat!

Donibcsi Creative Commons License 2019.07.15 0 0 1174

Írjál neki emailt, a fellegekben csak azt tudja olvasni:)

Előzmény: mica-r (1171)
Szabó Kisszabó Gábor Creative Commons License 2019.07.01 0 0 1173

Sziasztok!

 

Barátom dízel Leonjában a 6-os DSG ilyen hibaüzenetet dob ki, de aztán el is tűnik... egyéb érezhető, vagy látható hiba nincs az autón, tökéletesen és simán vált, mind előtte...

Tudtok valami ötletet mondani, találkozott valaki ezzel a problémával? A P-helyzet mikrokapcsolója fent, vagy esetleg komolyabb dolog a váltó belsejében?

 

Köszönöm előre is a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.29 0 0 1172

Szia! Hasonlót tapasztaltam én is a VW Passat B7-nél....Visszaváltáskor a páros sebességek kattannak (főleg 3-ból 2-be, 4-nél halkabb), de csak ha fokozatos a lassulás. Ha intenzíven fékezek, akkor nincs kattanás. Ha F1 váltóval váltogatok vissza, akkor sincs. Az előző tulajdonos szerint újkora óta megvolt ez a hang.

Előzmény: E23 (1149)
mica-r Creative Commons License 2019.06.21 0 0 1171

Hívogattalak telefonon, de már meguntam...

Előzmény: Gémesi Zsolt (1170)
Gémesi Zsolt Creative Commons License 2019.06.21 0 0 1170

Házrepedés a mechatronikában.
Orvosolni minnél elöbb mert leég a vezérlő egysége is.

 

Előzmény: maximus8090 (1163)
ac07 Creative Commons License 2019.06.20 0 0 1169

+1

Előzmény: Teo papa (1168)
Teo papa Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1168

Ja. Meg hogy nem hülyegyerek stílusban kell vezetni, miszerint tolatás ki a parkolóból, aztán hátrafelé gurulás közben már tenni a D-t és nagy gáz =:-O

Meg váltókímélő egyértelműen, ha megálláskor (még D-ben) behúzzuk a kéziféket, majd utána P. Főleg gurulós talajon ugye.

 

Teo >

Előzmény: ac07 (1166)
Teo papa Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1167

Hmm .. nagyon el lennék keseredve, ha az általam használt autóknál a közel jövőben bármit kéne a váltóval tenni. Mindkettő 2.0CR, egyikben 230e km van, másikban 280e. 60e km-enként cserélünk benne olajat + szűrőt, de váltó ügyben kb ennyi. Szerintem majd 400e környékén lesz aktuális a kettőstömegű, váltó még később (remélhetőleg már nem nálam)

 

Teo >

Előzmény: Edesoft91 (1165)
ac07 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1166

A legfontosabb a betartott olajcsere periódus.

Előzmény: Edesoft91 (1165)
Edesoft91 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1165

Kedves Fórumozok!

 

Vásároltunk egy Skoda Octavia MK3 combit. 2017/01 ->121.234 km-el. 2.0 CRTdi. DQ250-es 6-os "olajos" DSG-vel. (60.000km ként olaj csere, most friss olaj meg szűrő van benne)

Feleségem mindenképpen automata autót szeretett volna és mivel még nincs hasonló kaliberű Mercedes-re pénzünk ZF automata váltóval így ez a választás maradt.

Kérdésem az hogy bírja ez a váltó természetesen normális szervíz mellett 200.000 - 250.000 km-ig?

Esetleg vannak olyan vezetési tippek amire érdemes figyelni hogy nőjjön az élettartam?

Köszönöm a válaszokat!

skt15 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 1164
És miért nyomta ki?
Én itt kezdeném a hibakeresést
Előzmény: maximus8090 (1163)
maximus8090 Creative Commons License 2019.06.04 0 0 1163

sziasztok seat altea xl 2011 1,6crtdi DSG7 ezt a hibakodot irja P189C.

valaki tud segiteni.

Mechatronikba uj olaj van 0,8 liter mert a regit kinyomta a tetejen.

elöre is köszi.

Racso Creative Commons License 2019.06.01 0 0 1162

talán hasonló proplémám volt csak nekem leállításkor is ütött kicsit. motorbakok cseréje után a hiba megszünt Üdv

Előzmény: peti.g (1152)
Mészi Gab Creative Commons License 2019.05.15 0 0 1161

Sziasztok

VW DSG-t szeretnék átnézetni és javíttatni(kettős tömegű+kuplung) :( :D

 

Akit ajánlottak

Balogh Gábor,Balatonfűzfő-Gyártelep  kinek mi a tapasztalata?

JBL GTI Creative Commons License 2019.05.04 0 0 1160

Szia. Visszaolvastam regebben a forumot es lattam,hogy nagyon sokan elnek ezzel a hibaval es valaszt senki sem tudott ra adni meg a valtoszerelok is csak hummogtek. Az en autom csak 3 bol 2 be csinalja neha ezt a kattanast. Regota csinalja kb. 100 ezret mentem igy vele, hibakod nincs. A lendkerek es kupplung csere utan ugyanez a helyzet....mechatronika csere utan sem valtozott semmi.

De nemreg beszeltem egy dsg specialistaval aki azt mondta hogy mechanikai problema ami miatt meg veletlenul se szedessem szet a valtot mert sok esetben mar az auto uj kora ota csinalja megpedig ugy hogy sokszor a tulaj eszre sem veszi.Allitasa szerint valamit egy kisse alulmereteztek es ezert van ez a kattanas neha visszavaltaskor.

 

Előzmény: E23 (1149)
Jozie Creative Commons License 2019.04.21 0 0 1159

Sziasztok! A kérdésem a következő.2014 2.0 crtdi 6 dsg passat produkálja azt hogy megyek 6 ban,mondjuk 90-120 között és rálépek a gázra ránt egyet az autó de nem vált még vissza,marad 6.-ban.Kézi módban nem csinálja,és 5-ös ben is,szokta 242000 van benne olaj 50-60 ezrenként cserélve van.Valakinek volt ilyen probléma? Válaszokat köszi

Nazirah Creative Commons License 2019.04.19 0 0 1158

Hello.

Meg tudnád adni a szerelő elérhetőségét?

 

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: Topitom (522)
Gémesi Zsolt Creative Commons License 2019.04.16 0 0 1157

Dsgjavitas@gmail.com

Előzmény: váratlan hiba (1154)
Joco-c202 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 1156

Sziasztok!

Passat 2.0cr 170ps dsg 2009-böl.

Álló helyzetben ha D-böl N-be kapcsolom a váltót, még kattan 2-öt a váltó, majd csattan egyet. 

Ha elengedem a féket mikor már N-ben van, mikor kattan mozditja is picit az autot.

Mitöl lehet ez?

Féltengely jó, alsó billenésgátló uj, a bölcsöszilent is.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!