Ősz óta szeretnék venni sátras utánfutót (vagy kisebb lakókocsit -lengyelt ). Nagyon sokat megnéztem, de a bökkenő legtöbbször a ponyvával van, érthetően, mert elöregedtek. Repedezettek, vagy egyszerűen simán átáznak, szakadnak a koruk miatt.
Esetleg gyere nézd meg az enyémet! Bár nem 6-ik generáció, csak 5, de Deluxe (konyhás) és az enyémnek az alja, fékek rendbe van téve, futómű is, csapágycsere ősszel meg volt, tavaly gumicsere, május 6-án meg megy műszakira.
Minden cső/váz megvan, egyik sem görbe, minden csavar a helyén, minden illesztés stimmel, egyik sem törött.
A sátor kötelei le lettek cserélve, a cölöpök mind megvannak.
Összes Zipzar rendben van és működik, nem szakadt, A külső sátrak színe sötét és világos barna, a textília az eredeti, nem moly rágta, nem szakadt, de azért az idő az idő, 1980-as évek
Eladó egy Ifa Camptourist CT5w3 deluxe sátras utánfutó. Az utánfutó teljes felszereléssel,( : fő, elősátor, belső sátrak, matracok, teljes konyha, kemping főzőlap, hozza 1 palack, emelők, leírások, útmutatók, pótkerék, kulcsok, trezor). Az utánfutó egyben eladó! Irányár: 60 ezer Ft. Érdeklődni nálam lehet 17óra - 20 óra közt hétköznapokon, vagy hétvégéken egész nap!
Camptourist CT6-2W sátras utánfutó eladó. Javításra szorul. A kihajtható részen kiszakadt az egyik lába. Ebből kifolyólag úgy meggörbült a fejrész fölötti felső rudazat, hogy nem tudtuk összecsukni így el kellett törni. Ez az a rész ahol rá kell húzni a csövet a rúdra. Minden más jó állapotban van, ponyva nem ázik be. Elősátor+ hálószobák, rudak mind megvannak hozzá. Amikor megvettem kaptam hozzá egy kupac sátorvásznat is tartalékba. Gyári felnikkel de erősített oldalfalú, trélerre való gumiabroncsokkal van felszerelve. 60000Ft-ért elvihető. Műszaki 2019.05.23-ig van rajta. Egerben megtekinthető szinte bármikor. buszosroli(kukac)gmail.com
Pár napja kaptam ajándékba egy Camptourist ct5-3-at. Szerkezetileg jó állapotban van, de külsejével és belsejével lesz mit csinálni, rajta van a 85-ben kapott rendszáma, 89-ben futott utoljára.
elég nagy súly volt rápakolva, kicsit olyan mintha a laprugó megfáradt volna. Igaz, hogy a vonóhorog 50cm magas, (úgy tudom 40cm kellene legyen) kicsit hátradőlve áll. Szeretném megkérdezni, hogy akinek van, magas a földtől a kocsiszekrény alja? A rugó ütközőgumijának távolsága a rugótól kb. 2cm. Jó lehet?
Senki nem olvas vissza. Ural motor rugóstag van a skif alatt.
Uaz lámpái vannak, 4t trabi első lengőkar belső szilenttel felujitható a futóműve.
sikerült a kerékcsapágyat is megfejtenem. a 7205K1 ruszki csapágy európai megfelelője az skf30205 számot viseli, ennek ára olyan 4800 Ft földi halandóknak (nem cég nincs kedvezmény stb stb).
Amúgy van még egy kerékcsapágy benne az a nagyobbik, 7203 a neve, és 5000Ft körül kapható skf minőségben.
mivel az én skifem egyik csapágya lóg, az utánhuzáskor uagy szorul vagy egy kis lazitástol ismét lóg a kerék, így ki fogom cserélni. Azt tervezem hogy fotó sorozatot készítek és azt pedig ide felrakom.