Helló! Tudom nem engem kérdeztél....Ha szétszeded, akkor lemérhető, hogy milyen átmérő fér el a csúszószárban, akkor vagy esztergáltatni kellene köranyagból, vagy lézeren vágatni megfelelő vastagságú lemezből alátétet. Esetleg a csavarboltban keresni kell alátéteket hozzá.
Hát, lehet, hogy már annyi neki. Vagy esetleg nem töltődött fel. Vagy valami leszívja álltában (pl. csomagtérvilágítás). Szerintem ezt a motort a szivargyújtón keresztül nem tudod tölteni, bár eddig eszembe se jutott ez a lehetőség...:)
Köszönöm válaszod! Ki volt már véve az aksim, hogy már nem használom a motort. Fel is töltöttem töltővel ahogy kell. Majd elromlott az autóm. Másnap elkellet volna mennem alkatrészért Szegedre. Gondoltam előtte való nap visszarakom az akkumulátort. Ki is próbáltam szépen elindult. Másnap indítottam volna a motort, de hát az csak nyögdécselt, nem indult el. Ezért következtettem arra, hogy nem jó. Elvileg a töltőm tudja kezelni a motor akkumulátorokat, persze nem processzoros. A szivargyújtón keresztül lehet tölteni az aksit?
Én egyébként rendszeresen töltöm az akksijaimat, szezon közepén is. Tudom ajánlani a procis csepptöltőket. Úgy szoktam, hogy ha egy- két napig nem használom a motort akkor ráteszem a töltőre (le sem szoktam kötni, csak úgy a helyén rácsiptetem) Másnapra kialszik a "laden" lámpa a töltőn, akkor leveszem és go.
Sziasztok! Volt szó itt a fórumon a LANDPORT akkumulátorról, hogy talán megfelelne az eredeti aksi helyett. Az enyém úgy néz ki, hogy nemsokára megadja magát. Az eddigi egy FIAMM márkájú, nem zárt típusú, ami 150 A indító árammal volt megáldva eredetileg. (legalább is az interneten ezt találtam róla). Elég gyengén tekerte az önindítót.
Bocsi mégsem elírás. Valóban létezik az FA196HH típus is. Nem tudom mi lehet a különbség, hogy majdnem dupla az ára. Mindenesetre maradnék a jól bevált SFA196HH típusnál.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a gyári tükör nektek beszokott rezonálni egyes fordulat tartományban. Nekem sajnos után gyártott kínai van fenn és azon bizony kb. 50-es tempónál nem túl jól kivehető a mögöttem jövő jármű.
Az SW T ABS lámpája indulásnál alapból sárgán kell, hogy világítson majd üzemszerűen kb 10km/sec felett kialszik. Ha ezt nem teszi és villogóra vált az sajnos hiba. Sanszos, hogy elmaradt a fékfolyadék cseréje és a belőle kiváló víztől beálltak az ABS kocka szelepei. Egy fékfolyadékcsere esetleg még segíthet rajta, illetve működtetni kellene az ABS-t, azaz erősebbeket fékezni.
Az biztos h hibát jelez. Az mondjuk fura h pirossal nyit és sárgára vált.. nem kevered véletlenül a szíj jelzésével? Csak azért mert az mellette van. Az abs csak pirosat tud mutatni vagy villogni vagy semmit... mindkettőt tudod csekkolni. Abs 30km/h és satu, szíjat pedig hajtásdekli leszerel és szélesség megmér.
T. Honda SW-T társaim! Az SW-T 400.ason az ABS kontroll folyamatosan világit indulás után, majd amikor már el szokott aludni sárgán villog...mit tegyek, mit lehetne megnézni?
azt nem tudom a többiek hogy, de én párommal simán tartósan 140+ mentem vele és ha kellett még vastagon bele tudtunk húzni. Nagyon bírja a strapát ha rendben van. Tehát hajrá. A benya ilyen tempónál jelentős...kb 5 fél
Lenne még egy pár kérdésem,tehát a vasam 2001 es évjárat 600-as,a kérdés,hosszú távon bírja e az autópályát,pl azt a 140km/h vagy néha vegyek vissza a tempóbol?
Csak azért érdekel mert sokat járok Szerbiába,s nem merek elindulni vele,van mellette egy intruder 1.5 de az le eszi a gatyámat 130-as tempónál:(
Ez egy nagyon helyénvaló kérdés, én biztos nyakon b..sztam volna aki ezt a hirtelen telítődő és az egész környezetet összeb...szó tankolást kitalálta. De sajnos csepegtetni kell a végén h ne legyen egy liter mellette...