Nos a karburátoron levő tulfojoszelepnel jött folyamatosan a benzin mint a csapbol, az uszo megtelt benzinel és nem szabályzott. Egy csőfogó és csavarhuzo segitsegevel szetszedtem ott kint es a réz lemezket ugy állitotam hogy az uszo viszanyomja ugy is csak hogy haza tudjak meni. És kb enyi :D lesokolt hirtelen ez :D ui: ilyen úszót lehet kapni?
Valaki tudna adni egy olyan szamot amin el tudok erni egy olyan embert aki tudna segitenk a karburatoral kapcsolatosan fotnos lene a fold kozepen vagyok vele es nem indul kopi a benzint.
Mivel esik nálunk a hó :-) ezért eladom a kéthengeres, léghűtéses, orosz T-012 típusú, 500 cm3-es benzinüzemű, önindítóval és berúgókarral is indítható, 12 LE-s motorral ellátott, keveset használt kistraktorom! 4 sebesség előre, 2 sebesség hátra. Felszereltség: hidraulika, TLT (kardán), differenciálzár, elől-hátul hidraulika csatlakozás. Nem "buherált" gép. Mindene megvan, és eredeti a korának megfelelő állapotban. Kissé ütött-kopott (de soha nem vertem..:-)) Nem kérek sokat érte, viszont nem is alkuszom! Az ára 400000 Ft. Ha kérdésed van bátran tedd fel.
Amúgy még annyi baja van, hogy ami az ac-t hajtja az a fém tengely a bakelit tartóval, az nincs meg hozzá, meg a karbiból hiányzik az úszót tartó kis réz lemezke.
Elvileg csak meg kéne fúrni, meg kellenek új dugattyúk és menne megint, de én nem foglalkoztam vele, félre raktam, hátha jó lesz még valamire, de nem kellett eddig.
Nagyobb trakira váltás miatt eladó lett szeretett kistraktorom.
Nem tudom mennyire emlékeztek rám, anno sokat beszélgettünk itt a fórumon a trakiról, hibáiról, szereléséről. És most is elmondom, hogy nagyon köszönöm a sok segítséget a szereléssel kapcsolatban. Szerintem a hibái ellenére is egy nagyon jó kis traktor, napi használatban volt mióta nálam van (lassan 2 és fél éve) Motor csere óta(kb másfél éve vettem az új motort Marcaliban) hibátlan a gép, csak olajat cseréltem, meg karbantartásokat végeztem el rajta.
Esetleg akit érdekelne itt megtalálja a hirdetést, és az elérhetőségemet: