Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kerkyra Creative Commons License 2021.01.03 0 0 6330

Vizet  engedj  le  annyit amennyit  tudsz   .Tegyél  be   egy  rongyot  a radiátor  alá..  Van ott  igen  egy  műanyag  borítás   azt  csavarozd  ki   alatta  meglátod a  radiátort...  Két  bilincset  lazítsd  fel   finoman  húzd a  csöveket  félre  és   a  kormányfele   finoman   kezd  el kihúzni a  radiátort..  Pár  műanyag   elemet   el kell majd  hozzá  feszíteni  hogy  kiférjen, de  kijön...  2 féle  radiátorral  szerelték    ha  lent a borítás..  látni fogod...    https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/VOLKSWAGEN/GOLF/2015/2_0/D/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/futoradiator?sid=99398718   

Előzmény: myko (6329)
myko Creative Commons License 2021.01.03 0 0 6329

Meg van!

Alsó cső forró egy idő után,felső kb hideg...éppen langyos csak...

Szóval fűtőradiátor lesz a hunyó?

Hogyan bontottad ki? Mármint a víz benne,meg látom fogja három csavar,meg van előtte valami lapka,amin vezetékek futnak pont a radiátor előtt,ahol kijönne a helyéről...

Előzmény: kerkyra (6323)
mezaron71 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 6328

Üdv.!

Ha ezt megteszed mindkét oldalon, látni fogod a hőmérsékletállító zsalut mozgató FLAP-motorokat. Fehér színű fogaskerék kihajtással mozgat egy félkör alakú fogazott meghajtást. A Flap motor típushiba, az szokott tönkremenni és nem szabályozza a zsalut ami a hideg-meleg levegőt keveri, állítja mindkét oldalon. Ha lebontod a műanyagot lehet meg is találod a fehér kihajtást mert szereti kilökni magát a motorból. Visszarakni, beállítani a zsalut az adott pozícióba és adni neki egy referencia beállítást laptopról vagy kezelőgomb funkciókkal. Nekem eddig ez segített. De most a motor végleg megadta magát és nem tudja hol tart. kampc a motornak asszem. Ha előbb laptopra teszed, megmondja a valós problémát!

Előzmény: kerkyra (6323)
Move1 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 6327

Sziasztok, nemrég került a családhoz egy kis golf (2016-os, 1.6 tdi, dsg, 210e km). Sikerült beleesnem egy motorháztető nem nyílik sztoriba, amit hála a youtube-nak sikerült megoldanom. Az elmúlt 1,5 év szervizei rendben voltak, viszont nem látom nyomát annak hogy cseréltek volna a váltóban olajat. Tudtok Bp vagy környékén olyan céget ajánlani aki a megfelelő minőségben el tudja végezni a feladatot? Találtam egy autodelta nevű céget aki egész jól leírja, hogy miként végzi el a váltóolaj cserét.  Szívesen vinném olyanhoz aki főként dsg-vel dolgozik... Másik kérdésem, hogy mennyire normális jelenség a motorolaj fogyás és milyen mértékben?

Köszönöm előre is... 

 

myko Creative Commons License 2021.01.02 0 0 6326

Igen,már közben megkerestem a korábbi bejegyzéseid,meg egy két videót...bár Golfhoz konkrétan én sem találtam,csak Jetta meg Octavia. 

Termosztátra gyanakodtam még...de a mutató áll,mint a cövek középen...talán túl gyorsan is beáll...10 km alatt 5 fokban már el is éri...

Előzmény: kerkyra (6323)
v.atosz Creative Commons License 2021.01.01 0 0 6325

Amikor kap gyújtást nem hallani halkan a szivattyút. Már szervizben a kocsi, gondolom majd cserélni kell valamit. Majd beszámolok mi volt a gond. :)

Előzmény: ac07 (6324)
ac07 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 6324

Ha nincs utólagos indításgátló, akkor passz.

Előzmény: v.atosz (6321)
kerkyra Creative Commons License 2020.12.31 0 0 6323

Gázpedálnál    vedd  le  az oldalborítást   és látni  fogod a radiátort...   

 

Előzmény: myko (6318)
kerkyra Creative Commons License 2020.12.31 0 0 6322

Nem  kell  műszerfalat  bontani   hál istennek..  Könnyen  hozzáférhető  .Kicsit  kell  bűvészkedni   de   könnyen  kijön...   Nézd  meg a  két bemenő csövet a tűzfalon  egyforma  meleg-e  vagy valamelyik  hideg-e  ?  Ha  kiveszed a radiátort  lehelet  könnyen  kéne  hogy  át  tud  fújni.  Ha  érzel   ellenálást   akkor  tuti  az a  rossz..  Műszer  hibakód  olvasó  mechanikai  hibát  szerintem nem mutat  meg...  

Előzmény: myko (6318)
v.atosz Creative Commons License 2020.12.28 0 0 6321

Ez érdekes tipp. :)

 

Mármint a kulcsban kellene cserélni? Mert abban épp nemrég cseréltem.

Ettől még a másik kulccsal kipróbálhatom.

 

Vagy valahol másban?

 

Ha adok gyújtást, nem hallatszik halkan semmi, pedig szerintem ilyenkor halkan lehetne hallani valami kis szervo hangot, gondolom az üzemanyaghoz kapcsolódó szivattyúét.

 

 

Az indításgátlónál nem talál hibát, feltételezem, hogy ez az:

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 05: Belép-/indítás jog (J518) Címke:| HGJ5Q0-959-435.clb
VAG szám SW: 5Q0 959 435 A HW: 5Q0 959 435
Alkatrész: VWKESSYMQB 021 0604
Revizió: 00021000 Szériaszám: 0343296482
Kódolás: 030C0C
Műhely #: WSC 00028 028 00068
ASAM adatcsomag: EV_KessyHellaMQBAB 002011
ROD: EV_KessyHellaMQBAB_002.rod
VCID: 3A7B87EFBD5F90561C-806E

Nem talált hibakódot.

 

 

Előzmény: ac07 (6320)
ac07 Creative Commons License 2020.12.28 0 0 6320

Lemerült az elem az indításgátlóban, ami nem enged üzemanyagot beküldeni. Pont így jártam nagy hidegben vagy 3 éve télen. Az utólagos cucc volt, valami Meta gyártmány. Elemcsere után pöcc-röff.

Előzmény: v.atosz (6309)
myko Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6319

Ezért hallhatok cincergő hangot a kesztyűtartó felől? 

Előzmény: myko (6318)
myko Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6318

Hm hm...azt mondod? Vajon hibakód olvasó meg fogja tudni mondani ezt nekem tutira? Ehhez gondolom le kell bontani a műszerfalat...aztán jó lenne ezért biztosra menni.

Előzmény: kerkyra (6304)
appache10 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6317

Bocs nem olvastam végig de féktisztítóra gondoltam én is mikor írtam....olaj hülyeség. :)

Előzmény: v.atosz (6315)
v.atosz Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6316

illetve a hibakód eleje lemaradt:

 

 

 

Előzmény: v.atosz (6315)
v.atosz Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6315

@apache10, igen, köszönöm, fék tisztító volt, meg is találtam. 

Üzemanyag szivattyú hibát dob. 

 

holnap felveszem a kapcsolatot a szervizzel... persze ötletek jöhetnek. Fújtak be fektisztitót, hátha alapon de semmi. 

Előzmény: ekowob (6314)
ekowob Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6314

" az izzitogyertya elalvás a után az izzitogyertya ikonja lassan villog. Ez lehet valami hibát jelez?"

Igen. Ez hibát jelez. Felesleges minden további kisérletezgetés legalább a hibatároló lekérdezése nélkül.

Előzmény: v.atosz (6309)
ekowob Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6313

Biztos fék olaj fékfolyadék volt? Úgy öntötte be flakonból a szívócsöbe?
Nem értem egy  polietilén-glikol alapú vegyülettöl miért indulna be a motor.  Valamire nem jól emlékszel szerintem. 

Előzmény: appache10 (6312)
appache10 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6312

Szivó oldalra tolta be a fék olajat a levegő csövön keresztűl amúgy...

Előzmény: v.atosz (6309)
v.atosz Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6311

Az új. Illetve nem rég volt generátor felújítás. Érezhetően vígan teker...

Előzmény: appache10 (6310)
appache10 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6310

AKSI?????

Előzmény: v.atosz (6309)
v.atosz Creative Commons License 2020.12.27 0 0 6309

2014 2.0 CRTDI DSG kombi

par napja all az auto. Ma este el kellett volna menjek vele. keylesses a kocsi, így Gombos start van. Csak indít és indít de semmi. Forgatja bőszen az indító de meg a hangra sem olyan hogy be akarna indulni. Üzemanyag fel-háromnegyed emlékeim szerint. 

egyszer jártam hasonlóképpen a 6-os Golfommal (ugyanezzel a hajzaslanccal). Trelerrel elment ismerős szervizelve aki 5 perc alatt elindította hogy fékolajat spriccelt be a nem is tudom mar hova. Valószínűleg akkor felszivoRt valami dzsuvat, bar akkkr pont klíma tisztításon volt elozo nap a kocsi kevés üzemanyaggal, azaz járatták vagy 1-másfél órát. 

most annyi meg ami feltűnt, hogy az izzitogyertya elalvás a után az izzitogyertya ikonja lassan villog. Ez lehet valami hibát jelez?

 

Ötlet hogy mit lehetne tréler / szerviz elott kipróbálni?

 

ekowob Creative Commons License 2020.12.23 0 0 6308

Ha világít a fényszóró és szélvédöt is mosol bizonyos ideig akkor kapcsol be elöször. Utána csak minden ötödik (?) hosszabb mosásra.

Előzmény: zrtz (6307)
zrtz Creative Commons License 2020.12.23 0 0 6307

Külön tudom kapcsolni? Vagy a szélvédő mosóval együtt működik bizonyos időként kapcsol be?

Előzmény: ekowob (6306)
ekowob Creative Commons License 2020.12.23 0 1 6306
Előzmény: zrtz (6305)
zrtz Creative Commons License 2020.12.23 0 0 6305

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni ,hogy hogyan működik a lámpamosó elől Golf 7 (2014 évjárat)?

Köszi

kerkyra Creative Commons License 2020.12.19 0 0 6304

Fűtőradiátor   típusbetegség....

 

Előzmény: myko (6303)
myko Creative Commons License 2020.12.19 0 0 6303

Sziasztok! Tegnap szépen autókáztam haza,erre az évre vége a munkának...szól a Christmas is all around you a rádióból 1000+1. alkalommal. Hát mondom de hideg van... jól van,magamra állítom a vezérőt ne menjen mindenhova,biztos hidegebb lett kint (Hegyhátsál adótornynál megfigyeltem már,h időjárási választó vonal van..Rába völgye vs. Göcsej dombjai...és semmi...feljebb tekerem..27 fok,hideg levegő. Baszki hazafelé fogta magát a fűtés és az is elment szabira. Most ez így mi? Találkozott már valaki ilyennel?

v.atosz Creative Commons License 2020.12.07 0 0 6302

Igen, megoldotta, a fesszabályzó is visszakerült (azt hiszem nálam VALEO, ami drágább csere, de mivel elektronika, és az autó csak 6 éves, mi baja lehet... :) )

 

 

Azt esetleg megpróbálni, hogy akkutöltőt rákötsz az akkura, hogy akkor is produkálja e? (Bár ha azt mondod 14V körül mutat járó motorral....)

Előzmény: Sinkar (6301)
Sinkar Creative Commons License 2020.12.06 0 0 6301

Igen, igen. Hasonló a dolog!Kíváncsi lennék ezt mi vezérli?? ha nincs rajta a hosszbordás, akkor reklamál hogy nincs töltés, szóval azt a részt jónak mondanám.. mondjuk a generátor pont a felénél jár 150km.

 

Neked így akkor megoldódott?

Előzmény: v.atosz (6300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!