Alsó cső forró egy idő után,felső kb hideg...éppen langyos csak...
Szóval fűtőradiátor lesz a hunyó?
Hogyan bontottad ki? Mármint a víz benne,meg látom fogja három csavar,meg van előtte valami lapka,amin vezetékek futnak pont a radiátor előtt,ahol kijönne a helyéről...
Ha ezt megteszed mindkét oldalon, látni fogod a hőmérsékletállító zsalut mozgató FLAP-motorokat. Fehér színű fogaskerék kihajtással mozgat egy félkör alakú fogazott meghajtást. A Flap motor típushiba, az szokott tönkremenni és nem szabályozza a zsalut ami a hideg-meleg levegőt keveri, állítja mindkét oldalon. Ha lebontod a műanyagot lehet meg is találod a fehér kihajtást mert szereti kilökni magát a motorból. Visszarakni, beállítani a zsalut az adott pozícióba és adni neki egy referencia beállítást laptopról vagy kezelőgomb funkciókkal. Nekem eddig ez segített. De most a motor végleg megadta magát és nem tudja hol tart. kampc a motornak asszem. Ha előbb laptopra teszed, megmondja a valós problémát!
Sziasztok, nemrég került a családhoz egy kis golf (2016-os, 1.6 tdi, dsg, 210e km). Sikerült beleesnem egy motorháztető nem nyílik sztoriba, amit hála a youtube-nak sikerült megoldanom. Az elmúlt 1,5 év szervizei rendben voltak, viszont nem látom nyomát annak hogy cseréltek volna a váltóban olajat. Tudtok Bp vagy környékén olyan céget ajánlani aki a megfelelő minőségben el tudja végezni a feladatot? Találtam egy autodelta nevű céget aki egész jól leírja, hogy miként végzi el a váltóolaj cserét. Szívesen vinném olyanhoz aki főként dsg-vel dolgozik... Másik kérdésem, hogy mennyire normális jelenség a motorolaj fogyás és milyen mértékben?
Nem kell műszerfalat bontani hál istennek.. Könnyen hozzáférhető .Kicsit kell bűvészkedni de könnyen kijön... Nézd meg a két bemenő csövet a tűzfalon egyforma meleg-e vagy valamelyik hideg-e ? Ha kiveszed a radiátort lehelet könnyen kéne hogy át tud fújni. Ha érzel ellenálást akkor tuti az a rossz.. Műszer hibakód olvasó mechanikai hibát szerintem nem mutat meg...
Mármint a kulcsban kellene cserélni? Mert abban épp nemrég cseréltem.
Ettől még a másik kulccsal kipróbálhatom.
Vagy valahol másban?
Ha adok gyújtást, nem hallatszik halkan semmi, pedig szerintem ilyenkor halkan lehetne hallani valami kis szervo hangot, gondolom az üzemanyaghoz kapcsolódó szivattyúét.
Az indításgátlónál nem talál hibát, feltételezem, hogy ez az:
------------------------------------------------------------------------------- Cím 05: Belép-/indítás jog (J518) Címke:| HGJ5Q0-959-435.clb VAG szám SW: 5Q0 959 435 A HW: 5Q0 959 435 Alkatrész: VWKESSYMQB 021 0604 Revizió: 00021000 Szériaszám: 0343296482 Kódolás: 030C0C Műhely #: WSC 00028 028 00068 ASAM adatcsomag: EV_KessyHellaMQBAB 002011 ROD: EV_KessyHellaMQBAB_002.rod VCID: 3A7B87EFBD5F90561C-806E
Lemerült az elem az indításgátlóban, ami nem enged üzemanyagot beküldeni. Pont így jártam nagy hidegben vagy 3 éve télen. Az utólagos cucc volt, valami Meta gyártmány. Elemcsere után pöcc-röff.
Hm hm...azt mondod? Vajon hibakód olvasó meg fogja tudni mondani ezt nekem tutira? Ehhez gondolom le kell bontani a műszerfalat...aztán jó lenne ezért biztosra menni.
Biztos fék olaj fékfolyadék volt? Úgy öntötte be flakonból a szívócsöbe? Nem értem egy polietilén-glikol alapú vegyülettöl miért indulna be a motor. Valamire nem jól emlékszel szerintem.
par napja all az auto. Ma este el kellett volna menjek vele. keylesses a kocsi, így Gombos start van. Csak indít és indít de semmi. Forgatja bőszen az indító de meg a hangra sem olyan hogy be akarna indulni. Üzemanyag fel-háromnegyed emlékeim szerint.
egyszer jártam hasonlóképpen a 6-os Golfommal (ugyanezzel a hajzaslanccal). Trelerrel elment ismerős szervizelve aki 5 perc alatt elindította hogy fékolajat spriccelt be a nem is tudom mar hova. Valószínűleg akkor felszivoRt valami dzsuvat, bar akkkr pont klíma tisztításon volt elozo nap a kocsi kevés üzemanyaggal, azaz járatták vagy 1-másfél órát.
most annyi meg ami feltűnt, hogy az izzitogyertya elalvás a után az izzitogyertya ikonja lassan villog. Ez lehet valami hibát jelez?
Ötlet hogy mit lehetne tréler / szerviz elott kipróbálni?
Sziasztok! Tegnap szépen autókáztam haza,erre az évre vége a munkának...szól a Christmas is all around you a rádióból 1000+1. alkalommal. Hát mondom de hideg van... jól van,magamra állítom a vezérőt ne menjen mindenhova,biztos hidegebb lett kint (Hegyhátsál adótornynál megfigyeltem már,h időjárási választó vonal van..Rába völgye vs. Göcsej dombjai...és semmi...feljebb tekerem..27 fok,hideg levegő. Baszki hazafelé fogta magát a fűtés és az is elment szabira. Most ez így mi? Találkozott már valaki ilyennel?
Igen, megoldotta, a fesszabályzó is visszakerült (azt hiszem nálam VALEO, ami drágább csere, de mivel elektronika, és az autó csak 6 éves, mi baja lehet... :) )
Azt esetleg megpróbálni, hogy akkutöltőt rákötsz az akkura, hogy akkor is produkálja e? (Bár ha azt mondod 14V körül mutat járó motorral....)
Igen, igen. Hasonló a dolog!Kíváncsi lennék ezt mi vezérli?? ha nincs rajta a hosszbordás, akkor reklamál hogy nincs töltés, szóval azt a részt jónak mondanám.. mondjuk a generátor pont a felénél jár 150km.