Sziasztok!
Veres főnök vagyok, és már a harmadik Honda Gyromat használom. Ha valakit érdekel ez a téma, jelentkezzen, beszéljünk róla, segítsük egymást alkatréssszel, vagy tanáccsal!
A gáz az, hogy a 70-es nyáron a melegben megy, mint az ökör, amikor 80-85 fokos. De hiába mentem vele akármennyit most az 50 fokból nem jön ki és ledadog olyan 55KM-nél, mert rengeteget kap. De mivel nem használom, csak índítgatom, nem fogom átfúvókázni télire.
Ezért aztán Szabi gépe, ami 50-es, jelenleg jobban megy végsebességre.
De amikor nála volt kölcsönbe az enyém, nem győzte dicsérni.
Az, ha melege van, elkezd barom módjára menni.
Már tavaly megterveztem a folyadékos megoldást, de szerintem egyhamar nem lesz belőle semmi, hanem felforrasztok egy zsalut a turbólapát házra, amit lehet majd tetszés szerint zárni.
Egyébként az ember nem is gondolná, hogy a léghűtésesek, hogy fáznak ilyenkor, de nekem a Trabikban is, a kispókban is és a Canopy-n is van műszerem. Télen egyik sem jön ki az 50 fokból! :-(
( A kispóknál a bemeneti csövet le kell venni a kaszniról és a motor mögé bedugni, majd kivenni a termosztátnak mondott valamit, ami kinyitja alul a lemezt és úgy kiáramlik a meleg, ami nem jó. A lemezt fel kell drótozni és utána ki lehet rohadni, mert mind a 95 fokot befújja. :-) Akkor van baj, ha szivárog az olaj, vagy a benzin, vagy a kipufogó, mert az is bejön, mivel a hűtőlevegő csöve a motor mögött van, hogy a meleget szívja. :-)
Nekem volt egy 700-as, fokolt tengelyes, 2:1 leömlős, hátul keresztben bmw dobos. :-) 145km volt a vége. Több tanúm van. :-)
Bocs az OF-éert, csak gondoltam így ünnepek előtt feldobom a topic-ot! :-)
Üdv mindenkinek! 2005 utáni 4T Gyro X van most valakinek? mik a tapasztalatok? UP változatban is létezik négyütemű (?) mert az mégjobban tetszik. Ezekre is vannak klassz gyári kiegészítők, mint markolatfűtés, kisplexi, nagyplexi, "lomtartó/kesztyűtartó" lábközé stb? Honnan vesztek hozzá dolgokat? Ebay?
Honda Benly AA03 (4T PGM-Fi motoros) 2012-es is bejövős, aztán ráleltem pár hete a Gyro-ra is Youtube-on. Van is pl. egy 2011-es fenn patika állapotban a HaHun eladó megér ez a projekt közel 400 ezret?
Mostanában eljátszottam a gondolattal hogy beneveznék egy ilyen kis praktikus robeszre ... mindig rengeteg cucc van nálam, télen-nyáron mászkálok pesten és ezzel a három kerékkel a hóban is lehetne rettegés nélkül közlekedni? 60km/h végsebességre azért még felgyorsul és tartja is azt?
Akár nagyon szívesen megnéznék egyet élőben milyen!
Értem! Na erre még visszatérünk. Beszerzés stb. Tolódik a hosszútávú projekte közé! Tudom azt írtam, nem tervezek nagy átalakításokat, de az ember agya mindig pörög 😁. Válaszolva, a kérdésedre, nekem a tükreim sem gyáriak, ezért a doboz szélessége nem zavar a kilátában.
Ez a kerék átmétőben nagyjából akkora mint a gyári kerék.
Tehát igen, de mégsem!
Azért, mert szélesíti a nyomtávot.
Ezért/tehát csak akkor h a burkolat, sárvédő ívének lekanyarodó része levágásra kerül.
Ekkor viszont kilóg, nem nagyon van sárvédő ív. Szerintem csúnya.
Viszont náluk van toldó ív, amit rácsavarozva már kulturált kép mutatkozik. A nagy kerekű képnél is olyan van rajta, csak ott még a burkolatot magát is meg kellett emelni h a kerék elférjen.
Másik Canopy-ra szánom ezt a kereket.
Ott a gyári motorburkolat átalakítása (a szélesítés miatt), egyszerüen lesz megoldva.
Csak megfelelő ívű, fehér színű lavor kell, amiből házilag kifaragható a sárvédő toldat.
Üdvözletem! Van egy (szerintem) gyári dobozom eladó ,ha esetleg valakinek pont az kell.Nekem a justra nagyon nem jó.Képet tudok küldeni ha valakit esetleg érdekel.Bocs ha zavartam.
A doboz most is otthon van, a szervíz miatt, hogy könnyebben szerelhető legyen, azóta visszakapta a teleszkópot, ami a képen nincs, mert tönkrement (így vettem). Kicsit kissebb az eredetinél, de működik 😊