Keresés

Részletes keresés

zszsuzs Creative Commons License 2011.01.07 0 0 41

Nem, nem jól érted!!! Nem az a baj, hogy nem tudtuk mennyibe kerül a net, dehogynem tudtuk, pontosan ezért NEM KÉRTEM, kértük az előfizetéshez netet. Engem, minket az bosszant, hogy olyan szolgáltatást vágnak hozzá a tudtunk nélkül az előfizetésünkhöz, aminek ugyan nincs alapdíja, viszont ha véletlenül rámegy, akkor baromi nagyon kaszálhat rajta a szolgáltató! És ahogy elnézem, sok kicsi sokra megy alapon pofátlanul csinálják ezt. :(

 

És képzeld el a 15-16 éves gyerek nem hülye, nem csak az enyém, hanem ez a korosztály, jobban tudják a telefont, szgépet kezelni, mint sok felnőtt, akár hiszed, akár nem. Sőt még a különbséget is tudják, hogy mi a WI-FI és mi a telefonon való netezés. NEkem el kellett magyarázni anno, és ők, a gyerekeim mondták el. Ez nem szégyen, ez a világ rendje!

Előzmény: Alfika (33)
zszsuzs Creative Commons License 2011.01.07 0 0 40

Igen, tudom, máris összeszedem magam, és írom a mail-t még este. :)

Előzmény: zizizuzu (36)
zszsuzs Creative Commons License 2011.01.07 0 0 39

Hahóóóóóóóóóóóó!

Olvass és ne csak mondd a magadét!!! SENKI nem kérte a net szolgáltatást, és SENKI NEM IS AKARTA HASZNÁLNI, azok közül, akik megszívták Egyszerűen a mobil telefon szolgáltatók megtévesztő magatartást tanúsítva rátukmálják az ügyfelekre tudtuk nélkül ezt a netstart szolgáltatást.

Olvashattad, hogy az én fiam is, és más is a WI-FI-re akart csatlakozni, és mivel alapértelmezésként a telefonon a netstart volt beállítva, fújhatta a passzát szelet mindenki. A másik az, hogy nem értesíti az ügyfelet sms-ben, hogy felcsatlakozott a netre, hanem csak pörgeti az órát, és az Ügyfél megjárja, nem is kicsit.

Szóval, bocsi, de nagyon nincs igazad, főleg úgy, hogy egyikünk sem akarta ezt a szolgáltatást

És IGEN tudom, hogy lehet használni a netet a telefonomon, ugyanis nekem ilyen csomagom van már lassan 2 éve, és érdekes módon nem is reklamálok, hogy ki kell fizetnem, mert én azt kértem. De amikor kerek-perec megmondom, hogy nem kérek egy előfizetéshez netet., akkor NE AKTIVÁLJA A TUDTOM NÉLKÜL, ÉS NE KÉRJE AZ ELLENÉRTÉKÉT. ÉRted?

Előzmény: Alfika (38)
Alfika Creative Commons License 2011.01.07 0 0 38

Ingyenes? :) Olyan nincs :) Nem hinném hogy ma Magyarországon, bárki bármit ingyen adna...

 

Vannak szolgáltatások amik havidíjasak, és vannak amik havidíjmentesek...

 

Ezen szolgáltatás havidíjmentes, tehát ha nem használod, egy forintodba sem kerül...

 

Ha meg használod, jahh kérem, akkor fizetni kell...

 

 

Előzmény: Laci6802 (37)
Laci6802 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 37
Alapvetően az a gond hogy aktíváltak egy olyan szolgáltatást ami nem ingyenes és erről nem tájékoztatják az embert. Decemberben én is vettem telenornál bónusz programban telefont és nekem is aktíváltak egy alap netcsomagot amiről nem tudtam.
Előzmény: Alfika (33)
zizizuzu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 36

Küldtem mailt. 

Előzmény: zszsuzs (28)
zizizuzu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 35

Ácsi. A mi esetünkben pl egy 10 éves szerződésről van szó, ahol kérés nélkül aktiválták a netstartot.

 

Új szerződés nem volt, csak most készülék csere. Namost a kedvesem szépen csatlakozott otthon a wifire, netezett, és mivel nem informatikus, észre sem vette, hogy a lakásban sem mindig a wifit használta a telefon. Ráadásul mivel beállított gmail fiókot is, az szépen frissítette a fiókot értesítés nélkül műhódról.

 

Namost lehet mondani, hogy hülye vagy, minek állítottad be, csakhogy mivel mi nem kértünk netszolgáltatást, gondoltuk úgy sem frissít, csak a wifiről. Hát nem. 

 

70.000 Ft-ba fáj az, hogy kapzsi a szolgáltató. Hát ha neki megér 1+2 10 éves szerződés ennyit, akkor legyen. 

Előzmény: Alfika (33)
Alfika Creative Commons License 2011.01.07 0 0 34

Most olvason hogy mégis lenyelték a számlát...

 

Háááát le a kalappal a T előtt... Marha nagy mázlitok volt...

Előzmény: zszsuzs (26)
Alfika Creative Commons License 2011.01.07 0 0 33

Időnként azért ledöbbenek...

 

Azt értem, hogy nem tudtatok róla, hogy mennyibe kerül... De azt ugye nem hitte el a te 15 éves gyermeked sem, hogy ingyen lehet netezni???

 

A vodát nem ismerem, de a telenornál is van ilyen alap net csomag, ami havidíj mentes, és csak forgalmi díjat kell fizetni, igaz az tetemes itt is... De feltételezem, a vodánál is van.

 

Most alapvetően mi a gond? Vettetek egy telót, használtatok egy szolgáltatást, ami pénzbe kerül... Kiszámlázták... És?

 

Ha nem használta volna a gyerek, nem került volna pénzbe...

 

Nem kell eszetlenül nyomkodni a telót, el kell olvasni a kezelésit, és akkor fogja tudni a gyerek, mi a külömbség a wifi, és a mobil adatforgalom között...

 

Azt már csak mellékesen jegyzem meg, mehetsz ahova akarsz, nem fogsz elérni semmit... Ugyanis a szolgáltató csak a lehetőséget biztosította, ti, illetve a gyerek volt az aki ugymond élt a lehetőséggel...

 

A szolgáltatást használtátok, annak ára van, azt ki kell fizetni... Slussz passz...

Előzmény: zszsuzs (-)
Laci6802 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 32
Hát ez sajnálatos eset,de legyen szerencséd. én pont most év végén csalódtam a t-mobilban illetve egész pontosan garanciális javításhoz való hozzáállásuk miatt. Szóval megvan a véleményem róluk.
Előzmény: zszsuzs (31)
zszsuzs Creative Commons License 2011.01.07 0 0 31
Az email címemre kérem a jelentkezéseket, és ma este írom az infókat. A segítőm szívesen segít másoknak is, ezt írta. :-)
zszsuzs Creative Commons License 2011.01.06 0 0 30

Írtam a segítőmnek, amint meg lesz a válasz, akkor jelentkezem.

Sok esetről hallok mostanában, és kísértetiesen hasonlít az enyémhez, hogy az jutott eszembe, lehet, hogy közösen kéne fellépni, mert ahogy nézem az egyesével való fellépés nem minden esetben visz sikerre.

Előzmény: kljgh (29)
kljgh Creative Commons License 2011.01.06 0 0 29

Kisértetiesen hasonló esemény eset meg velülk is.

A szolgáltató által lefolytatott vizsgálat természetesen részükről semmilyen hibát nem tárt fel.

Magam részéről nem kívánom ennyiben hagyni a dolgokat, ezért

szivesen venném az általad sikeres teknikának a leírását.

Köszönettel

Előzmény: zszsuzs (26)
zszsuzs Creative Commons License 2011.01.02 0 0 28

Bocsánat, csak most láttam meg a kérdést!

A mail címem nyilvános, ha még aktuális kérek oda egy levelet, és megírom, hogy mit kell csinálni! :)

Előzmény: zizizuzu (27)
zizizuzu Creative Commons License 2010.12.07 0 0 27

Kedves zszsuzs!

 

Tudna néhány információval szolgálni abban a tekintetben, hogy hová kell fordulni/fenyegetni, és milyen feltételekkel, és kiket, mert mi pontosan az Ön által leírt módon járunk, csak 70.000 mínusszal. 

 

Köszi.

Előzmény: zszsuzs (26)
zszsuzs Creative Commons License 2010.10.11 0 0 26
Eltelt 3 hónap az ominózus eset óta, és a mai napon lezártnak tekinthetem az egészet!

 

A kötelező köröket megfutottam, volt egy nagyon  kedves segítőm, aki a jogi hátteret biztosította nekem, örökké hálás leszek neki, mert képes volt jól beleásni a dolgokba, és minden anyagi juttatás nélkül SEGÍTETT, és tanácsokkal láttott el.

Augusztusban kirótták-szerintem jogtalanul - a plusz 15 ezer forintos költséget. A határidő előtt e-mail-ben, majd faxon is elküldtem/küldtük a panaszlevelet, melyben jeleztük, hogy a számlán fennmaradó összeget, ami jogos, természetesen kifizetem, de ezt NEM. Szeptember közepéig vártam, semmi, de semmi reakció nem volt az ügyben. Befizettem a jogos összeget, és írtam a cégnek, hogy részemről letudtam a júliusi számlát, és továbbra sem vagyok hajlandó kifizetni ezt a 15 ezer forintot, és kilátásba helyeztem, hogy megyek a panaszommal a következő lépcsőre, és feljelentem a Társaságot. Érdekes módon, a következő napi dátummal, pár nap múlva postán kaptam egy levelet, hogy türelmemet kérik, már folyamatban van a kivizsgálása az ügyemnek.

 

Ma telefonált a fiam, hogy menjek be a postára, mert jött a Társaságtól egy ajánlott, tértivevényes levelem. Bementem, átvettem, és az első sorok után elment az életkedvem is, megmagyarázták, hogy hülye vagyok, ezt kb 1,5 oldalon keresztül. Persze már kezdett forrni az agyam, és hogy én, úgy de úgy beperlem őket, hogy a lábuk nem éri a földet, mire végre elértem az utolsó bekezdéshez, amiben a lényeg: "Tekintettel azonban arra, hogy társaságunk számára rendkívül fontos előfizetőink elégedettsége, a ........... hívószámú előfizetésről júliusban bonyolított adatforgalmazás díját egyszeri alkalommal átvállaljuk."

Én meg hangosan elkezdtem nevetni a posta kellős közepén, csöppet sem néztek hülyének, ugyanis nekem is meg van a véleményem az ügy elintézéséről, de ezt inkább megtartom magamnak, végülis a lényeg, amit elakartam érni, elértem.

 

Úgyhogy köszönöm a háttérben segítőmnek, segítőimnek, és a Társaságnak is e nemes gesztust, hogy végülis jól sikerült minden.

 

Tanulság: érdemes reklamálni,és nem elfogadni, hogy ők tévedhetetlenek. Végülis mindenhol emberek dolgoznak, és mint tudjuk nem vagyunk tévedhetetlenek!

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.22 0 0 25
Tudom, ez senkit nem vigasztal, de a többi szolgáltatónál is ez van.
Nekünk lejárt egy három telefonos előfizetésünk hűségideje, és új szerződést kötöttünk.
Ez a Pannon alias Telenor alias Aidaco.
Két éve használók wap-ot, és ezért fel se merült bennem, hogy problémák lehetnek a számlával, mert soha nem volt 5000ft-nál több az egyéni számlám.
Az első számlát sikerült az asszonynak elkavarni, így csak a második után derült ki, illetve egy kedves sms-ből, hogy ha nem fizetünk akkor kikapcsolják épleta kimenő hívásokat.
Nem egész két hónap alatt 65 000 ft az egyenleg.
Egyszerű a képlet:
Valahol le kell húzniúk a népet, hogy beszedjék a kieső rouming pénzeket.
Dögöljenek meg !
Honnan a faszból tudja az ember fia, hogy az 1,28 ft/kb ár, hogyan alakul, ha az ember megnéz egy wapos oldalt ?
Ez kb olyan, mintha egy tál rizst úgy akarnának eladni a kínai étteremben, hogy 1 rizs = 10ft.
Aztán a számlát a végén majd megkapod.
Se kontrollálni nem tudod, se ellenőrizni.
Én mindenképpen küldök egy levelet a megfelelő hatóságnak, hogy más ne járjon így ahogy én. :(

jólkinézünk Creative Commons License 2010.07.22 0 0 24
Hiába kerestem ilyen lehetőséget, nem találtam, törölni nem tudom a web-es részt.. Tényleg gagyi ilyen szempontból a telefonom, de az alapfunkciókra tökéletes- telefonálás, sms, telefonkönyv, és kapcsolódói. A mobilaréna eléggé lehúzta, persze már csak utána találtam meg- szóval pont olyan készülék, ami a kutyának sem kell, ezért hozzácsapjuk egy csomaghoz, és jól elmagyarázzák az előnyöket. Vannak előnyök, kétségtelen. Telónak is, a csomagnak is. Kár, hogy a hátrányok megismerését a naív ügyfélre bízzák. (most értettem meg, hogy miért kapok számlát.., hagynak túlkölteni ha web-et használnék. )
Előzmény: Törölt nick (21)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.22 0 0 23
én elállítgattam az internetes kapcsolathoz tartozó fiókok telefonszámát, egységes "5" -re
na azt hívja fel,ha tudja! (((:
a gyorsgomb sem működik így szerencsére. igaz, egy jóakaróm előre figyelmeztetett, így a vásárlás napján ellenlépést tettem.
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.22 0 0 22

Én is így jártam... a nagy semmi közepén ragadtam és wapon mire megtaláltam a buszmenetrendet... nah mindegy. Kaptam én is SMSt, hogy 6 megát vagy azt meghaladó egységet töltöttem le (anyád... számlán kiderült, hogy 8 egész valamennyi volt)..... ganyús volt ez nekem, megnéztem a neten, láttam a tarifát.... kértem egy tájékoztatást az aktuális egyenlegemről... mndja az automata mennyi, majdnem mellé ültem a széknek. A kurva anyjukat....

 

Elővettem a szerződést, amiben nincs benne. Az ÁSZFben sem igazán leltem nyomát, hogy ez a díjcsomag tartalmazná. Annyi van, a mobil netes fejezetben, hogy a NET Start alapban benne van ebben, meg abban a csomagban.

 

Írtam én is ajánlott levelet elsöbbségivel. Ment a fogyasztóvédelemhez, a hírközlési hatósághooz. Mellette pedig rossz szájízzel befizettem a számlát a drgáa TréMobilnak....

 

Ez az egész egy lehúzás, direkt azért ilyen, hogy a balfaszt behúzza a csőbe...  NET Start egy lehúzás és nem több.... múlt hónapban véletlenül rámentem a netre a telefonnal, csatlakozott és mire észrevettem és kinyomtam mát leshettem is az 148 Ft + ÁFA már ott vigyorgott a számlámon... mondom annyi volt, hogy csatlakozott, egyből nyomtam is ki.

 

Rohadt német geciláda banda. Csak azért nem mondtam le, mert van még félév hűségnyilatkozatom.

Előzmény: zszsuzs (-)
jólkinézünk Creative Commons License 2010.07.22 0 0 20
Ez jó, a felhúzott egérfogós hasonlat. telitalálat.
Előzmény: halaloszto (5)
zszsuzs Creative Commons License 2010.07.22 0 0 19

A levél már fogalmazódik az Illetékeseknek.

Csak lenyugszom, és legkésőbb hétfőn reggel ajánlott, tértivevényes úton repül a panaszom feléjük!

Előzmény: kpityu2 (18)
kpityu2 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 18
Csak azt tudom javasolni ami a topik címében is van: Vigyázat! A sok negatív hír után amik a tévében is megjelentek, csodálkozom hogy vannak aki nem hallottak még ilyesmiről. Alapból azt kell feltételezni, hogy megpróbálnak megtéveszteni.
A mai kereskedőket már lókupecképzőben oktatják, a tisztességes tájékoztatás ismeretlen fogalom számukra. Ez van, ezzel kell együtt élni. Legalábbis amíg a fogyasztóvédelem nem áll a sarkára, és nem kezd el több tíz millás büntiket kiszabni.
Egyébként véleményem szerint ilyen esetek után mindenkinek leveleket kellene írni a képviselőknek, a felügyeleti szerveknek, és az illető cégnek, tiltakozva a tisztességtelen magatartás miatt.
jólkinézünk Creative Commons License 2010.07.22 0 0 17
Nem tudom, én a személyes intézést választottam, de elég sokáig elvolt a műhelyben, valamit szoftveresen állított rajta. Ja és viszonylag olcsó készülék, cca 18000 Ft körül van, ehhez képest a 2 év (ami a beszélgetés elején egy év volt, aztán a végén kiderült, hogy mégis két év) sok idő. Két három ilyen baki, és már megvan a készülék ára. Amúgy jó kis készülék, csak nem lehet adatkábelt beledugni. (ezt is későn tudtam meg) Nokia 2220S/SL
Előzmény: Törölt nick (14)
jólkinézünk Creative Commons License 2010.07.22 0 0 16
Az enyémben sem, ez MIX, és domino. Ez szerintem nem NET Start. Ha az lenne a neve, nem megyek bele.
A hívószámkijelzésre meg az áll: nyilatkozat. nem járulok hozzá.. pedig senki sem kérdezte, a hívásrészletezés van alatta, és szerintük azt sem kértem- de honnan tudják, ha nem kérdezik?
A legelsőnél kérdezték, hogy telefonkönyvben benne legyen-e, na az nincs, ők is azt ajánlották. De ez egészen más. Kénytelen voltam addig hívogatni, míg fel nem vették.
Előzmény: zszsuzs (13)
RealCorpus Creative Commons License 2010.07.22 0 0 15
Nekem pl. nincs, de nem is kapok ilyet.
Jajjj, mily humortalan az életem...
Előzmény: halaloszto (8)
zszsuzs Creative Commons License 2010.07.22 0 0 13

A szerződésben nincs szó a NET-Startól!!!

Éjjel megnéztem a tegnapelőtt kapott szerződést, amit ugye kaptunk az új készülékkel. Sőt, azt sem találtam benne, hogy ha gondom van a Szolgáltatással, akkor kihez fordulhatok! :S :(

Előzmény: jólkinézünk (12)
jólkinézünk Creative Commons License 2010.07.22 0 0 12
Nekem Dominós telefonom van, pár hete cseréltem készüléket. Mivel nagyon vonzó volt a hölgy ajánlása, (telefonálhatok, sms-t küldhetek mint eddig, kártyával tölthető, és ha van önfegyelmem, akkor nagyon kedvező, mert akkor is tudnak engem hívni, ha nincs rajta pénz.) ez a MIX csomag. Ott figyel középen a netes csatlakozás, kicsit más néven, szóval kipróbáltam, néhány közösségi oldalt lehet elérni, meg van email, meg mms küldési lehetőség rajta. Mire hazaértem, jött az sms, hogy lemerült a feltöltött ötezer forintom.. pedig épp csak kipróbáltam, a mailküldés eszembe sem jutott

hamar letiltottam, nehogy véletlenül megnyomjak egy net-hez kapcsolódó gombot, nem akarok én ennyit fizetni, nem is tudnék. Véglegesen leradírozni nem tudtam sajnos. Most két évig erre kell figyelnem. Pedig azt hittem, már nem lehet engem behúzni a csőbe ilyesmivel.
Azt tudom tanácsolni, hogy a személyes ajánlat után egy szerződés-mintát érdemes kérni, és néhányat aludni rá. A szerződést akkor nyomtatják ki, mielőtt aláírnám, tehát nincs a kezemben, nem látom az eladó monitorát, önkéntelenül a szóbeli tájékoztatóra hagyatkozik az ember. Így fordulhatott elő, hogy csak később jöttem rá, le van tiltva a hívószámom kijelzése- eddig nem volt. Szerintem ez is egy rejtett forgalomgenerálás, mert egy nem azonosítható hívást nem lehet visszahívni, és a családtagok sem veszik fel mindig, ha átmenetileg csak a család számára elérhetők. Ha ezt előtte megtalálom a szerződésben, biztosan nem vállalom fel. Külön el kellett mennem, és megcsinálták, de nagyon remélem, hogy ettől nem lesz drágább a csomag, vagy percdíj. Mivel évek telnek el nálam egy-egy telefoncsere között, nem tudhatok minden apró aktuális trükköt- szerintem ezzel sokan póruljárhatnak. És ezzel kalkulálnak a szolgáltatók.
zszsuzs Creative Commons License 2010.07.22 0 0 11

sejtettem, hogy nem vagyunk egyedi eset, de azért felháborító ez a hozzáállás Szolgáltató részéről... :(

 

Előzmény: Törölt nick (10)
kpityu2 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 9
Nyilván ez a trükk lényege. Ez mindaddig így marad amíg a törvények nem tiltják az ilyesmit. Karácsonykor vettem egy mobilt, de mivel még nem volt netes mobilom elkezdtem böngészi a leírást. Ott derült ki hogy a személyes beállításaimat PC-n keresztül is elérem. Első dolgom volt bejelentkezni, az összes opciót átnézni és kikapcsolni a felesleges dolgokat. Az ott lévő beállítások 90%-áról fogalmam se volt előtte.
Előzmény: zszsuzs (7)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!