Nagyon valószínű. Ezt akkor csinálja ha több olaj kerül a hengerbe mint amennyi megengedett. Több oka is lehet. Szelepszár szimmeriges. Kopott az olajlehúzó dugattyúgyűrű. Ha eszi az olajat azt egyébként te is meg tudod állapítani hisz idővel kevesebb lesz benne. Szokott még olyankor is kormolni ha nem jól van beállitva a karburátor benzin levegő arány. Okozhatja a rossz gyújtásbeállítás is. A végén még egy tipp nem megfelelelő olajat használsz.
Kaptam egy Polymobil POR-04 robbanómotoros kerékpárt. Be tudom indítani, de az a kérdés hogy kell vele elindulni. Ha kapok választ akkor azt megköszönöm! További szép napot nektek. :DD
Sziasztok. Az lenne kérdésem hogy van egy Polymobilom Bfb 01 és kipufogoja kormol mi lehet az oka 95ös benzinnel nem lene szabad igy füstölni. Talán eszi az olajat.! És az hogy lehet.! Köszönöm.
Ha új típusú azaz a boxer abba 7 dl. Van az olajbeönt kupakkal együtt egy kis mérőpálca amin közép tájban be van keresztezve. Az olajszint akkor jó ha a keresztezett vagy x-es rész közepéig ér az olaj. Én egy hónapja cseréltem olajat és igy 7dl ment bele. Az olaj típusa Repsol 15w50. Ha régebbi típusú a géped akkor az olaj kémlelő ablak feléig az olaj típust nem tudom de régebbi hozzászólásoknál le van írva de ha ezt teszed sem lesz gond.
Erre voltam kíváncsi.Szóval itt nem a hővel van gond hanem a gyújtással. Nem tudom mennyire vagy képbe ,hogy melyik alkatrész tartozik a gyújtáshoz mert bizony azokat végig kell nézned,hogy melyik a hibás.Ilyenekre gondolok akkumulátor,vezetékek gyújtáskapcsoló jeladó ,generátor trafó,kapcsolórelé, gyújtáselektonika( CDI) gyújtáskábel ,pipa, gyertya. Tippként tudnám mondani,hogy ha van olyan i
smerősöd akinek olyan a gépe mint a tied ezeket az alkatrészeket egyenként át kell cserélni az övére és ha neki sem indul vele az a hibás. Ha ilyen lehetőséged nincs akkor motorvillamossági szerelő a megoldás.
sziasztok már korábban a ztech-ekről érdeklődtem most olyan hírdetésbe futottam ami szerint volna több régebbi tipusú mopedformájú benzines kerékpárként használható tipus is?
pl ez a nem is annyira régi sachs?Létezik hogy ezt szabadon lehet használni?
Segítsèget szeretnèk kèrni. Van egy polymobil bfb-01b 4T robbanomotoros kerèkpárom ès elment a szikra. Beinditottam de ha leállitottam utanna nem imdult csak ha kihult. Mostmár nem is indul. Gyertya jo benne de szikra mègsincs. Tudna nekem segiteni valaki hogy milehet a problèma?
Nincs. Én átcseréltem mert jobb kezes vagyok és általában ha hírtelen fékezni kell mindíg azzal rántom be először a fékkart és az első nagyon fog és így balesetveszélyes. A babettámon is átcseréltem anno mert annak is blokkolt az első fék és el is estem vele egyszer mikor hírtelen fékeztem.
Beszereztem egy kormány magasítót. Persze jár némi gonddal pl. a bovdenek nem érnek el a kellő helyig, megcseréltem őket úgy már igen. No meg az indítókulcsot nehézkes betenni így azt meghosszabbítottam. Viszont, legalább is számomra sokkal kényelmesebb lett.
Ami az alsó tükröket illeti, az semmire se jó, illetve arra igen, hogy ha a nagytudású dolgos földmunkával foglalkozó autós, épp a hátsómban liheg pláne országútival, akkor nagyon hamar leveszi mind a sebességet, mind a a reflektort és kevésbé akar az útszélére szorítani, jó nagy ívben kerülnek:-)
Nem írtad milyen típusú. Az enyém az új van is kép róla régebbi hozzászólásomnál. Az első lámpa fényszóró bajonett záras 12V 35/35W szoknyás izzó BA 20 D. Első lámpa helyzetjelző bajonett záras kicsi izzó 12V 4W. Hátsó lámpa bajonett záras két szálas 12V 21/5W index bajonett záras cseresznye izzó még nem cseréltem de szerintem 12V 5W kilóméter óra kicsi izzó és arról semmit nem tudok mert még nem cseréltem. Esetleg a biztosíték 10 A 3 cm hosszú üveg.
Sziasztok lenne egy kérdésem hátha valaki tud segíteni!
Adott egy polymobil kisgázon megy szépen max gázon lefullad egyből.
Plussz sztenderen indítom pörög a kerék annyira, hogy ha leveszem sztenderröl
lassan gurul a motor.
Vettem egy erősebb láncot, kipótoltam a racsnis kerékben lévő golyókat, lehegesztettem, hogy szét ne hulljon, beállítottam a hátsókereket, de valamiért csak excenteres lehet mert hol feszül, hol laza a lánc. Meguntam, csináltam egy láncfeszítőt, Működik, szép egyenletesen feszes a lánc, mintha egyenletesebben is menne a "motor" , cserébe viszont hangos :-)
A hegesztést nem kell leszólni, (azt nem mondtam, hogy tudok :-)) közzéteszem, hátha valakinek segítség.
Prototípusnak szántam, mert nem tudtam, hogy milyen erőhatások érheti, illetve a méretezéssel akadtak gondjaim.
Sok hely nem volt így a fenti megoldást választottam. Figyelembe kellett venni, hogy még véletlenül se akadjon bele a kerékbe és az anya se csavarodjon le. Gondolom azért hangos, mert egy műanyag a görgő. Láttam valahol egy csapágyas gumiborításút, hátha csendesebb lenne azzal.
A csapágyház egy kiszuperált hidraulika, vagy lengéscsillapító feje, pont jó mert belefér két csapágy közte egy 8 mm távtartó, így esélye sincs arra, hogy megfeszüljön. Persze oda is lehetett volna hegeszteni a csapágyházat, de fogalmam sem volt arról, hogy milyen szögben és jó lesz-e egyáltalán.
Most úgy tűnik remekül teszi a dolgát, igaz van egy fura hangja:-)
Sziasztok nekem van egy ZT-35-öm az lenne a kérdésem valaki megtudná nekem mondani hátra milyen izzó való(féklámpa.helyzetjelző) vagy esetleg egy linket hogy pontosan milyen való bele Köszönöm a válaszokat