Motorszám az önindító alatt, alvázszám a motortér jobb oldalán a háromszög merevítésben. Van egy másik szám az alvázszám felett rögtön a háromszög merevítés felett. Ez a karosszéria száma?
Az alvázszám ismétlést holnap megnézem a hátulján.
Szeretnék segítséget kérni. 412-es moszkvics motor és alvázszám hol található? A plaket/fém lemez az rendben. Karosszériaszám a motortérbe jobb oldalt felül beütve, plaketten lévővel azonos, de az alvázszámot nem találjuk. Plaketten lévő szám a forgalmival egyezik.
Sziasztok! Kiváncsiságból bele próbáltam egy Lada szűrőt,és kicsit szűkösen ugyan de valóban befért a helyére, így megoldódott a probléma! Szóval köszönöm mindenkinek aki a Lada szűrőre biztatott :D
Úgy tudom,hogy az csak a 2140-be jó, de azért köszönöm ;) Közben ment a nyomozás , és úgy néz ki,hogy az ALCO MD-136 filter bele passzol a méretei alapján, olyat már csak szerzek valahonnan :)
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy 412-es Moszkvicsba honnan lehet szerezni légszűrő betétet, illetve melyik Ponton Mercedesé jó bele? Még az ukránoktól sem sikerült hozatnom, állítólag már olyan ritka....
Október 6-7-8-án Moszkvics klub túra lesz Nemeshanyban és térségében. Programpontok között szerepel a környék néhány érdekességének a megtekintése, valamint Közép Európa egyik legjelentősebb Zsiguli-Lada gyűjteményének a megtekintése! Minden érdeklődőt várunk Nemeshanyban, az erdészháznál!! Infó: 30/9914-397
Én a 412 be kis polski membránt tettem úgy hogy a két membrán lap közül ki kellett venni a műanyag távtartót meg az emelőszár ahol lent be van akasztva ott kicsit reszelni a szár bevágásán. Ez volt kéznél új a polcon. De komplett AC a Lada vagy szamara 1 az 1 ben jó a 412 motorra a 403 ra nem tudom.
Nekem egy 412-es ezt a hibát akkor produkálta amikor majdnem 10 mm-el volt rövidebb a lökörúd a gyárinál...Az egy nagyon sokat futott autó volt,de azóta tartok egy tartalékot a kesztütartóban.. :)
A rövid rúd lökete annyira volt elég ,hogy 30-40km-el lehetett menni de gyorsabba tempónál elfogyott a benzin az úszóházból...
A régi membránnal biztos kevesebbet kapott mert kellett neki szivató a nyári melegben is hidegen az újjal nem, meg a karbinál mutatott benzin sem volt a régivel.
Heló!!Töltöttél bele benzint mert lehet hogy az a 10 liter körüli mennyiség okozza a problémát dombnak. Nekem az éjszakain Szentgróton 40 liter körül indultam gyenge régi AC membránnal is birta az olyan emelkedőt ahol kellet az eleje is hogy felmenjen és voltak elég meredek és hosszú dombok.