Simsonokat tucatszám hordták vissza Németországba az elmúlt években, nagyon megcsappant itthon a számuk. Fene gondolta tíz éve, hogy pártízezer forint helyett hétszmájegyű összeget is el lehet majd értük kérni. Persze a lottószámokat is könnyű utólag tudni... :)
A VF alapvetően nagyon tetszik, volt már pár motorom, kicsi is, nagy is 50 és 750 köbcenti között, és magamat ismerve úgy gondolom, hogy egy ilyet nagyon tudnék élvezni a mindennapokban.
Ennek ellenére amíg nem ültem rajta, nem tudok dönteni, de szerencsére nem is kell, nincs vásárlási kényszer. Ha nem jön be, ha kényelmetlen, akkor marad a jó öreg Transalp. :)
Ellenben ha meglesz, szívesen megmutatom annak, aki szeretné. ;)
Én 2 éve építettem egy motoros kerékpárt - kínai motorral. Azt hittem, hogy többet kell majd tólni, mint amennyit rajta ülök, ezzel szemben még egy csuklása sem volt a motornak, a legnagyobb hidegben is 2 méter után már pöfög is.
Mindezt csak azért írtam le, hogy úgy látszik csak fejlődött a japánokon kívük már országok technikája is.
A Fiam most szándékozik egy 47 éves Honda CB200-ast venni, hát nagyon szorítok hogy jöjjön össze, mert valami gyönyörű az az öreg szerkezet. Jól fog mutatni a Ducati 748 mellet :)
Tegnap unalmamban néztem a motoros hirdetéseket, és megdöbbenve láttam, hogy nyomorék Simsonért 1,5 millió Ft-ot gondol valaki elkérni, de volt 1,3-as hirdetés, 1 milliós meg rakás.
Meg vannak hülyülve az emberek?
1 millió környékén új robogókat lehet venni, vagy olyan motorokat amelyiknek az önindítójában több technika van mint egy Simsonban.
Apósomtól volt egy 8 ezer km-t futott, rendszámos - tényleg patika Simsonom, amivel jogszerűen utast is vihettem. Emlékszem a rendőrök mindig forgatták a fejüket, ha elmentem mellettük :)
Nos ezzel a patika Simsonnal azért nem nagyon mertem hosszú útra elindulni, mert bármikor megmakacsolta magát, és ott nézegettem az út mellett hogy most mi a baja, majd a következő pillanatban elindult.
Bocs a sok írásért, de jól esett :)
Legyen annyi boldog kilométered az új motorral, mint anennyit az Innovátor adott :)
sziasztok......Honda vfr-750 -em eladása után szemeztem a sym vf-185-el,bemutató teremben nem volt,így használtat kerestem,és találtam 900km-rel a neten. Velencén megnézhettem,ráülhettem, de nem jött az az érzés hogy ,meg kellene vennem.Pedig a 900-ezer forintos ár nagyon korrekt volt,doboz +tartóval eggyütt. Az arany -fekete szín is korret volt.
A Benelli is küzd a vevők kegyeiért ebben a kategóriáben,,,,, RCX -185- ő is "csak ".....120km/h tud.
szerintem....ezzel a futóművel a benelli jobb. Három évig használtam egy Benelli TNT-125 öt /15000km-ig/
A futóműve tényleg nagyon király volt. Sajnos rendes csomagtartót nem lehetett rá szerelni,Givi-Shad-hepco becker stb................. a gyári ráilleszthető , görögből jőtt de 500km után eltört----- nesze neked garancia.......üdv zs
Most egy Transalp van, ahhoz képest nem kisebb, könnyebb, a symhez képest egy normális használtan is másfél-dupla ár. Fogyasztásban nagy bajnok, de a 185-öst nem hiszem, hogy veri.
A Dyno chartot ötödik sebességben vették fel, ez a videóból is lejön. A charton látszik, hogy a teljesítménycsúcs valós 100-as sebesség környékén jelentkezett. Ha hozzánézem a Gearingcommander adatait (itt SYM FV3i néven szerepel a típus), akkor az jön ki, hogy 8500-as fordulatnál, ahol a teljesítménymaximuma van, 5-ösben 106 km/h-s sebességgel megy. Szóval hatosban tudnia kell ennek többet is, mint ami a charton látszik.
Egész pofás darab ! Ennyit szerintem simán megérhet, bár meg kellene nézegetni közelről, hogy milyen a minőség. Na meg persze az alkatrész ellátottság ami még kérdésként felmerül, bár ha Görögországban valóban annyira elterjedt, akkor ez is pipa. De én ennyi pénzért inkább Hunter Cub-ot vennék ( már ha lehetne kapni :-) )
Beszéltem az importőrrel, sajnos nincs bemutatómotor, amire rá lehetne ülni. Lefoglalni lehetne, február végén érkezne, de árat még nem tudni, az kb péntekre lesz. Szerviz 4e km-enként esedékes, doboztartó konzol 30-40e körüli áron van rá Görögországból. Hát, így látatlanban azért nagyon nehéz...
Sokat tanakodtam rajta én is, mert ezzel az autópályára is fel lehet menni. Pofás motor és ha csak a fele igaz annak amit leírtak, már akkor is ütőképes járgány. Karcsú, és könnyű mint egy innovátor, de egy erőgép ahhoz képest.
2009 és 2018 között több, mint 50e km-t Innováztam egy karbis és egy injektoros géppel. Imádtam, de két dolog azért mindig zavart. Egyrészt a kicsi tankja, másrészt az ereje, egy pici pluszban még jól jött volna. Most egy Transalpom van, de hiányzik az Innova könnyedsége, alacsony fogyasztása. Másfél éve, mikor ez a cikk született, már egyszer elgondolkoztam rajta, de most megint befészkelte a fejembe magát a gondolat, hogy jó lenne egy ilyenre váltani: https://totalbike.hu/tesztek/2021/08/26/teszt_sym_vf185i_-_2021/
Nektek tetszik? Vagy csak halovány mása a Hondának? Én nagyon rápörögtem az elmúlt napokban. 120 kiló, kicsi, filigrán, de majdnem dupla az ereje az Innovához képest, és hat literes tankja van. Esetleg próbálta már valaki 2021 nyara óta?