Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Zolysys írt magyarítást a legtöbb rendszerhez, talán ezt is ő követte el. (meg van még egy srác, a MagyaAti, aki csinál még ilyesmit több/kevesebb sikerrel)
Régen voltam itt és úgy látom tudok segíteni. A kézifék gombja, illetve maga a kapcsoló ment tönkre. Egyszerű a cserje és ezt is a Zs+U kft-től szereztem be. kb 18.000 Ft. Ha van időd kivárni kb 6000 Ft kínából.
Szia. Nekem már kétszer is elszállt. Az a tapasztalatom, hogy kb 80.000 Km után körül kuka a szivattyú. Baromi egyszerű cserélni, az egészben a legtöbb idő amíg átfolyik a fap folyadék. Van egy újabb 208 as is a páromnak nos ott is 79 nél elköszönt a szivattyú.
Beszerzés Zs+U keress rá, Csepelen vannak. Szerintem a legjobbak a piacon. kb 60.000 Ft az ára. A folyadék 15 körül mozog. Át lehet fejteni a régit, vagy a maradékot mert semmi baja. Ha jól emlékszem akkor 3 db műanyag csavart kell leszedni, majd egy hosszabbítós 13 as dugóval fennt van egy azaz egy darab csavar ami tartja. Persze előtte le kell húzni a csatikat róla. Picit előre kell mozdítani és már a kezedben is van. kb 20 perc plusz a folyadék betöltése megint 20 perc. Ha közel vagy Balatonfűzfőhöz tudok segíteni.
Sziasztok! 2 éve vagyok egy 2013-as 2.0 diesel 5008 tulaja. Most a középső felkiáltó jeles háromszög jelzett, kiolvastattam és kiderült, hogy az üzemanyag adalék (DFP) tarály kifogyott. Pótoltattam, de újra visszajött a jel, kiolvastattam és kiderült, hogy a dfp pumpa, ami az adalék tartálynál van tönkrement. Tudna valaki ötletet adni hol lehetne beszerezni? Nem találok sehol és a környezetemben sem tudják beszerezni. Állítólag a tartállyal együtt lehet cserélni. Előre is köszi.
Nem irtal evjaratot. Ha a 2016ig levo modelleken gondolkodsz akkor csak a benzinest kell elfelejtened. A puretech "fantazianevueket" veheted. Vti/thp kizarva.
Eat6 ha automatavalto, vagy kezi 6os, robitizalt (szekvencialis) felejtve.
Hdi vallalhato barmelyik. Bar az uj 8 szelepesek (nem 90 meg 109 meg 110 lovas hanem 92 112 115 vagy 120) strababirobbak. 2 literesek kozul igazabol mindegy.
Olvastass ra az alapjarati injektorkorrekcios ertekekre hdineseten (-5 - +5 kozott legyen mind a 4). Es a reszecskeszuro hatralevo km-re (turbo benzinesnel is). Legalabb 100e-t irjon. Hamutartalom 10gr alatt legyen.
új vagyok a topicban , autó vásárlásán töröm a fejemet (3 gyerek szállításához) , és a peugeot 5008 (family edition) és a Citroen C4 spacetourer (feel) között gondolkodom.
ha esetleg van valakinek tapasztalata mind a kettővel , örülnék a tippeknek
Olyan problémám lenne, hogy 2014 1.6 hdi automata tipusban a kézifékkioldóm nem működik, a kézifék behúz, ha leállítom az autót és kiold mikor elindulok, de a kioldógombra nem reagál csak villog a háromszög a műszerfalon.
Sziasztok! Tudja-e valaki, a parkoló szenzorokat ki lehet pattintani a lökhárító külső része felől is vagy alá- bele kell nyúlni és úgy jön ki? Kösz a választ előre is.
Nos köszönöm mindenkinek a segítséget, második nekifutásra kommunikált a diaggal! Valóban az az alvázszámot kellett neki újra megadni, nem tudom miért változtatta meg. Most már jól működik megint. Arra jó volt ez az egész kutakodás, hogy rájöttem hogyan kell aktiválni, hogy a felnyíló képernyőn is mutassa a pillanatnyi fogyasztást stb. Ha valaki erre vágyik segítek szívesen, csak mirascript kell hozzá semmi extra.
Köszi csak nagyon messze van én Kazincbarcika mellett lakom, annyi van még, hogy mirascript-tel lementettem a config.user.dat-ot megnéztem dataexplorer-rel és az alvázszám valóban nem stimmel az enyémmel, viszont nem hagyja változtatni. egy teljesen fals szám van ott.