Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
A mankókerék tartónak nálam is meg vannak a csavarjai is, de egy kisebb vagyon, mire a gyári emelő meg minden bizbasz odakerül. Ráadásul valami horror árakról hallottam ha a pótkereket meg akarnám venni.
Ha hosszabb útra megyek inkább a csomagtér rovására, de berakok egy ötödik kereket, meg ott van még a javító készlet és vettem egy készlet gyors javítót. Azt, amiben egy kukackát kell a lyukon átdugni......
A másik autómon már többször használtam, eddig tökéletesen bevált!!
Szia! Igen segítettél :) Köszönöm az infót. Ezért jók ezek a fórumok. Magiist oldala is zseniális tudástár gyűjtemény. Megtaláltam Zolisys elérhetőségét is, megkérdezem tud-e segíteni. Szerintem sem lehetetlen ésszerűen megoldani a dolgot. Utángyártott a kedvezőbb ára miatt és a cserélhető elem miatt lenne jobb.
Mankókeréknek alul van helye. Nekem sincs, de tervben a beszerzése és alulról csavaros rögzítése. Javítókészlettől megbízhatóbb.
Szia! Nekem mind a nyolc kerék szenzorszáma ( jó hosszú számsor) be van írva a kisokosba , pontosan nem tudom hogy hívják az autó ezen rendszerét!!!!
Amikor megvettem az autót, akkor gyári szoftverrel addig böngésztek a kocsiban, hogy kiderült, összesen 9 szenzor számát lehet memorizáltatni . Az utólag vásárolt használt gyári felnik szenzor számait egyébként Maglódon olvasták ki , így tudtuk megoldani, hogy minden kereket felismerjen a kocsi.
Így jön ki a 9 adat : 4 nyári + 4 téli + a pótkerék, ha van !!!
Nekem sajnos nincs pótkerék, még mankókerék se , csak a frász nehogy defektet kapjak, a defektjavító szerintem ,áááááá inkább nem írom le..
Szerintem minden, nem gyári, szenzornak is van saját valamilyen azonosítója, száma, amit elküld az ellenörző rendszer felé működés közben.
Kerékcsere alkalmával nem kell "betanítani" az autót, felismeri a jeladókat, sőt azt is tudja, elöl vagy hátul van az adott kerék. Ami viszont gáz, hogy kb 10 év után a jeladó aksija kimerül, ha újat kell beszerelni, újra be kell írni az új szenzor adatát.
De szerintem Zolisys barátunk erről bővebben tud infót adni, keresd meg az oldalon.
Peugeot 5008 (2013 2.0 HDI)-ba meglevő gyári nyári szett mellé a téli felni szettembe is szeretnék TPMS szenzorokat olyan megoldással, hogy ne kelljen téli/nyári váltásokkor oda-vissza programozgatni. Fórumot végigolvastam. Pont az itt emlitett maglódi gumisnál vettem az új téli gumikat, ahol azt mondtak kizárólag gyári szenzorokkal működhet és mindig újra is kell tanítani szezononként. Tud valaki egyéb megoldást? Így nincs értelme 2 felni készletet üzemeltetni. Kinek van 2 szett felnis azaz 8 TPMS szenzoros felhasználói tapasztalata? Köszönöm előre a segítségeteket.
Megvan a hiba; elkoszolódott / szétrázódott egy csatlakozó, ami a váltót működtető hidroszivattyúra csatlakozott. Tisztítás, rögzítés, váltó feltanítás és működik.
Megúsztam 34.000-ből.
Hasonló váltóproblémákat okozhat még az akksi gyengelkedése állítólag.
a hiba elhárítva, tartály csere nélkül, 2-3 óra alatt. Ha valakinek hasonló gondja lenne (P20E8 hibakód), megér egy konzultációt: https://www.botikauto.hu/
Nagy gondban vagyok, "megállt" a váltóm. 1,6 HDi 2012-es autó, hatgangos robotizált váltóval. A jelenség; először előrementbe váltásnál (A1) váltott, gyorsításnál kettőbe is (A2), majd átváltott a kijelzőn manuálisba (M2), es onnantól csak a kormany mögötti fülekre vagy a váltókar mozgatására reagált manuális módban. Később csak A1-be valtott es onnan csak manualisan működött. Másnapi indulásnál már semmi reakció, akárhova váltanek a karral, semmi. N-t jelez ki és semmilyen fokozatba nem teszi (R-be sem). Se kattanás, se rángás, semmi reakció, teljesen néma, mintha nem lenne kapcsolat a váltókar és a váltó között.
Talalkozoztt valaki hasonló meghibásodással? Mi lehet ez? Esetleg tud valaki Székesfehervár környékén automatavaltó-szerelőt, aki robotizalttal is foglalkozik? (Nem vállalják a hagyományossal foglalkozók.)
Egyet találtam eddig Veszprémben (Katona Jácint), telefonban látatlanban mondott 600 és 1.050.000 közötti összeget....
Munkaeszköz az autó, nagy érvágás már az is, hogy használhatatlan, nemhogy egy ekkora javítási összeg.
Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal, jótanáccsal, szerelő elérhetőséggel, nagyon hálás lennék! Köszönöm!
Márkaszervizben mindent elsorolnak az autóról alvázszám alapján. Az 1,6 HDI-ket tudtommal kizárólag robotizált automatával szerelték, a hagyományos hidraulikus automatát csak a 2.0 HDI-be tettek.
Szia! Volt nekem is hasonló -2012-es 1,6 eHDI-, ugyanezeket írta ki, de nekem el sem indult. Uszkve fél óra várakozás után pedig ment tovább tünetmentesen egy-két napig, aztán újra. Két hét szenvedés után teljesen megszűnt a jelenség, azóta nem produkálta.
nekem volt hasonló, de csak rögzítőfék hibát jelzett (és le is tiltotta), teljesen random módon. Pár hónapig csinálta, amilyen hirtelen jött, úgy el is múlt a jelenség.
tud valaki ajánlani olyan helyet (Budapest közelében lenne jó), ahol Peugeot adblue tartályt/pumpát javítanak ?
A google eddig egy győri és egy szeged melletti helyet dobott ki.
Valakinek van már tapasztalata ilyen javítással ? A márka szerviz csak teljes tartályt cserél 400-450 ezer Ft. közötti áron, ami kicsit kiverte a biztosítékot nálam.
Abban kérném a segítségetek,hogy mostanában csinál olyat az autó,hogy menet közben kiírja ,hogy rögzítőfék hiba aztán ABS hiba aztán ASR hiba és motorhiba. Az autó ezután nem gyorsul csak alig. Megállok ,leveszem a gyújtást és pár perc múlva újraindítom és mintha misem történt volna megy az autó. Volt már ilyen problémája valakinek? Peugeot 5008 1.6 ehdi 2011 évjárat.
Bizonyos sebesség alatt kapcsol be a radar, ekkor észleli (tévesen), hogy valami van előtte. Takarítsd meg a szenzorokat a lökhárítóba, ha nem használ, nézd át a csatlakozóikat (fujd be kontakt spray-el), ha e sem, akkor valamelyik szenzor hibás.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy 2012-es 5008-asom van. Amikor megállok, vagyis fékezek és 0-ra megy a sebesség (pl. piros lámpa), akkor a tolatóradar sikít és hiba visszajelzést dob. Mintha épp nekimennék valaminek elöl, pedig nincs előttem semmi. Esetleg valakinek van tippe, hogy ez mitől lehet? Előre is köszönöm a tanácsokat. itt egy kép a jelzésről.
Hello! Valaki tudna segíteni 1.6 HDI automata vàltó reggelente hidegen nem engedi sebessègbe rakni .leàllitom újraindított közben a fedèlzetire kirakja a piros hàromszöget megint leàllitom újraindított ès akkor betudom rakni sebessègbe.valaki tudja mi lehet a baj?egy szervizbe azt mondtàk szoftver frissitès
Szia.Esetleg írj a Peugeot 5008 Klub Hungary facebook csoportba.Ott olvastam,hogy adblue tartály javításával is foglalkoznak már egyes szervízek. Az adblue tartály/szivattyú valóban problémás alkatrész,de az euro6-t csak ezzel tudja,szóval a kiiktatása nem biztos,ok.
ma voltam megnézni egy 2016-os 5008-ast, 1,6 HDI 88kW motorral. BH01/BHZ van a motorkódhoz írva és 6 fokozatú automata a váltóhoz. Alvázszám alapján tudok valahol bővebb információhoz jutni pl. a váltó típusáról? Hogy ez igezi automat vagy a robotikus? 5 éves, alig 50,000 km-rel, jó vételnek tűnik, de ott van az emberben a félsz, hogy miért kell ilyen kevés kilométerrel eladni?
Nem tudom, hogy jutottál-e előrébb ebben az ügyben, de talán másnak is hasznos lesz amit leírok.
Sajnos az RNEG-hez a legújabb a 2018-2 és nem is várható ennek a frissítése. Szerencsére az Audi-nak és a BMW-nek is van hasonló megoldása, így lehet frissíteni a térképeket, de az tökéletes soha nem lesz (de csak a térképet, mert pl. POI egyikkel sem kompatibilis). Az egyik és legnagyobb gond, hogy ezekben a térképekben más karakterkódolást használnak, mint a PSA-nál, így a sávban megjelenő, ékezeteket tartalmazó utcanevek helytelenül fognak megjelenni (viszont magán a térképen jók ezek is), ami miatt a címkeresésnél nem fogja megtalálni házszám alapján az utcát (szerencsére utcaszinten működik). A másik, hogy ezek a térképek sokkal nagyobbak (még úgy is, hogy kettő felé vannak bontva), mint amire a RNEG tervezve van, szóval előfordul, hogy "kifutunk" a térképből. Nem is lehet 2.5 d-ben használni, csak 2 d-ben. Ezt onnan tudom, hogy elég soka kísérletezgettem az Audi és a BMW térképével.