Az MFB ezekről a mozdonyokról 3 új információt küld:
Ajtóvezérlés (Az ajtó nyitó/záró kapcsoló állása, pontosabban az UIC kábelre kiküldött parancs állapota.)
Zöldhurok (A kiépített zöld hurok állapota. Ha pl. minden zárt, akkor azt küldi, de abban a pillanatban, ahogyan az ajtóvezérlés nyitott állapotba kerül, ez is nyitottá válik.)
EÉVB/EVM (Az kiiktató váltó állapota. Ha mindegyik gépen kiépítésre kerül, nem kell majd a kiiktató váltót ólmozni.)
Szolgálati menetrend (tableten) a nyomógombok csoportosítva lesznek mozdonyvezetői kérés alapján.
Ha az történt, amire gondolok, azt nem kellett volna. Az MVA-ban is rühellni való ez a megoldás, bár ott kellett a hely. Itt viszont erre nincs szükség, a mostani megoldás megfelelően áttekinthető volt. Főleg, hogy dokkolva a tablet gyakran látványosan belassul, nem reagál. Annál jobb, minél kevesebbet kell nyomkodni.
Észrevettem valamit : ha tableten fut az MFB a csökkentett kilométereket nem jelzi,csak az első nagyobb javításig hátralevő időt/az üzemórát. Nem lehetne ezt módosítani valahogy ? Ha nem érthető a dolog próbálj egy olyan gépen tableten MFB-t futtatni,ami valamely okból fut.telj. korlátozott ( pl.8tg.,vagy annál kevesebb szem.száll. vonat továbbítás miatt ).Az MFB. kijelzőjén olvasható az az adat is. Ha jól emléxem az MFB sebesség sem olvasható, a 3."Mozdony" menüben.
Ám addig, amíg a tabletes EMIG-hez mindenki hozzáfér, akinek van tabletje, az általam jelzettekhez csak az, akinek arra jogosultságot állítottak be. Több mozdonyvezető (akik szoktak felvigyázók lenni) láthatja mind a kettő.
A "tabletes EMIG" egy kicsit más, mint amit a http://emig.mav-trakcio.hu linken látni lehet. Miután én az elsőt nem igen használom, eddig nem vettem észre a hibát, úgyhogy kösz a jelzést, javítjuk.
(Az MFB-k egyébként már régen az új pályaszámon adnak...)