Keresés

Részletes keresés

MBen Creative Commons License 2011.07.08 0 0 623

03-33 mégis mióta lenne Troliban?

Előzmény: 430 322 (622)
430 322 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 622

Ahogy láttam, azokban már sok alkatrész nincs. Lassacskán mehetnek a lángvágóba. (Biztos forrásból, a 092-est e hónap 2.-án a 162-esre adták ki. Hivatalosan a 665 volt, de a 092-es szerepelt a papíron.)

 

Egy busz tolvajlás margójára: először megmosolyogtam a történet, aztán rájöttem, nem annyira poénos. Ugye mondhatnánk: "már megint a Trolisok". (...) Bennem több kérdés is felvetődött az üggyel kapcsolatban: miként jött ki a garázsból? Ugyanis jún. 1.-étől bevezetésre került az un. "Sérülés ellenőrző lap". Ennek lényege, hogy kiállásnál a biztonsági őr(!) ellenőrzi a kocsin található sérüléseket a papírhoz hasonlítva (...), a jármű vezető nem írhat a lapra! Vagy nem történt ellenőrzés (tehát "kirontott a garázsból", azonnal értesíteni lehetett volna a rendőröket, kvázi 1 óra "csavargásból" csak 5 perc lett volna), vagy történt ellenőrzés, csak éppen nem vették észre, hogy az ipse matt részeg. Közel 1 óra alatt jutott el a Zách u.-tól a Blaha Lujza térig. Ez idő alatt hol volt? (Talán hátramenetben ment?) Keresztbe állását követően 1/2 órát könyörögtek neki (Amerikában már lelőtték volna). Senkinek nem jutott az eszébe az 1. lökős mögött található gombokkal kinyitni az ajtót? Ha a tolvaj (...) rögtön visszazárta volna, aksiról lekellet volna kötni (kvázi nem lehet beindítani), így előbb vagy utóbb (04-30 esetében előbb, 04-57 esetében utóbb) de elszállt volna a levegő & az ajtó(k ) kézzel (különösebb erő kifejtése nélkül) belökhető(k ). Elképzelem, ahogy ez az ember egész de. "tintázott", délben bement a gar.-ba számot kérni, miután nem kapott, elkötött egy buszt. Majd a Blaha Lujza téren megunva a "játékot", keresztbe állt. A legnagyobb jóindulattal se' tudom az ilyet normálisnak titulálni. 100 szónak is 3 a vége: beteg dolog volt. A munka helynek lőttek, eljárás indul ellene, ha bűnösnek találják, 1-től 3 évig terjedő fogház büntetéssel sújtható. Érdemes elgondolkozni, megérte-e!

Továbbá:

O-333-ast üdvözöljük (hozhattak volna 100 másik, sokkal rosszabb állapotú 260-ast Kelenföldről), O-658-asnak elszállt a bal, hátsó légrugója (több, mint 2 héten keresztül kapták a beírást), I-290-esnek beállt a motorja (a hiba kijavítása napok óta folyamatban).  

Előzmény: I9-62 (621)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 621

ALKATRÉSZ!!!! :o) Annak még felhasználhatóóóK ;)

Előzmény: 430 322 (620)
430 322 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 620

Még 1 év után se' takarították ki azokat? Hogyhogy?

Előzmény: I9-62 (619)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 619

Azokat láttad. Csak azokat azért nem fogják már felúíjtani, mert leselejtezték őket :)

Előzmény: 430 322 (618)
430 322 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 618

Ezek szerint nem azokat láttam a garázsban? Oldal azonosítóból itélve pedig mintha azok lettek volna. Tévedni emberi dolog.

Előzmény: I9-62 (617)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 617

Az utóbbi kettő már lassan csak egy éve lett leselejtezve ;)

Előzmény: 430 322 (616)
430 322 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 616

13.-a:

 

- 304 műszaki hibával gar.-ba küldve (77-esről), cserekocsi. 260.

- 707 műszaki hibával gar.-ba küldve (78-asról), cserekocsi: 926. ("Minőségi" csere volt.)

- O-430 váltó hibával gar.-ba vontatva (173E-ről), cserekocsi: O-438.

- Amikről viszont lemond6unk örökre: I-765, O-092, 359. (Utóbbi 2 is, de az 1. is több, mint felújításra szorúl.)

430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 615

4.-e:

 

O-454: TP79,

 

Köszönet a példás munkavégzéséért a O-472 (7E, du.) vezetőjének.

 

5.-e:

 

O-420 (éjjel 907-es volt, nappal 7E), reggel félre állt az Etele téren, vízforralási problémákkal.

 

Köszönet a példás munkavégzéséért a O-472 (7E, de.) vezetőjének.

430 322 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 614

Cinkota is adja a 990-est, vagy csak pótol6ott?

Előzmény: MBen (612)
430 322 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 613

Amblok, 5-ös!

 

Állitólag a kiiktatásos menetrend okán ad jelenleg 1 számot Troli.

Előzmény: 430 322 (611)
MBen Creative Commons License 2011.06.07 0 0 612

06-68 már nem kevés ideje cinkotás.

Előzmény: 430 322 (611)
430 322 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 611

Ne mond! :-)

Még soha nem láttam trolis vonalon. Igen levagyok maradva állomány-listával. Pár napja láttam pl. az 5-ösön a O-673-at, trolis vezetővel. Azt tudtam, hogy a O-668(?)-671 ide tartozik, de hogy a 673 is... Nah, majd nyáron újra neki leselkedek.

Előzmény: I9-62 (610)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.04 0 0 610

Már lassan 4. éve ide tartozik. Tavaly kapott egy komolyabb vázjavítást a garázsba.

Előzmény: 430 322 (607)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 609

Utóbbi már jó ideje. Nehogy a 818 sorsára jusson!

Előzmény: Ex Récseis (608)
Ex Récseis Creative Commons License 2011.06.03 0 0 608

"Sajnos tegnap megtekintettem a 16-39 és a 17-65 állapotát is :/ Lehangolók."

 

Mind a kettő felújításra vár.

Előzmény: I9-62 (605)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 607

Én igen lepukkant állapotban láttam.

 

Más:

 

A O-035 eddig ide tartozott, vagy nem rég' jött?

Előzmény: I9-62 (603)
430 322 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 606

Akkor passzolom.

Előzmény: MBen (602)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 605

Sajnos tegnap megtekintettem a 16-39 és a 17-65 állapotát is :/ Lehangolók.

Előzmény: Ex Récseis (604)
Ex Récseis Creative Commons License 2011.06.03 0 0 604

"Te elvagy tájolva 636 nagyon is egyben van méghozzá Óbudán általában a 170-esen :D Amiről te bezsélsz azt talán a 1639 de elv az sincs megbontva."

 

1639-ből csak a motor és a váltó, valamint a hátsó szélvédő lett kiszerelve (+a tükrök és az egyik ablaktörlő kar).

Mindkét talpcsapágy és a váz is törött.

Előzmény: I9-62 (603)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 603

Te elvagy tájolva 636 nagyon is egyben van méghozzá Óbudán általában a 170-esen :D Amiről te bezsélsz azt talán a 1639 de elv az sincs megbontva.

Előzmény: 430 322 (599)
MBen Creative Commons License 2011.05.31 0 0 602

Nem tudom, de a 636 nem is volt leállítva az utóbbi időben.

Előzmény: 430 322 (601)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 601

Ne már! Hát, melyik romot láttam a villamosról?

Előzmény: MBen (600)
MBen Creative Commons License 2011.05.31 0 0 600

Te meg miről beszélsz a 636-al kapcsolatban?

Óbudán van, és jár.

Előzmény: 430 322 (599)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 599

Az áthelyezéseknek részben örülök. (...) A I-636 sok-sok db.-ban várja sorsa jobbra fordulását. (Még a Zách u.-ban!!!) A F.-k meghagyásában nem vagyok otthon, de az 5-ösön akkor már ezek szerint csak a 31-es van. Sajna, jó vonal.

Előzmény: I9-62 (598)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 598

Nem olyan régen volt áthelyezés:
KB -> OB: 01-50; 12-92; 15-18; 16-22; 16-36.

Nem értem minek hagyták meg ezt a két KB-s forgalmit az Örsön... cserélték volna el a 95+162 cinkotás 260-asaival. 5-ösben is maradt egyetelen egy darab szám... minek? :/

Előzmény: 430 322 (597)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 597

28.-a:

 

O-159 (162/22) gar.-ba küldve szervóolaj hiány okán. Cserekocsi: I-629, pótlása: O-307.

 

29.-e:

 

O-159 (162/22) megint félre állta fent nevezett problémával, csere nem volt. (Dafke.)

 

30.-a:

 

Köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi kocsik járművezetőit:

 

O-432 & 451 (173E, du.).

 

- I-518 Óbudás lett, vagy Troli is ad a 170-esbe?

- I-636 jó eséllyel zamekra ment,

- AT01-es terület a 244-es viszonylattal bővült. (Gar.-ban kezd, & a 168E-re szerel át 1 kanyar után.

430 322 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 596

14.-e:

 

- O-457: 173E (kb. este 9 körül a Blahán, Etele tér felé félre állt. Folyt belőle valami),

- O-458: 173E (kb. este 6 körül a Fő téren, Etele téren félre állt. Pont a megállóöbőlben),

- O-459: 7E (kb. este 11 körül a Kelenföld vkp.-tól AVM utasításra, műszaki hibával gar.-ba küldve).

430 322 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 595

7.-e:

 

- O-432: a du.-i órákban T járat, Kőbánya alsó vá. környékén

- O-450 (Mexikói úti tartalék): 109-est (is) pótolt,

- az esti órákban 1 Piros Villámot a vonali szerelő kisért be a garázsba (nem ment a Hős u.-i benzin qtra tankolni),

- 6.-ától 9.-eéig a Hős u.-i MOL benzinqton történt a tankolás. Telefonos kép készült a O-458-as & a I-227-es "itatásáról",

- a késő esti órákban 1 azonosít6atlan Piros az M3-as autópályával párhuzamos szervíz úton, ami az uszoda előtt(?) kihajtott az autópályára. Nem qmantott, mert utasokat szállított, de vajon mit pótol6ott?

 

8.-a:

 

- a de.-i órákban 1 Piros eseménye Zugló vá. mh.-en, Etele tér felé, 1 utas lábtörése miatt,

- O-090 & a 159-es is szerelőt kért Kőbánya alsó vá.-on (V.1620, menetkimaradás nem volt),

- akiket este sikerült lekapni tankolás közben: O-090, 438, 439, 445.

- Köszönet illeti a példás munkavégzésükért, az alább kocsik járművezetőit:

 

O-438 (7E, de.), O-434 (Mexikói úti tartalék, du.), O-445 (7E, de.).

 

9.-e:

 

- a 30-asra kiálló (Újpest-Városkapú kb; 7 óra) csuklós helyett (általában O-471) szoló kocsi ment ki.

 

11.-e:

 

- O-426: 104-est (is) pótolt.

 

430 322 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 594

Jogos. Nekem a Trolis kocsikat leginkább a (kék) O-400-asok jelentik. (Kiv. 453 & a 456.) Ritka náluk a I-7XX vagy a 8XX-as széria.

Előzmény: MBen (592)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!