Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
A szóló Volvo-k tűnnek el végleg 22-én. A csuklósokat jövőre váltják le fokozatosan. Most jelenleg az új csuklósok közül van 5db 2019-es Conetco, meg 10db 2021-22-es, jövőre meg további 40db fog érkezni, ha jól számolom akkor az úgy 55db csuklós lesz jövőre. Az Osló-i Volvo-kal azt én se tudom hogy mi lesz a sorsuk.
10 darabról van szó a program szerint, azért ezzel a mennyiséggel némi nehézségbe ütközik a 45 csuklós Volvo kiváltása.
Valószínűleg Cívisekről van szó. A 40 db csuklós jövőre érkezik, ha jól emlékszem.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy az oslói eredetű Volvo-k (RWZ-741 > 745) is mennek, vagy maradnának? Fiatalabbak is, mint az LMG-k, habár lehet, hogy a jó skandináv szokás szerint ezek is kaphatták az ívet az élettől.
Az indulataid is érthetőek, teljes mértékben, de ne egymáson kérjük már számon a fejlesztés hiányát, hanem az önkormányzaton, akik döntenek a fejlesztésekről és az illetékes állami elvtársakon kellene, akik a fejlesztéshez támogatást tudnának biztosítani.
Szerintem nem érted mire gondol. Nem mondta, hogy ő felszámolná, az önkormányzat számolja felfelé már jelenleg is, csak egyelőre még bújtatva. Nyilván az lenne a legjobb, ha új járműveket vennének és bővítenék a hálózatot (akár vezeték nélküli szakaszokkal is), de a jelenlegi állapotnál az is jobb lenne, ha autóbuszvonalként lennének meghosszabbítva.
Ne akard már felszámolni a troli "hálózatot", ez így 2023-ban, a klímahiszti kellős közepén még ötlet szinten is rossz...
Inkább a fejlesztésen kellene gondolkodni; ma már azért tart ott a technika, hogy akár felsővezeték építés nélkül is meg lehessen hosszabbítani a vonalakat. (Persze jobb lett volna ezen még az új buszos szerződés aláírása előtt gondolkodni...)
Én azt nem értem, ha már így is javarészt buszok közlekednek a trolik helyett, a trolik állapota egyre rosszabb, cserélni nem kívánják. Akkor miért nem közlekednek teljes üzemidőben buszok és lehetne egy jobb útvonalat kitalálni a jelenlegi csonka útvonalu trolik helyett, ezzel esetleg jobbá tenni és kiváltani jelenlegi buszvonalakat.
Az átlagutas nem közlekedésbuzi, honnan a fenéből tudja, hogy rendszám szerint melyik buszon hogy nyílik az ajtó? És akkor az alkalmanként tömegközlekedőkről, külföldiekről, turistákról nem is beszéltünk.
Eleve nem így kellett volna megrendelni ezeket a buszokat, főleg, hogy az ITK ugye elvileg üzemeltető és "gyártó" is, tehát illene ismerniük a hazai szokásokat, igényeket...
Csakúgy észrevételként mondom, hogy mostanában észrevettem, hogy RMD-s rendszámú 2019-es csuklós Conecto-kon leszedték az ajtóról az "az ajtót ön nyitja" matricát. Most már ezeken a Conecto-kon is ugyanúgy nyílnak ki az ajtók mint a többi (új)Conecto-n. Úgy látszik, hogy 4 év elteltével sem tudták hozzászokni az emberek, hogy azon a buszokon úgy nyílnak ki az ajtók meg nyílván a sok hülye nem tud olvasni ami az orra előtt oda van írva, úgyhogy a dkv kukába dobta ezt a dolgot vagy csak egyesítették,hogy ugyanolyanok legyenek mint az újabb Conecto-k, de én az előbbire tippelek.
köszönöm a választ. A Solaris trolikból hány db van kiadva forgalomban hétköznap jelenleg, illetve várhatóan szeptembertől ez mennyire módosulhat? Előfordul mostanság is, hogy buszok járnak a drót alatt, troli helyett?
Úgy látszik idén sem sikerült a karneváli tereléskarneválhoz (:D) csinálni egy térképes ábrázolást, hanem csak ilyen végeláthatatlan és követhetetlen szöveget sikerült írni. A 43-as terelőútvonalát elnézve kb. mindegy lett volna, ha 42-est küldenének helyette
A 402-es 280 utoljára a tavalyi trolinapon volt kint, ha nem lesz baja, idén is lesz, forgalmi kocsiként viszont már nem valószínű. A MAZ továbbra is fékhibás, nincs hozzá alkatrész, úgyhogy valszeg az sem lesz már kint.
Érdeklődöm, hogy jelenleg a Solaris troli állomãnyból hány db van kiadva hétköznap forgalomba, és hãny db ami tartósan áll (pl baleset, műszaki hiba miatt)?
Ha jól emlékszem akkor a Maz már le lett állítva. (?)
Ikarus 280T tanítási időszakban várható, vagy már azok is le vannak állítva?
Nem is lenne fura számunkra se ha mondjuk 5-10 perces menetidőkorrekciót hajtanak végre :D De hogy csak 1 sz_ros perces korrekciót hajtanak végre az úgy egy kicsit ööö...cringe vagy nemt'om, k'va sokat nem változik rajta az egészen...igazából semmit:) Inkább csak elakarják ütni az időt ilyen kis menetrend korrekció változtatgatás hülyeségben az illetékesek, hiszen ebből élnek, ezért kapják a pénzt :D xD
"A Segner téri járatok indulásait 1-1perccel eltolták, ennek nem tudom mi értelme van."
Hát ennek én se tudom, hogy mi értelme van... De hát a hülyeség logikában bajnok a dkv :D Az utolsó 17-es, 33-as és a 34A-ast meg 1 perccel előre tolták xD