Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.29 0 0 5094
Az összessel.
Előzmény: 424 009 (5093)
424 009 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 5093

Urak!

Biztos információt szeretnék kérni, hogy melyik vonatokkal járnak át az új orosz motorvonatok Röszkére.

Köszönöm

Ladás Gergő Creative Commons License 2013.07.22 0 0 5092

Szombat délután láttam a 15:53-as IC végén.

Előzmény: Törölt nick (5090)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.20 0 0 5091

Erősen dokumentum jellegű :

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.19 0 0 5090
Nekem ma sikerült elcsipni egy samu betetkocsit délelőtt egy Ic-ben. Valaki még esetleg találkozott vele ? Már csak egy lépés hogy visszakapjuk a samukat :D
fggeri Creative Commons License 2013.07.13 0 0 5089
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.08 0 0 5088

Szombaton nekem is sikerült kipróbálnom, a kispirdzsó élményt, a környéken. Pótkocsi, motorkocsi felöli végében mindkét ablak lenyit, kellemes huzat. És igen, voltak egy páran a 15:11-es személyen.  Volt rendezőben, 2 darab két Asea, + 1 fekete floyd, és egy piros Db-s mozdony. ( Engem ezek nem érdekelnek, de a fórumról hátha valaki vadászik rájuk, és esetleg még ott vannak, vagy ha nem is akkor hamarosan visszatérnek. )

Előzmény: atosz66 (5087)
atosz66 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 5087

A gyorspótjegy bevezetése óta határozott utasnövekedést figyeltem meg a Szeged-Kkfháza-Szeged között közlekedő személyvonatokon.

Előzmény: Törölt nick (5086)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.06 0 0 5086
:D lesz itt még klasszikus személyvonat.
Előzmény: atosz66 (5085)
atosz66 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 5085

Egyre hosszabbak a Szeged-Kkfháza között ingázó személyek.

 

atosz66 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 5084

Szép felvétel lett - nekem már csak a gépmenethez volt szerencsém.

Előzmény: Törölt nick (5082)
drisa210 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 5083

A képet 2013. június 28-én készítettem Kiskunfélegyházán az egyik Pestre tartó IC balesetet szenvedett mozdonyáról. A szélvédőt a leszakadt felsővezeték rongálta meg Kistelek és Kiskunfélegyháza között.

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.04 0 0 5082
Előzmény: atosz66 (5081)
atosz66 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 5081

Ma du. fél 2-kor a 18-as Traxx tekert át Petőfiszálláson Kkfháza felé.

 

Mi célból járt erre ?

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.30 0 0 5080

Értem , köszi ! Azóta beváltak a Bz-k. :D Bár gyakran fordulnak a bordások is. Képzelem az mennyire gazdaságos.. :S

Előzmény: jófejsrach (5079)
jófejsrach Creative Commons License 2013.06.30 0 0 5079

Mert pénzbe kerül a mozdonyok körüljáratása is-spórólni akartak

Előzmény: Törölt nick (5078)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.29 0 0 5078

Emlékszünk még !? Két éve először előfordultak menetrendszerinti ingavonatok felénk is. Azóta sem tudom hogy miért volt egy rövidke időszakig ez a megoldás, de nekem személyszerint tetszett. Aki esetleg vágja az nyugodtan megírhatja.  Azt is hogy voltak-e korábban vezérlőkocsis vonatok a környéken. Köszi.

kaHresto Creative Commons License 2013.06.27 0 0 5077

Szarvasi kávéfőző: klasszik! 

Előzmény: V43 1116 (5075)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.27 0 0 5076

:D Ma voltunk arra, kerékpárral. A májusfák azóta szaporodtak :)

Előzmény: V43 1116 (5075)
V43 1116 Creative Commons License 2013.06.27 0 0 5075

Haláli egy figura (JÓ értelembe). Nekem nagyon bejön a Május fája. Pláne a szarvasi kávéfőző :) Én szerény személyem utaztam vele egy párszor kadét koromba. És még aktív volt váltottam is egy jópárszor.

Előzmény: Törölt nick (4982)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.19 0 0 5074

Boldog születésnapot a Topicnak, és üdvözlet valamennyi lakójának ! 


/ Kár hogy itt is már leszerelték a neon feliratot. / 

Előzmény: atosz66 (5073)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 5073

Tgy szentesi megadta a választ!

 

Más! A napokban 5 éves lett a topic!

 

Torta helyett, ezzel az igen szerény szerelvényt /?/ ábrázoló felvételemmel köszöntöm!

 

Előzmény: kisczako (5062)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5072

Részben off, a tőlünk nem olyan messze fekvő Horgoson halad a legendás Puskin expressz. A felvétel körülbelül a 80-as évekből való, sajnos a készítő ismeretlen, egy Szerb-Horvát fórumon bukkantam rá.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5071

Elég csak megnézed, az üléseket, aztán ott az a silány karfa.. Stb, az asztaltól meg alig lehet elférni... ( Legalább is az én hosszú lábaimmal. ) Szimplán az a probléma hogy amit nálunk Ic-nek titulálnak, ott egy egysszerű gyorsvonaton megtalálod. Csupán ennyi a lényeg, amit sokadjára nem tudsz kivenni a mondandómból, de a kukacoskodás az nagyon megy, láttam a többi topikban.  Láttál te már élőben Sncf kocsit? Csak úgy kérdezem.

Előzmény: m.brando (5070)
m.brando Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5070

Én értem, hogy szerinted ócskák az IC-kocsik, ezt már elmondtad párszor. De ez így önmagában csak egy állítás, engem az indoklás érdekelt volna. A becitált képen lévő vagon továbbra sem értem, miért lenne jobb ennél, de valószínűleg már nem is fogom. Neked önmagában az IC-kocsikkal volt bajod, meg a hozzá tartozó jegyárral, de ebből a szemszögből teljesen irreleváns, hogy Franciaországban a gyorsvonat milyen kocsikból áll, és hogy az hogyan viszonyul a mi gyorsvonatunkhoz. Továbbra is fenntartom, hogy a mi IC-nk semmivel sem nyújt kevesebbet, mint egy nyugati. A baj maximum az, hogy kevés van belőlük.

Előzmény: Törölt nick (5069)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5069

Érv kell? Ócskák az itteni Ic-kocsik nem érted !? Ott meg sokkal jobb kocsik futnak szimpla gyorsvonatban, ez az amit nem vagy képes felfogni... És akkor már nem is hasonlítom az ottani InterCity- kocsikhoz ezeket a szarokat.. 

Na ez a Corail belseje.  A Bo kocsikról már nem is beszélek, mert azoknál sokkal régebbi kocsik szintén sokkal igényesebbek ( Sncf Uic-Y ).. Lehet agyalni mit írj vissza Beef-ként, de elmondtam lezártam a dolgot. Azt meg hogy nem hoznék fel semmi érvet hagyjuk már.... Szevasz'

Előzmény: m.brando (5068)
m.brando Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5068

Én sem látom a sok oldalas vitának egy ilyen kérdésben, de mi mindössze csak azért nem jutunk dűlőre ezzel, mert egyetlen érvet sem sorakoztatsz fel amellett, hogy mégis miért jobbak azok a kocsik. Kár, mert én kíváncsi lettem volna rá. Nem látom, mivel lennének jobbak azok a kocsik (vagy akár bármely 2. osztályú kocsi az EU-ban), amit ki is lehetne használni jelenleg a 140-es vonalon. Én is jobban örülnék, ha a másodosztályú jegy feléért soronként csak két darab, nagyméretű masszírozós bőrfotel járna nagy lábtérrel, de ez nyilvánvalóan irreális álom. Ha a gyorsvonati rész kocsijait ekézted volna, azzal mélységesen egyet tudnék érteni, a Bo kocsik és társaik helye már régen Sátoraljaújhely lenne, és pont emiatt (de egyébként is) számomra bőven megér +300 Ft-ot az IC színvonala egy Bp-Szeged úton.

Előzmény: Törölt nick (5064)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5067

Szép ! Nekem a Szeged-Félegyháza személyt idézi. Esténként, +2-3 kocsit raktak rá így forgatták a szerelvényeket Kiskunhalas, Cegléd felé.

Előzmény: atosz66 (5066)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5066

Itt repeszt Bp-Szeged viszonylatban az egyetlen pótjegy nélküli szerelvény 4 By-nal.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5065

A Kiskunfélegyháza-Cegléd szakasz.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (5063)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!