Keresés

Részletes keresés

PLACI Creative Commons License 2009.12.28 0 0 587
Ja, persze. Thx!
Előzmény: Törölt nick (586)
PLACI Creative Commons License 2009.12.28 0 0 585
Ha pecsételős nyugdíjasszelvénnyel A-ból B-e utazik az e-ticketes utas, és menettérti jegyet vesz, akkor nem kell, csak a vonaton pecsételni. De ha visszafelé jön B-ből, és az ottani pénztárban vesz egy helyjegyet (tehát kapcsolatba került a pénztárossal), akkor a vonaton ugyanúgy lepecsételik a szelvényt, és nem fogják azt mondani, hogy le kellett volna pecsételtetni e a pénztárban (hiszen látja a jv azt is, hogy járt a pénztárnál a helyjegy miatt az utas)?
Jasperek Creative Commons License 2009.12.27 0 0 584
Tudnám javasolni:)

A MÁV Direkt elérhetősége: eszrevetel@mav-start.hu (illetve a már ismert telefonszám: 06/40 49-49-49) :)

EZt a problémát is jelezheted ,hátha ésszerűsítik a menüpontokat.
Előzmény: PLACI (583)
PLACI Creative Commons License 2009.12.26 0 0 583
"Egyszerűen csak szállj fel a vonatra ha nem veszik fel."

Na, ezt a mondatot vártam. Tudom, hogy sokan akarnak hóhelyzetben telefonálni, és leterhelt az ügyfélszolgálat, de nem tehetek róla, hogy pont akkor romlik el a gép, mikor hóhelyzet van, és nincs is a két dolog összefüggésben. Ez pech. Máskor biztos felveszik. :)
De ha már az al-al-al menüpontokban eljutottam oda, hogy E-ticket, azon belül észrevétel, akkor miért ugyanoda kapcsolják az ügyfelet, mint a főmenüben? Nem lenne egyszerűbb? Már-már reméli az ügyfél, hogy nem sima ügyként kezelik, "kiemelt ügyfélnek" számíta(ná)nak, és aztán kiderül a turpisság... :)
Előzmény: Jasperek (578)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.12.26 0 0 582
Boldog karácsonyt!

Néhány jegy a szünetelő vonalakról:

Jasperek Creative Commons License 2009.12.26 0 0 581
Nincs E-ticket-es ügyfélszolgálat csak a központi MÁVDIREKT-es ügyfélszolgálat.Az pedig mindennel foglalkozik szóval mikor telefonáltál lehet éppen másik 30 más üggyel voltak elfoglalva(késett a vonat,mikor indul a vonat,mennyibe kerül a jegy stb..)
ez van.......
Előzmény: Nandesz2 (579)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 579
OFF

A vodafone ügyfélszolgálat az tényleg tökéletes példa. Anno voltam vodafone-os, állandóan beszélni kellett valamiért az ügyfélszolgálattal. A T-mobile előfizetésemért többet fizetek ugyan, mint anno a vodásért, de az ügyfélszolgálattal utoljára a telefon kiszállításának napján beszéltem. Sajnos valami ilyesmit várnék el az e-ticket működésével kapcsolatban is, de jelenleg még inkább vodás szinten vannak, mint témobiloson.

ON
Előzmény: Jasperek (578)
Jasperek Creative Commons License 2009.12.26 0 0 578
OK
Nem anyázkodik ,csak affelé kezdett sodródni a beszélgetés.
Igazad van.Boccs!
Ha rugalmasan kezeled a dolgokat mint ahogy írod is akkor a "nem veszik fel" sem kellene ,hogy zavarjon:)
Ha én mindig rágódnék azon ahányszor a Vodafone ügyfélszolgálata nem veszi fel sőt még közli is ,hogy hívásom fontos a számára:) ,no akkor már rég az elmegyógyintézetben lennék:)
Egyszerűen csak szállj fel a vonatra ha nem veszik fel.
Kellemes Ünnepeket!

Előzmény: PLACI (577)
PLACI Creative Commons License 2009.12.26 0 0 577
ad1: Nem anyázkodik senki...
ad2: Nem az a gondom, hogy telefonálni kell, mert azt tettem. Az a gond, hogy NEM VESZIK FEL, tehát ebből a szituból kell kiindulni. Eddig csak egyszer kellett telefonálnom, és nem vették fel, tehát mondhatom, hogy az elérhetetlenségi arány 100%... Persze lehet, hogy nincs ez így, de értsd meg a szitut: egyszer próbáltam, ugyanannyiszor nem vették fel....
ad3: Ha máshol történik a dolog, mondjuk épp a dupla kioszknál próbálom, és az nem működik, akkor nem is csinálok belőle ügyet. 1 méterre ott a másik, kiveszem a jegyet. Általában így vannak elhelyezve a kioszkok, kivéve Nyugati, Keleti, ami érthető is. Vállalom a büntetést, ha nem vettem ki a másik, működő kioszkból, mert nem nagy séta a többi, pár 10 méterről van szó. De e kettőben, ahogy Te is írod "(kivéve ha túl messzi van a másik pl. nyugatiban)", nem várható el az utastól, mert még a látótéren is kívül esik...
Előzmény: Jasperek (576)
Jasperek Creative Commons License 2009.12.25 0 0 576
Nem kell anyázkodni,vitatkozni felesleges.Valahol mindkettőtöknek igaza van.
Felhívod s ha felveszik(márpedig fel szokták venni) akkor továbbítják a MÁV Informatikának a hibát akik orvosolják a problémát.Te pedig felszállsz a vonatra,a kalauznak jelzed a problémát és minden rendben.Ilyesmi nem múlik el magától és tudni fognak róla s rólad.Közvetlenül nem tudod jelezni a problémát,ne is próbáld.Az informatika pedig nem tudja észlelni ezt a típusú hibát szóval amíg nem jelzi valaki nem kerül kijavításra a hiba. A másik felére reagálva pedig azt tudom mondani,hogy ha nem próbálod meg átvenni egy másik működő kioszknál(kivéve ha túl messzi van a másik pl. nyugatiban) mondjuk ha piros háromszög van akkor pótdíjaznak akár tettszik akár nem.Aztán levelezgethetsz ha jól esik és bosszankodhatsz rajta ,de nem gondolom hogy ez egészséges megoldás lenne.Ragaszkodj az elveidhez ,de ettől nem fog megváltozni a dolog.........
Ez van...............nem mondom ,hogy ez a legjobb eljárás ,de jelen pillanatban ez a gyakorlat.
Előzmény: PLACI (570)
PLACI Creative Commons License 2009.12.24 0 0 573
Így van, sűrű bólogatás...

Rugalmasnak kell lenni, és szerintem a Start rugalmas is lett volna esetemben. Íme, ott a tied.
Nagyon nem bírom ezt a fajta hozzáállást és modort, még az a szerencse, hogy nem ő dönti el ezeket a dolgokat... már az utasok meg is lincselték volna... :)))
Előzmény: Nandesz2 (572)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 572
Szerintem sokkal egyszerűbb lenne, ha működnének a kioszkok, és nem kellene tükrözve beütni a kódokat vagy éppen megoldani egy másodfokú egyenletrendszert a jegy átvételéhez. Jövő héten majd csak fejen állva lehet átvenni, és te majd közlöd, hogy igazán fejen állhattunk volna? Szállj le a földre, a vasút van az utasért, s nem fordítva.

Az utas részéről elvárható gondosság, hogy megnézze, melyik kioszkhoz érdemes elsétálnia, és belekalkulálja a jegyátvétel idejét az utazásába, az viszont nem, hogy beleszámolja ebbe az időbe azt is, hogy egy elbaszott pályaudvaron jobbra-balra rohangászva pótkioszkot keressen, ha az csak máshol van, vagy tükrözésekkel szórakozzon.

Ugyanis ha valamivel ennyi szopás van, akkor inkább beállok a sorba, és megveszem a jegyet a pénztárban, ott legalább biztosan megkapom, legfeljebb unottan válaszol a gizi, és hülyeségeket kérdez. Főleg, hogy a netes jegyen sincsen semmi többlet kedvezmény, mint normális helyeken.

Ez az eticketes kioszk amúgyis csak egy felesleges dolog, amin egy sógor-koma cég jól megszedte magát, ahelyett, hogy itthon magamnak kinyomtatnám a jegyem.
Előzmény: Törölt nick (571)
PLACI Creative Commons License 2009.12.23 0 0 570
"Azért egy mérnökjelöltnek nem okozhat annyira nagy problémát fordítva bepötyögni egy 10 jegyű kódot... :))"


Jaaaaj, hogy oda ne rohanjak... bagoly mondja verébnek! :)))

Ha nagyon kötözködhetnékem lenne, azt mondanám, hogy nem az van a szerződésben és az üzletszabályzatban, hogy az utasnak fordítva is tudnia kell beütni a kódot...

"Nomeg azért volt egy működő kioszk, ahogy írod..."


Nandesz esete után nem fogok én sem rohangálni, mert az sincsen benne a szerződésben...

Értek én mindent, kivéve azt, amivel most se vagyok okosabb: mi van akkor, ha nem veszik fel a telefont???
Előzmény: Törölt nick (567)
PLACI Creative Commons License 2009.12.23 0 0 566
Szóval a problémám szemléltetése:
http://www.youtube.com/watch?v=Fzi7T-J-oXs&feature=player_embedded

Ugyanez történt velem is! Nos, ilyenkor mi van, ha nem veszi fel a telefont az ügyfélszolgálat?
Előzmény: PLACI (565)
PLACI Creative Commons License 2009.12.23 0 0 565
Tegnap 16-kor a Nyugatiban a 3 gép közül 2 rossz volt, mert a képernyő origójára pontos tükrözést hajtott végre minden érintésnél. Fel akartam hívni a telefonszámot, vártam egy csomó ideig, de nem vették fel. Pedig az eticket ügyfélszolgálatát hívtam. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nincsen különbség, minden hívást egy központba fogadnak - ami a késések miatt telítve volt... :-/
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 564
Elengedték a pótdíjat, szó nélkül. Tehát nem kellett győzködni őket, hogy miért is nem volt időm a pót kioszkhoz rohangálni.

Korrekt eljárás, a végén még megveti a lábát a Startnál az utasbarát, szolgáltatói hozzáállás?
Előzmény: Törölt nick (547)
PLACI Creative Commons License 2009.12.16 0 0 563
Mostmár ja.
Előzmény: Törölt nick (562)
PLACI Creative Commons License 2009.12.15 0 0 561
Javították? Szerintem rontották, "keleti", "déli"-t beírva már ki sem adja. :(
Pedig úgy sokkal egyszerűbb beírni...
Előzmény: gpz (560)
gpz Creative Commons License 2009.12.15 0 0 560
Bocsánat, már nem. Mintha éppen most javították volna!
Előzmény: gpz (559)
gpz Creative Commons License 2009.12.15 0 0 559
Viszont ha beírja az ember, hogy "déli", akkor automatikusan erre egészíti ki, majd kiírja, hogy ismeretlen állomásnév.
Előzmény: unikumi (558)
unikumi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 558
A Hivatalos Menetrend alapján már egyiket sem hívják pu.-nak. Ennyi.
Előzmény: PLACI (557)
PLACI Creative Commons License 2009.12.15 0 0 557
Ja, és ezt hogy magyarázzák a szagértők? :)

PLACI Creative Commons License 2009.12.15 0 0 556
Sőt, most vettem észre, hogy a beharangozott szitiszerdákra is kér pénzt!
Előzmény: unikumi (555)
unikumi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 555
Érdekes jelenség tűnt fel az eTickettel kapcsolatban a "kéregjegyesben".

Hozzátenném, hogy elég csúnya dolog eTicket barátunktól, hogy a Debrecen-Hajdúszoboszló, Püspökladány-Hajdúszoboszló, Szolnok-Cegléd, Pécs-Szentlőrinc, Szentlőrinc-Sásd, Dombóvár-Sásd és vissza viszonylatokra az előírt 140 Ft helyett 540 Ft-ért árul pót-és helyjegyet. Pénztárhiba!
PLACI Creative Commons License 2009.12.01 0 0 554
Kár, hogy még nem lehet a jövő évi vonatokra jegyet venni. Győr-Bp között csak egy jetire, még a személyekre sem.
Jasperek Creative Commons License 2009.11.30 0 0 553
Teljesen egyetértek veled csak a realitást mondom.Nem kötelezhetnek ,de jobban jársz ha előbb kimész és beleszámolod az esetleges csúszásokat.Reméljük a legjobbakat!
A kinyomtatja magának a jegyet jó ötlet,de erről megint nem a MÁV tehet.A vasúti törvény szabályozza ami meghatározza a menetjegy fogalmát ami nem virtuális hanem az általuk kinyomtatott jegy ami megfelelő alapanyagra készül és xy paraméterei vannak.Ezt pedig az országgyűlésnek kellene módosítani ami ugye nem megy gyorsan mint ahogy más sem.Azok a képviselők csinálják ezt akiket mi választunk meg:( Szóval nem egyszerű:)
Hogy mást ne említsek ,engem spec. rohadtul idegesít a Gaskó féle sztrájk.Politika nélkül mondom.Sztrájkoljanak ,joguk van hozzá,de törvényileg vagy a közlekedési miniszter által meghatároznám a min. szolgáltatást.Mi az ,hogy Ők döntik el????
Persze sohasem egyeznek meg ezért van káosz.Kimondani ,hogy jár pl. 4 vonat pár 3 óránként vagy akármennyi ,de az járjon!Vagy ne járjon semmi ,de akkor tényleg ne!ÍGy nem lenne annyi anyázkodás. Ezt kellene megszavazni ,nem a fizetésük...
Bocsi...
Előzmény: Nandesz2 (552)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.11.30 0 0 552
Nem kötelezhetnek arra, hogy 10-15 perccel vonatindulás előtt ott legyek. Hiszen az internetes jegyváltásnak az a lénege, hogy ne kelljen sorba állni, és előbb kiérni.

Persze nyilvánvaló, hogy az nem fogja érdekelni a Startot, hogy a 97E sofőrje Rákoskerten megvárt egy két utcányiról futó bolondot, Keresztúron meg egy csoszogó nénit, majd Vmax 40-el ment az Örsig, ahol épphogy bukott egy lámpaváltást. Ha ez nincsen, egy metróval előbb érek oda, és minden kioszkot meg tudok nézni. :-)

Mindenesetre továbbra is úgy érzem, hogy ez nem az én hibám, hiszen a Keleti ótvar elrendezése miatt nem volt lehetőség elmenni a másikhoz.

Márpedig ha egy nehezen járó ember lennék, a 10-15 perc sem igazán lenne elég arra, hogy pótkioszkokat keresgéljek.

Továbbra is úgy vélem, hogy ennek az ügynek az egyetlen megfelelő rendezése az, ha úgy kezelik majd a dolgot, mint a jegyvizsgáló, azaz a végén ők kérnek elnézést. Már csak azért is, mert az ő berendezésük romlott el, ezért maradt ki a jegyátvétel, ami amúgy is az eticket rendszer legabszurdabb része, ugyanis normális heleken vagy kinyomtatja magánaka jegyet az ember, vagy kóddal utazik, de ez ugye Magyarország... :-(
Előzmény: Jasperek (551)
Jasperek Creative Commons License 2009.11.29 0 0 551
Lehet ,hogy a kalauz nem említette,de rá van írva a kioszkra szép nagy betűkkel ,hogy probléma esetén mit kell hívni:)
Persze csak a saját dolgod könnyíted meg ,nem kötelező!
Amikor megveszed a jegyet az E-ticket-ben,oda van írva ,hogy ellenőrizd ,hogy át tudod -e venni ott ahol akarod.+ ott van kioszkok helye a térképen ,a kioszkok le vannak írva hol találhatók és le is vannak fényképezve,szóval mezei felhasználóként is tudhatod hol lehet átvenni a jegyet:) Persze nem olvassák el sokan (én is csak mert unatkoztam) .A MÁV figyelő blog meg ilyesmi szerintem csak öngól,mert ugye te nem mentél ki megfelelő időben (lehettek volna előtted 10-is és nem kerültél volna sorra szóval ez szerintem öngól,persze lesznek sokan melletted és ellened is,de ez nem fog érdemben változtatni az ügyeden) nem kötekszem csak szerintem amilyen a MÁV (és más menetrend) bőven 15-20 perc-el illik kimenni a járatokhoz.Bízzunk az ügyintéző jókedvében:) Ha teheted nyomtasd ki a kódot mikor utazol és nem fog kötözködni senki.(és nem felejted el a kódot és nem írod be rosszul sem mint sokan mások:) )Sőt meg merem kockáztatni ,hogy ha azt mondod a kapusnak ,hogy rossz a kioszk és engedjen be a csarnokhoz kivenni a jegyet nem fog nemet mondani így nem kell körbemenned.
Sok sikert!
Előzmény: Nandesz2 (550)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 550
Kösz a választ neked is. Azt nem említette a jegyvizsgáló, hogy nekem telefonálgatni kellene. De mivel az utasleadásira szépen nagyban ráírta, hogy e-ticket, gondolom ezt érteni fogják akiknél ez landol ügyintézésre.
Előzmény: Jasperek (548)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 549
Hát majd meglátjuk. Én be nem fizetem a pótdíjat, az fix. A Keleti fő bejáratánál lévő nem működött. Telefonszámot nem hívogattam, mert tudtak a problémáról, rá volt ragasztva a papír, hogy nem működik, jegyátvétel a kiscsarnokban.

Csakhogy. Nekem egységsugarú felhasználóként nem kötelességem tudni hol a többi kioszk, elég ha a nekem megfelelő helyzetét tudom. Szintén továbbra is egységsugarúként honnan tudjam mi az a kiscsarnok, de ha tudom is, nem volt odaírva, hogy melyik oldaliban van kioszk.

A Budapest bérlet megváltása sem kötelező, anélkül pedig a karám miatt körbe kell menni, ami viszont nem 3-4 perc.

Amúgy 6 perccel a vonat indulása előtt értem ki (szombatonként a BKV tud alkotni, ez is megérne egy misét egy OFF topicban.)

Szóval 6 perccel a vonatindulás előtt értem ki, azért veszek e-ticketet, hogy ne kelljen hamar kiérnem.

A "kioszkom" rossz, a másik a 9-es mellett, a vonatom a 4-esről indul. Nem kockáztattam, lőttem egy fotót a kioszkról, hátha a kalauz kötekedik (nem tette, sőt, készségesen mindent elmondott, hogy mi a teendőm, és elnézést kért, hogy nem működött) és kis futással 2 perccel indulás előtt jutottam fel a vonatra.

Én ezügyben annyit vagyok hajlandó még megtenni, hogy valamikor a jövő héten átveszem a jegyet, és az utasleadásival beadom egy pénztárba. Ha a Start jön a baromságaival, megírom nekik a sztorit, ha az sem hatja meg őket, akkor MÁV Figyelő blog, Fogyasztóvédelem, a hercehurca intézésére meg van jogvédelmi biztosításom, majd ők intézik.

Mindenesetre ha a Start nem engedi el rögvest a pótdíjat, az nagy csalódás lenne számomra, mert azt bizonyítaná, hogy még mindig le vannak maradva 20 évvel.
Előzmény: Törölt nick (547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!