Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.08.06 0 0 21402

Perera amikor körhátrányban ott volt közvetlen a versenyt vezető csapattársa mögött a restartnál (és a teljes mezőny előtt), és az újraindításnál fogta a többieket, amivel az olasz kapásból meglógott, kihozták hogy nincs büntetés :)

 

először úgy indult a dolog hogy, csapatutasítás volt, és komoly következményei lehetnek, erre este jött az ítélet: azért mentették fel, mert a mezőnyben akkor már csak ő volt kint esőgumin.

 

majd megnézték a telemetriát is, és nem látták úgy, hogy szándékosan lassított volna, pusztán az esőgumik nem voltak már jók a pályára így kigyorsítani se tudott megfelelően.

rádiózásban nem találtak csapatutasításra való "nyomokat" és sikeresen védekeztek azzal is, hogy mindenben követték a versenyirányító Stoppe utasításait, hogy mikor álljon félre rögtön és ezt is betartotta.

 

ami látványos volt, hogy amíg Bortolotti meglépett, Pererát meg nem szabadott a vonalig előzni mert sárga volt érvényben még, csak pech a többieknek hogy az esőgumin lassabb volt.

Preining szívta meg igazán, mert közvetlen ő volt mögötte, de őt a torlódásban Auer átlépte így a 2. helyét elbukta.

 

de:

 

restart utáni dologban felmentették, viszont megszórták a többi miatt:

 

- 15 mp-t kapott a boxutcás mutatvány miatt, amikor Aitkennel ütközött

- 30 mp-t meg azért kapott, mert nem megfelelően töltötte le a 3(!) büntetőköreit

Mert nem 3 egymást követő körben ment át azon a kihelyezett lassú zónán szabályosan, hanem az elsőnél túllépte az 50 km/h sebességet tehát érvénytelennek minősült. Ezt követően meg nem ment végig abban a zónában teljesen, így megint érvénytelen.

 

Sokat nem ártottak neki ezekkel mert így is utolsó lett. 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.08.05 0 0 21401

Bortolottinak már nagyon érett ez a győzelem, az első DTM sikerét aratta. Ha tavaly ugyanilyen higgadt maradt volna végig itt mint ma, ki tudja hogy alakul az éve.

 

Schumacher megint csak a bajt okozta, és megint nem érti miért büntetik :D

 

Remélem azt a 2 Porschét helyrerakják holnapra, vagy valami express módon hoznak autókat. Versenyzők rendben vannak úgy tűnik, de a kocsik szerintem K.O. -2 autó nem kellene 

 

Perera milyen ámokfutást csinált: van der Lindét kilökte, majd "belassította" a mezőnyt Bortolottinak (ezt mondjuk megértem Lamborghini szemszögből), de a francia összeakadt Aitkennel is, és még most is vizsgálat alatt van, mert lehet a büntetőköreit nem megfelelően töltötte le.

 

Rast szerintem felesleges kockázatot vállalt, hogy esős gumikra váltott. Jó, ha bejön nyer, és most az lenne a téma mekkora mágus, de ott akkor se tűnt ez jó ötletnek, főleg aki ki is hagyott egy teljes hétvégét minden biztos pontra rá kellene mennie.

 

Holzem hozta amit vártam, elsőre gyorsabb lett, mint Deledda, pedig pénteken az első edzésen gond volt a kocsival. Paul meg elsőre 4 pont, míg az előd 0 pontos volt végig. De ez se meglepetés. 

 

7 verseny 7 különböző győztes, viszont Preining nagyon egyenletesen hozza a jó helyezéseket, ma is ott figyelt nála egy 20 kilós potyautas ahogy fogalmazott. Ahol ilyen szintű körbeverések vannak ott ez a majdnem 20 pontos előnye azért egész szép.  

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.08.04 0 0 21400

 

Ugyanaz a 8 futam, a sorrend eltérő. Meg persze visszaállnak a korábbi kezdésre.

 

WEC-nél nincs ütközés, bár jó zsúfolt lesz a program sok csapatnak tavasszal. Nürburgring 24 ott lesz júni legelején. 

 

E-vel megint lesz gond, Oschersleben esik Monacora, és van egy nem bejelentett E helyszín mikor Lausitzringen lesznek, Zandvoort akkor, mint Jakarta ez 3. Rast itt nem fog villanyautózni szerintem jövőre. Vagy a Mclaren egyáltalán akarja-e őt jövőre is? 

GT World Challenge még nem adott ki naptárt

 

Szeptember után az az 1 hónap szünetet meg nem értem. Bár elvileg lehet jön majd 1 verseny, akkor oda betennék. 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.08.03 0 0 21399

Grassernél pedig Wishofer helyett Maximilian Paul indul a hétvégén. Csapatfőnök elmondta, hogy Nürburgringre hozták csak, és ennél a 19-es autónál lesznek még változások versenyzői fronton. (míg a másik, 63-asban Schmid helye biztos a szezonban) de 2 autóval akarják vinni az évet ahogy eredetileg tervezték

úgy tűnik a csapatnak anyagi gondjai vannak :/

 

itt fog debütálni majd a pálya szafari is

úgy, ahogy év elején a teszteknél már begyakorolták és a pénteki második edzés után kerítenek rá sort. 99 euróba kerül ez, és közel 100 ember élhet a lehetőséggel

mivel a hétvégére "tipikus Eifeli" időjárás várható köddel, esővel így nem biztos a dolog

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.31 0 0 21398

Holzem végre debütál abban a Project 1 BMW-ben ahova bejelentették már a szezonkezdetre.

Kíváncsi leszek mennyit fejlődött, mert készítették a srácot rendesen és tudták az az egyetlen év és gyenge GT4-es karrier ami eddig volt mögötte kevés lenne.

 

ment privát tesztnapot Oscherslebenben és Zandvoortban a kocsival, aztán benevezték a GTC-be Nürburgringre, majd júniusban versenyzett az NLS 4. versenyén (itt az összes versenyüket a Nürburgringen rendezik), aztán 2 héttel ezelőtt ADAC GT-ben indult szintén ugyanezen a pályán a sprint verzión ahol a DTM is megy

 

szerintem simán felhozták arra a szintre mint Deledda, sőt én tippem az, hogy elsőre már előtte lesz. 

 

nicko Creative Commons License 2023.07.28 -11 0 21397

Esti verseny hétvége lesz! 

Beaurepaires Sydney SuperNight 

 

Szombat

R18.  11:05 - 13:30 /50 kör 

Vasárnap 

R19.    07:30  - 08:45  / 36 kör

nicko Creative Commons License 2023.07.20 -11 0 21396
Előzmény: nicko (21395)
nicko Creative Commons License 2023.07.20 -11 0 21395

SVG Tweetelte: 

Coming back to @NASCAR at Indy with @THProject91 next month! 😀

Előzmény: JarnoTrulli (21391)
nicko Creative Commons License 2023.07.19 -11 0 21394

a klasszikus. :) 

pár éve a két érintett az egyik közvetítésben, jót nevetet már rajta. 

https://www.instagram.com/reel/Cu0OWY9RS3H/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

nicko Creative Commons License 2023.07.18 -11 0 21393

.@Supercars is on course to secure a multi-year deal to race at the #F1 #SingaporeGP starting as soon as next season.

nicko Creative Commons License 2023.07.15 -11 0 21392

Tudom, de másik földrész ausztrál szponzorokat nem érdekelné.

Előzmény: JarnoTrulli (21391)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.15 0 0 21391

Nascarban biztos több a pénz mint az ausztráloknál. 

 

Előzmény: nicko (21390)
nicko Creative Commons License 2023.07.10 -11 0 21390

Egyébként nem tudok róla mint Scotty esetében, hogy Nascarozni akarna. SVG indul töb más bajnokságban (drift) is nem hiszem, hogy átakarna költözni más földrészre. De aztán kitudja..

Előzmény: JarnoTrulli (21386)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 0 21389

David Schumi milyen szép jelzőket kapott a társaitól a 2 nap során:

 

- vak (Preining)

- kibaszott idióta (Niederhauser). Ez szépen lement élő adásban is

- kis Engstler meg szóba se áll vele

 

És nem 1 baleset miatt kapta, hanem hárman külön-külön akadtak ki rá. Engstler kiesett miatta. Bár itt véleményes lehet, mert először Engstlert büntették, majd 2 órával később módosítottak és David lett a bűnös.

Ott állt meg a közelben:

 

 

 

Niederhausert ma lökte ki, itt elismerte ő rontott, de a kocsival se volt rendben valami szerinte :D 

 

Preining meg 2 mp-t bukott miatta, mert amikor forgás után jött vissza a pályára DS, majdnem telibetalálta

 

ha már Preining: majdnem kizárták, mert az SSR csapat (akik tavaly még Porschével mentek) feldobták, hogy lehet nem homologizált övvel ment, de elutasították. Érdekesség: amivel ma győzött, ezt a kocsit hajtották a Nürburgring 24 óráson is.

 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 1 21388

idén is a helyszínen követtem a szombati napot a Norisringen, és maradtam ugyanabban a szektorban

szerencsére a 32-33 fokos hőségből ott az Alpha Tribünnél semmit se érezni, mert jól véd az a felhúzott tető

Belépésnél konkrétan semmit se vetetnek ki a táskákból, csak belenéznek, meg a jegyet szkennelik. 

 

Kivetítő meg ott van velünk szemben. Viszont olyan rövid a pálya mindig van valami mozgás, így nagyon rálesni sincs ideje az embernek. 

 

Wittmann tábora a kő lelátón volt, meg laza volt a versenyző is. Mikor jöttek ki a boxból és felálltak a rajtrácsra, és mindenki készül ilyenkor, ő addig mint Castroneves felmászott a kerítésre és a dedikált sapkákat dobálta ki nekik

ő a helyi hős, pár km-re született Nürnbergtől.

 

 

viszont így élőben látni ezt az ADAC GT-t elég gyászos. Mármint maga a széria. Az autók mivel ugyanazok, itt is szépen szólnak :) Eddig is egyértelmű volt, hogy a DTM kinyírja őket az ADAC átvétellel pláne. Mióta GT3-as a DTM szinte minden erősebb csapat átjött és a versenyzők is. Bár néhány csapat kettős programot tol, de így is egy 10-11 autós az egész. 60 percre versenyzőcsere is kicsit értelmetlen.

Meg érdekes látni, hogy 2021 oktoberében DTM bajnokká avatták Götzöt itt, erre ADAC GT-ben indul. Miközben szezon elején hangoztatták hogy milyen besorolású versenyzők mehetnek ott. pl. Marciello részben ezért sincs itt. Bár ugyanebben a kocsiban indult Maini is, az indiai helyére jött Götz. Mert ugye ahol egyszerre van ADAC GT és DTM ott nem indulhat 1 versenyző 2 szériában ez szabály.

 

Classicot nagyon későre tették, ott csak az elejébe épphogy belenéztem de már el kellett jönnöm. 

 

DTM meg kevésbé volt olyan látványosan káoszos mint itt a tavalyi, de sok "adok kapok" ment. Összeérés, koccanás, megforgatás. Pálya jellege miatt nyilván, de ez inkább túraautós volt, mint GT-s. 

BMW-n meglepődtem, mert futam előtt mikor kiadták a BOP adatokat, ment a panasz, hogy az alapból nem BMW-nek kedvező pályán még nehezebb lesz nekik, aztán van der Linde és Rast nem így gondolta

 

Mai futamot már streamen néztem, de a BMW tényleg fura. Kapták még a szombati TOP3 miatt is a súlyokat, és ugyanaz ment mint szombaton csak Rast vezetésével. Táv közepére feltámadt a Porsche is így Preining győzött, de ilyen előzményekkel hogy vasárnap is 2 autóval a dobogóra kerültek nem semmi. 

Preining féle manőver Rast ellen érdekes, sokan követelnek neki büntetést. 

 

Olvastam, hogy az első futam után amikor majdnem összejött a van der Linde - Rast - van der Linde dobogó, majdnem egy fogadást is nyertek. Mert mindhármuk menedzsere ugyanaz, és ő mondta nekik, ha TOP3-ban lesznek valamikor akkor 1 hétre fizet nekik nyaralást, ők meg kinézték Mallorcát. Nem sok kellett volna ehhez.

 

Rast meg a hétvége után tényleg bánhatja hogy kihagyta Zandvoortot az E miatt. Látva, hogy azon a futamon is erős volt a BMW, a mostani 54 pontja mellé biztos gyűjtott volna 25-öt minimum a két nap alatt összesen ha nem többet. Azzal meg ott lenne a közvetlen élmezőnyben.

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.09 0 0 21387

Ezeknek a pályára betolakodó klímahisztis idiótáknak remélem pár gyomrost azért kiosztanak mikor félreviszik őket 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.07.04 0 0 21386

tényleg semmiben nem akarom kisebbíteni az érdemeit, mert elsőre nyert a legmagasabb osztályban, viszont ha itt folytatná, akkor számolni kell az oválokkal is :) 

roadon Ambrose is nagyon jó volt, de akkor volt 2 ilyen: Sonoma és Glen. 

 

persze azon is sok múlna hova szerződne

Előzmény: nicko (21385)
nicko Creative Commons License 2023.07.03 -11 0 21385

Gondolom a pályafutása itt fog folytatódni a jövőben. :) 

 

Van Gisbergen powers to maiden NASCAR victory 

https://www.supercars.com/news/championship/van-gisbergen-powers-to-maiden-nascar-victory/

Előzmény: NB2 (21384)
NB2 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 21384

ha már ott volt meg is nyerte :)

Előzmény: nicko (21383)
nicko Creative Commons License 2023.07.01 -6 0 21383
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.06.26 0 0 21382

Zandvoort nem volt rossz

A második futam jobb volt azért mint az első, igaz a győzelem egyiken sem volt kérdéses. 

Porschét rendesen "kibopozták" itt ez várható volt, de nekem az volt a furcsa, hogy a Mercedes csak Engellel kapott életre meg talán Stolzal a 3. helyével. Előző versenyen a 15-be alig jutottak, aztán szombaton mindent vittek, vasárnap meg egy fix 2. helyet buktak a rossz taktika miatt. Landgraf csapat által megint egy új csapat iratkozott fel a győztesek közé.

 

Audi is jó lett, Niderhausert rommá büntették itt, pedig sok pontot hozhatott volna. 

Costa jó volt beugróként de számítani is lehetett rá

 

Rastnak meg megérte az E-ben menni, ahol megint nem szerzett pontot és eddig se volt semmi esélye a bajnoki címre. Itt meg kihagyott egyszerre 2 futamot is, ahol a BMW jó is volt.

Aitken legalább 3. lett az IMSA futamán. 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.06.20 0 0 21381

olvasom, milyen érdekes volt a GT World Challenge Asia

 

a pályán 14. helyen leintett páros nyert, miután az előtte beért 13 autót megbüntették :D de a büntetéseket is a dobogós ceremónia után kezdték csak kiosztani

versenyen volt egy nagyobb baleset, ahol a versenyirányítás azt az utasítást adta, hogy a boxutcán haladjanak át amíg a pályát helyre nem hozzák. Ezt csak 4 tartotta be és a többiek mind 30 mp időbüntetést kaptak. Az elsőnek leintett egység a 30 mellé kapott egy 10-est is mert ők a pályát is levágták 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.28 0 0 21380

Porsche kupa lett itt ma. 1-2-3-4

Preininget értem hogy szomorú, simán nyert volna de büntették. 

 

Ha valaki azt mondja 1 hétvége után Perera, Engelhart nyeri a futamokat és Heinemann vezeti a bajnokságot tuti kiröhögtem volna

 

Jó lesz idén ez. Meg vannak csaták.

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.27 0 0 21379

kicsit úgy vagyok az első futam után így szezonkezdetnél, mint Kéri Laci bácsi minden választás estéjén: "nem értem"

 

Kvalin iszonyat gyenge volt az összes Mercedes, és  Schumi volt a leggyorsabb emberük az alvégen. Itt szerintem mindenki tudta lesz variálás a teljesítményekkel, és lett is, amit a súlyokkal értek el (Mercedes -15kg, Ferrari, Lambo +10 kg már a mai versenyre így mentek)

De itt a Mercedes főnöke se érti a teljesítményüket, mert a Ferrari, Lambo új autó, ott várható volt, hogy lesz változás ha élesben mennek, ő szerinte ennyivel gyorsabbak az új gépek.

De az, hogy versenyen ezek után se lettek semmivel jobbak elég fura. Csóri David, is addig volt a legjobb Mercis, amig el nem nézte azt a kanyart és rengeteget bukott, aztán a csapata a cseréknél intézett még egy büntetést is neki. De a többiek mintha ott se lettek volna. Bár ő is valami 15. helyről ment a susnyásba

 

Meg a nem értem faktor további részei: Perera simán nyert, úgy hogy a kiállásig több mp előnyt épített ki a szintén Lambos Bortolotti ellen. Uralta a mezőnyt. Valahogy fordítva várná az ember  (az már papírforma, hogy amíg ők a kiállásig 1-2-ben mentek addig a harmadik csapattársuk fényévekkel az utolsó helyen.) És ez a Lambos felállás már nem a Grassernél van hanem az SSR-nél, de kimondva is ők lettek a gyáriak. 

 

DTM újonc Heinemann felért a dobogóra. Utólag kijelenthető akkor csak megérte az a DTM Trophy ha ilyen versenyzőt neveltek ki ott. És szimulátoros világból került a valós versenyzésbe és ő tényleg ennek DTM neveldének a példája: GT4, DTM Trophy meg egy kis ADAC GT. Eddig úgy tűnik megérte bizalmat adni neki, pedig messze nem pénzes versenyző.

2009-ben már gokartosként abbahagyta anyagi okból, onnantól szimezett. Volt amikor ilyen bajnokságból kizárták mert azt hitték csal. Sok sok év után kezdett újra versenyezni, ekkor jött a GT4 lehetőség. Talán, ha Aitken esetnél nem kell a helyet visszaadni, akár Pererához is közelebb lett volna. Azért én se büntettem volna nekem tetszett a manőver.

 

Aitken meg hogy jó lesz a Ferrarival ez nem meglepő. Nem rossz versenyző és a Ferrari is jó. De a Ferrari megint tökön lőtte magát, mert Aitken kihagyja a holland fordulót IMSA szereplés miatt. Costa fogja helyettesíteni. 

 

Címvédő SvdL meg a mezőny végén kocsikázik. Neki legalább nem a boxban ment el a futama, ott már tényleg mindegy volt.

Bár a kvalit ráfogta Engelre, hogy feltartotta. Aztán a futamon is találkoztak. Azt mondta pont Engel a legnagyobb szószólója az eligazításokon, hogy hol kell helyet hagyni stb, erre szépen leterelte a futamon. Annyival lezárta a dolgot, hogy kérjen bocsánatot, vagy hozzon át neki egy sört. 

 

Cseréknél mennyi hiba volt.....több hiba volt a boxutcában, mint a pályán a versenyzők által. Manthey Porsche főleg bakikirály volt jó eredményt szúrtak el. 

És mennyi kieső, ebből technikai hibák. Aztán teszteltek itt előző héten, meg tegnap is volt egy össznépi hivatalos teszt. Elsőre  volt ennek "áldozata". Stolz már tegnap összetörte, és egy mára összetákolt kocsival korán ki is esett. 

 

Pirelli javaslata az volt, hogy érdemes tovább a pályán maradni, mert lassabban melegszenek a gumik, viszont tovább bírják versenytempóban. Erre pont az ellenkezője történt. Akik az elején cseréltek, jól jártak. Akik a határidő végéig kivártak ők estek vissza. Bortolotti fix 2. helyet bukott el. Perera szerencséje meg az volt, hogy már nagy előnye volt mikor cserélt. Heinemann meg ebből profitált mert így került Bortolotti, Aitken, Feller elé. Ő már a kvalis 7. hely után is boldog volt erre a futamon újoncként 2. 

 

Rast szépen csendben csak a legjobb BMW-s lett a legelső versenyén, pedig nem nekik fekszik ez a pálya.

 

Legjobb Mercedes 13. lett

 

Tévés/youtube közvetítés szerintem sokkal menőbb lett és teljesen látható a grafika is az a sárgás-feketés nagyobb külső. 

1 perccel a rajt előtt az a "Start your engines" tábla tuti valami USA koppintás, csak itt nem mondják, hanem egy csaj emelte a táblát :) 

 

azt viszont nem tudom mindenhol engedik e youtube-on mert sok anyázós komnentet olvastam hogy nem volt elérhető a stream egyes országokban

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.25 0 0 21378

Néhány változtatás:

 

  • TOP15 kap pontot (25-20-16-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2 -1), időmérő TOP3 pontozása változatlan, viszont a leggyorsabb körért már nem osztanak.
  • BMW kérésére marad a gyártói bajnokság is
  • csapatok közt is lesz verseny, a leggyorsabb boxkiállások alapján (3-2-1 pont)
  • időmérőn nem lesznek plusz súlyok, a futam után az új kiosztás a TOP3-nak a következő napra: 20-10-5 kg
  • csapatsorrendnél a 2020 előtti szabály érvényes + a büntetés érte 250.000 euró
  • DTM versenyző az adott hétvégén más bajnokságban nem mehet (ADAC GT-s ingázást akadályozzák meg)
  • verseny hetében tilos az adott pályán tesztelni, ahol hétvégén futamuk lenne
  • SRO féle teljesítmény kiegyenlítést legkésőbb az adott versenyhétvége előtt 1 héttel meg kell adni. Első három hétvégén lehet ezen módosítani szomat estig utólag.
  • idén már kapnak új gumikat is a pénteki szabadedzésekre, de az előző 2 hétvégi használtak is felrakhatók ugyanúgy
  • idén a 2 versenynapra 4 szett új gumikat akart az ADAC, 3 helyett, de a magasabb költségekre hivatkozva a csapatok tiltakoztak, így köztes megoldás született: 4 versenyen 4 (Oschersleben, Zandvoort, Sachsenring, Hockenheim) a többin 3 marad.
  • versenyek távja 60 perc +1 kör
  • sokat kritizált Indy rajt helyett marad a "klasszikus" repülőrajt. 
  • versenyen a TOP5 azzal a gumikkal rajtol, amivel a kvalin a legjobb idejüket futották. Ettől várnak kisebb kavarodást és eltérő stratégiát.
  • kötelező kiállásokat mostantól a 20. és 40. perc közt kell megoldani 
  • csapattársak már kiállhatnak egyszerre is a boxba (safety car, és a teljes pályás sárgás alatti cserék nem változtak tavalyhoz képest)
  • ADAC GT, és a Motogp-hez hasonlóan itt is lesznek hosszú körös büntetők. 50 km/h a sebesség. Így veszít a pályán 5 másodpercet.
  • minimálisra vett guminyomásból nem lett semmi, a csapatokkal való egyeztetés után

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.18 0 0 21377

csodálom, hogy a mezőny nem akad ki azon, amit a BMW csinál ezzel a második üléssel már hetek, sőt hónapok óta

Rég lejárt már a határidő amit kaptak, sőt a sokadik haladék is, 1 héttel vagyunk a szezonnyitó előtt és még mindig nem neveztek meg senkit ki vezet Wittmann mellett. 

 

Hab a tortán, hogy olyan versenyzőt próbálgatnak, aki nem éppen felel meg annak, amilyen követelményeket várnak a DTM-ben. 

Sandro Holzem nevű fiatal srác tesztelt a héten náluk. 1 szezon német GT4-es versenyzés van a háta mögött mindössze ahol 40. lett az összetettben (teljes szezonosként) előtte meg gokartozott. 

 

Oscherslebenben tesztelt sok csapat, ahol lesz a szezonnytó jövő héten. Holzem 3,3 mp-re maradt el az elsőtől, de az utolsó előtti is adott nek több mint 1 másodpercet. Wittmann meg 2 mp-t ad neki folyamatosan. Bár az utolsó etapot kihagyta ahol valamit javíthatott volna a köridőn de így is sok a lemaradás. 

Ha nem engedik indulni, akkor Gore fog vezetni állítólag.

 

Jó sokan voltak a pályán, Auer is úgy tűnik egészséges a sérülése után és a tempójából sem veszített.

 

Volt egy érdekesség: Vermeulen nem Ferrarival, hanem Audival körözött. Azért, mert a Ferrarik még nem érkeztek meg. Előző hétvégén Brands Hatch GTWC versenyen volt, és jelenleg a csapat központján Svájban vannak a kocsik. De km-t gyűjteni előszedtek neki egy Audit. 

 

1. Christian Engelhart (Toksport-WRT-Porsche) 1:21.603 (102 Rd.)
2. Lucas Auer (Winward-Mercedes) 1:21.950 (87)
3. David Schumacher (Winward-Mercedes) 1:22.072 (100)
4. Sheldon van der Linde (Schubert-BMW) 1:22.077 (116)
5. Mick Wishofer (Grasser-Lamborghini) 1:22.224 (74 )
6. Jusuf Owega (Landgraf-Mercedes) 1:22.391 (105)
7. Rene Rast (Schubert-BMW) 1:22.424 (111)
8. Clemens Schmid (Grasser-Lamborghini) 1:22.556 (99)
9. Thierry Vermeulen (GP-Elite-Audi) 1:22.613 (107)
10. Marco Wittmann (Project-1-BMW) 1:22.932 (96)
11. Sandro Holzem (Project-1-BMW) 1:24.987 (42)

nicko Creative Commons License 2023.05.14 -11 0 21376

Következő hétvégén Tasman verseny lesz, talán nem felejtem el. ;) 

https://www.supercars.com/videos/championship/tasmania-flashback-van-gisbergen-and-waters-go-to-war/

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.14 0 0 21375

Rossi legjobb eredményét érte el a GT Worldben :) 

Mai második futamon 2. lett a Rossi/Martin kettős. 

 

Elég vonatozós volt a verseny, lehet a BOP volt túlságosan jól belőve vagy nem tudom...

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.05.03 0 0 21374

Audi could end GT3 and other customer racing programmes after 2023


Audi is expected to shut down its customer racing division after the 2023 racing season, including its involvement in the DTM and other GT3 categories with the R8 LMS, Motorsport.com has learned.

 

https://www.motorsport.com/dtm/news/audi-could-end-gt3-and-other-customer-racing-programmes-after-2023/10464606/

 

amilyen nehézkesen indult be az idei évük valahol várható volt

partnercsapataik lesznek szarban rendesen

nicko Creative Commons License 2023.04.30 -11 0 21373

Itt a peca szezon, latszik simán elfelejtettem ezt is: 

ÁPRILIS 28-30 Bosch Power Tools Perth SuperSprint CARCO.com.au Raceway - Perth, WA

Előzmény: JarnoTrulli (21371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!