Keresés

Részletes keresés

M41 2152 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 10324

A menetrend váltás bö egy hónap mulva itt van.

Engem az is erdekelne, hogy a Volánbusz is meghirdeti e már a tervezetét?

Előzmény: mcg (10322)
20-as vonal Creative Commons License 2019.10.31 0 0 10323

Nocsak. Te is hallottál valamit? 

Előzmény: mcg (10322)
mcg Creative Commons License 2019.10.31 0 0 10322

Hol van még a menetrendváltás...

...addig minden és annak ellenkezője is megtörténhet...

...háromszor is...

Előzmény: V43_1285 (10320)
V63 022 Creative Commons License 2019.10.31 0 1 10321

Annak a megállónak korábban sem volt értelme. Sokat utaztam 1990 és 2007 között a 24-esen, soha nem láttam ott utast.

Előzmény: V43_1285 (10320)
V43_1285 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 10320

24-es vonalat meg újranyitják...mondjuk Tüskeszentpéter-en egyik vonat sem fog megállni!!!!

M41 2180 Creative Commons License 2019.10.27 0 1 10319

Utóbbi meg lesz oldva Jánosházán át, ezt egyszerűen tarifálisan meg késés esetén operatív vonatmegállítással kell(ene) kezelni, hogy az utasnak emiatt ne kerüljön többe a jegy. 

 

Pfff.. 

Ennél ezerszer egyszerűbb dolgok se működnek.

Előzmény: mcg (10318)
mcg Creative Commons License 2019.10.26 0 0 10318

A Zeg-Győr, illetve a Zeg-Tapolca eljutást mindenképp meg kellene oldani, lehetőleg ütemesen.

Előbbit akkor lehetett volna megcsinálni a beleölt teljesítményből, ha  a 10-es vonalon nem "órás ütemre" gyúrnak Győr-Pápa között, hanem elfogadják, hogy némileg más a szerepe a mindenhol megállósnak és a szaladós balatonszentgyörgyinek. Ekkor a mai gyorsokhoz "hasonló" (Győrből páros 30 körüli indulással) indított személyek beértek volna a páros óra egészkor részben megmaradó celldömölki pókba, ahonnan a zegi személyek is mennek (mivel csak ezek maradnak Celldömölk felől eljutásként).

Utóbbi meg lesz oldva Jánosházán át, ezt egyszerűen tarifálisan meg késés esetén operatív vonatmegállítással kell(ene) kezelni, hogy az utasnak emiatt ne kerüljön többe a jegy. 

Előzmény: M41 2180 (10317)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 10317
Még nem a végleges amit láttunk, szóval elvileg még lehet korrekció. Az azért mégsem járja, hogy a Zeg-Bp, illetve a Bszentgyörgy-Győr viszonylat mellett semmi másra nem gondolnak.
A Zeg-Győr, illetve a Zeg-Tapolca eljutást mindenképp meg kellene oldani, lehetőleg ütemesen.
Előzmény: Aln 663 1189 (10316)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 10316

Nem tudom kinek az ötlete lehetett, hogy az utolsó személyt kihúzzák, a mávnak vagy a kti-nek, de elég bosszantó!

Előzmény: kacsa! (10314)
Abymot Creative Commons License 2019.10.25 0 0 10315

Elég durva, igen.

Bár nem nagy különbség, de azért megjegyezném, hogy éppen a nyári menetrendi időszakban az utolsó zegi személy indulhatna Cellről valamivel később (20.04 helyett kb. 20.20-kor), mivel akkor Ukkon 20 percet vár majd a Kaposvár felől érkező 18806-hoz való csatlakozás érdekében, és a Zalaegerszegről "67" napokra tervezett utolsó IC-vel való nemeskeresztúri kereszt sem jelent kötöttséget a menetrendjére nézve (ebben az időszakban). Tehervonatot sem látok ilyenkor ezen a szakaszon - bár erről a pályakapacitás elosztói tudnának egyértelműen nyilatkozni, mert az általam hozzáférhető információk lehet hogy hiányosak.

Ha pedig a Győrből 19.14-kor (Cellből 20.33-kor) induló utolsó Balatonszentgyörgyig közlekedő átlós vonat valamilyen módon mégis megállna Ukkon, akkor nyáron arról is át lehetne szállni a zegi személyre.

Előzmény: kacsa! (10314)
kacsa! Creative Commons License 2019.10.25 0 1 10314

De durva! Nyáron olyankor még másfél óráig fent van a nap. A MÁV a tyúkok előtt fekszik.

Előzmény: Abymot (10312)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 10313

Köszönöm! Ez bizony nagyon nem jó. :-(

Abymot Creative Commons License 2019.10.22 0 0 10312

Cellről Zeg felé 20.04-kor indul majd az utolsó vonat.

Előzmény: Aln 663 1189 (10310)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 10311
20:04 az utolsó
Előzmény: Aln 663 1189 (10310)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 10310

Az utolsó személyvonat mikor indul majd Cellből? 22 körül ugyanúgy lesz majd? 

Előzmény: M41 2180 (10303)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.22 -1 0 10309
Ki a kicsit nem becsüli... ;-)
Sokat nem kell már várni rá.
Előzmény: Lukács55 (10308)
Lukács55 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 10308

De azért kieresztesz egy kis hír morzsát......

Előzmény: M41 2180 (10307)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 10307
Sajnos nem publikus legalábbis nem kaptam engedélyt a közzétételére.
Előzmény: Lovrin (10305)
Abymot Creative Commons License 2019.10.21 0 0 10306

Másik irányból viszont lesz néhány csatlakozás Ukkon az IC-kről Sümeg-Tapolca(-Keszthely) felé: 15.39-kor és 19.40-kor (és lett volna 9.37-kor is, ha ezt a vonatot nem húzzák le), illetve visszafelé (Keszthely-)Tapolca-Sümeg felől 6.20-kor, 18.11-kor (és tervezve volt 16.20-kor is, csak azt szintén lehúzták).

Előzmény: M41 2180 (10303)
Lovrin Creative Commons License 2019.10.21 0 0 10305

Ha publikus fel tudnád tenni valahova? Pl. Google drive, Dropbox

haha 1970 Creative Commons License 2019.10.21 0 0 10304
Igazán elküldhetnéd nekem is! :)
Előzmény: M41 2180 (10303)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.21 0 0 10303
Most kaptam kézhez a legfrissebb tervezetet.
Hátőőő...
Nem rossz, egy dolog szúrta első körben a szemem:
Ha a Balatonszentgyörgy-Győr vonatok nem állnak meg Ukkon úgy a Zalaegerszegi IC-nek se kell mert nincs hova csatlakozás. Ukk ugye meg nem egy metropolisz, hogy ütemes IC vonata legyen. Ilyen módon amúgy a Zalaegerszeg-Tapolca összeköttetés is ellehetetlenül, vagy igen bonyolult lesz. Pl Tapolcáról csak Jánosházán lehet átszállni a Zegi IC-re.
De összeségében jó, főleg a Zegi IC-k illetve a 24-es vonal újranyitása nem is akármilyen menetrenddel.
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.16 0 0 10302
Én tettem pár javaslatot:
MARCAL, ÖVEGES JÓZSEF, ZALA, VÁLICKA, DEÁK FERENC
Előzmény: vonatozó (10291)
M41 2180 Creative Commons License 2019.10.16 0 0 10301
Ha csak a most gyártott 10+10 IC+kocsit és a parajosból felvette IC kocsikat nézed már van annyi kocsi ami a zegi IC vonatokba szükséges. Nagyobb kérdés a személyzet elégtelen mennyisége..
Előzmény: M471312 (10294)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.16 0 0 10300
Egy jó hónap múlva többet tudunk majd, mert arra már biztos szivárognak ki információk az új menetrenddel kapcsolatban, addig sajnos csak találgatni tud a többség, kivétel az a pár "bennfentes" aki jár a fórumra!
Előzmény: 20-as vonal (10299)
20-as vonal Creative Commons License 2019.10.15 0 0 10299

Lehet, hogy én vagyok lemaradva. Ezt az információt egy preziben láttam, ott volt 2023-ig ez a variáció, de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet előbb. 

Előzmény: haha 1970 (10297)
traxxtoto Creative Commons License 2019.10.15 0 0 10298

IC, mert lesz benne IC kocsi... a többi gondolom halberstadti marad. 

Előzmény: M471312 (10294)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.15 -2 0 10297
Köszi akkor le vagyok maradva, nálam még azaz infó volt hogy december 15.-töl Sopronba illetve Szombathelyre "IC+" fog járni, a "Raabercity" kocsik meg mennek a 20-as vonalra!
Előzmény: 20-as vonal (10296)
20-as vonal Creative Commons License 2019.10.15 0 0 10296

A raabercityk nem mostanában jönnek, csak akkor, ha sm, sopron felé már IC+ok járnak. Az meg kb 2023.

Előzmény: haha 1970 (10295)
haha 1970 Creative Commons License 2019.10.15 -2 0 10295
Van jó pár Bpmee 20-70-es kocsi illetve állítólag mennek a 20-as vonalra a "Raabercity" kocsik is!
Előzmény: M471312 (10294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!