Utóbbi meg lesz oldva Jánosházán át, ezt egyszerűen tarifálisan meg késés esetén operatív vonatmegállítással kell(ene) kezelni, hogy az utasnak emiatt ne kerüljön többe a jegy.
A Zeg-Győr, illetve a Zeg-Tapolca eljutást mindenképp meg kellene oldani, lehetőleg ütemesen.
Előbbit akkor lehetett volna megcsinálni a beleölt teljesítményből, ha a 10-es vonalon nem "órás ütemre" gyúrnak Győr-Pápa között, hanem elfogadják, hogy némileg más a szerepe a mindenhol megállósnak és a szaladós balatonszentgyörgyinek. Ekkor a mai gyorsokhoz "hasonló" (Győrből páros 30 körüli indulással) indított személyek beértek volna a páros óra egészkor részben megmaradó celldömölki pókba, ahonnan a zegi személyek is mennek (mivel csak ezek maradnak Celldömölk felől eljutásként).
Utóbbi meg lesz oldva Jánosházán át, ezt egyszerűen tarifálisan meg késés esetén operatív vonatmegállítással kell(ene) kezelni, hogy az utasnak emiatt ne kerüljön többe a jegy.
Még nem a végleges amit láttunk, szóval elvileg még lehet korrekció. Az azért mégsem járja, hogy a Zeg-Bp, illetve a Bszentgyörgy-Győr viszonylat mellett semmi másra nem gondolnak.
A Zeg-Győr, illetve a Zeg-Tapolca eljutást mindenképp meg kellene oldani, lehetőleg ütemesen.
Bár nem nagy különbség, de azért megjegyezném, hogy éppen a nyári menetrendi időszakban az utolsó zegi személy indulhatna Cellről valamivel később (20.04 helyett kb. 20.20-kor), mivel akkor Ukkon 20 percet vár majd a Kaposvár felől érkező 18806-hoz való csatlakozás érdekében, és a Zalaegerszegről "67" napokra tervezett utolsó IC-vel való nemeskeresztúri kereszt sem jelent kötöttséget a menetrendjére nézve (ebben az időszakban). Tehervonatot sem látok ilyenkor ezen a szakaszon - bár erről a pályakapacitás elosztói tudnának egyértelműen nyilatkozni, mert az általam hozzáférhető információk lehet hogy hiányosak.
Ha pedig a Győrből 19.14-kor (Cellből 20.33-kor) induló utolsó Balatonszentgyörgyig közlekedő átlós vonat valamilyen módon mégis megállna Ukkon, akkor nyáron arról is át lehetne szállni a zegi személyre.
Másik irányból viszont lesz néhány csatlakozás Ukkon az IC-kről Sümeg-Tapolca(-Keszthely) felé: 15.39-kor és 19.40-kor (és lett volna 9.37-kor is, ha ezt a vonatot nem húzzák le), illetve visszafelé (Keszthely-)Tapolca-Sümeg felől 6.20-kor, 18.11-kor (és tervezve volt 16.20-kor is, csak azt szintén lehúzták).
Most kaptam kézhez a legfrissebb tervezetet.
Hátőőő...
Nem rossz, egy dolog szúrta első körben a szemem:
Ha a Balatonszentgyörgy-Győr vonatok nem állnak meg Ukkon úgy a Zalaegerszegi IC-nek se kell mert nincs hova csatlakozás. Ukk ugye meg nem egy metropolisz, hogy ütemes IC vonata legyen. Ilyen módon amúgy a Zalaegerszeg-Tapolca összeköttetés is ellehetetlenül, vagy igen bonyolult lesz. Pl Tapolcáról csak Jánosházán lehet átszállni a Zegi IC-re.
De összeségében jó, főleg a Zegi IC-k illetve a 24-es vonal újranyitása nem is akármilyen menetrenddel.
Ha csak a most gyártott 10+10 IC+kocsit és a parajosból felvette IC kocsikat nézed már van annyi kocsi ami a zegi IC vonatokba szükséges. Nagyobb kérdés a személyzet elégtelen mennyisége..
Egy jó hónap múlva többet tudunk majd, mert arra már biztos szivárognak ki információk az új menetrenddel kapcsolatban, addig sajnos csak találgatni tud a többség, kivétel az a pár "bennfentes" aki jár a fórumra!
Köszi akkor le vagyok maradva, nálam még azaz infó volt hogy december 15.-töl Sopronba illetve Szombathelyre "IC+" fog járni, a "Raabercity" kocsik meg mennek a 20-as vonalra!