Keresés

Részletes keresés

bankii Creative Commons License 2011.02.19 0 0 5331

bankii Creative Commons License 2011.02.19 0 0 5330

Ma Balin jártunk.

 

BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 5329

:)

Előzmény: bankii (5325)
Cpt.Immortalis Creative Commons License 2011.02.19 0 0 5327

Köszönöm a segítséget még egyszer. Találtam egy remek TU-114-est, ami mindenben megfelelt az elvárásaimnak (sőt, még túl is haladta azokat). Nem ismertem a Samdimdesign cuccait.

Előzmény: topi55 (5309)
tushka154 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 5326

Azok figyelmébe, akik használják a Shockwave 3D lights kiegészítőt a szimulátorhoz, itt vannak a korrekt beállítások.

 

Tu-154B-2:

light.0=3, -24.20, -61.45,  0.30, fx_shockwave_navred_nl
light.1=3, -24.20,  61.45,  0.30, fx_shockwave_navgre_nl
light.2=3, -54.36,   0.00,  4.70, fx_shockwave_navwhi_l_old
light.3=1,   -34.01,   0.00, 0.5, fx_shockwave_beacon
light.4=1,   -51.80,   0.00,  29.60, fx_shockwave_beacon
light.5=4, 70.5, 0.00, 4.50, fx_shockwave_vclight
light.6=4, 69.8, 0.00, 5.50, fx_shockwave_vclight
light.7=4, 65.5, 2.00, 6.50, fx_shockwave_vclight
light.8= 7, -55.00,0.00,8.50, fx_737NG      
light.9= 7, -44.00,-10.48,6.50, fx_737NG
light.10= 7, -44.00,10.48,6.50, fx_737NG
light.11 = 5, 12.0, -12.40, -1.10, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.12 = 5, 12.0, 12.40, -1.10, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.13 = 5, 61, -1.00, -2.00, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.14= 5, 61, 1.00, -2.00, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
(Figyelem: ezeket a sorokat az új verzióban 2 helyre kell betenni, a PT Tu154-B_hun és a PT Tu154-B2_hun mappában lévő aircraft.cfg-be IS)

 

Tu-134A:

light.0 = 3, -24.90, 48.90, -3.65, fx_shockwave_navgre_nl
light.1 = 3, -24.90, -48.90, -3.65, fx_shockwave_navred_nl
light.2 = 4, 43.88, 0, 3.48, fx_shockwave_vclight
light.3 = 2, 21.47, 0, -4.38, fx_shockwave_beacon
light.4 = 2, 20.17, 0, 5.37, fx_shockwave_beacon
light.5 = 5, -5, 14.3, -4.5, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.6 = 5, -5, -14.3, -4.5, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.7 = 5, 48.0, 3.0, -3.0, fx_Shockwave_landing_light_tail_old
light.8 = 5, 48.0, -3.0, -3.0, fx_Shockwave_landing_light_tail_old

bankii Creative Commons License 2011.02.18 0 0 5325

Napokig kerülgettem ezt a mondatodat, de nem hagyom.

"...A magyar TU-154-es gépeket a kezdettől fogva háromfős személyzet repülte -- az első időben egy utazó szerelővel kiegészítve -- addig az AEROFLOT még 200-ben is öt fővel..."

 

lásd: Zainkó-Zsudek Tupoljev Tu-154 (Magyar repüléstörténeti társaság) 9. oldal.

 

 

Előzmény: BunnyNo1 (5318)
bankii Creative Commons License 2011.02.18 0 0 5324

Amiért a műtők.

A zöld nyugtatóan hat.

Előzmény: Cpt.Immortalis (5322)
Cpt.Immortalis Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5323

Köszönöm szépen, ezek közt biztos találok olyat, amit keresek. :)

Előzmény: Törölt nick (5310)
Cpt.Immortalis Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5322

előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek, de tud valaki arra válaszolni, hogy az orosz-szovjet gépek pilótafülkéje miért zöld színű jellemzően? :) Csak feltűnt, hogy a kapitalista gépek általában szürkés-feketések, a szocialista ipar remekei meg zöldeskékek... Nagyon hülyeség?

tushka154 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5321

Persze, hogy megoldom!

A találkozó miatt majd kereslek.

Előzmény: BunnyNo1 (5320)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5320

Mivel úgyis oda szándékozom adni a könyvet kölcsön Daninak, majd ő megoldja, remélem.

Előzmény: Törölt nick (5319)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 5318

Van képem, hogy 5-en nyomják a 34-est, igaz, nem itthon. A 18-as is 5 fővel indult, maradtak végül 4-en. A 34-esnél csak az okozott gondot, hogy két főből egyet kellett kiképezni. Az 54-es átszerelése és áthonosítása bőven meg se történt még '73-ban, de még 75-ben sem.

Előzmény: Törölt nick (5314)
tushka154 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 5317

Most megnéztem még egyszer LCNándor kivitelét Vnukovo-ba, és a moszkvai leszállásnál (Fentor János kapitány vezette a gépet) 10 méteren beszólt a fed.mérnök, hogy "Dolgozz Jani, dolgozz"

Foltos Creative Commons License 2011.02.16 0 0 5316

IL-18-ason kapitány, másodpilóta, navigátor és fedélzeti szerelő volt, rendszerint a navigátor rádiózott.

Előzmény: Törölt nick (5314)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 5313

Á, csak kérdezett egyet jószándékúlag.

Előzmény: topi55 (5311)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 5312

A MA-240-esen hány fős személyzet volt? Már elküldtem a portóliót a vezető úrnak, gondolopm, innentől nem az én dolgom. (A MA-102 éjszakázó járat volt szted?)

Előzmény: bankii (5308)
topi55 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5311

Hogy őszinte legyek az Avsimrus.com oldalon már önállóan is lehet találni gépeket...

Ilyenkor szoktam megkérdezni a lányomtól, hogy meg is egyem-e helyette...

 

Kíváncsi lennék, hogy a kolléga úr milyen messze jut el a Jak-18T-vel motorleállás és az azt követő leperecelésig....?

 

Egyébként szívesen segítek mindenkinek, ez csak egy icipici esti gonoszkodás volt.....Bocsika...

Előzmény: Törölt nick (5310)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5310
Előzmény: topi55 (5309)
topi55 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5309
Előzmény: Cpt.Immortalis (5307)
bankii Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5308

Miért van nekem dézsávű érzésem?

Ezeket a szavakat hallottam már...

 

Szóval:

A MALÉV soha nem SOHA nem repült öt fős személyzettel. Nem volt ilyen gépünk.

A MAVA jelenlegi OT menetrendjében pedig zömmel 85-87 desztinációk vannak.

 

Ettől függetlenül, szívesen látnék más útvonalakat is a "portfólióban".

 

UI:

Megcsörrenthetnél szkájpon.

Előzmény: BunnyNo1 (5302)
Cpt.Immortalis Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5307

Tudna nekem valaki javasolni egy-két-három olyan orosz gépet (An2-től An225-ig, a méret nem számít, akár helikopter is :) ), ami:

 

a: fs2004 alatt működik

b: virtual cockpit-tal rendelkezik

c: nem kell hozzá külön megtanulni ezerötszáz oldalas üzemeltetési eljárást, plusz az orosz-magyar szótár avionitakai különkiadását... (nyilván nem baj, ha nem a legegyszerűbb, de én "csak" repülni szeretnék)

d: freeware, és van működő link hozzá.

 

 

Tippjeiteket előre is köszönöm! :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5306

Maga a festés az szép, csak a kivitelezése a modellen igénytelen, de rettentőmód. Majdnem visszajött a vacsi... :(

Előzmény: Törölt nick (5305)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5303

Várj, lehet, hogy mégsem áramlanak, de ehhez tudnom kéne mit értesz zárt fórum alatt.

Előzmény: bankii (5297)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 5302

Lehet, de mégis sikerült rossz adatot beletenni. Ezért bár az összes megvan 72-től, a váltás előtti és utáni éveket tekintettem alapnak. A 34-esét már eleve én csináltam.

Ráadásul menetrendet a desztinációk, a frekvenciák és a típuscserék állandó változása miatt ennyi évről nem lehet jót csinálni. A 75-ös meg már nagyon múmia lenne. Akkoriban még 5 fővel repültek, akkor kezdődött csak a szárnycsere program, az egyesített vezérlés, miazmás.

Ami az áramlást illeti, épp mivel nem áramlottak, nekiálltam én és megkerestem, akiket lehetett és kellett. Voltak akik valahogy elkerültek, azokat nem kerestem. De engem igazából a 34-es program érdekel csak.

Előzmény: bankii (5301)
bankii Creative Commons License 2011.02.14 0 0 5301

Csak a vita, és a tényszerűség kedvéért:

Nem éramlanak.

1975

1979-80

1985

1988-89.

 

Ez volt a választék.

Előzmény: BunnyNo1 (5300)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 5300

De áramlanak. Csak 1975-ös menetrenddel nem lehet repülni. Dani majd elmondj a részleteket.

Előzmény: bankii (5297)
tushka154 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 5299

Épp ez a célunk: a szolgáltatás színvonalának emelése.

Előzmény: bankii (5298)
bankii Creative Commons License 2011.02.14 0 0 5298

És ami a leg fontosabb, ha új aspektusok is előkerülnek, az emelheti a szolgáltatás szinvonalát.

 

Hát, csak rajta!

Előzmény: bankii (5297)
bankii Creative Commons License 2011.02.14 0 0 5297

Nem áramlik megfelelően az információ a zárt fórumon?

A TU menetrendek két éve excel táblába szerkesztve kint vannak a illetékeseknél.

 

Persze: több szem, többet lát.

Előzmény: tushka154 (5293)
BunnyNo1 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 5296

Két formában készült el. Az egyik mutatja, hogy a nagyvas és a kisvas hol kapcsolódnak és hol térnek el. Szerepel a Jakocska is. Ebben maga a menetrend is benne van, ami azért igényelt némi írásos magyarázatot. A másik szakmai menetrend, tehát időrendi a személyzetek számára. Az időszakban egy éjszakázós járat van, a menetrend kiegészíthető később-korábban működtetett frekvenciákkal és charterekkel, igény szerint. Az 54-eshez nem nyúltam egyelőre, azt előbb vitassátok meg ti. Mindjárt küldöm.

Előzmény: tushka154 (5293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!