Na, ma reggel előástam a fáskamrából a jó öreg GS-t (2 és fél hónapja, karácsony másnapján motoroztam vele utoljára - soha nem állt még ennyit, mióta az enyém), feltöltöttem az akkuját (az Aldi-s töltő húsz percig ügyködött csak, szóval nem sok villany hiányzott belőle), majd neki készültem az idei első indításnak:
- Benzincsap PRI-be, egy két percig lötyögtettem a motort jobbra-balra, hátha esetleg valamelyik tűszelep fenn ragadt, majd csutka szívató és első sörcintésre beröffent. Igaz, előbb csak egy hengerrel, de pár másodperc után a másik is feléledt. - Szívató azonnal vissza félig, majd addig langyítottam, míg teljesen vissza lehetett nyomni, és stabil maradt az alapjárat. - Elektromos bigyók ellenőrzése, gumikba 2-3 tized bar pumpálása, olajszint ellenőrzés (Full, mint ahogy legutóbb hagytam) és a járgány üzemkészen várja a holnapi tavaszt.
Szóval a jó motorikus állapot és a 100-as OMV benya megint hozta a formáját. Ohne szopás!
Gyárilag 10W-s teleszkópolaj van előírva, én ilyet vettem tavaly. Másutt hallottam már, hogy 15W-set ajánlottak "keményítés" céljából. Nem próbáltam, nekem a 10-essel jó.
Sziasztok! Ti milyen olajat használtok az első villába?Nekem esedékes a felújítás,és szeretném ha picit keményebb lenne a mostaninál.Kicsit sántít a dolog,mert nem tudom most mi van benne.
Sziasztok ! Most akarok venni egy gs-t...melyek a motor tipushibái ès mire èrdemes figyelni ? Kompressziot tudok mèrni 11bar koruli ertek gondolom okès lenne
Sziasztok, szeretnék venni egy Suzuki GS 550-est (1985) a közeljövőben. Mire számíthatok mennyibe kerülnek az alkatrészek, szimeringek tömítések? Illetve tudnátok ajánlani honlapot vagy boltot ahol kaphatóak ezek? Köszönöm a segítséget.
Halihó. Ma épp szöget ütött a fejemben a Stukába tankoláskor nem kéne ólmot is keverni ? Elvileg a 95 gyártásúak még 91 vagy 98 es benzinra voltak tipizálva. (Javítsatok ki ha tévedek, lehetséges) Ami tartalmazott akkoriban még ólmot.