Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.18 0 0 5419

Az enyém se puha, főleg a hidraulikus VFR után. Ha csak nem a bowden szorul, más ötletem nix..

Előzmény: bigbagi (5418)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.18 0 0 5418

Még egy olyan kérdés,hogy a kuplungja elég kemény,kuplungkar,főleg a a Honda cbr után. Próbálgattam állítgatni felül a tekerő csavarral de hát semmit sem változott ! Van erre valami megoldás ? a bovden blokk felöli részén a rugó erőssebb ? ott lehet állítani ?

Előzmény: KawaBazsy (5417)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.18 0 0 5417

 Ha neked bejön, akkor nincs gond. A Daytona sportmotornak készült, pályán nem számít, h alul gyengébb, ezért van csúcsra kihegyezve. A Triple (meg az ST-m, motor u.a.) meg utcai ökörködős (túra) motornak, itt jobb, ha a mindennapokban használt fordulatszámsávban van több erő, a felső tartomány kárára. De nekem eddig a 120 ló mindenhol elég volt. :-)

 Ha kiméregetted, s biztos h a fesszab a ludas, akkor megoldja a problémát a csere..

Előzmény: bigbagi (5416)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.18 0 0 5416

Egyébként nincs gond ezzel ,hogy Daytona blokkos,sőt még talán jobb is ! Korához képest nagyon egyben van a gép ! 

Megrendeltem,ma talán meg is jön a fesz-szabályzó a Mecsekitől ! Remélem jó lesz,mert hétvégén már menni kéne a motornak ! Köszönöm neked és gfnhgfh-nak a segítséget,hogy ajánlotad ezt a fesz-szabályzót ! Majd megírom,hogy mi lett a vége ! Még egyszer köszi !

Azért örülök,hogy ez is egy olyan fórum ahol az ember segítséget talál és meg tudja oldani a problémáit !!!

Előzmény: KawaBazsy (5415)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.18 0 1 5415

Nézem a katalógusban a fotókat, azon a Triple blokkja teljesen fekete, típust jobban ismerő ez alapján is kiszúrhatta volna..

Előzmény: gfnhgfh (5414)
gfnhgfh Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5414

Na ez nem semmi....

Előzmény: bigbagi (5409)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5413

 Oké, alvázszám alapján be tudod azonosítani, h melyik verzió a tied. Az utsó 6 karakter számít, nálam is a 139xxx előtti a 107 lovas, az utáni a 120. De a motorja se ugyanúgy néz ki a kettőnek. 

Előzmény: bigbagi (5411)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5412

Az a baj,hogy Karácsony Zoli ék nagyon messze vannak tőlem ! Én Zalában vagyok. Lenti,Szlovén határ ! de azért köszi ! 

Előzmény: KawaBazsy (5410)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5411
Előzmény: KawaBazsy (5410)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.17 0 1 5410

 Hoppáka! Akkor ez egy törött Daytona, streetfighterként? Ilyenkor az eladó mit szól erre?

 A 2001-es Daytona az még 128 ló, 2002-től lett 147. Alvázszám alapján ez kiderül. Amúgy a Daytona sportmotor, ennek megfelelő a teljesítmény leadása, tehát felül tüzijáték, alul viszont kevesebb van.. Én a helyedben betolnám Karácsony Zsoltihoz ezek után, s töviről hegyire átnézetném, h merre hány méter..

Előzmény: bigbagi (5409)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5409

Friss információ a motoromról ! Amit 2002-es Speed triplének hirdettek,az valójában egy 2001-es Triumph Daytona átalakítva triplének !!! Nem 120 Le -s ,hanem 145 Le ! 107KW a forgalmiban és a forgalmiban is Daytona !

KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5408

 Nekem egy utángyártott, Mecseki féle került bele, már a VFR-emben is az teljesített szolgálatott korábban. Strapabíróbb, mint a gyári. valami 16 pénz volt. De először ki kell deríteni, mi a hiba!

 

http://www.solvart.hu/

Előzmény: bigbagi (5406)
gfnhgfh Creative Commons License 2016.05.17 0 0 5407

Szerintem kérdezd meg Karácsony Zsoltit /triumphszeriz.hu/, vagy Zolikát az Agomotornál,

és ha minden kötél szakad, e-bay. Ott van minden csak idő mire megjön.

Előzmény: bigbagi (5406)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5406

én is gondoltam a fesz-szabályzóra is ! mennyibe kerül bele a fesz-szabályzó ? és ha kell ,hol tudom beszerezni ?

Előzmény: KawaBazsy (5405)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5405

 Nem biztos h az akku a baj, nekem is fesszabályzót kellett cserélni anno. Ezért írtam le, hogy ellenőrizd. Az enyémhez YTX-14BS kell, a motor ugyanaz, úgyhogy gondolom a tiedhez is.

Előzmény: bigbagi (5404)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5404

egyébként milyen akksi kell a Speed Triple 955i be ! mármint a jelölésre gondolol,pl ytz 12 09 vagy ilyenek ! most ugye nem tudom megnézni,mert nincs itt a motor !

mert valszeg szar akkuval adták el,és ezért állt meg !!!

bigbagi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5403

Köszi a válaszokat ! most 50km re van tőlem a motor egy garázsban,mert nem tudtam vele hazajönni. a haverral voltunk túrázni ő hozott haza az 1000es Ducatival ! nem volt valami kényelmes hátul ! :)

Előzmény: gfnhgfh (5402)
gfnhgfh Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5402

Bagi!

 

Don't Panic!

 

Elsőnek nézd meg, hogy a kábel ami megy a műszercsoporthoz, nincs-e megtörve, beszorulva.

Volt akinek ilyen hiba miatt nem indult, aztán ha elfordította a kormányt életre keltek a műszerek.

Utána egy kölcsön aksival meg tudod nézni indul-e?

Aztán multiméterrel, hogy van-e töltés?

 

Hirtelen ennyi!!!

 

Előzmény: bigbagi (5400)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5401

Rá kellene mérni az akkura, van e benne fesz (legalább 12V, de inkább 12.5). Utána indítani róla (tölteni előtte, ha kell), s megnézni, h mennyire esik vissza indítás alatt a feszültség. 8-9V alatt elég szar. Aztán meg járó motornál megnézni, h mennyi a töltés. 13.5-14.5 közt kell lenni, 14-14.3-ig a szokásos.

Előzmény: bigbagi (5400)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5400

S.O.S ,S.O.S !!!!!!!!!!! SEGÍTSETEK !

MAI NAP 150KM -T MENTEM A TRIUMPH SPEED TRIPLE 955I 2002 ES ! HIBÁTLANUL MENT,DE EGYSZER CSAK MAGÁTÓL MEGÁLLT A PIROS LÁMPÁNÁL ! A DIGIT- MŰSZERFAL ELKEZEDETT VILLOGNI MAJD MINDEN ELTŰNT RÓLA ! KIGYULLADT A MOTOR-LÁMPA ! AKKSI NULLA ! MOST AZ A KÉRDÉS,HOGY GENERÁTOR,VAGY FESZ-SZABÁLYZÓ ??? NEM TÖLTI AZ AKKSIT ! VAGY AZ AKKSI SZAR,NEM VESZI FEL A TÖLTÉST ??? KÉREM SEGÍTSETEK ! MOST VETTEM 5 NAPJA ! ELŐRE IS KÖSZI.

bigbagi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 5399

Előzmény: gfnhgfh (5398)
gfnhgfh Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5398

Bigbagi!

Jók a képek.

Egész alakosat is csinálsz?

Én ma du. gurultam egy órácskát. Jó volt ismét motorra ülni.

Előzmény: bigbagi (5395)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5397

Ez az Akra is jó állású, de nekem a Triumph az első olyan motorom, amin gyári sportdob van. Term. kiváló hanggal. :-)

Előzmény: bigbagi (5395)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5396

Hi! Sok helyen fenn van, elég beírni a keresőbe. Pl:

 

http://www.manualedereparatie.info/hu/download/Triumph-Daytona-955i-SpeedTriple-02-Szervizkonyv.html

 

Közben kiderült, h az egyik állítási lehetőségem hátul szintén a rugó előfeszítés, csak hidraulikusan van megoldva.. Beállítottam gyárira, s száraz időben meg majd próba.

Előzmény: bigbagi (5394)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5395

Előzmény: bigbagi (5394)
bigbagi Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5394

szia ! honnan tudnám letölteni a triple-daytona kezelési utmutatót ?

Előzmény: KawaBazsy (5392)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5393

Hopp, hátul is két állítási lehetőség van, akkor húzó és nyomófokozat lesz..

Előzmény: KawaBazsy (5392)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5392

 Ha már szar az idő, s ráér az ember, a futómű állítást nézegetem. A kezelési könyvemben nincs benne, a neten meg csak 955 Daytona/Triple-hez találtam, ill. 1050 ST-hez. Ha jól látom, ezen elöl is, meg hátul is csak egy paraméter állítható, míg a Daytona/Triple-n elöl minden, hátul meg húzó/nyomófokozati csillapítás. Már csak arra kell rájöjjek, h ezen az ST-n hátul melyik az állíthatóság..

gfnhgfh Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5391

Ven egy srác,  akinek a speed-je,  ha meleg motorral leállitja / tankolásnál/ és rögtön inditaná, míg vissza nem hűl kicsit, nem indul.

 

Előzmény: bigbagi (5389)
KawaBazsy Creative Commons License 2016.05.15 0 0 5390

 Biztos hogy nincs, nálam is csak véletlenül akkor jött elő a probléma. A motort igen ritkán használom, s az akku is - amivel vettem - egy olcsó darab, valszeg az volt a ludas.  Utána töltöttem bele még desztvizet, majd bevizsgáltattam akkus cégnél, s jó, ahogy a motor töltése is. Csak példának írtam, h tkp bármitől kigyulladhat, rengeteg oka lehet.

 Nekem szépen indul a motor, beáll egyenletes 1500-as fordulatra hidegindítás után, ami lecsökken olyan 1100 körülire bemelegedve. Pár hsz-el korábban linkeltem a népítéletem (5372 hsz), ahol írtam a gépről. Műszakilag ugyanaz, mint a tied.

Előzmény: bigbagi (5389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!