nagyon messzire mentünk ennyi probléma felvázolásához. igazán nem volt ez a célom. ne is ez tartsa fent ezt az oldalt, ami most azért a levelezgetésünkkel mégiscsak frissül. érdeklődéssel, utána nézéssel kezdtem, és mindazoknál is, akik említésre kerültek. az alábbi levelezésekben is látszik. tudom azokat a gondokat is, melyek miatt nehézkes egyetlen darab készítése. engem egyik sem tartott vissza, mert egyetlen darabot is vettem volna, azonnal utalt, és jóval magasabb összegért is, amiről nem szerencsés itt írnom, mivel a "hálapénzekhez" hasonlóan, mások részére is kellemetlenül föltornáznám az árat. a youtube anyagot ismét megnéztem, és nem jobb a lejátszás minősége, azzal együtt, hogy tetszik a több féle megoldás ötlete. szerintem, már én is csak olyasmiről írkálok, ami talán fölösleges. én csak egy C50 kis mozdonyt szerettem volna, elkerülve minden procedúrát, telefonálgatást, levelezgetést, amibe mégis valamiért belementem, és közben jutottam annyi háttér információhoz, amit tudomásul vettem, megértettem, elfogadtam. tudom, ilyen tartalmaktól színesebb lehet az oldal, de ezt kerülöm. erőltetni sem akarom, hogy mindenáron legyen egy C50-sem. már nem. elhagyom a vásárlás gondolatát, talán mert elfáradtam? igazából már csak azt nem értem, hogy van a modelljeimből alváz, amihez a felsőrészt miért nem készítem el? valószínű, hogy egyelőre tényleg pihentetnem kellene ezt az egészet. a személyes elérhetőség mindenképpen előnyös lett volna, és lehet, hogy jóval egyszerűbb.
köszönök minden segítséget, mindazoktól is, akiket az oldalon elérhettem.
A face h0e-n Balla Sándor árul 30-ért egy kész példányt.
Ezen kívül Korongos és Ferenc 73 profi gépeket csinál, akár dekoderrel is.
De azt be kell látni, hogy gombokból ez a modell, az MK45 és az MK48 nem fog menni.
A h0e méret, amúgy sem ólcsó.
Pl. gyári új egger példányok, amik egy gyufaskatujában elférnek, 300 körül mozognak. Ezerben, forintban.
Amikor jön egy lelkes kezdő, azonnal C50-et akar. Aztán jönnek a buktatók, ha csinálni akar egyet.
Majd venni akar.
Meghallja mennyibe kerül, elsápad, hülledezik, stb.
De van ám vele meló rendesen.
Akkor azt mondja, vesz 3d nyomtatottat. A rosszabbak mennek 5000-be, de én láttam már 20000-ért is. Ismét a hülledezés.
Akkor jön a hajtás.
Abból van a Korongos, ami extra profi.
Az árát vele kell megbeszélni.
Van olyan hajtás, amit régebben csináltam. Nem drága, de csak egy tengely hajt.
Arra jön a becsmérlés.
Van a tomitec, amire várni kel ebay-s és egyre drágább.
De azt sem mindenki szereti. És akkor ott a dekóder, a világítás a festés, és a méregdrága tamponozás.
Mert úgy-e igények azok vannak, csak sokan inkább kritizálni, meg véleményezni tudnak, de amikor meghallják mibe kerül egy profi C50-es, akkor vége a világnak.
mindenképpen köszönöm segítségedet. a videókat is végig néztem a kis és nagyméretű C50-sekkel, de vagy régi felvételek, vagy valamiért rossz minőségben lehet végig nézni azokat. közben utána néztem másfelől is beszerezhetőségnek, a modell elérhetőségének. a sok telefon és információ szerzés alapján úgy látom, - személyes véleményem, - hogy ez a modell nem létezik, legfeljebb csak olyan szinten, ahogyan ezen az oldalon felbukkant, méghozzá igazán profi kivitelezésben. sajnos, nincsen belőlük eladásra szánt példány, vagy érthetően egy-egy kósza igénylő kedvéért nem éri meg egyetlen darabbal foglalkozni. még egyszer köszönöm segítségedet, és a kései válaszom miatt is szerettem volna a személyes g-mailt.
Nagyon is érdekelne. Tudsz róla küldeni fotót? Csak hogy milyen színű, stb. - nem mintha bármilyen színben nem tetszene. Kapaszkodókkal, kiegészítőkkel mennyi lenne?
A gmail-em publikus, arra is írhatsz.Egyébként pedig én Budapesti vagyok, így is megoldható?
Az én STLB VL6-osom is egyszerre világított mind a két végén! q:-o
(Gyárilag volt ilyen,analógban és digitben is így működött.)
Szerintem ez így nem volt jó,ezért lekötöttem a hátsó fényszórókat a paneljéről és áthelyeztem a dekóder AUX1-es funkció kimenetére! Így egymástól függetlenül kapcsolgathatók,akár egyszerre is,ahogy gyárilag volt.
Egyébként a DR-es változatot már irányváltósra csinálták meg Liliput-ék.
Én a helyedben a tetővillogót is átkötném az AUX2-re,ne villogjon már egyfolytában,csak akkor ha felkapcsolom. ;-D
Igazán ütős akkor lehetne,ha az alsó fényszórók feletti vörös zárlámpákat is megcsinálnánk világítósra,
elég sajnálatos,hogy a gyárban nem úgy álmodták meg,mert nem lett volna nagy szám megcsinálni,csak éppen tojtak rá...
Szerintem direkt ilyen. Ez egy üzemi mozdony - magyarul Werklok :D -, mivel állandóan ide-oda tolatgat a gyáron belül, nem valószínű, hogy minden irányváltáskor le- ill. felkapcsolják a fényszórókat. Persze tévedhetek...