Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rontam Creative Commons License 2018.05.12 0 0 20877

jöszönöm szépen de munden gyári jel leírása meg van de azok csak pajzs levételkor látszódnak én viszont nem szeretném levenni,most 1órás ékállássnál indul

Előzmény: Zoli.78 (20876)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 20876
Előzmény: rontam (20873)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 20875

Biztos nem passzol, mert ki kell vágni a műanyag kupakot.

Előzmény: Feri0212 (20874)
Feri0212 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 20874

Üdv! Kérdés hogy h1 xenon izzo mien hosszú? A nagyitó lencsébe bele érne? Meg ha a refiben kereszt vann akkor annak aggatna? 

rontam Creative Commons License 2018.05.11 0 0 20873

Üdvözlök minden fórumozót!2.5 bmw motoros omegám van ,abban szeretnék segítséget kérni ha az 1. henger holtponton van a lendkerékbe bent a stift a vezérmű tengelyen rajtra a kaloda 4.6mm el eltolva hol kell pontosan állni  az adagoló éknek a szíjfeszítő furaton nézve.kérek szépen mindenkit csak olyan írjon aki biztos tudja.előre is köszönöm!!!

JRevai Creative Commons License 2018.05.10 0 0 20872

Küldtem mailt.

Előzmény: Fulesman (20871)
Fulesman Creative Commons License 2018.05.10 0 0 20871

Szia

Van 2,95 ös nagyházasom ha valakit érdekel.

0036703692301

Előzmény: Zoli.78 (20869)
JRevai Creative Commons License 2018.05.10 0 0 20870

Igen, az 1.6 valóban eléggé vérszegény alul... :D

Azt nem tudom milyen a diffi (a linken nincs compact, csak sedan), de

- rákerestem műszerfal fotókra, és 170 @4000, tehát kb. 2800-at forogna 120-nál, ami jól hangzik

- több helyen olvastam 2.79-ről tds kompót esetében

Nem tudom mi a helyzet ezzel kapcsolatban, az biztos, hogy ennek E30 futóműve van hátul, tehát akár el is térhet a többitől.

Előzmény: Zoli.78 (20869)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 20869

Úgy nézem a 3. fokozattól nagyon hasonlít a 16i és a 18tds váltó. Annyira, hogy az 5. mindkettőnél 1:0. De a tds difi sokkal hosszabb 2,65:1, a 16i 3,38:1-hez képest. Így majdnem 1000-rel forog kevesebbet 120 km/h-nál. Kérdés a 16i nyomatékszegény teljesítménye mit szól ehez. Igazi overdrive lenne. 

Előzmény: JRevai (20868)
JRevai Creative Commons License 2018.05.08 0 0 20868

Ne már! Sosem volt tds-em, de az 524td-nek nagyon rövid volt a vége. Pont kb. mint a kis tds-nek.

Ahhoz volt gyári hosszú sperrem is, sajnos kidobtam költözéskor - bár nem biztos, hogy beférne a kompótba... :)

 

A 316i váltója biztosan maradhat, mert nagyon, szinte értelmetlenül rövid az egyes.

Több áttétel-módosítást csináltam már, de általában akkor nem sikerül, ha a váltóban hosszú az egyes és közel vannak egymáshoz a 4-5-6 fokozatok. Akkor nem változik eléggé a vége, cserében jól nem lehet vele elindulni. Itt szerintem ezzel nem lesz gond. Ha 2.8-ast találnék, az elvben pont 4 felé osztaná a jelenlegi 5 fokozatot és lenne egy pihentető 5. a végén 120-as utazóhoz (számításaim szerint 2800-as fordulat mellett).

Előzmény: Zoli.78 (20867)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 20867

http://www.cars-data.com/en/bmw-3-serie-1991/248

Ezen az oldalon megtalálsz minden adatot. De ha számításokba kezdesz ne felejtsd ki a váltóáttételt sem a képletből. Mert pl. az e34 524td difije rövidebb mint az 525tds-é, de viszont a váltó pont fordítva van. Ezért van az, hogy 100km/h-nál majdnem ugyanannyit forognak.

Előzmény: JRevai (20866)
JRevai Creative Commons License 2018.05.07 0 0 20866

Tudja valaki, hogy az 1.65 tds kompótokban milyen diffi(k) volt(ak)?

316-ra szeretnék hosszabb végáttételt, és logikusnak tűnik a dízelé, amennyiben max 2.8 körüli (ha nem bírja, majd veszek hozzá nagyobb motort is :P ).

Mennyire nehéz beszerezni, és kb. mennyi lehet az ára (így simán hirdetni még nem láttam)

 

Esetleg felmerült még bennem a szívódé 324 E30-é - ha rövidebb egy fokkal - de gondolom az eléggé drága lehet...

A sima E36-é ha jól tudom nem passzol a kompótba.

A sebesség jeladó ha jól rémlik a diff házban van, szóval ha jól gondolom az órával nem lesz gond.

Ricsi89 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 20865

Egy telefonszámot tudnál adni, hogy beszélhessünk?

Előzmény: Schnitzer 525 (20864)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 20864

Igen,igen.

Előzmény: Ricsi89 (20862)
Popsi Creative Commons License 2018.04.17 0 1 20863

De jó is az :) Nekem is utólag lett. Sokkal jobb volt automatán. Hajrá! :)

Előzmény: Ricsi89 (20862)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 20862

Sziasztok!

Hülye kérdés. E34 manuálról automatára alakítás. Van olyan aki már csinált ilyet? Szeretnék belevágni egy ilyenbe. Ha esetleg van valakinek donorja, vagy komplett automata "szettje" az is érdekel.

Fulesman Creative Commons License 2018.04.13 0 0 20861

Szia.

Csinálok, csak haza kell érnem :)

Előzmény: Schnitzer 525 (20860)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.04.13 0 0 20860

Mi lenne ha képekkel együtt próbálnád hirdetni. Vagy legalább egy hahus linket beszúrnál? :)

Előzmény: Fulesman (20859)
Fulesman Creative Commons License 2018.04.13 0 0 20859

Sziasztok.

Eladó E36 25TDs 1995.

Korához képest elfogadható, némi hiányos kárpit problémával.

Ár megegyezés tárgya.

003670/3692301

Nem behozott hanem magyar forgalmis autó.

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 20858

Két kéz,minimum egy fül meg legalább egy szem szükséges ehhez. Áram nem szükséges,csak némi célszerszám még.

Előzmény: hernor01 (20857)
hernor01 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 20857

Köszi! 

A vásárolt INPA progiba nincs benne a 2.5 TDS (DDE 2.2 M51)motor E39-nél. Tudja valaki, hogyan tudnám olvasni vele a TDS-t?

Előzmény: Zoli.78 (20856)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 20856

Előtöltést indikátorórával kell állítani.

Előzmény: hernor01 (20855)
hernor01 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 20855

Rendben, köszönöm a tanácsot! Előtöltést bonyolult dolog gép nélkül állítani?

Előzmény: Zoli.78 (20853)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 20854

Előzmény: Zoli.78 (20853)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 20853

Ha a 12-es alkatrészre gondolsz akkor az a leállítószelep. Érdekes, hogy mitől olvadt el a szigetelés. Szigeteld le mert esetleg zárlatot okoz.

Előzmény: hernor01 (20852)
hernor01 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20852

Az adagolón lévő mágneskapcsoló (ami a porlasztókhoz induló csöveknél van) csatlakozóján a szigetelés el van olvadva, szinte nincs is. Ez okozhat gondot?

 

Előzmény: Zoli.78 (20850)
hernor01 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20851

Le van húzva a csatija, elvileg a héten megkapom a másikat.

Előzmény: Zoli.78 (20850)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20850

Légtömegmérőd nincs?

Előzmény: hernor01 (20849)
hernor01 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20849

Ertem. Nem all le, csak berangat. Probaltam mas felallasban is a fejet, de a hiba nem szunik. 

Előzmény: Zoli.78 (20848)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20848

A solenoid egy mágnesszelep. A leállítószelep is az. De van egy az adagoló alján is, hidegen előtöltést állít. A jeladós porlasztóról ha lehúzod a csatit akkor sem produkál semmi különöset. Kicsit keményebb lesz a hangja durvább a járása. Állítólag mert még nem próbáltam. De leállásról még nem hallottam. Írtad, hogy cseréltél fejet, nem próbáltál több anyagot adni?

Előzmény: hernor01 (20847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!