Kelleni fog egy hangoló szett görgő.4.5....5...5.5 .....legyen benne mindenképp.Hidd el jó lesz.Készletben jobban járnál,nem kellene feleslegbe próbálgatni.30kilósnak sok a 6...6.5 gr.
Gyárilag 6.5g van benne, most 6.0g amivel hajtom. Közben cseréltem kontrasztrugót, mert a gyári nagyon össze volt lapulva és jelentkezett is a fordulat beesés gond tőle. 30 Kilós Stage6 került bele, de még mindig beesik a fordulat, tehát valami nem jó. Elindulok vele szépen, összezár a kuplung, mikor ilyenkor odarántok neki elkezd jól megugrani bőg a motor, aztán két másodperc múlva visszazuhan a fordulat nagyon lentre és erőlködve, kínlódva gyorsul csak tovább onnan.
Nem kéne ilyet csinálnia egy variátornak, hanem szép finoman kellene dolgoznia miközben végig bőg a motor és leadja a max teljesítményét. Murván kaparnia kéne, mint az állat mikor megindulok vele, ez egyáltalán nem képes rá. Emelkedőnek is kínlódva megy emiatt, tehát biztosan nem normális.
Lehet még mindig sok a 6 gramm bele? Tegyek bele 5g-ot vagy 5.5-öt? A szerelő azt mondta nyugodtan menjek le 5 vagy 4.5 grammra is, de nem tudom az megoldja-e.
Vagy valami teljesen más baja lehet? A szíjban talán ezer Km van, a szíjtárcsák sincsenek homorúra kopva, se nem vállasak.
Ha izzót akarsz cserélni, akkor leveszed a búrát. Ha az egész lámpatestet, akkor leveszed a búrát, kidobod az izzót lehúzod az érintkezőkről a vezetékeket, majd a sárvédő belső oldalán letekered az anyát. Úgy rémlik 17-es. Lámpatestből kihúzod a drótokat és kész. Ha másikat akarsz tenni, akkor a visszaszerelés fordított sorrendben.
Akkor nekem a Focusban is lehet az meríti az akkut? Rövidtávokon megyek vele és havonta tölteni kell az akkut, pedig a töltés jó. A távkulcs nincs is meg hozzá amúgy se.
Ne akard a gyári riasztó-távirányitót.Csak egy nyüg.Fojton leszivja az aksidat..stb.Sokan kinlódnak vele.Nekem nem is ajánlották az uj gép vételénél,nem is kértem.Többit nem tudom.
Van egy F-act 50 EVO robogom, amibe beszereltem egy távirányítós riasztót. Sajnos a riasztó csatlakozója más formátumú volt, mint ami a robogoban van, ezért levágtam a fekete csatit és osszekotottem a vezetékeket. Hibátlanul működött, de nagyon szívta az akksit, ezért kiszereltem.
Igen ám, de a gyári csatlakozó már nincs meg. Most az összes vezeték egyedülálló, semmi nincs összekötve. A moci rugasra indul, de hiába veszem le a gyujtast és veszem ki a kulcsot, nem áll le. Két zöld vezetéket ha rövidre zarok, akkor leáll. Viszont ha ezeket osszekotom, akkor meg nem indul be.
Nah jelentem sikerult leszednem es kicserelnem a kuplungot. Vettem egy akksis utve-csavarhuzot. Nagyon jo kis cucc. Elsore le tudtam szedni mindent :) semmi kuszkodes. Es a mi a legjobb, hogy az autokhoz is tudom majd hasznalni igy nem fog a szekrenyben porosodni :)
Koszi a tippet, a video nagyon hasznos volt, bar szerencsere a variatort le tudom szedni anno ahhoz vettem szerszamot ami majdnem jo is hozza:) kis mokolassal, de azt le tudtam szedni.
amit mondtal megnezem, bar a tobbiek irtak ezt az akksis kerek anyía leszedot, lehet veszek egyet 20ert nem olyan sok, es legalabb az autohoz is jo, ha kereket akarok cserelni telen/ nyaron.
Én a szíjas olajszűrő leszedővel tartottam meg, az is teljesen jó. Csak sajnos a hátsó csavarhoz nincs dugókulcsom, az alatta lévő meg még nagyobb. Villással egyszer megpróbáltam, de leugrik nagyon könnyen, csak szétbarmolná úgyhogy hagytam is. Szerelő kicseréli fél órás munkadíjba a kontrasztrugót 2500-3000ért, nem éri meg, hogy szenvedjek vele meg lenyalassam a csavart.
Persze ha valaki tuningol meg finomhangol és százszor szét kel szednie akkor kellenek otthoni szerszámok. Én nem sokat szórakoztam vele, egy hangyányit könnyebb görgő és egy hangyányit erősebb kontrasztrugó aztán kész is, úgy már elbírja a nagy valagamat egy picit magasabb fordulaton. :D
A vékonyabbik (kb. 1cm széles) hiltiszalagot duplán meghajtod, kb. 40cm hosszú legyen félbehajtva, húzol rá akkora félcolos tömlőt, hogy a kuplungharang 4/3-edénél legyen, ha rátekered, hgoy ne csússzon. Meghajtod szépen a két végét és rácsavarozod facsavarral egy léc végének. Én 5x5-ös lécre csavaroztam, kb. 30-40cm hosszú. Már vagy ezerszer blokkoltam vele a kuplungot, patika. És persze nyomatékkulccsal visszahúzni, kb 50nm és oldható menetrögzítő, gyárilag is menetrögzítőzik.
A variátaorra is van trükköm. Ha benézel a főtengely felé a belső variátor tárcsában amiben a görgők is vannak, a szélén vannak kikönnyítések. Oda meg az alu ház közé pont be tudsz tenni egyet a rövidebbik krova toldóból. Ahogy elkezded a csavart letekerni rögtön befeszül. Nem zúz le, nem üt le, nem sért meg semmit. Szépen lejön. Vissza csavarásnál a másik oldalra kell betenni.
Igen, értem. Sajnos azt nem néztem meg, elfelejtettem mikor összeraktam pucolás után. 8500 Km van benne, úgyhogy remélem az jó, most van benne a második szíj még csak.
Variátoron meg nem vállasodást mérünk.Hanem egy sík vassal v tolómérő ráfektet mind a 2 "V" pályára.És ha átlátsz alatta,akkor ált cserés már.Ilyenkor a szij a varipálya felétől már csak kinkeservesen tud feljebb menni.Élére döntve még pontosabb.Vagy hogyan is tudnám leirni,de remélem érted.
Nagyon nagy játék ez,mire az ember eltalálja a megfeleleő kapcsolást.
A mérleges módszert ismerem, de nem tudom kivenni megmérni. Megrendelem a rugót és elviszem a szerelőhöz aki kicseréli 5 perc és jövök haza. Nem akarok kétszer menni hozzá vagy otthagyni a motort, hogy ki legyen véve megmérni. Próbálom megsaccolni melyik a jó méret, ha már mindenképp vakon kell vennem.
A 30 Kg akkor talán jó lesz, az Egü szerint 23-26Kg a gyári az ilyen robiknál általában.
97 Kiló vagyok, szóval kicsit nehezebb az átlagembernél így nem baj ha picit fel van hangolva mert dolgoznia kell szegénynek alattam. A görgők 6.5 súlyúak gyárilag azt cseréltem 6.0 grammra, a kontraszt meg remélem jó lesz 30 Kilóssal, szerintem egy hangyányit erősebb lesz a gyárinál, de az úgy jó.
Ma is jöttem haza volt egy kis dugó és 20-nál mikor megindultak a kocsik alig tudott felnyögni ez a szerencsétlen mindig lemaradtam, mert ugye a görgők kimennek, a szíj kifut majdnem végállásba és hiába csökken le a sebesség, a gyenge rugó nem húzza vissza a szíjat, már csak akkor ha lelassulok vagy 10-re...
Kigyorsítás is úgy néz ki, hogy meglódul aztán 20 után hirtelen beesik a fordulat és úgy gyorsítani végig mikor ezek bőven pörögve dolgoznak normálisan.
A szíj már bejáratott új, a tárcsák is jók, nem vállasak, szépen eltisztítottam mindent, újak a csúszkák is szépen mozognak. Szóval marad a kontrasztrugó, mint hiba.