Keresés

Részletes keresés

Bence Pajtás Creative Commons License 2020.08.12 0 0 11788

Köszi a segítséget!

 

Előzmény: l73 (11787)
l73 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 11787

Hali!

Elég rossz kicserélni

Emlékem szerint leveszem a farokidomot

Esetleg a hátsó lámpát kiveszed,alatta vannak a vezetékek kihúz bedug.

Régi helyére odarakod az újat még a helyén látod meddig ér a vezeték.

Régi végén az idomnál van 1 karika El NE VESSZEN!!!

Elég szar lessz az újat betenni.Befűzni a vezetéket.

Kb 1 éve csináltam,valahogy így megy.

Előzmény: Bence Pajtás (11781)
nagya2 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 11786

HAli!!

Na visszakerestem.

Általában 4gr szokott az ajánlott lenni, de nekem a pixel 3,75gr-ossal ment a legjobban, ott nem volt luk a gyorsításban.

Ne feledd minden alapja a jó karbihangolás, azt is leirtam hogy kell, keress vissza.

Üdv Nagya

Előzmény: Barna maci (11783)
nagya2 Creative Commons License 2020.08.11 0 1 11785

Hali!!

Keeway Pixelbe asszem 4.5v4gr volt amivel jó lett.

Üdv Nagya

Előzmény: Barna maci (11783)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.11 0 0 11784

Igen.

Kelleni fog egy hangoló szett görgő.4.5....5...5.5 .....legyen benne mindenképp.Hidd el jó lesz.Készletben jobban járnál,nem kellene feleslegbe próbálgatni.30kilósnak sok a 6...6.5 gr.

Esetleg egün nézz körül szett ügyben.

Előzmény: Barna maci (11783)
Barna maci Creative Commons License 2020.08.11 0 0 11783

Mekkora görgőt tegyek az 50-es Keeway Focusba?

Gyárilag 6.5g van benne, most 6.0g amivel hajtom. Közben cseréltem kontrasztrugót, mert a gyári nagyon össze volt lapulva és jelentkezett is a fordulat beesés gond tőle. 30 Kilós Stage6 került bele, de még mindig beesik a fordulat, tehát valami nem jó. Elindulok vele szépen, összezár a kuplung, mikor ilyenkor odarántok neki elkezd jól megugrani bőg a motor, aztán két másodperc múlva visszazuhan a fordulat nagyon lentre és erőlködve, kínlódva gyorsul csak tovább onnan.

Nem kéne ilyet csinálnia egy variátornak, hanem szép finoman kellene dolgoznia miközben végig bőg a motor és leadja a max teljesítményét. Murván kaparnia kéne, mint az állat mikor megindulok vele, ez egyáltalán nem képes rá. Emelkedőnek is kínlódva megy emiatt, tehát biztosan nem normális.

 

Lehet még mindig sok a 6 gramm bele? Tegyek bele 5g-ot vagy 5.5-öt? A szerelő azt mondta nyugodtan menjek le 5 vagy 4.5 grammra is, de nem tudom az megoldja-e.

Vagy valami teljesen más baja lehet? A szíjban talán ezer Km van, a szíjtárcsák sincsenek homorúra kopva, se nem vállasak.

Előzmény: ugyörgy (11782)
ugyörgy Creative Commons License 2020.08.10 0 0 11782

Szerintem a foglalatban az érintkezőkről. úgy emlékszem..

Előzmény: Bence Pajtás (11781)
Bence Pajtás Creative Commons License 2020.08.10 0 0 11781

Oké én is el jütottam hogy szét kell húzni a drótot de hol van ez a csatlakozás? Le kell venni ahoz az idomot?

Előzmény: ugyörgy (11778)
Harsányi Tamás Creative Commons License 2020.08.09 0 0 11780

Sziasztok! Van egy pár eladó  Keeway alkatrész. Képek mellékelve. Ár: Megegyezés.  Érd: 0630-8995076

zsolank Creative Commons License 2020.08.06 0 0 11779

Én kicseréltem anno az analóg műszercsoportot digitálisra. Aztán egy hét alatt lemerítette az akkut. van benne riasztó is.

Meguntam. Az akku saruk mellett van egy vékony vezeték is. Elrejtettem egy kapcsolót,és azt az áramkört kötöttem rá.

1. Nem merül az akku.

2. E nélkül a motor sem indítható.

3. hurrá.

Annyi negatívum,hogy a digitális óra is áramtalanítódik,resetelődik ilyenkor. de nem hinném,hogy ez fontos. :D

Előzmény: Barna maci (11777)
ugyörgy Creative Commons License 2020.08.05 0 0 11778

Ha izzót akarsz cserélni, akkor leveszed a búrát. Ha az egész lámpatestet, akkor leveszed a búrát, kidobod az izzót lehúzod az érintkezőkről a vezetékeket, majd a sárvédő belső oldalán letekered az anyát. Úgy rémlik 17-es. Lámpatestből kihúzod a drótokat és kész. Ha másikat akarsz tenni, akkor a visszaszerelés fordított sorrendben.

Előzmény: Bence Pajtás (11774)
Barna maci Creative Commons License 2020.08.05 0 0 11777

A digitális órát is mondták még, hogy bugos és meríthet, azt is kikötöm egyúttal. Amúgy is meg van halva benne pár szegmens, szóval olvashatatlan.

Előzmény: Törölt nick (11776)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.05 0 0 11776

....Valószínű,sőt biztos.Nem egy biztos rendszerek ezek.Iktasd ki a fr@ncb@ valahogy.Anno a szervizes is lebeszélt erről sokmindenkit.

Előzmény: Barna maci (11775)
Barna maci Creative Commons License 2020.08.04 0 0 11775

Akkor nekem a Focusban is lehet az meríti az akkut? Rövidtávokon megyek vele és havonta tölteni kell az akkut, pedig a töltés jó. A távkulcs nincs is meg hozzá amúgy se.

Előzmény: Törölt nick (11772)
Bence Pajtás Creative Commons License 2020.08.04 0 0 11774

Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni, hogy hogy lehet ki cserélni az hátsó indexet egy keeway hurrican 50-en???

Alfinto Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11773

A nem gyári is szívja. Ki is akartam szerelni, csak akkor nem tudom leállítani 🤣

Előzmény: Törölt nick (11772)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11772

Ne akard a gyári riasztó-távirányitót.Csak egy nyüg.Fojton leszivja az aksidat..stb.Sokan kinlódnak vele.Nekem nem is ajánlották az uj gép vételénél,nem is kértem.Többit nem tudom.

 

Előzmény: Tamasago (11771)
Tamasago Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11771

Üdv!

Nemrégiben vettem egy keeway matrix 125 robogót.

Nagyon megkedveltem, viszont pár dolog hiányzik róla!

Keresek első sárvédőt, középsztendert és ami nem tudom orvosolható-e, hiányoznak a gyári riasztó távirányítói!

Valaki tudna segíteni? A távirányító fontos lenne! Köszönöm!

Alfinto Creative Commons License 2020.07.30 0 0 11770

Sziasztok!

Segítségre volna szükségem.

Van egy F-act 50 EVO robogom, amibe beszereltem egy távirányítós riasztót. Sajnos a riasztó csatlakozója más formátumú volt, mint ami a robogoban van, ezért levágtam a fekete csatit és osszekotottem a vezetékeket. Hibátlanul működött, de nagyon szívta az akksit, ezért kiszereltem.

Igen ám, de a gyári csatlakozó már nincs meg. Most az összes vezeték egyedülálló, semmi nincs összekötve. A moci rugasra indul, de hiába veszem le a gyujtast és veszem ki a kulcsot, nem áll le. Két zöld vezetéket ha rövidre zarok, akkor leáll. Viszont ha ezeket osszekotom, akkor meg nem indul be.

Tud valaki tanácsot adni, hogy mit lehet tenni?

Köszönöm szépen előre is.

Üdv,

Alfi

Törölt nick Creative Commons License 2020.07.27 0 0 11769

Pl ilyet. Nekem van ez is.Nagyon jó.Ahogy irod,sokkal jobban átviszi a nyomatékot.De ez csak az autó kerékcsavarnál fontos.,robesznél nem annyira.

 

 

 

Előzmény: nagya2 (11768)
nagya2 Creative Commons License 2020.07.26 0 0 11768

Hali!!

Egy jótanács:

Szerezz be hozzá CR-MO fejeket, azok átviszik a nyomatékot.

A Cr-Va rugalmasabb az ütőkulcshoz nem olyan jó.

Üdv Nagya

Előzmény: nukee (11766)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.26 0 0 11767

👌👍....Mondtam ! 

 

Előzmény: nukee (11766)
nukee Creative Commons License 2020.07.26 0 0 11766

kep lemaradt :)

Előzmény: nukee (11765)
nukee Creative Commons License 2020.07.26 0 0 11765

Hello!

 

Nah jelentem sikerult leszednem es kicserelnem a kuplungot. Vettem egy akksis utve-csavarhuzot. Nagyon jo kis cucc. Elsore le tudtam szedni mindent :) semmi kuszkodes. Es a mi a legjobb, hogy az autokhoz is tudom majd hasznalni igy nem fog a szekrenyben porosodni :)

 

Koszonom a segitseget meg1x :)

 

Udv. Gabor

Előzmény: Törölt nick (11750)
nukee Creative Commons License 2020.07.24 0 0 11764

Hello!

 

Koszi a tippet, a video nagyon hasznos volt, bar szerencsere a variatort le tudom szedni anno ahhoz vettem szerszamot ami majdnem jo is hozza:) kis mokolassal, de azt le tudtam szedni. 

amit mondtal megnezem, bar a tobbiek irtak ezt az akksis kerek anyía leszedot, lehet veszek egyet 20ert nem olyan sok, es legalabb az autohoz is jo, ha kereket akarok cserelni telen/ nyaron.

 

Udv. Gabor

Előzmény: Törölt nick (11762)
Barna maci Creative Commons License 2020.07.23 0 0 11763

Én a szíjas olajszűrő leszedővel tartottam meg, az is teljesen jó. Csak sajnos a hátsó csavarhoz nincs dugókulcsom, az alatta lévő meg még nagyobb. Villással egyszer megpróbáltam, de leugrik nagyon könnyen, csak szétbarmolná úgyhogy hagytam is. Szerelő kicseréli fél órás munkadíjba a kontrasztrugót 2500-3000ért, nem éri meg, hogy szenvedjek vele meg lenyalassam a csavart.

Persze ha valaki tuningol meg finomhangol és százszor szét kel szednie akkor kellenek otthoni szerszámok. Én nem sokat szórakoztam vele, egy hangyányit könnyebb görgő és egy hangyányit erősebb kontrasztrugó aztán kész is, úgy már elbírja a nagy valagamat egy picit magasabb fordulaton. :D

Előzmény: Törölt nick (11762)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.23 0 0 11762

Rém egyszerűen.

A vékonyabbik (kb. 1cm széles) hiltiszalagot duplán meghajtod, kb. 40cm hosszú legyen félbehajtva, húzol rá akkora félcolos tömlőt, hogy a kuplungharang 4/3-edénél legyen, ha rátekered, hgoy ne csússzon. Meghajtod szépen a két végét és rácsavarozod facsavarral egy léc végének. Én 5x5-ös lécre csavaroztam, kb. 30-40cm hosszú. Már vagy ezerszer blokkoltam vele a kuplungot, patika. És persze nyomatékkulccsal visszahúzni, kb 50nm és oldható menetrögzítő, gyárilag is menetrögzítőzik.

 

A variátaorra is van trükköm. Ha benézel a főtengely felé a belső variátor tárcsában amiben a görgők is vannak, a szélén vannak kikönnyítések. Oda meg az alu ház közé pont be tudsz tenni egyet a rövidebbik krova toldóból. Ahogy elkezded a csavart letekerni rögtön befeszül. Nem zúz le, nem üt le, nem sért meg semmit. Szépen lejön. Vissza csavarásnál a másik oldalra kell betenni.

Majdnem így, csak én 90 fokkal elforgatva raktam be, úgy tuti nem húz meg semmit: https://www.youtube.com/watch?v=SoQkt5kMEwk

 

Csak ésszel.

Előzmény: nukee (11747)
Barna maci Creative Commons License 2020.07.22 0 0 11761

Igen, értem. Sajnos azt nem néztem meg, elfelejtettem mikor összeraktam pucolás után. 8500 Km van benne, úgyhogy remélem az jó, most van benne a második szíj még csak.

Előzmény: Törölt nick (11760)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.22 0 0 11760

Malossi fehér 30kg-os akkor megfelel neked.

Variátoron meg nem vállasodást mérünk.Hanem egy sík vassal v tolómérő ráfektet mind a 2 "V" pályára.És ha átlátsz alatta,akkor ált cserés már.Ilyenkor a szij a varipálya felétől már csak kinkeservesen tud feljebb menni.Élére döntve még pontosabb.Vagy hogyan is tudnám leirni,de remélem érted.

Nagyon nagy játék ez,mire az ember eltalálja a megfeleleő kapcsolást.

Előzmény: Barna maci (11759)
Barna maci Creative Commons License 2020.07.22 0 0 11759

A mérleges módszert ismerem, de nem tudom kivenni megmérni. Megrendelem a rugót és elviszem a szerelőhöz aki kicseréli 5 perc és jövök haza. Nem akarok kétszer menni hozzá vagy otthagyni a motort, hogy ki legyen véve megmérni. Próbálom megsaccolni melyik a jó méret, ha már mindenképp vakon kell vennem.

A 30 Kg akkor talán jó lesz, az Egü szerint 23-26Kg a gyári az ilyen robiknál általában.

 

97 Kiló vagyok, szóval kicsit nehezebb az átlagembernél így nem baj ha picit fel van hangolva mert dolgoznia kell szegénynek alattam. A görgők 6.5 súlyúak gyárilag azt cseréltem 6.0 grammra, a kontraszt meg remélem jó lesz 30 Kilóssal, szerintem egy hangyányit erősebb lesz a gyárinál, de az úgy jó.

 

Ma is jöttem haza volt egy kis dugó és 20-nál mikor megindultak a kocsik alig tudott felnyögni ez a szerencsétlen mindig lemaradtam, mert ugye a görgők kimennek, a szíj kifut majdnem végállásba és hiába csökken le a sebesség, a gyenge rugó nem húzza vissza a szíjat, már csak akkor ha lelassulok vagy 10-re...

Kigyorsítás is úgy néz ki, hogy meglódul aztán 20 után hirtelen beesik a fordulat és úgy gyorsítani végig mikor ezek bőven pörögve dolgoznak normálisan.

A szíj már bejáratott új, a tárcsák is jók, nem vállasak, szépen eltisztítottam mindent, újak a csúszkák is szépen mozognak. Szóval marad a kontrasztrugó, mint hiba.

Előzmény: Törölt nick (11758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!